Uz šosejas Tīnūži–Koknese ierīko akustiskās ribjoslas (+ foto) 12

 

Foto: Latvijas Valsts ceļi

Latvijas Valsts ceļi | 26.oktobris 2016 14:44

Šonedēļ uz autoceļa Tīnūži–Koknese (P80) vairākos posmos (6,6.-21,6. km; 28,0.-35,6. km un 39,9.-41,2. km) 24 km kopgarumā uz ass līnijas tiek ierīkotas tā saucamās akustiskās ribjoslas.

Automašīnai uzbraucot uz šādas ribjoslas, rodas vibrācijas un troksnis, brīdinot autovadītāju no iebraukšanas pretējā joslā. Ribjoslas tiek ierīkotas tajos šosejas posmos, kuros ir bijis visvairāk ceļu satiksmes negadījumu.

Uz autoceļa ass līnijas tiek iefrēzētas 10 mm dziļas iedobes ar soli 0,6 m. Pēc iefrēzēšanas ass līniju ir plānots atjaunot ar termoplasta horizontālo marķējumu, taču laika apstākļu dēļ šogad ass līnija tiks nomarķēta ar krāsu, bet ar termoplastu – pavasarī. Darbus veic SIA Binders.

Šo darbu laikā attiecīgajos posmos ir noteikts ātruma ierobežojums 70 km/h.

 

 
Visi komentāri
 
Pichus 26.oktobris 2016 15:00
18 1 Atbildēt

Beidzot kaut ko dara kā to jau sen praktizē Eiropā

Kanibaals 26.oktobris 2016 18:36
4 3 Atbildēt

Sabojā labu asfaltu, pēc ziemas būs vienās bedrēs. Ģēniji.Pie tam ass līniju ir bezjēdzīgi, tad jau ir iebraucis pretējā joslā.

Aģents x 26.oktobris 2016 21:46
16 21 Atbildēt

Super... katru dienu braucu pa grunteni, kurā ir ''trepe''... Te arī arī uz asfalta būs... Diez, kas ar šiem robiem notiks pavasarī, kad atlaidīsies segums... Redzot, kas notiek ar citiem ''nesen lietiem'' posmiem- segums nav tā īsti piemērots mūsu klimatiskajiem apstākļiem... Bet nu lai jau- būs ko remontēt nākamgad :D

Gatis 26.oktobris 2016 21:47
15 1 Atbildēt

Sen uz visiem ceļiem tādas vajadzēja, un ne tikai sadalošajā joslā, arī ārmalās

Es 26.oktobris 2016 23:20
2 0 Atbildēt

Īrija gandrīz visur tādas ir:)

Eksperts 26.oktobris 2016 23:24
2 0 Atbildēt

Nezin vai tas ko līdzēs.

iiiiiii 27.oktobris 2016 1:37
6 0 Atbildēt

Visaa cela garumaa vajag , nejau visi negadiijumi notiek vienaa vietaa , buus negadiijums kur nau taas ribjoslas - buus atkal visadas atrunas un nozelas ! jaa un armalas arii !

D 27.oktobris 2016 8:34
0 4 Atbildēt

Braucot 100km/h pat nejutīs to:D jo lielāks ātrums jo mazāk jūti mazās bedres

ele 27.oktobris 2016 10:16
0 1 Atbildēt

Lietuvā pat uz mazāk svarīgiem ceļiem sen jau tādi ir - uz tād auzbraucot momentā pamodīsies, ja šoferis iesnaudies

Kanibaals 27.oktobris 2016 22:28
0 1 Atbildēt

pamodīsies un raus apmalē un atlecot pretējā joslā. Ideāls risinājums.

garais 28.oktobris 2016 1:03
0 0 Atbildēt

Drošības salas arī nebūtu slikti aprīkot ar šo.

garais 28.oktobris 2016 1:06
0 0 Atbildēt

jāguļ ir gultā,nevis pie stūres.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti