iAuto turpina publicēt lasītāju pieredzi veicot CSDD tehnisko apskati - šoreiz busiņš 3x 25

 

Foto: iAuto.lv

iAuto.lv lasītājs | 29.novembris 2015 15:28

Ar savu "busu" braucu CSDD tehnisko apskati trīs reizes gadā, tā iesākas šis stāsts.

Gāju tehnisko apskati savam busam, ierakstīja man tur, ka pāris šarnīri jāmaina, buksītes, nu tik tālu it kā nekas, nestrādā rocene un jāmetina. Aizbraucu uz servisu un rādu apskates protokolu, kas jādara. Rokas bremzi sataisu, par metināšanas darbiem bija pierakstīta viena vieta labajā pusē un viena kreisajā, bet servisā paskatoties ir redzamas, ka 3 vietas labajā pusē ir jāmetina, bet kreisajā nu nekādi neko sliktu nesaskata. Autoservisā dodu rīkojumu sametināt tās trīs vietas labajā pusē un kreisajā, lai kaut ko izdara skatam, it kā būtu metināts un uzpūš piķi!

Otrā reize

Vēlāk braucot otro reizi pārbauda bukses - viss labi, pārbauda metinājumus - viss labi, pārbauda rokas bremzi - nav!!! Vēl lapā ieraksta, ka rezerves riteņa stiprinājums jāmetina, neesot drošs!

Jautājums - kurš no tehniskās apskates darbiniekiem nav profesionālis? Pirmais, kurš neierakstīja par rezerves riteņa stiprinājuma problēmu vai otrais, kurš ierakstīja, brt ...? Autoservisā pateica, ka stiprinājumam nav kur piesieties un tas esot kārtībā. Varam izdarīt, kā pirmajā reizē tikai skata pēc kaut ko, bet beigās es izdomāju, ka liekam riteni kulbā un "fleksējam" tos kronšteinus nost, lai mazāk nākamreiz, kur piesieties. Roceni pārbaudot nekādas problēmas nesaskata.

Trešā reize

Braucu trešo reiz, apskates darbinieks paskatās rezerves riteni, bet tas nav. Es saku, ka kulbā, tas der! Pārbauda rokas bremzi - NAV, es saku, ka no autoservisa un viss bija kārtībā. Tehniskās apskates darbinieks man saka, lai pats rauju, paņemu un norauju, viss kārtībā un apskate logā!

Un tā katru gadu pigori! Es domāju, ka viņi mani vienkārši atcerējās, jo pagājušajā gadā bija līdzīgi un izgāju ar trešo reizi, jo lukturis bija noregulēts drusku par zemu un man ielika 2. Gāju arī trīs reizes, un beigās pat pie priekšniecības, bet šis man pateica, ka tas esot bijis viņu labākais un vecākais darbinieks, lai liekos mierā, jo apskati tak esmu dabūjis.

Dabūt jau dabūju, tikai abās reizēs lieki bija jābrauc trešā reize un jāmaksā padsmit eiro!

Atgādinām: CSDD komentārs, kā rīkoties, ja nepiekrītat transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtējumam?

Autovadītājam nekavējoties pēc tehniskās apskates (nepametot tehniskās apskates vietu) jāvēršas pie tehniskās apskates stacijas priekšnieka vai CSDD nodaļas vadītāja. Ja domstarpības nav atrisināmas attiecīgajā tehniskās apskates stacijā vai CSDD nodaļā, autovadītājam 5 (piecu) darba dienu laikā jāiesniedz rakstisku iesniegumu ar domstarpību detalizētu izklāstu CSDD Pārvaldē, Rīgā, Miera ielā 25.
Pēc iesnieguma saņemšanas, speciāla komisija veiks atkārtotu transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtēšanu un pieņems lēmumu par inspektora piešķirtā novērtējuma atbilstību transportlīdzekļa tehniskajam stāvoklim. Līdz šīs pārbaudes veikšanai ir aizliegts veikt jebkāda veida remontdarbus.

Uzraksti mums uz iauto (at) iAuto. lv savu pieredzi vai arī spied šeit >>> Ziņo!

iAuto jau rakstīja: papildināts ar CSDD komentāru; Ejot ikgadējo tehnisko apskati, radās jautājumi, kas būtu jāapspriež

 
25 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
JautāJUMS 29.novembris 2015 17:19
26 33 Atbildēt

Atcerieties ja Jūsu mašīnai kaut kas nav kārtībā(nav svarīgi kad to pamana vai nepamana) tad neviens iztērētais eiro un ne mirkļa laika nav iztērēti lieki vienkārši Jūs slikti kopjat savu auto un tādas lietas vajadzētu kaunēties iztirzāt publiski jo tas ir kā izkārt žāvēšanai pie*irstas apenes.

Pļurkt 29.novembris 2015 19:11
24 1 Atbildēt

Es eju uz apskati nevis lai izlūgtos uzlīmi logā, bet lai reāli novērtē mašīnas stāvokli. Un ik reizi inspektoram pieprasu pateikt kam tuvākā laikā derētu pievērst uzmanību.

Taču es eju apskati stacijās kur strādā cilvēki, nevis jaunēkļi kam vajag vysluzhitsja!

No savas puses iesaku par šitādu piekasīšanos pie staba pastāstīt visiem radiem, draugiem un kur vien iespējams, lai uz to staciju brauktu pēc iespējas mazāk cilvēku!

Organizija ir komercstruktūra - nebūs klientu, nebūs peļņas, nebūs algas kasīkļiem!

Reiz izčakarēja autosrvisa direktoru par to ka uz bremžu šļutenītes atrada solidola pēdas!!! Lika izsaukt evakuatoru!!

Jāpiezīmē ka auto ir patiešām izcilā kārtībā VIENMĒR!

NOtīrīja to smērējumu, aizbrauca uz citu staciju, citā pilsētā un čaļiem necēlās roka pat mēģināt ielikt kaut vienu aizrādījumu.

padre 29.novembris 2015 18:05
19 4 Atbildēt

g'aju savam merinam skati,ierakstija nesošās konstrukcijas nenozīmigi korozijas bojājumi,

kad paprasiju lai parāda kur tieši ir korozija,man tika atbildēts ka 15 gadus vecai mašīnai tādi pat bez skatīšanās ir..tas nekas ka mans auto ziemu nav redzējis 8 gadus,un ik gadu veicu pretkorozijas darbus...izlamājos un aizbraucu bez protoklola parakstīšanas uz madonas csdd viss pa nullēm(kā tā iespējams)

p.s pirmo reizi gāju jēkabpilī

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti