Visi komentāri - “Rally Alūksne” testa ātrumposmā ātrākā Nikolaja Grjazina ekipāža

“Rally Alūksne” testa ātrumposmā ātrākā Nikolaja Grjazina ekipāža

 

Foto: Dace Janova

Rally Alūksne 2017 | 13.janvāris 2017 15:53

Šovakar ar ceremoniālo startu, kam sekos pirmie trīs nakts ātrumposmi, tiks atklāts “Rally Alūksne”, Latvijas, Igaunijas un Lietuvas rallija un rallijsprinta sezonas pirmās sacensībās.

Vēl pirms rallija atklāšanas šo pēcpusdien tika aizvadīts“Rally Alūksne 2017” treniņbraucieni jeb “shakedown” ātrumpoms, kur labāko rezultātu sasniedza Latviju pārstāvošā Nikolaja Grjazina ekipāža.

Treniņbraucieni norisinājās 3.02 km garā ātrumposmā, ko vairums no sportistiem veica trīs reizes. Kopumā testa ātrumposmā piedalījās 32 ekipāžas.

Nikolajs Grjazins/Jaroslavs Fjodorovs (“Škoda Fabia R5”) savu labāko rezultātu (1:40.41) uzrādīja trešajā no trim braucieniem, rezultātā par 2.5 sekundēm pārspējot lietuviešus Vitautu Švedu/Žilvinu Sakalausku (“Mitsubishi Lancer Evo X”), kamēr trešie ātrākie bija Jānis Berķis/Edgars Čeporjus (“Ford Fiesta R5”), kuri no līderiem atpalika 4.8 sekundes. Berķa ekipāžai šis rallijs ir debija pie R5 klases auto stūres.

No viena tilta piedziņas ekipāžām ātrākie bija Egidijs Valeiša/Povils Reiss (“BMW M3”), kuri ar aizmugures piedziņas auto sasniedza piekto rezultātu kopējā ieskaitē.

Aiz “Top 10”, ieņemot 11. vietu, palika Ralfs Sirmacis/Artis Štrauss (“Mitsubishi Lancer Evo IX”), savukārt 12. vietā ierindojās panākumiem bagātā autosportista Petera Solberga dēls Olivers Solbergs (“Peugeot 208 R2”), kurš tieši Latvijā šogad uzsāk savu karjeru rallijā, pārstāvot latviešu komandu “Sports Racing Technologies”.

Treniņā nepiedalījās visi vadošie sportisti – no ātrākajiem pilotiem trasē nedevās Kalle Rovanpera, Jānis Vorobjovs, Ranno Bundsens, Guntis Lielkājis, Edijs Bergmanis, Rolands Jaunzems.

“Rally Alūksne 2017” startēs jau šovakar, kad tiks aizvadīti trīs ātrumposmi tumsas apstākļos.

Šogad “Rally Alūksne” notiks jau septīto gadu. Sacensības pirmo reizi risinājās 2011. gadā un iepriekš notikušas pēc rallijsprinta formāta, kā arī pretendējušas uz iekļūšanu Latvijas rallija čempionāta kalendārā. Trīs reizes Alūksnē uzvarējis pieredzējušais Jānis Vorobjovs, kurš šoreiz dalībai pieteicās pēdējā brīdī, bet pa reizei uzvarējuši Vasīlijs Grjazins, Ralfs Sirmacis un Kalle Rovanpera, kurš bija ātrākais pirms gada. Šajā laikā arī pakāpeniski audzis Alūksnes rallijā startējošo ekipāžu skaits, no 29 mašīnām 2011. gadā līdz 83 mašīnām šogad.
Paredzams, ka “Rally Alūksne” norisināsies normālos ziemas apstākļos, tomēr nebūs tik auksts, lai trases malā stāvošajiem radītu nepatīkamas sajūtas. Tiem, kas ralliju apmeklēs klātienē, ieejas biļetes uz visiem ātrumposmiem maksās 5 eiro, un tās iespējams iegādāties gan “bilesuparadize.lv“, gan pie ieejas ātrumposmos (bērniem līdz 12 gadiem un pensionāriem ieeja bez maksas.).

Savukārt mājās palikušie notikumiem varēs sekot vairākos veidos – “Radio Tev” piedāvās tiešraides visā rallija garumā, portālā “4rati.lv” būs pieejama teksta tiešraide, bet rezultātiem tiešsaistē sekosim līdzi ar “autorally.lv” starpniecību.

Treniņbraucienu rezultāti:
Vieta Pilots Valsts Auto Rezultāts
1. Nikolajs Grjazins LAT Škoda Fabia R5 1:40.41
2. Vitauts Šveds LTU Mitsubishi Lancer Evo X +2.58
3. Jānis Berķis LAT Ford Fiesta R5 +4.86
4. Dmitrijs Feofanovs LAT Mitsubishi Lancer Evo IX +7.91
5. Egidijs Valeiša LTU BMW M3 +8.28
6. Kristo Subi EST Honda Civic Type-R +9.27
7. Rünno Ubinhain EST Subaru Impreza +9.50
8. Rolands Pūms EST Ford Fiesta R2 +9.72
9. Mikolajs Kempa EST Mitsubishi Lancer Evo IX +10.70
10. Vitauts Požerinis LTU Mitsubishi Evo +11.08

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Bentley par 250 000 eiro, kā ikdienas auto 9

Kāds holandietis ar luksusa klases Bentley Continental GT veicis vairāk kā 300 000 km, par degvielu vien samaksājot aptuveni 65 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Plānotās izmaiņas vinješu likmēs attiecas tikai uz kravas automašīnām 26

Plānotie grozījumi Autoceļu lietošanas nodevas (ALN) likumā nosaka vinješu jeb likmju izmaiņas, kuru mērķis ir mazināt negatīvo ietekmi uz vidi un autoceļiem. Likmju paaugstināšana nodrošinās taisnīgāku līdzdalību infrastruktūras izmaksu segšanā – jo lielāka transportlīdzekļa radītā slodze uz autoceļiem, jo lielāks maksājums. Lasīt vairāk

 

Krievijā apstājas simtiem Porsche: kas noticis? 21

Krievijā liels skaits Porsche automobiļu īpašnieku pēdējo nedēļu laikā saskārušies ar dīvainu problēmu – automašīnu vairs nevar iedarbināt. Lasīt vairāk

 

4 miljoni eiro nav arguments - visi Bugatti Tourbillon jau pārdoti 6

Neraugoties uz cenu, kas bez PVN sasniedz gandrīz 4 miljonus eiro, visi Bugatti Tourbillon eksemplāri jau ir rezervēti un brīvā pārdošanā vairs nav pieejami. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti