Velosipēdistus aicina braukt pa velo infrastruktūru, neapdraudot gājējus 15

 

Foto: Mārtiņš Otto

CSDD | 18.jūnijs 2021 19:17

Lai uzlabotu vismazāk aizsargāto ceļu satiksmes dalībnieku – gājēju – drošību pilsētvidē, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) sadarbībā ar Apvienību “Pilsēta cilvēkiem”, apdrošināšanas sabiedrību “ERGO” un degvielas mazumtirgotāju “Circle K” kampaņas “Brauc ar galvu” informatīvā akcijā uzrunāja tos velosipēdistus, kuri pārvietojas pa ietvi tā vietā, lai izmantotu braukšanai paredzētās velojoslas un veloceļus.

Akcijas laikā Apvienības “Pilsēta cilvēkiem” pārstāvji mudināja velosipēdistus plānot savu braucienu pilsētvidē, pēc iespējas integrējot maršrutā pieejamo velo infrastruktūru. Akcijas laikā tika uzsvērts, ka pa ietvi drīkst braukt tikai īpašos gadījumos intensīvas satiksmes vidē un apgrūtinātos vai bīstamos braukšanas apstākļos.

Līdz ar informāciju par drošas braukšanas pamatprincipiem, apdrošināšanas sabiedrība “ERGO” velosipēdistiem sniedza informāciju par velosipēda un skrejriteņa komplekso apdrošināšanu, savukārt, “Circle K” degvielas uzpildes stacijās velobraucēji, kā pateicību par veltīto laiku sarunai par drošību ceļu satiksmē, varēs baudīt bezmaksas kafiju. 

Lai veicinātu ceļu satiksmes dalībnieku drošību, CSDD īsteno sociālo kampaņu “Brauc ar galvu”. Kampaņā tiek uzrunāti gan velosipēdisti, gan autovadītāji, aicinot satiksmes dalībniekus uz savstarpēju cieņu. “Brauc ar galvu” aktualizē gan rakstītos, gan nerakstītos ceļu satiksmes drošības aspektus, kā arī piedāvā ieteikumus, kā pēc iespējas ērtāk un drošāk izmantot pilsētvidi un ceļus ārpus tās. Informatīvie un izglītojošie kampaņas materiāli pieejami vietnē www.braucargalvu.lv.

 
Visi komentāri
 
Pareizi 18.jūnijs 2021 21:04
5 4 Atbildēt

Minies pa veloceļu vai ja tāda nav - pa brauktuvi. Ietve ir gājējiem. Viss pēc CSN.

Ess 18.jūnijs 2021 21:23
2 0 Atbildēt

Kāpēc vispār gājējiem ir jāvazājas ar kājām? Ja nav ar ko braukt, sēdi mājas!!!

Motorists 18.jūnijs 2021 21:26
3 0 Atbildēt

Kad gājēju pareizi notriec tas vairs apkārt nevazājas un netraucē gasēt pa pilsētu. Vot šitā.

Riteņbraucējs 19.jūnijs 2021 8:08
0 1 Atbildēt

Vispirms lūdzu izveidojiet drošu ceļu riteņbraucējiem, kas būtu pilnībā atdalīts ar barjeru- no ielas un no ietves. Un ar tādu attieksmi, braukšanas veidu, kāds tiek novērots no autovadītāju puses, kad uz krustojuma auto nevēlas gaidīt, kad riteņbraucējs pārbrauks ielu vai agresīva braukšana ar neatļautu ātrumu, par braukšanu pa šo nedrošo ceļu riteņbraucējam nevar būt ne runas.

imzz 19.jūnijs 2021 8:40
3 0 Atbildēt

Cik droši riteņbraucējam ir uzkrist uz barjeras , tas vēl ir jautājums. Katra vertikāla struktūra, barjera vai stabiņi, palielina traumu iespēju, jo jāparedz riteņbraucēja krišanas iespēju. Risinājums ir, ka tai barjerai vai nu jābūt mīkstai, vai jābūt nevis barjerai, bet 1.80m augstai sētai :-/

mnde 19.jūnijs 2021 9:57
0 0 Atbildēt

veloinfrastruktūru vajadzētu izveidot pēc iespējas prom no maģistrālajām ielām, izmantot tai klusākas ielas un vietas, kur pat nav nopietnas auto plūsmas. Piemēram - veloceļus izveidot gar dzelzceļu utt.

Varētu 19.jūnijs 2021 10:02
0 0 Atbildēt

palaist auto apkārt Rīgai, lai centrs nav kā autodroms. Varbūt auto varētu vest cauri Rīgai uz dzelzceļa platformām, kā LDz plānoja darīt ar fūrēm?

PV 19.jūnijs 2021 12:54
0 0 Atbildēt

"Lai uzlabotu vismazāk aizsargāto ceļu satiksmes dalībnieku – gājēju"

Pārmaiņus esmu visās lomās - gan gājējs, gan velosipēdists, gan motocokla, gan auto vadītājs.

Varētu pastrīdēties, cik, tikpat kā gājējs, nepasargāts ir arī velobraucējs..

Esmu par to, ja neesi ūber sportisks velobraucējs, ja uz ielas nav veloceļa, ja minies zem 20km/h, Tev būs atrasties uz ietves, kas velobraucējam būs drošāka un, ja esi uzmanīgs, arī gājējiem netraucēsi!

Ja es ar saviem zem 20 km/h atradīšos uz intensīvas satiksmes ielas, nedomāju, ka jutīšos komfortabli un droši..

Motorists 19.jūnijs 2021 13:30
0 0 Atbildēt

Zin kā, ja auto plūsma brauc uz stabiliem 50 un nav krustojumu, tad pa lielam ir pilnīgi vienalga vai tur brauc uz 15, 25 vai 35 jo auto ies tev garām ar ātrumu 60km/st. Manuprāt, man kā auto vadītājam ir mazāk jālūr telefonā, nav jāfantazē par vakara kniebienu, bet ir jāskatās kur braucu un jābūt uzmanīgam. Ir tādi vadītāji kas ieraugot velobraucēju sāk psihot un taurē, bet ja es tevi laicīgi redzu un man akurāt nav iespējas apdzīt, es laicīgi atmetīšos -10km/st lai saglabātu distanci un pēc 30sek. kad pretējā rindā būs caurums, jau drošā attālumā tevi apdzīšu.

reku 20.jūnijs 2021 9:40
0 0 Atbildēt

Nevajag aicināt,vajag drāzt un vēlreiz drāzt ar sodiem.Tas ir vienīgais veids kurš aiziet līdz smadzenēm un savādāk nekā.Ja ir uzbūvēts veloceliņš un velosipēdists to neizmanto,vālē pa brauktuvi tas ir noziegums.

šeku 20.jūnijs 2021 11:09
0 0 Atbildēt

Parādi Rīgā veloceliņus - piem. pāri tiltiem. Cik zinu, pāri Oškalna tiltam ir, jo nogrieza daļu brauktuves. Citur tās ir tikai ietves ko kāds glupiņais ir apzīmējis par veloceļiem. Salu tilts ok, tur arī gājēju maz. Un pa tām kopīgajām ietvēm iet daudz gājēju, mikrorajonos tas ir vispār pi$ec, suņi, bērni, ņigu ņegu - tas NAV veloceļš. Protams, ka pa brauktuvi ir drošāk. Noziegums ir balstīt telefonu braucot, neatkarīgi no braucamrīka veida.

ahaha 20.jūnijs 2021 12:33
0 0 Atbildēt

ZJBs veloceliņš ir pāri Gaisa tiltam! Rīktīga VELO-MAĢISTRĀLE

Otrā bilde 20.jūnijs 2021 17:11
0 0 Atbildēt

Veloceliņš - kapu celiņš, nobiris ar smiltīm, un tas skaitās uzturēts veloceļš?!?

Sods 21.jūnijs 2021 9:33
0 0 Atbildēt

Nevajag aicināt, bet vajag sodīt visus tos, kas nebrauc pa velo celiņu, bet izmanto brauktuves un trotuārus.

))) 21.jūnijs 2021 10:18
0 0 Atbildēt

Vispirms uzbūvē veloceļus uz visiem Rīgas kaktiem un tad sapņo par sodiem. Pagaidām - braucam pa brauktuvi saskaņā ar CSN

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti