Uzmanību - kravas autovadītāja apliecības derīguma termiņa pagarināšana CSDD 23

 

Foto: iAuto.lv

Jānis Pipars speciāli iAuto | 23.novembris 2015 7:26

Latvijas autovadītājus CSDD klusībā sadala pa nevienlīdzīgām šķirām, pārkāpjot cilvēka tiesības uz vienlīdzību!

Jānis Pipars: "Atjaunojot vadītāja apliecības derīguma termiņu, tiek pārkāptas cilvēka tiesības uz vienlīdzīgu pakalpojumu, jo tiem autovadītājiem, kas vairāk ieguldījuši, lai varētu vadīt kravas automašīnas, tiek noteikts to darīt ik pēc 5 gadi (10 gadu vietā)! Tātad autovadītājus, kuri ir vairāk apguvuši un ieguldījuši auto vadīšanā, Valsts soda ar dubultu samaksu par autovadītāja apliecības pagarināšanu attiecībā pret vieglo automašīnu vadītājiem!"

Vai tas ir taisnīgi? Ko darīt? Jautāju, kāpēc tāda kārtība? CSDD atbildēja, ka viņi to nenosakot!

Uzrakstīju cilvēktiesību birojam. Atbilde: ES to nosaka drošības apsvērumu dēļ!

Uzdevu atkārtotu jautājumu: kā tādā veidā tiek nodrošināta drošība, ja no kravas automašīnas vadītāja tiek prasīta dubultīga samaksa par vadītāja apliecības atjaunošanu attiecībā pret vieglās automašīnas vadītāju?
Sanāk, ka daļai autovadītājiem viss jāveic dubultā (samaksa un patērētais laiks atjaunojot vadītāja apliecību) attiecībā pret pārējiem autovadītājiem! Kā tādā situācijā tiek uzlabota drošība? Par kādu drošību ir runa?

Vienkārši no vienas sabiedrības daļas iekasē par vienu un to pašu pakalpojumu (vadītāja apliecības derīguma atjaunošana) dubultīgu samaksu, tiek iztērēts dubultīgs laika patēriņš šo darbību veikšanai!

Kam vajadzīga tāda sistēma, kurā netiek domāts par cilvēku labklājību! ES iedod regulu, kuru mūsu Valstī neviena atbildīgā persona neizskata un palaiž to darbībā! Nedrīkst pieļaut tādus ES nosacījumus, kas skar visas Valsts iedzīvotājus, kuri pieņemti bez apspriešanas ar iesaistītajām pusēm!

Mums ir kopā jācīnās pret tiem, kas nestrādā vai strādājot kaitē mūsu labklājībai! Autovadītāji profesionāļi saņematies un kopā domāsim, kā panākt vienlīdzību šajā jautājumā!

Apbrīnoju un vienmēr augsti vērtēju autovadītājus, īpaši profesionāļus, kravas auto vadītājus.

 
Visi komentāri
 
driver 24.novembris 2015 4:47
19 31 Atbildēt

Kas tur ko nesaprast, no kaut kā taču tiem kantoriem jādzīvo.

lomiks 24.novembris 2015 8:27
31 37 Atbildēt

Tieši tā,kāpēc man jāmaksā dubultā? Tā pat kā 95 kods ir tīrais naudas slaukšanas projekts! Lai dzīvo Latvānija!!!!!

aivis 24.novembris 2015 18:18
2 9 Atbildēt

Tieši tā, par 95 kodu. Laiks pazaudēts, nauda samaksāta, neko jaunu neuzzināju! Ā, +ceļš 70 km no laukiem, vienā virzienā, utt.

Edžus 24.novembris 2015 10:00
25 35 Atbildēt

Tas 95kods vispār ir kaut kāds nenormāls marazms jokad es biju viņu noklausīties,tad uzdevu jautājumu -pēc kādiem standartiem tiek izvērtēts ko mācīt.Man atbildēja ka tas ir katras skolas kompetencē kādas tēmas tur apspriest.Mēs piemēram atkārtojām noteikumus,citur mācija par eļļām un auto uzbūvi,bet citur atkal esot tik skatijušies ytuba ceļu satiksmes negadījumus.Nonākam pie secinājuma,ka kaut ko ļurina bezjēdzīgi lai tik varētu kaut kā notēlot cilvēkam kur paliek viņa grūti pelnītā naudiņa.Personīgi man ieguvums no tā visa ir apaļa 0!Je es tā strādātu,mani sen būtu patriekuši,bet ko nu tur,legālajam valsts reketam jau jābūt,no tā mantojuma laikam jāpaiet dikti daudz paaudzēm lai tiktu vaļā.

b un c 24.novembris 2015 11:09
5 2 Atbildēt

95 kods - tas nav slikti, tas pat ir ļoti labi. Jo, ja ta nebūtu, ar fūrēm avāriju un kravas izkrišanas būu 30 reizes vairāk - a tagad aptuveni 1 gadījums gadā. Par atkārtošanu - nu nav jāatkārto, bet jānoklausās 95 koda izmaiņas, protams ja tādas ir. Naudas iekasēšana GAN IR brutāla! Atkārtojums varēja būt pa valsts apmaksātu, jo, ne jau tauta likumus maina, bet valsts iestāde

johny 24.novembris 2015 10:25
24 1 Atbildēt

tak kravniekiem vajag arī eksāmenus reizi trijos gados likt, un autobusiešim (mikriņiem) katru gadu. un vecenem pie trolleju un tramvaju kloķiem ik pusgadu . gan teoriju, gan braukšanu

? 25.novembris 2015 18:42
2 15 Atbildēt

ko tev vecenes pie trolleju un tramvaju kloķiem sliktu nodarījušas? skauž, ka ''vecenes'' brauc, bet tu cilā maisus un glāzīti noliktavā?

janis 24.novembris 2015 10:34
2 15 Atbildēt

tas pats ar ārsta komisijām pec sešdesmit gadiem Iedod uz pāris gadim bet maksa tā pati kas uz desmit

Edgars 24.novembris 2015 10:46
3 10 Atbildēt

Vienkārsi kravas auto vadītāju diskriminācija ne tikai par tiesībām runājot sodi arī dubultā jamaksā. Tad jau deputātiem un policistiem arī vajag dubultā sodus.

autobende 24.novembris 2015 11:12
4 14 Atbildēt

Tas viss ir naudas slaukšanas projekts !!! Un 95 codu ne jau te Latvijā izdomāja, bet Eiropā , un tur viņš maksā vēl dārgāk, precīzi neatceros, bet kad stāvēju Cīrihē ( biju tur ar busu) tad runājos ar krieviem kas brauc un dzīvo Vācijā, viens teica ka viss 95 cods izmaksā ap 800 eiro !!! Nu un attiecīgi smago šoferi un autobusu arī pelna vairāk tur , un tad arī atrada no kā slaukt ! Latvija tikai pievienojās visam ko liek Brisele , kā jau tas parasti ar visu, visās sfērās, visa valdība laiza pakaļu Briselei ! Un par cik te , banānijā tās algas nav kā Vācijā vai Francijā, nu tad attiecīgi arī 95 coda apmācības te ir ap 70-80-90 eiro un čips ( elektroniskā darba laika uzskaites kartiņa ) maksāja 55 Ls, tagad ēriķos cik,- nezinu, varētu būt ap 80-90, jo uz leju jau neko nenoapaļo ! Pašam nav vairs 95 cods derīgs , jo es biju profesionālis jau no jaunības dienām, un man tas nebija vajadzīgs vēl 1,5 gadu atpakaļ, tagad jau ir viss, bez to nevar nekur, un tagad es neredzu jēgu iet to visu kārtot , iet kursos, maksāt par tiem, tad jāmaksā par jaunu čipu, par tiesību maiņu ----viss kopā ar ceļa izdevumiem un laika zaudējumiem sanāk ap 400 eur vai vairāk ! Un tas viss no manas paša kabatas !!! Neesmu dzidējis , ka Latvijā kādam kāds darba devējs būtu to visu nosedzis, dzidēju tikai to ka pat bija problēmas cilvēkiem dabūt brīvas 2-3 nedēļas lai apmeklētu kursus un kārtotu dokumentus ! Un tagad lai es to visu nokārtotu, ( iztērētu 400 eur) un pēc tam lai vēl darbu te meklētu par 1000-1200 ko piedāvā, ka Eiropā fūristi pelna ap 2 -2,5 tūkst., tad nahren man vajag tādu * laimi*, lai viņi iet dirst tie darba devēji, lai paši brauc pa to limonādi ko piedāvā !!!!!!! :)

Sandris 24.novembris 2015 13:08
14 3 Atbildēt

Jāatzīst jau vien ir, ka kravas auto salīdzinājumā ar negadījuma rezultātā radītiem iespējamiem zaudējumiem ir daudz bīstamāks par vieglo auto radītiem zaudējumiem. Tāpēc arī tāda diferenciācija.

Sarkasms 24.novembris 2015 17:25
7 0 Atbildēt

Viens normals komentars, starp visiem profiniem....

aansis 25.novembris 2015 8:58
12 0 Atbildēt

Jāatzīst KO? To, ka profesionālu apliecības tiek izgatavotas no izturīgāka materiāla, jo tiek vairāk deldētas? Kāds sakars plastikāta kartiņas nomaiņas biežumam ar riskiem, kas sasitīti ar auto izmēru? Nomaiņas brīdī taču netiek darīts nekas, kas jebkādā veidā ietekmē attiecīgā vadītāja kvalifikāciju.

Tikai un vienīgi kārtējais pierādījums, ka CSDD uzskata autovadītājus par slaucamām govīm un dara visu, lai no katra paņemtu pēc iespējas vairāk.

JP5 26.novembris 2015 2:43
3 0 Atbildēt

Labs komentārs atbilstoši ziņai!

Viens no tiem, kas sapratis par, ko ziņa uzrakstīta!

Romka! 24.novembris 2015 13:33
4 0 Atbildēt

Un vispar tajā csdd vajadzeetu reizi revolūciju uztaisīt! Tie pederasti jau galīgi apstulbu;si no valdonības!

Raksta autoram. 24.novembris 2015 14:18
1 5 Atbildēt

Ja turpināsi čīkstēt, drīzāk panāksi to, ka arī B kategorijai veselības izziņa būs tikai uz 5 gadiem. (Tavai sievai, bērniem,...) Kāpēc? Tāpēc, ka nekad nebūs otrādi. Un kas no tā iegūs? Iegūs kārtējie birokrāti un nevis Tu. Bet būs Tevis izslavētā vienlīdzība.

cd 24.novembris 2015 20:27
0 0 Atbildēt

95kodam nav nekādu kopēju biļešu standarta. Nav arī eksāmenu,tu nezini ko konkrēti mācīties.ne tur māca par tahogrāfiem,ne kravas nostiprināšanu,ne daudz ko citu ko var iemācīties ātrāk caur netu un you tube.

? 25.novembris 2015 18:51
0 0 Atbildēt

Ir gan kopējs biļešu standarts, gan arī eksāmens jaunajiem kravas auto un autobusu vadītājiem , viss ir . Kad tev tas būs vajadzīgs, atradīsi.

mazais 24.novembris 2015 20:57
0 0 Atbildēt

nu ja par 95kodu ta ir laza sedi savas stundas bezjedziba ,ko pastastija par 5 dienam to vareja izdarit par 2 st ,laika norieksana jo brauka CSDD PARBAUDA

JP5 24.novembris 2015 22:17
11 0 Atbildēt

Ne pa tēmu esat uzvilkušies draugi!

Te mazliet papildus par ko runāju:

VADĪTĀJA APLIECĪBAS derīguma termiņa atjaunošana (CSDD) notiek netaisnīgi!

Tādā veidā no profesionāļiem (C,D,E) kategoriju vadītājiem prasot dubultus tēriņus attiecībā pret (A,B) kategoriju vadītājiem, jo profesionāļiem vadītāja apliecība tiek pagarināta uz 5 gadiem, pārējiem uz 10 gadiem!

CSDD uz šo atbild, ka tas ir drošības nolūkos!

Kā arī to, ka to ir noteikusi Saeima!

Cilvēku tiesību birojs atbild, ka palīdzēt nevar, jo nesaskata pārkāpumu uz vienlīdzīgu pakalpojumu cilvēkiem!

Nosūtīja mani uz Saeimu!

Šajā gadījumā skaidri saskatāms, ka vadītāja apliecības derīguma termiņš nekādi neietekmē drošību, jo ir dokuments, kas norāda ar kādiem transporta līdzekļiem drīkstu braukt.

Šeit saskatu to, ka Saeimas, CSDD un Cilvēku Tiesību birojs negrib strādāt un pildīt savus pienākumus uzlabot valsts un tās iedzīvotāju labklājību!

Ja viņi katrs savā vietā pildītu savu darbu, tad mans vadītāja apliecības derīguma termiņš neatšķirtos no pārējiem vadītājiem!

Vadītāja apliecība ir vienkāršs dokuments, kas norāda ar kādiem transporta līdzekļiem vadītājs drīkst pārvietoties!

Vai Jūs domājat citādi?✌

JP5 25.novembris 2015 22:45
4 0 Atbildēt

VALSTS NOTEIKTĀ NETAISNĪBA PRET IEDZĪVOTĀJIEM PAGARINOT VADĪTĀJA APLIECĪBAS DERĪGUMA TERMIŅU CSDD!

Ja runa ir par vadītāja apliecības derīguma termiņa pagarināšanu, tad kāpēc jārunā par auto svaru atšķirībām, medicīnisko izziņu, apskati, 95 kodu un citām lietām, kas nav saistītas ar konkrēto jautājumu!

Šajā ziņā runa ir par to, ka valsts nevienlīdzīgi iekasē naudu no cilvēkiem par vienu pakalpojumu- vadītāja apliecības derīguma termiņa pagarināšanu, tādējādi lobējot CSDD, jo tieši viņi ir patiesā labuma guvēji, jo profesionāļiem autovadītājiem liek divreiz biežāk nekā pārējiem autovadītājiem mainīt vadītāja apliecību!

Kas ir vienkārš dokuments, kurā norādīts ar kādu transporta līdzekli vadītājs drīkst piedalīties satiksmē!

Vadītāja apliecība ir apliecinošs dokuments, kas nekādu drošību nerada, kā atrunājas CSDD un Tiesībsargs.

Kā rezultātā profesionāļi ir spiesti divreiz biežāk apmeklēt CSDD, maksāt divreiz pret vienu, tērēt savu laiku divreiz pret vienu vairāk par dokumentu, kas nedod neko vairāk, kā tikai apliecinājumu tam ar kādu transporta līdzekli var pārvietoties vadītājs!

Tādā veidā valsts Saeima ir aplikusi profesionāļus ar papildus tēriņiem attiecībā pret pārējiem vadītājiem tā gūstot ienākumus bez pamatojuma!

CSDD, Tiesībsargs atsaucās uz Saeimas noteikto, ka tas ir saistīts ar drošību!

Kad jautāju ar kādu, tad abas iestādes pasūta mani uz Saeimu, jo tie redz ir pieņēmuši tādu lēmumu!

Ne CSDD, ne Tiesībsargs nav pildījuši darbu, lai es dzīvotu labklājībā, jo tieši viņiem vajadzētu sakārtot šos jautājumus, jo Saeima pieņem lēmumu, ne bez CSDD līdzdalības, savukārt Tiesībsargs birojam nevis mani jāsūta uz Saeimu, bet pašiem jāsakārto šis jautājums, lai es saņemtu vienlīdzīgu pakalpojumu cilvēkam!

Neviens neko nedara, bet man jāmaksā dubultā, laiks jātērē dubultā, enerģija jātērē dubultā!

Profesionāļi autovadītāji iegūst savas vadītāja apliecības vairāk mācoties autoskolās, papildus kārtojot 95 kodu par to maksājot, vairāk apmācību stundas un tērējot enerģiju vairāk, tas jau ir ieguldījums tajā, ka viņi ir ieguvuši profesionāļu vadītāju apliecību!

Ja ir vēlme aplikt profesionāļus, kas strādā savā profesijā algotu darbu ar papildus nodokļiem, tad tam nav jābūt par vadītāja apliecības derīguma termiņa pagarināšanu!

Ja ir vēlme celt profesionāļu drošību, tad jau arī pārējo vadītāju drošība ir jāceļ pat vairāk, jo saņemot vadītāja apliecības profesionāļi ir vairāk stundas pavadījuši teorētiskās un praktiskās nodarbībās plus 95 koda kursi!

Tad, ja runa iet par drošības celšanu vispirms jāliek autovadītājiem papildus autoskolu apmācībām iziet drošas braukšanas apmācību 333 trases poligonā, kas dotu ļoti labu ieguldījumu satiksmes dalībnieku drošībā!

Ja tik un tā ir vēlme profesionāļus vairāk kontrolēt, tad medicīnisko izziņu, 95 kodu strādājošajiem profesionāļiem likt kārtot biežāk, bet ne vienkārši par vadītāju apliecības derīguma termiņa pagarināšanu prasīt dubultā!

Gribas, lai CSDD un Saeima atbild par kādu drošību viņi runā, kad liek man profesionālam autovadītājam maksāt dubultā, tērēt savu laiku dubultā attiecībā pret pārējiem autovadītājiem?

Lai oficiāli atbild Tiesībsargs vai tiešām netiek pārkāptas cilvēka tiesības saņemt vienlīdzīgu pakalpojumu pagarinot vadītāja apliecības derīguma termiņu?

Lūdzu neesiet vienaldzīgi, jo es cenšos norādīt uz to, ka katram savs darbs ir jāveic godīgi un pilnvērtīgi!

Tādā veidā ceļot valsts un cilvēku labklājību!

JP5 26.novembris 2015 2:46
2 0 Atbildēt

Vai nav vairāk to, kas saprot ziņas nopietnību?

JP5 26.novembris 2015 9:44
1 0 Atbildēt

Redzu, ka rakstu nav sapratuši, vai arī pārāk daudz vienaldzīgo!

Šī ir tikai viena lieta, kur mums iedzīvotājiem uzkrauj un mēs maksājam, nesam savu krustu!

Neviens nav gatavs risināt vai vismaz atbalstīt lietas, kas ir jāsakārto, jo kādam tas ir izdevīgi!

Ar nožēlu jāsaka, ka īstie profesionāļi nelasa iAuto, vai arī tādu vairs nav daudz, jo pārvadājumu kompānijas Latvijā iznīkst!

Vienam vērsties PRET Saeimu jau nu galīgi nav vērts!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti