Avārijās bojāgājušo skaita samazināšanai OECD rekomendē Latvijai attīstīt ceļu infrastruktūru lauku reģionos 6

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com

Nozare.lv | 23.septembris 2017 9:02

Ceļu satiksmes negadījumos bojāgājušo skaitu varētu samazināt, attīstot ceļu infrastruktūru lauku reģionos, pārskatā par Latviju rosina Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācija (OECD).

Pārskatā minēts Spānijas piemērs - attīstot augsta noslogojuma ceļu kvalitāti ārpus apdzīvotām vietām, tika strauji samazināts ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo cilvēku skaits.

Pārskatā arī vērta uzmanība uz nepieciešamību ierīkot papildu barjeras uz ceļiem, lai atdalītu gājējus no auto satiksmes. Tāpat tiek uzsvērta automaģistrāļu loma drošas satiksmes nodrošināšanā un norādīts uz to, ka pārskata veikšanas laikā, Latvijā nebija nevienas funkcionējošas automaģistrāles.

Kampaņas un sodi, lai samazinātu braukšanu reibumā, bez drošības jostas, kā arī par atļautā braukšanas ātruma pārkāpšanu, ir spēcīgs rīks, lai samazinātu bojāgājušo skaitu, atzīmēts pārskatā. Tiek norādīts, ka Latvija šajā jomā ir veikusi lielu darbu, taču vēl aizvien ir vieta izaugsmei.

Pētījumi liecina, ka tikai 40% no cilvēkiem izmanto drošības jostas, atrodoties automašīnas aizmugurē, norādīts OECD pārskatā.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
dsa 23.septembris 2017 13:57
2 2 Atbildēt

Kāda vēl nah infrastruktūra!!!

Redzkur ir atbilde:

"Kampaņas un sodi, lai samazinātu braukšanu reibumā, bez drošības jostas, kā arī par atļautā braukšanas ātruma pārkāpšanu, ir spēcīgs rīks, lai samazinātu bojāgājušo skaitu, atzīmēts pārskatā."

Kā attīstot infrastruktūru samazinās raukšanu reibumā, bez drošības jostas, kā arī atļautā braukšanas ātruma pārkāpšanu???

Tieši otrādāk, ja tagad pārsvarā vietējie alkāni braucot bez jostas un pārsniedzot ātrumu uz slikta ceļa no tā vienkārši nolido padarot sev galu, sliktākajā gadījumā paķerot līdzi kādu pudeles brāli, tad kas notiks uz laba ceļa? Ātrums būs daudz lielāks, barjeras metīs atpakaļ joslā un līķu (arī nevainīgu) būs daudz vairāk.

Šitādus var ārstēt tikai ar sodiem, drakoniskiem sodiem, nodrošinot soda neizbēgamību. Atņemt tiesības, uzsēdināt uz pāris tūkstošiem EUR, konfiscēt kustamo/nekustamo manu, ietupināt čokā, izraidīt no valsts, vai tad man ir priekšā jāsaka...

gh 25.septembris 2017 12:11
1 0 Atbildēt

Rakstā minēts, ka jāuzlabo infrastruktūra uz augstas noslodzes ceļiem. Pa tādiem parasti dzērāji baigi nebraukā.

Un ko tu iesaki? - lai nomirst 100 nevainīgi cilvēki ceļa infrastruktūras sliktā stāvokļa dēļ nevis viens dzērājs kas pa šo ceļu 4 naktī izdomājis braukt.

Lūdzu, ņem arī vērā, ka dzērājproblēmu un drošības jostu problēma neizslēdz citas problēmas, pie kurām arī ir jāstrādā.

dsa 25.septembris 2017 12:35
1 0 Atbildēt

Kā attīstot infrastruktūru samazinās raukšanu reibumā, bez drošības jostas, kā arī atļautā braukšanas ātruma pārkāpšanu???

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Dzīvnieks pagalam un šoferis arī (+ VIDEO) 4

Irkutskas (Krievija) apgabalā Isuzu furgona vadītājs uzbrauca govij, iebrauca pretējā joslā un sadūrās ar pretimbraucošo Mercedes kravinieku. Isuzu vadītājs gāja bojā uz vietas. Lasīt vairāk

 

Šveicieši Dakāras rallijā startēs ar 37 gadus vecu Niva (+ FOTO) 3

Niva Red Legend Team ekipāža no Šveices Dakar Classic rallijā piedalīsies ar 1984.gada Lada Niva. Lasīt vairāk

 

Saeimas sekretārs lūgs VARAM nepieļaut noteikt maksu par iebraukšanu Jūrmalā visu gadu 29

Saeimas sekretārs Andrejs Klementjevs (S) lūgs Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai (VARAM) nepieļaut noteikt maksu par iebraukšanu Jūrmalā visa gada garumā. Lasīt vairāk

 

Veiksmīgā izmainīšanās (+ VIDEO) 6

Tikai mirkli pēc tam, kad vieglais auto izmainās ar pretimbraucošo atkritumu vedēju, smagsvars ar visu kravu iegāžas pretējā joslā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti