Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Uztrauc salauztas un slikti pamanāmas barjeras uz Dienvidu tilta (+ FOTO) 38

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 12.augusts 2018 17:54

Autovadītājs iesūtījis attēlus ar vairākām (trīs) salauztām metāla aizsargbarjerām, kas atrodas vietā, kur satiksmes plūsma ir īpaši intensīva.

Salauztās barjeras atrodas netālu no Dienvidu tilta, vietā, kur beidzas Slāvu dzelzceļa pārvads un sadalās satiksmes plūsma. Attēlu autors ir neizpratnē par atbildīgo dienestu darbu – konstrukcija ir vien piesegta ar melnu gumiju, kurai nav pat atstarojošas svītras vai kādi citi apzīmējumi, kas ļautu to pamanīt diennakts tumšajā laikā.

Barjeras ir acīmredzot salauztas avāriju rezultātā, turklāt veselās trīs vietās braucot Pārdaugavas virzienā.

Autovadītājs uzdod retorisku jautājumu, vai šeit viss ir kārtībā ar satiksmes organizāciju – vai ceļazīmes izvietotas pareizi, vai ceļa apzīmējumi ir pietiekoši informatīvi un vadītājam savlaicīgi pamanāmi?

Turklāt šāda situācija ar bojātām un grūti saskatāmām aizsargbarjerām minētajā posmā ir regulāra abos virzienos.

Pirmā sasitā aizsargbarjera Pārdaugavas virzienā 10.08.2018. Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Otrā sasitā aizsargbarjera Pārdaugavas virzienā 10.08.2018. Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Trešā sasitā aizsargbarjera Pārdaugavas virzienā 10.08.2018. Šads melns elements ir ļoti bīstams un var tieši veicināt ceļu satiksmes negadījuma. Foto: iAuto.lv

Vēl nav gadījies redzēt, ka šāda vienkārša ceļa zīme šajā posmā būtu "nonesta" Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Šādas izskatījās iepriekšs redzamās sasistās aizsargbarjeras. Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
650 12.augusts 2018 19:16
21 22 Atbildēt

Šie autovadītāji vnk kasās.Viņi nemīl savu Zemi un viņi neciena atbildīgo dienestu pi,,pPašaizliedzīgo darbu, 24/369.Būtu labāk paši kāpuši ārā un novērsuši iespējamo Nelaimi.Sliņķi, bezatbildīgi/bezjūtīgie.Tapc jau mums tā iet kā iet, ka šitādiem vispār ļauj braukt.Svētdienas dienā šitādu bardaku sacelt no nekā, ar savu negativitāti sabojāt garīgo visiem pirmdienas rīta Lasītājiem..Un nav kur skriet!

ne1 12.augusts 2018 20:51
13 3 Atbildēt

vispirms jau butu mēģinājis apgūt elementāras lietas, teiksim gada garumu... un tad jau būs vieglāk tēlot pamuļķīti...

650 13.augusts 2018 0:56
4 14 Atbildēt

Ai, pazemīgi Atvainojos.Ātrumā piemirsu, ka te ne tikai tas, ka “atbildīgie ceļadienesti” ir nodzēruši Sirdsapziņu. Cits ir, ka neviena Veselības Ministrija (pagaidām) nav izdomājusi tabletes humora izjūtas trūkuma ārstēšanai.Te pat csdd komisija nepalīdzēs

usaexperc 13.augusts 2018 9:18
2 1 Atbildēt

Viņam 69 ir ļoti tuvi cipari, kā tajā anekdotē par veci, kurš ar mēli nolaizīja degunu...

Led 12.augusts 2018 21:11
16 1 Atbildēt

Tiko Polijā redzēju led mirgojošās bultas darbina saule ,bet nu zelta tiltam tās tehnoloģijas par lētām....

650 13.augusts 2018 1:04
4 4 Atbildēt

Te ne tikai ka saule, pat Mēness virs tā tilta nav redzēts jau pāris diennaktis.Un Apzeltīšanas kantoriem pašlaik ir atvaļinājumu pPeriods, tā ka vajadzētu iecietīgākā tonī izteikties

we 13.augusts 2018 2:22
5 0 Atbildēt

OCTA cenas ir jaapacelj. Citaadi apdroshinaataajiem nepietiek liidzeklju ko samaksaat celjiniekiem par bojaajumiem.

Jo arii uz Austrumu magjistraales ir gan salociitas barjeras, gan izrauti bortakmenji avaarijas vietaa kur konteinervedeejs apgaazaas... un tas netiek labots.

Vai arii celjinieki naudu pieprasa no apdroshinaataajiem, bet taa izzuud preemijaas par "labu darbu"

Kanibaals 13.augusts 2018 8:47
4 0 Atbildēt

Tas ir biznesa projekts. Uzprojektēja tiltu tā lai regulāri būtu šādas avārijas un tad pelna uz barjeru likšanu. Pēc pirmās avārijas barjeras uzstutē atpakaļ tās pašas vecās bet noplēš no apdrošinātāja kā par jaunām.

usaexperc 13.augusts 2018 9:16
15 2 Atbildēt

Barjeras nav slikti pamanāmas, tās vienkārši NEGRIB pamanīt!!!

Cik metrus pirms barjeras sākas nepārtrauktā līnija, kas pāriet drošības saliņā?

Kāds ir atļautais ātrums un bremzēšanas ceļa garums šajā zonā?

Pieraduši ignorēt horizontālos apzīmējumus, te arī rezultāts. Tur var nolikt kaut oranžo bākuguni, dirsēji pat to nonesīs, kā jau reiz bija, kad remontēja sasisto barjeru.

stalkers 13.augusts 2018 11:31
1 14 Atbildēt

Tie horizontālie apzīmējumi mūžīgais umņik, citu skolotāj LV ir ļoti grūti pamanāmi, jo to vienkārši vairumā gadījumu - nav nodiluši, neatjaunoti vai vispār nav bijuši.. zīmes karināt bezjēgā tur nauda un laiks vienmēr ir, apzīmējumus sakārtot nē, jo tur ne sodi nāk, bet darbs un nauda jāiegulda krietni lielāka.

Autoram var pilnīgi piekrist un kamēr būs tādi citu šoferu mūžīgie no...sēji un paštaisni derīgie idioti, nekas netiks arī darīts, jo vienmēr jau varēja lēnāk pabraukt, tālskatī paskatīties, stundu pirms laika izbraukt, padomāt 10 gājienus uz priekšu un līdzi paštaisnu "skolotāju" derīgo idiotu garā.

usaexperc 13.augusts 2018 13:21
5 12 Atbildēt

Šeit nav "vairumā gadījumu"! Šeit ir konkrēti gadījumi, ilustrēti ar attēliem, kuros un arī dabā viss ir pat ļoti skaidri redzams. Ja tādus nevar redzēt, tad ir jāņem tiesības uzreiz nost. Ja apzīmējums nav skaidri redzams, tad vienkārši vajag samazināt ātrumu un sākt beidzot skatīties uz ceļu. Apnikuši šitie mūžīgie čīkstuļi!

Pļurkt 13.augusts 2018 13:30
2 2 Atbildēt

Tiešu tu jau arī esi te vislielākais čīkstulis un īdētājs!!

usaexperc 13.augusts 2018 13:46
1 0 Atbildēt

Kurā vietā es čīkstu? Es tikai norādu uz problēmas sakni, reizēm varbūt izplūstu parāk garos tekstos, ja oponējošais lohs nespēj izprast īsu un konkrētu valodu.

Pļurkt 13.augusts 2018 18:43
0 12 Atbildēt

Īsa tev atmiņa!! Paspēji aizmirst kā čīkstēji un īdeji, ka Latviešu zemniekiem valsts veic meliorāciju, pretstatā rietumniekiem, kur pašiem tas ir jādara.

Oponējošais lohs esi tieši tu, jo vispār nejēdz izlasīt un vēl vairāk, nejēdz izprast uzrakstīto.

Pareizāk sakot ne jau lohs, bet īstens dalbajobs.

usaexperc 14.augusts 2018 7:16
0 0 Atbildēt

Es pēc dabas esmu makšķernieks un šeit ir vairāki lohi, no kuriem viens uzķerās uz močiem/zemniekiem, viens uz amerikāņiem/krieviem, vairāki uz veciem/jauniem auto. Nekā personīga, tīrs lohu ķeršanas sports.

Pļurkt 14.augusts 2018 8:17
1 0 Atbildēt

Lielāku lohu par tevi te ir ļoti grūti sameklēt.

usaexperc 14.augusts 2018 7:17
0 0 Atbildēt

Bet uz BMW uzķerās gandrīz visi.

Pļurkt 13.augusts 2018 13:29
0 12 Atbildēt

Gudri dirst nav malku cirst...!!!

ES 13.augusts 2018 9:37
9 2 Atbildēt

tur viss ir kārtībā, problēma ir autovadītāju galvās, nemāk braukt!

usaexperc 13.augusts 2018 13:47
1 0 Atbildēt

Tieši tā!

650 13.augusts 2018 10:39
1 1 Atbildēt

Es pilnīgi uztraucies biju, pus nakti negulēju, situācijas modelēdams.Piem, lūk reku tāds advancēti gudrs usxPerc sip pa to titu.Bet viens mazāk advancēts -ass pie tās nobrauktuves (piem., vakardienas lietū) nejauši nominstinās un iesip tam xPercam pa mugurējo bamPeri...A tur kāreiz tā "uzlabotā" barjera ar to notuPināto galu...

Pašlaik notiek Darbs.Bezatbildīgs iAuto lasītājs ir sacēlis lieku Jezgu.Centrālā KalkulĀacijas Pārvalde tagd steidzami pārrēķina te to iepriekš pieminēto (600,-)vidēji/statistisko 1gab Dzīvības cenu.Tā kā šodien spīd Saule un vairs nav Slidens, tad Jautājums nav tik viennozīmīgs un prasa papildu Izvērtējumu.Šodien tiks nosūtīts pPieprasījums cilvēkskaita samazināšanas biedrībai un Zimbabves krāsaino metālu biržai.Tuvāko 14 darbadienu laikā Valsts Galvenais Fumigātors pieņems Lēmumu.Labot to barjeru vai tomēr nee. Fui..

gunbox 13.augusts 2018 10:55
10 0 Atbildēt

Ko lai saka. Ja necieš nevainīgi, tad šis "durklis" ir mušpapīrs idiotiem.

No otras puses, vajadzēja ņemt piemēru no ārzemēm un problemātiskajās vietās likt bačokus ar ūdeni.

usaexperc 13.augusts 2018 13:27
2 9 Atbildēt

Tajā vietā vispār vajadzēja nolikt pāris tonnas smagu ķīļveida dzelzsbetona kluci ar kārtīgu asmeni priekšā. Lai pāršķeļ lohiem ne tikai auto uz pusēm, bet arī to nevajadzīgo smadzeņu podu.

Uz šādām barjerām parasti uzraujās ielīst gribētāji. Pats esmu vienu reizi tādu atstājis strauji bremzējot pirms pašas barjeras. Zēns reāli uzvilkās, mēģināja mani noķert, bet ko tu emkai padarīsi...

Kanibaals 13.augusts 2018 14:49
7 1 Atbildēt

nu jā kūpoša dūmu mutuļa miglā grūti ko saskatīt.

650 13.augusts 2018 14:53
1 0 Atbildēt

Ok.Acīmredzot, ar šo sirsnīgi/emocionāli/koleģiālo vēstījumu tad arī beigsim šo produktīvo sarunu.Tiltu apzeltīšanas un satiksmes drošibas uzkurināšanas dienesti gavilē.Jo viņiem ir Taisnība.

ps- paldies drošsirdīgajam iAutoram par šo saturīgi/biklo reportāžu un globālās problēmas uzbudināšanas Mēģinājumu

gunbox 13.augusts 2018 15:19
1 0 Atbildēt

Ja būtu avārija, tad būtu līdzvainīgs un ne īpaši gudrāks bijis par pašu pārkāpēju, ja reiz nerēķinies, ka uz ceļa ir vieni idioti, kuriem likumi nav rakstīti. CSN ievērošana vēl nenozīmē, ka nav jāpasargā sevi un citus spītīgi ievērojot tos.

viencexperc 13.augusts 2018 16:42
4 1 Atbildēt

Man patīk, ka daudzās valstīs, kalnos nav vispār nekādu barjeru un līniju. Nemāki braukt, lido zemē no kalna. Vismaz pēc tam nebrēks.

Un joks tāds, ka tādās vietās avāriju praktiski nav.

Pļirkt 13.augusts 2018 18:46
0 0 Atbildēt

Taisni brīnums, ka vienā un tajā pašā objektā ir vietas kur var uztaisīt NORMĀLAS barjeras (pēdējie 2 fotoattēli), bet citās vietās "plāksnīšu" aptrūkās!

Pļurkt 13.augusts 2018 18:49
4 13 Atbildēt

Toties ir pilns ar vietām kur ir barjeras, kuru galos ir pamatīga plāksne, aiz kuras bērns var pilnīgi aizslēpties..... un tādas pamatā ir tieši pirms gājēju pārejām!!

Tad brīnās, ka uz gājēju pārejas nobrauca bērnu.

Ziemas laikā vēl komunālie dienesti uztaisa sniega kalnus.... tad lielais ai, ai, ai... šoferis nobrauca gājēju - taisni uz gājēju pārejas.

Mnde 13.augusts 2018 20:17
0 2 Atbildēt

Kārtīgi izlasām, kā tieši CSN ir atrunāta vadītāja rīcība tuvojoties ar savu AM neregulējamai gājēju pārejai...

159. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.

Pļurkt 14.augusts 2018 8:16
2 0 Atbildēt

Izlasi manu tekstiņu drusku augstāk vēl reizi!

Ja vēl joprojām nespēj apjēgt kas tur ir rakstīts, tad lasi kamēr sajēgsi, lai nevajadzētu paša sacerētās stulbības apcerēt!

Pļurkt 14.augusts 2018 11:03
2 0 Atbildēt

usaexperc

14.augusts 2018 7:16

Es pēc dabas esmu makšķernieks un šeit ir vairāki lohi, no kuriem viens uzķerās uz močiem/zemniekiem, viens uz amerikāņiem/krieviem, vairāki uz veciem/jauniem auto. Nekā personīga, tīrs lohu ķeršanas sports.

------------------------

Toties kā man patīk kaitināt reālus tukšpaurus, kuri par visu varu cenšas izlikties gudri, zinoši, saprotoši, kaut arī viss ko viņi jēdz ir uzsist guglē un nocitēt pirmo pagadījušos tekstu. Vēl tādus kas kaut ko savā tukšajā paurītī ir sadomājuši un maļ, maļ un vēl reiz maļ, nemaz neiedomājoties ka viss ko šie maļ ir tikai kaut kādu "nelabu" sapnīšu vai viņu iedomu auglis...

Akurāt tādus kā tu, un vēl kādus 5.

Tieši tāpēc es esmu šajā vietnē. Citas tādas ar tik daudziem tukšpauriem es vēl neesmu atradis. Citās vietnēs tukšpaurus un dirsējus ātri moderatori "izfiltrē" ārā, bet i-auto.lv laikam pats svarīgākais ir klikšķi.... a uz visu pārējo uzdirst = lai tik dirš!

650 14.augusts 2018 14:10
0 0 Atbildēt

Moderātoru te nav, administrācijas klātbūtnes arī nav.

Jebkurā normālā vietnē par tiešu personāliju aizskārumu dabūtu momentā banu un texts tiktu dzēsts.Viena lieta ir nievājoši izteikties par nekonkrētām trešajām personām, kuras dara citiem nepatīkamas lietas.Ja mašīna ir suuds un ja izteicējam ir uz to personīgs pamatojums- tas ir pat vērtīgi priekš citiem. Turpretim cits ir, ka regulāri un apzināti un sistemātiski kultivēt aizskarošus izteicienus attiecībā uz kaut kādu tur marku lietotājiem kopumā uttt.Man nav Bmw, bet,ja es būtu kaut kāds Bmw pārstāvis, es Noteikti atrastu iespēju izteikt savu "viedokli" konkrēti šīs vietnes Redaktoram.Tie tagd reku tie "divi vienā" pajoliņi tur jau ir pavisam aizmirsušies.Pilnīga degradācija un absolūta šis vietnes nolikšana par idiotu saietu.Gandrīz jau viss te sastāv no viena x/perta inspirētiem tēliem un materiāliem.Pilnīgs fufelis, ka šis ir "skatītākais forums kaut kādā tur kategorijā".Jāsāk gandrīz domāt, ka tie visi x-tēli un temati tiek te kultivēti ar kādu īpašu nodomu.

Maris 17.augusts 2018 9:59
0 0 Atbildēt

Redzam mēs komentārus. Automātiski tiek dzests SPAM un rupji komentāri svešvalodās.

Vārds tukšpauris utml neredzam pamatu dzēst.

usaexperc 14.augusts 2018 16:58
0 0 Atbildēt

Nu redzi, kautkā vienmēr sanāk tā, ka tieši tu uzraujies uz manas ēsmas. Pietiek man jebkurā tēmā aiz neko darīt iemest par grāvjiem, kā truliķis grāvracis klāt. Mani nokaitināt ir praktiski neiespējami pat dzīvē, kur nu vēl virtuāli.

Tā kā balsi, kucīt, balsi!

Pļurkt 14.augusts 2018 20:47
0 0 Atbildēt

Nomierinies - vislielākais truliķis kā reiz esi tu pats.

Es jau neskaitāmas reizes esmu teicis - īstens dalbajobs, ka dolbī vienu un to pašu, pamatā kaut ko paša sadomātu cik nu slimā fantāzija atļauj.

Jo šeit moderēšanas kā tādas nav = var rakstīt visādas stulbības un jēlības zem saviem un svešiem nikiem.

---------------------

Jau teicu, ka man sagādā prieku pakaitināt īstenus tukšpaurus. Tā ka uz priekšu, dalbajob.

Tikai brīdinu, ja pārāk aizrausies, tad uzrausies, un tā uzrausies, ka tavi bērni vēl nespēs "sāpju naudu" atstrādāt.

Kamēr tas ir joks, tikam turpini cik nagi nes.

===

Nu - gaF, gaF.

Balsi kucesbērn!

usaexperc 14.augusts 2018 17:00
0 0 Atbildēt

Tev pat tas aizvainojums ir tik liels, ka esi gatavs celt ārā citātus no arhīva. Tas jau ir visai slimi, es teiktu...

Pļurkt 14.augusts 2018 20:51
0 0 Atbildēt

Vienīgais kas te ceļ arhīvu, esi tu un tavs tēvkulesbrālis, tā ka droši sarullē savu garo lūpu atpakaļ.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche neatteiksies no iekšdedzes motoriem

Vācijas autobūves uzņēmums turpinās izstrādāt arī iekšdedzes motoru modeļus, saglabājot tradicionālos dzinējus vismaz līdz 2030. gadam. Lasīt vairāk

 

Problēmas ar programmnodrošinājumu - Fiat Grande Panda aizkavēsies 1

Fiat pārceļ jaunā modeļa Grande Panda piegādes startu no 2025. gada sākuma uz nenoteiktu laiku. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO) 12

Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, ieskaitot valsts un tirgotāja atbalstu, ir zemāka par 19 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Ar speciālu Wrangler versiju - Jeep godina 1941. gada militāro Willys (+ FOTO) 4

ASV autobūves uzņēmums Jeep uzsācis īpašās versijas Wrangler 4xe Willys '41 Special Edition pārdošanu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti