Visi komentāri - Sajūga defekts liedz Vorobjovam/Zicānam pacīnīties par uzvaru Igaunijā

Sajūga defekts liedz Vorobjovam/Zicānam pacīnīties par uzvaru Igaunijā

 
23.augusts 2011 14:27

Aizvadītajā Igaunijas rallijā trešo vietu absolūti un N4 klasē izcīnīja Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns.


Foto: D.Janova/www.4rati.lv

Lai arī temps bija ātrs, cīņu par uzvaru apturēja automašīnas tehnisks defekts.

Jau pēc pirmajiem posmiem bija skaidrs, ka par uzvaru cīnīsies trīs līdz četri braucēji, kuru vidū bija arī Vorobjovs/Zicāns. Neveiksmīgi ekipāžai beidzās sestais posms, jo garākā dopa vidu automašīnai pazuda sajūgs un viens ātruma pārnesums, kas ekipāžai liedza uzrādīt labāku rezultātu. Sestā posma finišā Jētsam tika zaudētas 15 sekundes, kas nozīmēja to, ka par uzvaru šajā rallijā mūsu duets vairs nevarēs cīnīties, jo atstarpe līdz pirmajai pozīcijai tobrīd bija 41 sekunde. Uzvarējuši pēdējos trijos posmos, Vorobjovs/Zicāns saglabāja trešo vietu, taču augstāk pakāpties mūsu duetam neizdevās.

„Jāsaka, ka samērā saspringts grafiks bija – ceturtdien trenējāmies, piektdien pa dienu rakstījām trasi, bet vakarā jau sākās rallijs,” stāsta Guntars Zicāns. „Līdz šim vēl nebiju saskāries ar tik intensīvu formātu. Pirmajā dienā laiks bija sauss, taču otrajā dienā lija un trase bija slidena. It sevišķi ārkārtīgi slideni bija pēdējie trīs posmi. Ja tā padomā, tad laikam savā rallija karjerā pa tik slideniem ceļiem nebiju braucis.”

Kā pēc rallija atzina Guntars, tad sestajā posmā pievīla automašīnas sajūgs un ātrumkārba, kā rezultātā tika zaudētas vērtīgas sekundes un, iespējams, pirmā vieta. „Kopumā rallija laikā lielu kļūdu nebija - braucām savā tempā. Cīņu par pirmo vietu, visticamāk, pazaudējām sestajā posmā, kad mūsu automašīnai pazuda sajūgs un viens ātrums. Uzskatu, ka šajā posmā mēs zaudējām apmēram 15 sekundes. Taču labi, ka servisa parkā izdevās salabot sajūgu un mēs spējām turpināt ralliju. Pēc šī posma mēs kopvērtējumā joprojām esam otrie. No pirmās vietas mūs šķir 13 punkti, taču vēl atlikuši divi posmi – viss mūsu pašu rokās.”

Tagad ekipāža gatavosies Kurzemes rallijam. „Tagad turpināsim gatavoties Kurzemes rallijam, kur mērķi visaugstākie – uzvarēt. Protams, kļūt par čempioniem mēs vairs nevaram, taču par otro vietu gan vēl varam cīnīties. Atliek vienīgi braukt un uzvarēt. Pirms Kurzemes rallija aizvadīsim treniņus, kur noteikti pabrauksim arī pa tumsu,” tā Zicāns.

Igaunijas čempionāta kopvērtējums pēc pieciem posmiem N4 klasē:

1. Kaspar Koitla / Andres Ots ,Mitsubishi Lancer Evo 9, 64
2. Jānis Vorobjovs / Guntars Zicāns, Mitsubishi Lancer Evo 10, 51
3. Raul Jeets / Andrus Toom / Erik Lepikson, Mitsubishi Lancer Evo 9, 33
4. Sander Pärn / Ken Järveoja ,Subaru Impreza WRX STI, 32
5. Priit Saluri / Indrek Lepp, Subaru Impreza WRX STI, 23

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 4

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Uzdāvini savai otrajai pusei "Porsche Off-Road Experience" piedzīvojumu 333 trasē. Te neliels ieskats (+ VIDEO) 2

Tas nav vienkārši brauciens. Tā ir robežu pārbaude – tavu un arī Porsche. Stāvas nogāzes, īsta 4x4 trase, bet bez dubļiem, auto šūpoles un 3 metrus augsts metāla tilts, kas prasa pārliecību un precizitāti. Lasīt vairāk

 

Putins atklāj, kādā gadījumā uzbrukums Rietumiem nenotiks; Krievija šo karu nesāka (+ VIDEO) 15

Krievijas diktators Vladimirs Putins ikgadējā jautājumu un atbilžu sesijā piektdien sniedza atbildes uz vairākiem šobrīd aktuāliem jautājumiem. Lasīt vairāk

 

Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO) 35

iAuto.lv turpina pētīt jaunizbūvētā satiksmes mezgla risinājumus, kam vajadzētu samazināt sastrēgumus. Taču - vai tā ir? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti