Jelgavas šosejas un Branku ceļa krustojumā ceturtdien notikusi smaga avārija; autovadītājus lūdz uzmanīties 12

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 3.janvāris 2020 15:25

Pēc smaga ceļu satiksmes negadījuma Ozolnieku novada pašvaldība aicina autobraucējus un kājāmgājējus būt īpaši uzmanīgiem Jelgavas šosejas jeb autoceļa A8 un Branku ceļa krustojumā, aģentūru LETA informēja Ozolnieku novada domes sabiedrisko attiecību un informācijas daļas vadītāja Madara Ābeltiņa.

Ceturtdien šajā krustojumā notika kārtējā smagā autoavārija - sievietes vadīts "Audi A3" automobilis sadūrās ar vīrieša vadītu kravas spēkratu "DAF". Valsts policijas rīcībā esošā informācija liecina, ka divas personas no notikuma vietas hospitalizētas.

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā Ozolnieku novada domi informēja, ka slimnīcā nogādātas divas sievietes un abas ir smagā, bet stabilā stāvoklī un pie samaņas. Cietušās bija guvušas nopietnas traumas, tostarp gan dažādus ķermeņa ievainojumus, gan kaulu lūzumus, gan galvas traumas, stāstīja Ābeltiņa.

Ozolnieku novada pašvaldība aicina autobraucējus un kājāmgājējus šajā krustojumā ievērot īpašu piesardzību un atgādina, ka pirms nepilna mēneša Ozolnieku novada domes priekšsēdētājs Dainis Liepiņš (LRA) vienojās ar VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) vadību par rotācijas apļa izbūvi šajā krustojumā. Vienošanās paredz, ka LVC šogad izsludinās projektēšanas konkursu par rotācijas apļa izbūvi. Būvdarbi varētu tikt veikti nākamajā gadā.

Ābeltiņa uzsver, ka šis krustojums jau daudzu gadu garumā ir bīstams, tāpēc tas ir ievietots LVC "melno punktu" kartē. Par melno punktu tiek uzskatīta vieta, kur viena kilometra garumā trīs gadu laikā ir notikuši vismaz astoņi ceļu satiksmes negadījumi vai ir gājuši bojā vismaz trīs cilvēki. Savukārt krustojums par melno punktu ir uzskatāms, ja negadījumi ir notikuši 150 metru rādiusā uz katru pusi.

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Ui 3.janvāris 2020 22:03
4 3 Atbildēt

Vai nu tev krustojumā ir priekšroka, vai nav. Kāds tam sakars ar projektētājiem?

Jo_bans 4.janvāris 2020 15:38
3 2 Atbildēt

Es visp nestādos, kas tā ir par golbālo luņu pasugu, kuri vispār var kaut mazākos "argumentus" uzrādīt par labu šiem te projektētājiem, apguvējiem un ieviesējiem,aiz kuriem stāv vesela varza "ieinteresēto".Tas ir izsmiekls, ka teju 30 gadu laikā lielvalsts nav bijusi spējīga uzbūvēt kaut vai vienu mūsdienu prasībām atbilstošu lielceļu.Kā var ierīkot pāreju tā nobrauktuvē tieši metru no apļa- tas taču ir klajākā idejas degradācija.Bet paskaties apkārt- arī citur daudzviet tas tā ir.

Tā jelgavas kaunašoseja te jau ir nezcik apspriesta- tur NAV itin nekas izdarīts, kopš krievi atstāja mums mantojumā to aizsākto 4-joslu fragmentu.Tieši TUR īr galvenās problēmas - akkurāt Dalbē,Cenās un Ozolniekos- kur tas jaunais/puspaveiktais netika pienācīgā veidā savienots ne ar esošo nedz ar pēc tam tam tapušo.Pusfabrikāts, nolaidība un bezatbildība.Tas ir ārkārtīgi Jocīgi, ka itin visi braucēji maksā noteiktos nodokļus, bet naudas kā nebija tā arī "nav".

Tāpat kā krievijā un tamlīdzīgās atejās- kur liela daļa smagu negadījumu notiek tieši dēļ noziedzīgi atpalicīgas organizācijas un dēļ novecojušas un mūsdienu satiksmei neatbilstošas infrastruktūras.Ko tur nu tagad kāds beidzot vaid par šo infrastrunktūru LV- kad jau pirms gadiem 15 vaidēja un kad bija skaidrs, ka bez infrastruktūras sakārtošanas "panākumus" neredzēt.17tā gada VK atzinums te tika publicēts- jo jau SEN bij skaidrs, ka nekāda tur tā mistiskā 2020tā gada 50% fufeļplāna īstenošana nepiepildīsies.Jo stratēģija un taktika ir klaji greiza.

Naudu izgāza plakātos un simtiem tūsktošu ieguldīja populisma "akcijās" un ieviesa ienākumus nesošas sodīšanas ierīces- ar klaju nodomu nevis ka "pārtraukt" pārkāpumu tā izdarīšanas brīdī un ka "izņemt" noziedznieku no satiksmes,- bet nee,tieši otrādi, vajag lai tas pārkāpējs vispār nezinātu ka pieķerts.Kamēr nezin, tamēr lai uztaisa vēl vairākus atkārtotus un (kādam) peļnu nesošus pārkāpumus.

Jo_bans 3.janvāris 2020 16:24
3 6 Atbildēt

Lūudzu "studijā" ienest šī krustojuma projektētāju,būvētāju, pieņēmēju un iespējamo pārējo piesaistīto Kretīnu ģīmetnes.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 5

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti