Jelgavas šosejas un Branku ceļa krustojumā ceturtdien notikusi smaga avārija; autovadītājus lūdz uzmanīties 12

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 3.janvāris 2020 15:25

Pēc smaga ceļu satiksmes negadījuma Ozolnieku novada pašvaldība aicina autobraucējus un kājāmgājējus būt īpaši uzmanīgiem Jelgavas šosejas jeb autoceļa A8 un Branku ceļa krustojumā, aģentūru LETA informēja Ozolnieku novada domes sabiedrisko attiecību un informācijas daļas vadītāja Madara Ābeltiņa.

Ceturtdien šajā krustojumā notika kārtējā smagā autoavārija - sievietes vadīts "Audi A3" automobilis sadūrās ar vīrieša vadītu kravas spēkratu "DAF". Valsts policijas rīcībā esošā informācija liecina, ka divas personas no notikuma vietas hospitalizētas.

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā Ozolnieku novada domi informēja, ka slimnīcā nogādātas divas sievietes un abas ir smagā, bet stabilā stāvoklī un pie samaņas. Cietušās bija guvušas nopietnas traumas, tostarp gan dažādus ķermeņa ievainojumus, gan kaulu lūzumus, gan galvas traumas, stāstīja Ābeltiņa.

Ozolnieku novada pašvaldība aicina autobraucējus un kājāmgājējus šajā krustojumā ievērot īpašu piesardzību un atgādina, ka pirms nepilna mēneša Ozolnieku novada domes priekšsēdētājs Dainis Liepiņš (LRA) vienojās ar VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) vadību par rotācijas apļa izbūvi šajā krustojumā. Vienošanās paredz, ka LVC šogad izsludinās projektēšanas konkursu par rotācijas apļa izbūvi. Būvdarbi varētu tikt veikti nākamajā gadā.

Ābeltiņa uzsver, ka šis krustojums jau daudzu gadu garumā ir bīstams, tāpēc tas ir ievietots LVC "melno punktu" kartē. Par melno punktu tiek uzskatīta vieta, kur viena kilometra garumā trīs gadu laikā ir notikuši vismaz astoņi ceļu satiksmes negadījumi vai ir gājuši bojā vismaz trīs cilvēki. Savukārt krustojums par melno punktu ir uzskatāms, ja negadījumi ir notikuši 150 metru rādiusā uz katru pusi.

 
Visi komentāri
 
Jo_bans 3.janvāris 2020 16:24
3 6 Atbildēt

Lūudzu "studijā" ienest šī krustojuma projektētāju,būvētāju, pieņēmēju un iespējamo pārējo piesaistīto Kretīnu ģīmetnes.

LMT 4.janvāris 2020 0:24
1 4 Atbildēt

Krapsis veselu mēnesi drukās atlūgumu!

rudens68 3.janvāris 2020 20:09
3 2 Atbildēt

Pamēģināšu atceēties šī krustojuma vēsturi . Par pareizu secību negalvoju .

Bija apvedceļš un klasiskais krustojums . Tad pirms kādiem gadiem 10 krustojumā no blokiem izveidoja apli ,kurš pāris gadus nostāvēja un manuprāt bija pat ļoti labi . Pēc betona bloku apļa nojaukšanas tika veikta krustojuma kosmētisks remonts un atjaunoja kā bija iepriekš bez apļa tikai ar jaunām apmalēm un asfaltu ( te iespējams jaucos ) . Nu beidzot saprāts uzvarēja . Intresanti cik maksāja betona bloku aplis un un cik topošais ?

IkdienasJelgavasbraucējs 3.janvāris 2020 21:57
2 4 Atbildēt

Man liekās ka tas A3 man tik lepni Ziepniekkalnā pabrauca garām ar ātrumu virs 110 km/h, ka es ar karmas skatienu noskatījos un nodomāju - nu, nu......

Norča 4.janvāris 2020 12:34
2 0 Atbildēt

Tas A3 brauca no Branku puses,mašīnu vadija 1940 gadā dzimusi sieviete,un viņa izbrauca tieši priekšā fūrei.

Ui 3.janvāris 2020 22:01
0 1 Atbildēt

Pret to betona kluču apli arī daudzi pamanījās izšķaidīties. It īpaši leiši. Krustojuma tipam nav nozīmes, visu izšķir braukšanas kultūra.

Ui 3.janvāris 2020 22:03
4 3 Atbildēt

Vai nu tev krustojumā ir priekšroka, vai nav. Kāds tam sakars ar projektētājiem?

Jo_bans 4.janvāris 2020 1:03
2 2 Atbildēt

Ar projektētājiem ir sakats tāds,ka vnk nevienam garāmbraucējam (ceļa lietotājam) vairs nav ne dūšas ne sajēgas tiem tur "iesaistītajiem" vispār kauto ko uzprasīt.Pie mums pašlaik sabiedrībai iepūtīs un iestums jau jebkuru draņķi vai plaģiātu vai atklātā textā suudu.Lohi apmaksās visu un dajebko. Skaists,drošs,mūsdienīgs un moderns Šosejas risinājums,šaubu nav.LVLohs nav neko vairāk pelnījis,kā dabiskās atlases betona bluķi ceļa (lauka)vidū.

iJuris 4.janvāris 2020 10:47
2 1 Atbildēt

Varbūt uz šosejas liekam guļošos policistus, ik pēc 100m, visi brauks lēni un prātīgi.

Tur par visu varu Dainis grib apli, jo laikam tiek kāds labums no tā.

Divu līmeņu krustojums, manuprāt, ir vienīgais pareizais risinājums uz A klases šosejas. Nekādu luksoforu, apļu u.c. muļķību. Aplis nenodala gājējus no automašīnām, tāpat krustojas trajektorijas. Ozolniekos jau bija CSN uz apļa, jo gājēju pāreja izveidota uzreiz pie izbrauktuves no apļa, kāds palaida gājēju, kāds negaidīja, ka pietrūks vietas, un gājējs negaidīja ka var būt cēlonis.

Vēl nesen taču sludināja ka būs maģistrāles un kko tamlīdzīgu.

Ja uzbūvētu divu līmeņu krustojumu, ar 4am joslām, tad nākotnei tā vieta būtu sagatavota.

Jo_bans 4.janvāris 2020 15:38
3 2 Atbildēt

Es visp nestādos, kas tā ir par golbālo luņu pasugu, kuri vispār var kaut mazākos "argumentus" uzrādīt par labu šiem te projektētājiem, apguvējiem un ieviesējiem,aiz kuriem stāv vesela varza "ieinteresēto".Tas ir izsmiekls, ka teju 30 gadu laikā lielvalsts nav bijusi spējīga uzbūvēt kaut vai vienu mūsdienu prasībām atbilstošu lielceļu.Kā var ierīkot pāreju tā nobrauktuvē tieši metru no apļa- tas taču ir klajākā idejas degradācija.Bet paskaties apkārt- arī citur daudzviet tas tā ir.

Tā jelgavas kaunašoseja te jau ir nezcik apspriesta- tur NAV itin nekas izdarīts, kopš krievi atstāja mums mantojumā to aizsākto 4-joslu fragmentu.Tieši TUR īr galvenās problēmas - akkurāt Dalbē,Cenās un Ozolniekos- kur tas jaunais/puspaveiktais netika pienācīgā veidā savienots ne ar esošo nedz ar pēc tam tam tapušo.Pusfabrikāts, nolaidība un bezatbildība.Tas ir ārkārtīgi Jocīgi, ka itin visi braucēji maksā noteiktos nodokļus, bet naudas kā nebija tā arī "nav".

Tāpat kā krievijā un tamlīdzīgās atejās- kur liela daļa smagu negadījumu notiek tieši dēļ noziedzīgi atpalicīgas organizācijas un dēļ novecojušas un mūsdienu satiksmei neatbilstošas infrastruktūras.Ko tur nu tagad kāds beidzot vaid par šo infrastrunktūru LV- kad jau pirms gadiem 15 vaidēja un kad bija skaidrs, ka bez infrastruktūras sakārtošanas "panākumus" neredzēt.17tā gada VK atzinums te tika publicēts- jo jau SEN bij skaidrs, ka nekāda tur tā mistiskā 2020tā gada 50% fufeļplāna īstenošana nepiepildīsies.Jo stratēģija un taktika ir klaji greiza.

Naudu izgāza plakātos un simtiem tūsktošu ieguldīja populisma "akcijās" un ieviesa ienākumus nesošas sodīšanas ierīces- ar klaju nodomu nevis ka "pārtraukt" pārkāpumu tā izdarīšanas brīdī un ka "izņemt" noziedznieku no satiksmes,- bet nee,tieši otrādi, vajag lai tas pārkāpējs vispār nezinātu ka pieķerts.Kamēr nezin, tamēr lai uztaisa vēl vairākus atkārtotus un (kādam) peļnu nesošus pārkāpumus.

Vernons 5.janvāris 2020 10:56
0 6 Atbildēt

Tas par ko Tu raksti ir rakstīts CSL 19. pant 3. punktā: "... citām personām jārīkojas TĀ, lai neradītu bīstamu situāciju un materiālus zaudējumus!"

Materiāli zaudējumi uz līdzenas vietas, strauja bremzēšana un bīstama situācija!

Jo_bans 5.janvāris 2020 13:36
2 0 Atbildēt

Protams- tai tur reku 96g.v. sievietei ,kura izbrauca priekšā fūrei, bij jāievēro Csn.Tie (būtu) jāievēro gan katram "P", gan katrai "ТП".Jā.

No trešās puses- neviens Csn pants nenosaka "atbildīgo" silesperonu atbildības, morāles un profesionalitātes kritērijus.Pēc idejas,Csn uzliek atbildību pašam nabaga braucējam pilnīigi jebkuros apstākļos.Infrastruktūras nav- brauc uzmanīgi.Kaisīts nav- brauc lēnām.Putenī bail- brauc ar autobusu.Varētu neeksistēt principā itin neviens drošības elements.Nav vajadzīgas nedz barjeras, nedz marķējumi, nedz ojektīvas ceļazīmes,nedz vispār kādai "aizsardzībai pret muļķi" būtu jābūt.Jo viss ir pateikts Csn- par visu atbildēs pats braucējs.

Savukārt,"Atbildīgās" trans/amat/personas var gulēt mierīgi- no viņām neviens nekad reāli "neuzprasīs" un nespēs viņām jurdiski "piešūt" nedz stratēģijas nedz taktikas neatbilstību, nedz arī pārmetīs par nespēju "uzlabot" pirms pusgadsimta krievulaikā projektēto zirgu pajūgu ēras mor;ali un tehniski novecojušo infrastruktūru.Nauda nau- līdz ar to jautājums ir izsmelts, gatavs 600% attaisnojums visam un dejebkam.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti