Transportlīdzekļu tehniskā kontrole uz ceļa parāda – daudzi šoferi vēl jo projām ir ļoti bezatbildīgi 17

 

Foto: Publicitātes attēls

CSDD | 9.decembris 2016 15:18

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) kopā ar Valsts policiju (VP), veicot kārtējo vieglo auto tehniskā stāvokļa kontroli Rīgā, Krasta ielā, konstatēja būtiskas un nepieņemamas neatbilstības auto tehniskajā stāvoklī.

Pāris stundās no 63 pārbaudītajiem auto, 9 transportlīdzekļiem tika konstatēts neatbilstošs riepu protektora dziļums, kas svārstījās starp 2 un 3 milimetriem (minimālais atļautais protektora dziļums ziemas riepai – 4 milimetri). Ņemot vērā bīstamos ceļa apstākļus ziemā, kā arī to, ka gaisa temperatūra diennakts laikā var svārstīties no – 10 līdz + 5 grādiem un pat vairāk, šādi auto ir tiešs drauds katram no mums, pārējiem autovadītājiem, kā arī gājiejiem.

 Par nožēlu pat autoskolas instruktors apmācīja topošo autovadītāju ar auto, kuram riepas bija ar neatbisltošu protektora dziļumu. Tādā veidā radot apdraudējumu gan topošajam autovadītājam, gan arī pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem.

 Savukārt kāda busiņa stāvoklis bija tik kritisks, ka tika pieņemts lēmums anulēt tā tehniskās apskates uzlīmi.

 Par visiem minētajiem pārkāpumiem VP sastādīja administratīvo pārkāpumu protokolus.

 Konstatēto būtisko pārkāpumu skaits liecina, ka šādas pārbaudes ir nepieciešamas un tās tiks organizētas arī turpmāk.

 CSDD atgādina, ka no š.g. 1.decembra ir spēkā MK noteikumi, kas paredz, ka vieglo auto ar pilnu masu līdz 3500 kg katra ass ir jāaprīko ar vienādām riepām. Ja līdz šim policija, kontrolējot jauno prasību izpildi, šoferiem izteica tikai brīdinājumus, tad turpmāk policija būs bargāka un sodīs tos, kuri neievēros jaunās prasības.

 

 

 
Visi komentāri
 
manerheims 9.decembris 2016 16:04
12 0 Atbildēt

žēl, ka busam nav numura. Interesanti būtu apskatīt apskates datus.

ssss 10.decembris 2016 20:24
4 1 Atbildēt

Nummurs ir. Noslēpa. Interesanti kā izgāja skati. Nevar būt, ka gada laikā šitā nopiš mašīnu.

ezis71 10.decembris 2016 7:29
4 0 Atbildēt

Rodas jautājums,kā viņš tika cauri tehniskajā,viņš pusgada laikā pēkšņi palika kritiskajā stāvoklī?

Kārklu vācietis 10.decembris 2016 22:14
1 0 Atbildēt

Tā nu gan problēma - uz skati uzliek labas,pēc tam turpina braukt ar slikiem....

rt 10.decembris 2016 18:04
18 17 Atbildēt

Un mēs gribam TA reizi divos gados!!! Smieklīgi, ne. Varbūt labāk TA divreiz gadā autiņiem, kam regulārajā TA ir vismaz viens 2-nieks?

asd 10.decembris 2016 20:22
0 0 Atbildēt

Gandrīz visiem sanāk...

es 10.decembris 2016 22:07
4 0 Atbildēt

2 reiz gadā ar 2nieku? Tak ar 2nieku nemaz skati nevar iziet!

Alekss 10.decembris 2016 20:46
19 3 Atbildēt

Tikai nevajag te demagoģiju!Katrā medus podā ir sava darvas karote...

Acīm redzot esi kāds bagāts smerdelis,ja tā runā...

he 10.decembris 2016 21:36
8 0 Atbildēt

busam lai arī uzreiz atmaksā samaksātos nodokļus,izskatās,ka tas bija viņa pēdējais reiss!par ko tad taisīt,ja busam nodoklī vien ir paņemts pāri 200tiem!

BET 10.decembris 2016 21:47
3 0 Atbildēt

LOGISKI

driver 10.decembris 2016 22:03
0 0 Atbildēt

Tu laikam esi CSDD trollis.

keda 10.decembris 2016 23:42
3 0 Atbildēt

Tieši tā... Ja es varētu atļauties uzturēt auto perfektā stāvoklī es to darītu, bet nevaru tad nu mālē visu ko var un kur var ka tik TA logā...

xxx 11.decembris 2016 0:20
0 0 Atbildēt

Kā armijā, viens nogrēkojas, cieš visi.

Jānis 11.decembris 2016 4:04
4 2 Atbildēt

Varētu jau nopirkt labākas, vai jaunas riepas, vai ieguldīt auto tehniska stāvokļa uzlabošanā.....Bet Valsts un Csdd izsūc trūcīgākajiem auto īpašniekiem atņem šo iespēju un tad dirš par bezatbildību. Pi...dari!

jo 11.decembris 2016 14:18
4 1 Atbildēt

auto nav pirmās nepieciešamības lieta; ja nevari atļauties brauc ar sabiedrisko

rt 12.decembris 2016 14:23
1 3 Atbildēt

Piedāvāju sekojošu TA iešanas kārtību:

Ja regulārot TA iziet pa nullēm, tad nākošā TA pēc 2 gadiem. Ja regulārājā dabū "1", tad nākošā TA pēc gada. Ja regulārajā "2", tad pēc sekmīgas atkārtotās/-ām nākošā TA pēc 6 mēn. Un ja regulārajā "3" nu tad pēc sekmīgas atkārtotās, nākošā pēc 4 mēn. Ja tajā atkal "3", tad uz vietas norakstīt un uz utilizāciju.

Erix 14.decembris 2016 9:24
2 0 Atbildēt

Ļoti interesētu izvērstāks skaidrojums par pārbaužu metodiku. Šobrīd ticamākais pieņēmums - VP "uz aci" izvēlējās kandidātus no plūsmas un no visiem apturētajiem tikai 63 aizdomīgākos nodeva tālāk tehniskā stāvokļa kontrolei. Ja tā - tad konstatētie 9 pārkāpumi ir ļoti maz. Tas būtu daudz tikai tad, ja 63 pārbaudītie būtu apturēti vienlaikus, paņemot objektīvu "gabalu" no visas plūsmas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti