CSDD domnīcā diskutēs par elektrisko skrejriteņu regulējumu ceļu satiksmē; izmaiņas no pavasara 2

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 13.novembris 2019 10:07

Ceļu satiksmes drošības padomes (CSDP) domnīcā Satiksmes ministrijā (SM) ceturtdien, 14.novembrī, plānots apspriest sagatavotos grozījumus Ceļu satiksmes likumā un Ceļu satiksmes noteikumos, kas regulēs elektrisko skrejriteņu vietu ceļu satiksmē, aģentūru LETA informēja ministrijā.

Plānots, ka jaunie noteikumi varētu stāties spēkā nākamā gada pavasarī.

Ministrijā norādīja, ka, palielinoties elektrisko skrejriteņu skaitam, pieaug arī riski satiksmes drošībai, tostarp gājējiem, tādēļ ir būtiski ieviest regulējumu, kas vērsts uz kopējo satiksmes drošības uzlabošanu un iespēju efektīvi izmantot jaunus mobilitātes risinājumus.

Sanāksmē iecerēts pārrunāt šovasar domnīcā SM un Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) piedāvātos grozījumus normatīvos un ekspertu iesūtītos priekšlikumus.

Tāpat domnīcā paredzēts iepazīstināt ar tehnisko risinājumu luksofora aizliedzošo signālu kontroles tehnisko līdzekļu ieviešanai atsevišķās vietās Latvijā.

Sanāksmē prezentēs arī izstrādāto priekšlikumu par jauna ceļa horizontālā apzīmējuma "Distance" ieviešanu. Plānots uzstādīt minimālās distances informatīvos apzīmējumus, lai samazinātu distances neievērošanu ceļu satiksmē.

CSDP domnīcā piedalīsies Valsts policijas, SM Autosatiksmes departamenta, CSDD Transportlīdzekļu kontroles un sertifikācijas inspekcijas, Autotransporta direkcijas, VAS "Latvijas valsts ceļi", kā arī pārstāvji no nevalstiskajām organizācijām, tostarp no vairākām auto asociācijām.
 

 
Visi komentāri
 
gunbox 15.novembris 2019 9:54
1 0 Atbildēt

Un kāda jēga no diskutēšanas, ja Velo jau ir CSN, bet reti kurš tos ievēro un vēl retāk kāds kontrolē šo satiksmi. Tipiskākais Rīgā ir velokurjers, kuram CSN vispār nav rakstīti. Un otrs tipiskākais - smieklīgi mazi sodi valstī, lai papildinātu kasi, nevis sakārtotu vidi. Samaksā un mauc tālāk, nošpļaujoties uz CSN.

Janis 15.novembris 2019 11:15
0 0 Atbildēt

Drusku neizpratni rada tas jocīgais ierobežojums 25 km/h. Kāpēc ar velo var nesties kaut uz 40 vai nokalna pat pāri pa 50, kā daži to dara? A ja skūteris iet uz 31, tad jau mopēds skaitās? Kur loģika? Un ko darīs ar tiem, kuri tādus iegādājušies, valsts atpirks??

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti