Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

iAuto turpina publicēt lasītāju pieredzi veicot CSDD tehnisko apskati - šoreiz busiņš 3x 25

 

Foto: iAuto.lv

iAuto.lv lasītājs | 29.novembris 2015 15:28

Ar savu "busu" braucu CSDD tehnisko apskati trīs reizes gadā, tā iesākas šis stāsts.

Gāju tehnisko apskati savam busam, ierakstīja man tur, ka pāris šarnīri jāmaina, buksītes, nu tik tālu it kā nekas, nestrādā rocene un jāmetina. Aizbraucu uz servisu un rādu apskates protokolu, kas jādara. Rokas bremzi sataisu, par metināšanas darbiem bija pierakstīta viena vieta labajā pusē un viena kreisajā, bet servisā paskatoties ir redzamas, ka 3 vietas labajā pusē ir jāmetina, bet kreisajā nu nekādi neko sliktu nesaskata. Autoservisā dodu rīkojumu sametināt tās trīs vietas labajā pusē un kreisajā, lai kaut ko izdara skatam, it kā būtu metināts un uzpūš piķi!

Otrā reize

Vēlāk braucot otro reizi pārbauda bukses - viss labi, pārbauda metinājumus - viss labi, pārbauda rokas bremzi - nav!!! Vēl lapā ieraksta, ka rezerves riteņa stiprinājums jāmetina, neesot drošs!

Jautājums - kurš no tehniskās apskates darbiniekiem nav profesionālis? Pirmais, kurš neierakstīja par rezerves riteņa stiprinājuma problēmu vai otrais, kurš ierakstīja, brt ...? Autoservisā pateica, ka stiprinājumam nav kur piesieties un tas esot kārtībā. Varam izdarīt, kā pirmajā reizē tikai skata pēc kaut ko, bet beigās es izdomāju, ka liekam riteni kulbā un "fleksējam" tos kronšteinus nost, lai mazāk nākamreiz, kur piesieties. Roceni pārbaudot nekādas problēmas nesaskata.

Trešā reize

Braucu trešo reiz, apskates darbinieks paskatās rezerves riteni, bet tas nav. Es saku, ka kulbā, tas der! Pārbauda rokas bremzi - NAV, es saku, ka no autoservisa un viss bija kārtībā. Tehniskās apskates darbinieks man saka, lai pats rauju, paņemu un norauju, viss kārtībā un apskate logā!

Un tā katru gadu pigori! Es domāju, ka viņi mani vienkārši atcerējās, jo pagājušajā gadā bija līdzīgi un izgāju ar trešo reizi, jo lukturis bija noregulēts drusku par zemu un man ielika 2. Gāju arī trīs reizes, un beigās pat pie priekšniecības, bet šis man pateica, ka tas esot bijis viņu labākais un vecākais darbinieks, lai liekos mierā, jo apskati tak esmu dabūjis.

Dabūt jau dabūju, tikai abās reizēs lieki bija jābrauc trešā reize un jāmaksā padsmit eiro!

Atgādinām: CSDD komentārs, kā rīkoties, ja nepiekrītat transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtējumam?

Autovadītājam nekavējoties pēc tehniskās apskates (nepametot tehniskās apskates vietu) jāvēršas pie tehniskās apskates stacijas priekšnieka vai CSDD nodaļas vadītāja. Ja domstarpības nav atrisināmas attiecīgajā tehniskās apskates stacijā vai CSDD nodaļā, autovadītājam 5 (piecu) darba dienu laikā jāiesniedz rakstisku iesniegumu ar domstarpību detalizētu izklāstu CSDD Pārvaldē, Rīgā, Miera ielā 25.
Pēc iesnieguma saņemšanas, speciāla komisija veiks atkārtotu transportlīdzekļa tehniskā stāvokļa novērtēšanu un pieņems lēmumu par inspektora piešķirtā novērtējuma atbilstību transportlīdzekļa tehniskajam stāvoklim. Līdz šīs pārbaudes veikšanai ir aizliegts veikt jebkāda veida remontdarbus.

Uzraksti mums uz iauto (at) iAuto. lv savu pieredzi vai arī spied šeit >>> Ziņo!

iAuto jau rakstīja: papildināts ar CSDD komentāru; Ejot ikgadējo tehnisko apskati, radās jautājumi, kas būtu jāapspriež

 
Visi komentāri
 
JautāJUMS 29.novembris 2015 17:19
26 33 Atbildēt

Atcerieties ja Jūsu mašīnai kaut kas nav kārtībā(nav svarīgi kad to pamana vai nepamana) tad neviens iztērētais eiro un ne mirkļa laika nav iztērēti lieki vienkārši Jūs slikti kopjat savu auto un tādas lietas vajadzētu kaunēties iztirzāt publiski jo tas ir kā izkārt žāvēšanai pie*irstas apenes.

Mnde 29.novembris 2015 21:37
0 9 Atbildēt

Par to,ka mašīnai jābūt kārtībā - šaubu nav!

Stulbi ir tad, ja pirmajā reizē "pamana" arī lietas, kuras nav problemātiskas un nav saistītas ar rāliem drošības apdraudējumiem un parasts autovadītājs tās nespēj apstrīdēt (zinu stāstus par servisa čeku un jaunu detaļu līdzi došanu jautajumos par brīvkustībām), savukārt otrajā reizē pamana to,ko vajadzētu pamanīt pirmajā (šim gan neticu, jo atkārtotā pārbaudē parasti skatās tikai pamatpārbaudes šaizes)...

-- 30.novembris 2015 5:02
0 11 Atbildēt

tev auto pašam ir ampli?

Sarkasms 29.novembris 2015 18:01
6 1 Atbildēt

Nu tad man ir nenormāli veicies :) Jau daudzus gadus ejot apsakti ar vecākām un jaunākām mašīnām neesmu saskāries ar šādiem brīnumiem.. Tiesa mašīnas tiek labotas tad ka vajag, neviss to kas iebakstīts tehniskajā apskatē...

Daļa autovadītāju mašīnas labo priekš tehniskās apskates, nevis savai drošībai...

Jelgavnieks 29.novembris 2015 18:04
7 14 Atbildēt

Raksts ir vai par Dobeles vai Jelgavas TA, gadā eju TA ar padsmit dažādām mašīnām-to redz, to neredz, piesienas sīkumiem, kas neko būtisku neietekmē

padre 29.novembris 2015 18:05
19 4 Atbildēt

g'aju savam merinam skati,ierakstija nesošās konstrukcijas nenozīmigi korozijas bojājumi,

kad paprasiju lai parāda kur tieši ir korozija,man tika atbildēts ka 15 gadus vecai mašīnai tādi pat bez skatīšanās ir..tas nekas ka mans auto ziemu nav redzējis 8 gadus,un ik gadu veicu pretkorozijas darbus...izlamājos un aizbraucu bez protoklola parakstīšanas uz madonas csdd viss pa nullēm(kā tā iespējams)

p.s pirmo reizi gāju jēkabpilī

KillerMiller 30.novembris 2015 13:27
0 1 Atbildēt

Padre gan spītīgs - būtu jau Jēkabpilī dabūjis apskati. Par nenozīmīgiem korozijas bojājumiem jau liek tikai 1. Un apskate logā.

autobraucējs 29.novembris 2015 18:31
5 1 Atbildēt

Atceros, ka agrāk, kad tehniskā apskate maksāja daudz lētāk, ja autiņam lukturi nebija īsti pareizi noregulēti, man tos inspektors pieregulēja un ja nevarēja to izdarīt, salauzts mehānisms, tad tik 2 lika, bet tagad dabū uzreiz 2, tiešām grūti ir pieregulēt vai es pats to varu izdarīt, jo manam auto nevajag skrūvgriezi!!!

GB12 30.novembris 2015 9:02
4 1 Atbildēt

Apskate nav nekāds auto serviss, arī pašapkalpošanās serviss tas nav. Ja jau ir tik vienkārši to izdarīt, kāpēc neizdari pirms skates?

qws 1.decembris 2015 10:50
0 0 Atbildēt

A man Jelgavā pirms nepilna gada paņēma un CSDD darbinieks pieregulēja miglenieku par ko viņiem lielais paldies

Kanibaals 30.novembris 2015 9:12
2 0 Atbildēt

Nu ja CSDD tiešām rūpētu drošība, tad uzliktu par pienākumu TA inspektoriem pieregulēt, ja tas ir iespējams, tas neaizņem tik daudz laika. Vispār pabraucot tumšā laikā katram otrajam lukturi ir par augstu vai viens spīd greizi un vēl jau protams nelegālie xenoni priekšā un pakaļā.

eseris 29.novembris 2015 18:42
1 0 Atbildēt

Lielos uzņēmumos TAS nostādīts "uz biznesa pamatiem" - no objekta brauc uz apskati un lai raksta lapu - tad servisā to salabo un ritenis griežas uz otro apskati. Process darbojās uz diviem piegājieniem.

Pļurkt 29.novembris 2015 19:11
24 1 Atbildēt

Es eju uz apskati nevis lai izlūgtos uzlīmi logā, bet lai reāli novērtē mašīnas stāvokli. Un ik reizi inspektoram pieprasu pateikt kam tuvākā laikā derētu pievērst uzmanību.

Taču es eju apskati stacijās kur strādā cilvēki, nevis jaunēkļi kam vajag vysluzhitsja!

No savas puses iesaku par šitādu piekasīšanos pie staba pastāstīt visiem radiem, draugiem un kur vien iespējams, lai uz to staciju brauktu pēc iespējas mazāk cilvēku!

Organizija ir komercstruktūra - nebūs klientu, nebūs peļņas, nebūs algas kasīkļiem!

Reiz izčakarēja autosrvisa direktoru par to ka uz bremžu šļutenītes atrada solidola pēdas!!! Lika izsaukt evakuatoru!!

Jāpiezīmē ka auto ir patiešām izcilā kārtībā VIENMĒR!

NOtīrīja to smērējumu, aizbrauca uz citu staciju, citā pilsētā un čaļiem necēlās roka pat mēģināt ielikt kaut vienu aizrādījumu.

pircējs 29.novembris 2015 22:57
0 2 Atbildēt

Ja CSDD piekasītos par visiem sīkumiem, tad ar to varētu rēķināties kā ar nenovēršamu lietu. Bet problēma ir tā, ka tu, pērkot auto, nevari paļaujies uz CSDD pozitīvu novērtējumu. Viņi var izlaist ceļu satiksmē arī tādu auto, ar ko reāli braukt ir bīstami.

Konkrēts piemērs - pirms kādiem pieciem mēnešiem autiņam veikta apskate, ir tikai viens aizrādījums par nenozīmīgiem korozijas bojājumiem. Auto braucošs, nav dārgs, lauku apvidum jaunam puikam patrenēties derētu.

Pa ceļam no CSDD uz laukiem, vēl neizbraucot no Rīgas robežām, tikpat kā pilnībā pazūd bremzes, sāk nākt sviluma smaka no motortelpas un vairs nevar pārslēgt ātrumus. Faktiski auto ir beigts.

Aizvedot pēc dažām dienām uz CSDD tehnisko diagnostiku, iegūsti sarakstu ar padsmit 2-punktu problēmām, un CSDD inspektors piekrīt, ka dažu mēnešu laikā tādas problēmas nevarēja rasties. Bijusi neobjektīva tehniskā apskate. Kādā veidā tas iespējams, to jau nesaka, tik kaut ko iemanās par palīglīdzekļiem, ko varbūt degvielai pievienojuši, nu un tamlīdzīgu sviestu.

Nodevu to auto lūžņos. Ar CSDD viena punkta aizrādījumu par nebūtisku koroziju. Dzīvība dārgāka.

Ja vēl aizvien dažus CSDD inspektorus (vismaz Jelgavā) var piemānīt, piekukuļot vai pa draugam pierunāt, lai iedod labu apskati reāli lūznim, savukārt citi, gados jauni karjeristi piekasās par pilnīgi nebūtiskām lietām, tad viss CSDD ārēji veidotais pozitīvais tēls šķiet liekulīgs.

Kanibaals 30.novembris 2015 9:11
7 0 Atbildēt

Vai nu ieliec bildi no tās TA lapas vai arī nemuldi. Nez kāds CSDD sakars ar nojātu motoru, tas satiksmes drošību neietekmē un motors teorētiski var noplīst jebkurā brīdī un ja motors nedarbosies tad protams arī bremžu pastiprinātājs. TA nav pilna auto diagnostika, bet gan būtiskāko mezglu pārbaude brīžam pārāk piekasīga nebūtiskos jautājumos un subjektīva, tomēr savu uzdevumu pilda.

rt 30.novembris 2015 8:29
3 3 Atbildēt

TA nav jābūt pazeminātas maksas auto diagnostikai. Uz TA ir jāatved auto ideālā stāvoklī. Tā, lai pašam nav ar kaunu jāsaņem 1, 2 vai 3 protokolā.

aansis 1.decembris 2015 9:43
4 0 Atbildēt

Pirmkārt - tieši par to jau ir runa, ka bieži vien tas 1 un 2 tiek piemeklēts plāna pildīšanai pat tad, ja auto ir tehniskā kārtībā. Otrkārt - par ko tad jāmaksā, ja viss ir kārtībā? Pat CP par pūšanu trubiņā liek maksāt tikai tad, ja tiek konstatēts pārkāpums. Pārējos gadījumos par to maksā no budžeta - sabiedrības intereses aizstāv par sabiedrības naudu, nevis nokāš to no konkrētā indivīda, kurš jau nodokļus ir nomaksājis. Treškārt - ja reiz skate tiek veikta, tad būtu jābūt garantijai, ka vērtējums ir ticams, nevis tikai ķeksītim, ko tad šoreiz inspektors pamanīja vai nepamanīja.

nomiks 30.novembris 2015 8:59
7 0 Atbildēt

Man ir tieši tāpat kā Sarkasms rakstīja.

TA ir ietas un vienmēr izietas Rīgā, Antenas ielā. bet es TA uztveru kā formalitāti nevis kā gada eksāmenu, no kura jābaidās, vai arī kā gada lielo testu, kad nu ir tā iespēja noskaidrot, kas ir jālabo.

Visiem maniem auto, kas ir bijuši un ir, ik pa 20 000 km tiek veikta apkope un tās laikā vienmēr tiek veikta a/m defektācija un, ja ir kas labojams, to uzreiz arī izdaru, negaidot TA datumu ar cerību, ka "moš praskočit". Bieži var būt tā, ka savlaicīgi nenovērsts pavisam neliels bojājums var novest pie daudz lielākām remonta izmaksām ļoti īsā periodā.

Bet tas vairāk ir jautājums par īpašnieka attieksmi pret savu auto.

GB12 30.novembris 2015 9:10
7 1 Atbildēt

Par to jau stāsts. Visiem te visādi kapeņu stāstiņi par attieksmēm, nepamatotām izmešanām un sazintik ko vēl. Nez kāpēc man un lielākajai daļai braucēju, kas par saviem auto rūpējas, tādu problēmu nav? Ja piekasās, tad par tēmu...

Pļurkt 30.novembris 2015 19:21
2 0 Atbildēt

Lielākā daļa autobraucēju vispār neko nejēdz pat savu auto!!

Ja personīgā auto vadītājam ir zem kādi 45 gadi, tad sajēgas ir tik pat daudz cik mērkaķim no Kalašņikova!

Ar visprastāko lampiņas nomaiņu (ko var izdarīt pīppauzes laikā ar vienu roku jebkura dāmīte) brauc uz servisu un čīkst par dārgumu.

Pilnīgi neko neskatās savam auto, un TA ir kā eksāmens Ar vairāku lapu izdruku par bojājumiem. Visi tie bojājumi pamatā neprasa nekādus kapitālieguldījumus, ja novērš savlaicīgi, bet ja gaida kad atkritīs kāds gabals, tad ....

KillerMiller 30.novembris 2015 13:35
8 0 Atbildēt

" jo lukturis bija noregulēts drusku par zemu un man ielika 2". Divi liek, ja lukturis noregulēts par augstu, ja par zemu tad 1 (un apskate logā).

DidzisKalnietis 30.novembris 2015 23:38
2 0 Atbildēt

Pēdējos divus gadus, atzīšos, braucu ar savu busi;nu uz skati, lai saņemtu "slimības lapu" un plāksteri, tad zinu, kas jāsataisa un miers. Arī šogad bija ko investēt, jo busiņš bija "pabēdīgs". Pret inspektoriem nekādu īpašu pretenziju nebija - viss diezgan korekti.

Atkārtotajā skatē gan bija brīnumi. Puisis pārlūko manu veikumu, pie reizes arī bremžu šļauciņas un pēkšņi paziņo: kreisā šļauciņa esot puša, jau mitrums sūcoties, bet, par cik iepriekšējā apskatē tas neesot piefiksēts, likšot vieninieku! Man kājas aukstas - ja mitra, tad pie nākamā bremžu pedāļa spiediena būs "pļurkt" un "kirdik". Ņemos taustīt - tur tikai putekļi notraukušies. Es šim saku, ka viss ok. Nekā - ielika vieninieku un palaida ar uzlīmi uz gadu.

Protams, ka šļauciņai nav ne vainas, ne mazākās plaisiņas - braucu vēl šodien, bet, kas viņš hokeja tiesnesis, ka nevar atzīt savu kļūdu? Un, ja būtu mitra, vai šīs inspektors bija tiesīgs manu smuko busiņu izlaist ārā no boksa "uz savām kājām"?!

Ļaunas mēles melš, ka viņiem esot noteikts dienas plāns uz atkārtotajām skatēm, jo tā tak ir nauda un papildus ienākums, bet tā kompetence tur ir diezgan apšaubāma...

Pļurkt 1.decembris 2015 9:54
0 0 Atbildēt

Mani personiskie novērojumi un visādi bēdu stāsti pilnībā apliecina , ka izmešanas plāns šiem pastāv!

Ja gribi iziet skati bez liekas kasīšanās, tad brauc no rīta!! Ja atbrauksi vēlā pēcpusdiena, tad var sagaidīt gan piekasīšanos, gan atkārtoto skati.

Raitis 17.decembris 2015 0:08
0 0 Atbildēt

Nepiekrītu. Rītos inspektori ir svaigi, mundri un acīgi, vakaros -piekusuši,......

Raitis 17.decembris 2015 0:04
1 0 Atbildēt

Sveiki! Man bija tāds gadījums-mana kliente pensijas gados ir pastāvīga apmeklētāja manā autodarbnīcā ar smuku sudrabotu Golfiņu3(viss oriģināli no Vācijas ar smuku tonētiem aizm.lukturiem Hellas firmas stilā ar E marķējumiem) . Tā 3 gadus pēc kārtas bez aizķeršanas izgāja cauri Rīgas skatēm. Un viņai nācās pārcelties uz citu dzīves vietu Ķegumā. Tad tajā laikā jāiet uz Ogres TA un dabūja piezīmi,ka tie pakaļas lukturi ir nepiemēroti satiksmei. Tā kundze novaimanājas un atbrauca uz Rīgu pie manis izkratīt sirdi par Ogres nedarbiem. Es pats labi zinu tādus noteikumus un iesaku aizbraukt uz Rīgas TA. Paklausīja manu rīkojumu,aizbrauca tur un dabūja uzlīmi. Kas par nevienlīdzību starp Rīgu un Ogri? Viela pārdomai!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunie Leopard 2PL tanki uzlabos NATO daudznacionālās brigādes Latvijā kaujas spējas (+ FOTO)

2024. gada 28. novembrī NATO daudznacionālā brigāde Latvijā saņēma jauno Polijas kontingenta tanku Leopard 2PL sūtījumu, lai aizstātu pašreizējos Polijas eskadrona tankus PT-91. Lasīt vairāk

 

Manabalss iesniegta iniciatīva autoceļu A9 (Liepājas šoseja) pārbūvēt par četru joslu ceļu 26

Vēlos drošu braukšanu pa intensīvo Liepājas šoseju, pa kuru ik dienu pārvietojas liels skaits gan smago, gan vieglo transportlīdzekļu, gan traktoru. Lasīt vairāk

 

Darvina balva 2024 - uzvarētājs zināms (+ VIDEO) 4

Šis auto vadītājs ir pelnījis, lai iegūtu Darvina balvu, taču atšķirībā no daudziem, kas tādu izaicinājumu nepārdzīvo, viņam būs iespēju to atkārtot arī citu reiz. Lasīt vairāk

 

150 - 23 800 eiro: jauna Brabus apģērbu kolekcija (+ FOTO) 4

Vācu tūninga uzņēmums Brabus, kas pazīstams pārsvarā ar augstas veiktspējas automobiļu pārbūvi, prezentējis savu jauno apģērbu kolekciju Masterpiece. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti