Uzmanību - kravas autovadītāja apliecības derīguma termiņa pagarināšana CSDD 23

 

Foto: iAuto.lv

Jānis Pipars speciāli iAuto | 23.novembris 2015 7:26

Latvijas autovadītājus CSDD klusībā sadala pa nevienlīdzīgām šķirām, pārkāpjot cilvēka tiesības uz vienlīdzību!

Jānis Pipars: "Atjaunojot vadītāja apliecības derīguma termiņu, tiek pārkāptas cilvēka tiesības uz vienlīdzīgu pakalpojumu, jo tiem autovadītājiem, kas vairāk ieguldījuši, lai varētu vadīt kravas automašīnas, tiek noteikts to darīt ik pēc 5 gadi (10 gadu vietā)! Tātad autovadītājus, kuri ir vairāk apguvuši un ieguldījuši auto vadīšanā, Valsts soda ar dubultu samaksu par autovadītāja apliecības pagarināšanu attiecībā pret vieglo automašīnu vadītājiem!"

Vai tas ir taisnīgi? Ko darīt? Jautāju, kāpēc tāda kārtība? CSDD atbildēja, ka viņi to nenosakot!

Uzrakstīju cilvēktiesību birojam. Atbilde: ES to nosaka drošības apsvērumu dēļ!

Uzdevu atkārtotu jautājumu: kā tādā veidā tiek nodrošināta drošība, ja no kravas automašīnas vadītāja tiek prasīta dubultīga samaksa par vadītāja apliecības atjaunošanu attiecībā pret vieglās automašīnas vadītāju?
Sanāk, ka daļai autovadītājiem viss jāveic dubultā (samaksa un patērētais laiks atjaunojot vadītāja apliecību) attiecībā pret pārējiem autovadītājiem! Kā tādā situācijā tiek uzlabota drošība? Par kādu drošību ir runa?

Vienkārši no vienas sabiedrības daļas iekasē par vienu un to pašu pakalpojumu (vadītāja apliecības derīguma atjaunošana) dubultīgu samaksu, tiek iztērēts dubultīgs laika patēriņš šo darbību veikšanai!

Kam vajadzīga tāda sistēma, kurā netiek domāts par cilvēku labklājību! ES iedod regulu, kuru mūsu Valstī neviena atbildīgā persona neizskata un palaiž to darbībā! Nedrīkst pieļaut tādus ES nosacījumus, kas skar visas Valsts iedzīvotājus, kuri pieņemti bez apspriešanas ar iesaistītajām pusēm!

Mums ir kopā jācīnās pret tiem, kas nestrādā vai strādājot kaitē mūsu labklājībai! Autovadītāji profesionāļi saņematies un kopā domāsim, kā panākt vienlīdzību šajā jautājumā!

Apbrīnoju un vienmēr augsti vērtēju autovadītājus, īpaši profesionāļus, kravas auto vadītājus.

 
23 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
lomiks 24.novembris 2015 8:27
31 37 Atbildēt

Tieši tā,kāpēc man jāmaksā dubultā? Tā pat kā 95 kods ir tīrais naudas slaukšanas projekts! Lai dzīvo Latvānija!!!!!

Edžus 24.novembris 2015 10:00
25 35 Atbildēt

Tas 95kods vispār ir kaut kāds nenormāls marazms jokad es biju viņu noklausīties,tad uzdevu jautājumu -pēc kādiem standartiem tiek izvērtēts ko mācīt.Man atbildēja ka tas ir katras skolas kompetencē kādas tēmas tur apspriest.Mēs piemēram atkārtojām noteikumus,citur mācija par eļļām un auto uzbūvi,bet citur atkal esot tik skatijušies ytuba ceļu satiksmes negadījumus.Nonākam pie secinājuma,ka kaut ko ļurina bezjēdzīgi lai tik varētu kaut kā notēlot cilvēkam kur paliek viņa grūti pelnītā naudiņa.Personīgi man ieguvums no tā visa ir apaļa 0!Je es tā strādātu,mani sen būtu patriekuši,bet ko nu tur,legālajam valsts reketam jau jābūt,no tā mantojuma laikam jāpaiet dikti daudz paaudzēm lai tiktu vaļā.

johny 24.novembris 2015 10:25
24 1 Atbildēt

tak kravniekiem vajag arī eksāmenus reizi trijos gados likt, un autobusiešim (mikriņiem) katru gadu. un vecenem pie trolleju un tramvaju kloķiem ik pusgadu . gan teoriju, gan braukšanu

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti