Velosipēdistus aicina braukt pa velo infrastruktūru, neapdraudot gājējus - iAuto

Velosipēdistus aicina braukt pa velo infrastruktūru, neapdraudot gājējus 15

 

Foto: Mārtiņš Otto

CSDD | 18.jūnijs 2021 19:17

Lai uzlabotu vismazāk aizsargāto ceļu satiksmes dalībnieku – gājēju – drošību pilsētvidē, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) sadarbībā ar Apvienību “Pilsēta cilvēkiem”, apdrošināšanas sabiedrību “ERGO” un degvielas mazumtirgotāju “Circle K” kampaņas “Brauc ar galvu” informatīvā akcijā uzrunāja tos velosipēdistus, kuri pārvietojas pa ietvi tā vietā, lai izmantotu braukšanai paredzētās velojoslas un veloceļus.

Akcijas laikā Apvienības “Pilsēta cilvēkiem” pārstāvji mudināja velosipēdistus plānot savu braucienu pilsētvidē, pēc iespējas integrējot maršrutā pieejamo velo infrastruktūru. Akcijas laikā tika uzsvērts, ka pa ietvi drīkst braukt tikai īpašos gadījumos intensīvas satiksmes vidē un apgrūtinātos vai bīstamos braukšanas apstākļos.

Līdz ar informāciju par drošas braukšanas pamatprincipiem, apdrošināšanas sabiedrība “ERGO” velosipēdistiem sniedza informāciju par velosipēda un skrejriteņa komplekso apdrošināšanu, savukārt, “Circle K” degvielas uzpildes stacijās velobraucēji, kā pateicību par veltīto laiku sarunai par drošību ceļu satiksmē, varēs baudīt bezmaksas kafiju. 

Lai veicinātu ceļu satiksmes dalībnieku drošību, CSDD īsteno sociālo kampaņu “Brauc ar galvu”. Kampaņā tiek uzrunāti gan velosipēdisti, gan autovadītāji, aicinot satiksmes dalībniekus uz savstarpēju cieņu. “Brauc ar galvu” aktualizē gan rakstītos, gan nerakstītos ceļu satiksmes drošības aspektus, kā arī piedāvā ieteikumus, kā pēc iespējas ērtāk un drošāk izmantot pilsētvidi un ceļus ārpus tās. Informatīvie un izglītojošie kampaņas materiāli pieejami vietnē www.braucargalvu.lv.

 
15 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Pareizi 18.jūnijs 2021 21:04
5 4 Atbildēt

Minies pa veloceļu vai ja tāda nav - pa brauktuvi. Ietve ir gājējiem. Viss pēc CSN.

imzz 19.jūnijs 2021 8:40
3 0 Atbildēt

Cik droši riteņbraucējam ir uzkrist uz barjeras , tas vēl ir jautājums. Katra vertikāla struktūra, barjera vai stabiņi, palielina traumu iespēju, jo jāparedz riteņbraucēja krišanas iespēju. Risinājums ir, ka tai barjerai vai nu jābūt mīkstai, vai jābūt nevis barjerai, bet 1.80m augstai sētai :-/

Motorists 18.jūnijs 2021 21:26
3 0 Atbildēt

Kad gājēju pareizi notriec tas vairs apkārt nevazājas un netraucē gasēt pa pilsētu. Vot šitā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 9

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Piekabe sāk dancot (+ VIDEO) 11

Volkswagen, kas ved citu Volkswagen, apsteidz lēnāk braucošo, taču īsu brīdi pēc tam piekabe sāk "dancot" un situācija kļūst kritiska. Lasīt vairāk

 

Citroen Elo – kompakts auto ar plašu salonu (+ FOTO) 5

Francijas autobūves ražotājs Citroen izstrādājis konceptauto Elo – kompaktu auto ar plašu salonu un virsbūvi, kas atbilst MPV jeb minivena formātam. Lasīt vairāk

 

"Porsche Latvia Racing Team" sacīkšu auto "Kaimanu mednieks" pārtapis unikālā 1:18 mēroga kolekcionāru modelī 2

Rīga. Porsche Latvia Racing Team" sacīkšu auto "Porsche 718 Cayman GT4 RS Clubsport", ko simboliskā dizaina dēļ dēvē arī par "Kaimanu mednieku", nu ir pārtapis 1:18 mēroga ekskluzīvā modelī, kas ir pieejams ierobežotā daudzumā kā kolekcionāru priekšmets, informēja "Porsche Latvija" vadītājs Ivars Norvelis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti