Fanu iemīļotais duets Ratchet & Clank ir atgriezies PlayStation spēļu platformā! Šodien, 11. jūnijā, iznāk ilgi gaidītā PlayStation 5 spēle Ratchet & Clank: Rift Apart, un video spēļu entuziasti visā pasaulē jau šobrīd to sauc par vienu no gada labākajiem jaunumiem.
Šī ekskluzīvi PlayStation platformai radītā spēļu sērija ir viena no visilgāk pastāvošajām, turklāt jaunākā Ratchet & Clank spēle īpaši spilgti parāda, cik jaudīga ir jaunās paaudzes PlayStation 5 konsole.
Jauno Ratchet & Clank: Rift Apart spēli izstrādājusi Kalifornijas studija Insomniac Games, un tās laikā spēlētāji iejūtas PlayStation ikoniskā Ratchet tēla lomā un atkal dodas jaunos piedzīvojumos, kas neapstājas pat pie visattālākajām galaktikām. Spēlē Ratchet & Clank: Rift Apart ļaunais Dr. Nefarious nozog visvareno instrumentu “The Dimensionator” un nejauši nojauc robežas starp dimensijām. Nu Ratchet kopā ar viņa ilggadējo kompanjonu, robotu Clank, atkal jāaizstāv Visumu un jādodas ceļā uz nezināmām dimensijām, kur lietu kārtība krasi atšķiras no viņiem ierastās.
Uz apvāršņa parādās jauns varonis
Ratchet & Clank: Rift Apart iezīmē arī jauna galvenā varoņa Rivet ienākšanu spēlē. Rivet, tāpat kā Ratchet, ir labais tēls cīņā pret Dr. Nefarious spēkiem - taču viņas dimensijā Nefarious ir uzvarējis. Tāpēc viņas pasaules versija ir iegrimusi tumsā, un Nefarious no ārsta ir kļuvis par imperatoru. Tas nozīmē, ka spēlētāji iejutīsies ne tikai kā Ratchet & Clank, bet arī pilnīgi jaunas galvenās varones lomā, kurai ir savi uzskati par pasauli un paņēmieni, kā novērst ļauno spēku dominēšanu.
PS5 tehnoloģijas paver vēl nebijušas spēlēšanas iespējas
Pirmā Ratchet & Clank spēle iznāca tālajā 2002. gadā PlayStation 2 konsoles platformā, savukārt jaunais Ratchet & Clank: Rift Apart sērijas izlaidums kalpo kā turpinājums 2016. gadā izdotajai PlayStation 4 platformas spēlei. Turklāt tā ir arī viena no pirmajām spēlēm, kas sevišķi uzskatāmi parāda PlayStation 5 konsoles patieso potenciālu.
Spēle pilnībā izmanto bezvadu kontroliera DualSense sniegtās iespējas. Tā piemēram, spēlētāji izšaujot, var just ieroču vibrācijas, kā arī sajust zemi zem Ratchet un Rivet kājām. Bez tam konsoles Tempest 3D Audio tehnoloģija gādā par to, ka visas apkārtējās skaņas iespējams dzirdēt pilnā 3D diapazonā, tādējādi piedzīvojot maksimāli reālistisku klātesamības efektu. Visbeidzot, PlayStation 5 SSD cietais disks ļauj spēlētājiem pārvietoties starp dimensijām ar gandrīz tūlītēju ielādes laiku.
“Izmantojot SSD cieto disku, spēles ielāde ir īpaši ātra, taču tam ir arī daudz citu papildu bonusu. Visi spēles elementi nav jākārto uz cietā diska, lai no tā iegūtu nepieciešamo straumēšanas ātrumu. Tas nozīmē, ka cietajā diskā spēle aizņem mazāk vietas un tās ielāde notiek burtiski spēlētāju acu priekšā. Tas, savukārt, ļauj veltīt visu sistēmas atmiņu tām funkcijām, kas jāpiedzīvo tieši konkrētajā spēles brīdī,” stāsta Insomniac Games Co tehnoloģiju vadītājs Maiks Ficdžeralds.
kas tas par joku? kāds sakars ar automašīnām?