Visi komentāri - CSDD joprojām cer, ka fotoradarus izdosies ieviest šogad

CSDD joprojām cer, ka fotoradarus izdosies ieviest šogad 9

 

Foto: iAuto

Nozare.lv | 21.augusts 2014 17:06

Neraugoties uz to, ka fotoradaru iepirkuma konkurss vēl nav noslēdzies, Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) cer, ka pirmās mērierīces izdosies ieviest vēl šogad, šodien Ceļu satiksmes drošības padomē atzina CSDD valdes loceklis Jānis Golubevs.

Viņš pastāstīja, ka, līdzīgi kā citos konkursos, CSDD arī par šo iepirkumu ir saņēmusi pirmās sūdzības, taču direkcija joprojām cer, ka pie labvēlīgiem nosacījumiem radari tiks ieviesti jau šogad.

Jau ziņots, ka CSDD līdz 26.augustam pagarinājusi piedāvājumu iesniegšanas termiņu konkursā par 20 stacionāro fotoradaru piegādi. Iepriekš CSDD konkursu bija iecerējusi izsludināt pavasarī, un jau toreiz Golubevs atzina, ka uz ceļiem fotoradarus varētu sākt uzstādīt rudenī. Beigās tomēr konkurss tika izsludināts vasaras vidū.

 

Vēl šīs nedēļas sākumā CSDD paziņoja, ka līdz šim interesi izrādījuši vairāki uzņēmumi, bet pagaidām neviens oficiāls pieteikums nav saņemts.

Iepirkums sastāv no divām daļām, proti, valsts plāno iegādāties 16 transportlīdzekļu ātruma kontroles stacionārās iekārtas ar Doplera principu un četras transportlīdzekļu ātruma kontroles stacionārās iekārtas ar lāzera skeneri.

Konkursa nolikums paredz, ka pretendentam ir jānodrošina iekārtu nepārtraukta darbība visu diennakti un septiņas dienas nedēļā.

Iekārtu darbības monitoringu veiks CSDD, kura nodrošinās arī iekārtu apsardzi, noslēdzot līgumu ar apsardzes uzņēmumu. Tāpat CSDD nodrošinās iekārtu apdrošināšanu pret vandalismu.

Jau ziņots, ka, gatavojoties stacionāro fotoradaru atkārtotai ieviešanai uz Latvijas ceļiem, jau ir izvēlēts uzņēmums, kas radaru atrašanās vietām pievadīs elektrolīnijas. Konkursā uzvarēja uzņēmums "Citrus Solutions". Šim uzņēmumam bija vienīgais nolikuma prasībām atbilstošais piedāvājums, bet piedāvātā līgumcena bija 119 729 eiro.

Privātā komersanta "Vitronic" fotoradari no Latvijas ceļiem tika noņemti 2012.gada decembrī, savukārt policijajoprojām izmanto savus pirms vairākiem gadiem iegādātos četrus fotoradarus.

Lielākā daļa no 20 jaunajiem stacionārajiem fotoradariem atradīsies Rīgā un tās apkārtnē, liecina CSDD mājaslapā publiskotā karte.

 
Visi komentāri
 
! 22.augusts 2014 9:50
7 7 Atbildēt

ceru, ka fotoradarus vairs neizdosies ieviest nekad, jo braucējiem tādi nav vajadzīgi, tie vajadzīgi tikai slaucējiem

LMT 22.augusts 2014 10:51
2 13 Atbildēt

Ceru, ka šogad patrieks CSDD vadību, kad vajadzēs atskaitīties Eiropai par līķu kaudzēm uz Latvijas ceļiem...

! 22.augusts 2014 11:09
4 7 Atbildēt

fotoradari no līķiem neglābj

Kanibaals 23.augusts 2014 0:33
3 5 Atbildēt

Tieši tā, nav novērota nekāda tieša korelācija starp līķu kalniem un fotoradariem. LV policija šādu statistiku pievelk aiz matiem, lai attaisnotu šīs afēras. Nav dabā nekāda norma cik cilvēkiem ar auto gadā jānositās, tā visa ir nejaušība un daudzu apstākļu sakritība, izcelt tikai vienu faktoru-ātrumu ir populisms.

Aigarcix 22.augusts 2014 18:36
0 0 Atbildēt

Cerība MUĻĶU mierinājums.:)))

! 25.augusts 2014 10:03
0 0 Atbildēt

vai domā, ka tai csdd pilnīgi visi ir tādi, kas cer?

Crankshaft 23.augusts 2014 10:04
5 1 Atbildēt

Kanibaals

Tieši tā, nav novērota nekāda tieša korelācija starp līķu kalniem un fotoradariem. LV policija šādu statistiku pievelk aiz matiem, lai attaisnotu šīs afēras.

=====================

Iepazīsties ar ārzemju pieredzi šai jomā, pasakas varēsi stāstīt pēc tam!

Kanibaals 24.augusts 2014 21:13
1 2 Atbildēt

Kā reiz ārzemju pieredze to arī rāda, ka fotoradaru ietekme nav lielāka kā pētījuma kļūda. Tāpat vidējais braukšanas ātrums nav lielāks par atļauto un fotoradari to nekādi nevar samazināt, jo tāpat vairums brauc atļautā robežās. Tie pāris skrējēji pamanīsies arī nosisties ar visiem radariem. Jā pie lielāka ātruma avārijas sekas ir smagākas, tikai kāds tam sakars ar fotoradariem, ja kāds ziemā brauc ar 90 tur kur atļauts uz 90, bet saķere nav.

Jā, jā 24.augusts 2014 10:22
2 3 Atbildēt

Arī slīkoņu vienā vasarā ir vairāk tikai tāpēc, ka nav fotoradaru!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti