Viņi brauc, lido, sitas... (+ video) 170

 
iAutolv | 13.maijs 2015 9:50

Motoavārija, kas, iespējams, līdzinās tai, kas vakar notika uz Jelgavas šosejas. Un atkal - kuru vainot: to, kurš lēnām pagriežas (un nedaudz paņem pa labi) vai to, kurš "lido" un nepagūst nobremzēt.

Video var redzēt, ka automobilis virziena rādītāju ir ieslēdzis laicīgi.

Viņi brauc, lido, sitas... video šeit >>>

 
Visi komentāri
 
LMT 12.maijs 2015 16:57
8 1 Atbildēt

Žēl meiteni, tirliņš galīgi neprot braukt, kaut arī uz dullo sanāca labi noguldīt moci!

kaspis 13.maijs 2015 8:52
2 1 Atbildēt

izskatās ka meitene saņēma smagu triecienu pa ķiveri, saduroties ar mikriņa aizmugurējo stūri... lai nu kā, cerams ka viss labi. čalis pie stūres gan daunis.

Bils 12.maijs 2015 17:35
15 1 Atbildēt

Nedrīkst kustināt motobraucēju pēc kritiena, ja pats neceļas, kamēr nav nofiksēts kakls, jo var būt mugurkaula, spranda trauma, kas nav redzama. Protams te otram braucējam ir šoks un liela vēlme palīdzēt, lai vēl kāds neuzbrauc...

Sezona tikai sākās, lai gan nav daudz lidotāju redzēts.

Danger 12.maijs 2015 20:27
8 0 Atbildēt

nedrīkst nekādā gadījumā - laikam jau puisis bija šoka stāvoklī, tādēļ centās meiteni par katru cenu dabūt nost no braucamās daļas..

Vernons 12.maijs 2015 17:48
2 16 Atbildēt

CSN 10. punkts! Katram! 113. Šķērslis! 119. Distance un drošības garantijas! 70. Brīdinājuma signāli! 112. Ātrums!

Palasīju arī krievu valodā komentārus, tie nav labāki kā Latvijā!

Jautājums: Kad priekšā esošais ar savu rīcību sāks garantēt drošību?"

Un kurš no Jums uzrakstīs kārtību un secību, kā bija jārīkojas busa vadītājam?

Pasažieri nedrīkstēja kustināt!

..kā parasti līmenī 12.maijs 2015 18:26
68 7 Atbildēt

Vai aizmugurē esošais ar savu darbību garantēja to pašu apkārtējo drošību? Vai pilsētai neatbilstošais ātrums nebija pie vainas avārijai? Ja mocis būtu braucis ar atbilstošu ātrumu viņš paspētu attiecīgi reāģēt un izvairīties...

ar to es neattaisnoju busu, kurš nepaskatījās spogulītī, bet VISĀM iesaistītajām pusēm ir jāgarantē drošība, nevis tikai priekšējajam...

Pļurkt 12.maijs 2015 18:44
5 16 Atbildēt

Kāds vēl neatbilstošs ātrums???

Tak tu patiešām esi idots!!!

Uz momentu kad mocis tika nogildīts, ļoti iespējams ka mementā nemākulīgas bremzēšanas rezultātā tā ātrums nebija lielāks par 40 km/st!!! Krievijā atļautais pilsētās ir 60 km/st!!

Pie 100 km/st tas mocis būtu aizlidojis ārpus kameras bildes!

Kad vienreiz šitie dīvānāpirdēji dalbajobi aizvērsies???

Paši nejēdz ar divriteni braukt, bet par motociklistiem šiem idiotiem vienmēr ir gatava atbilde!

smaidiigais 12.maijs 2015 18:51
13 4 Atbildēt

Ja ielika pakaļā busam tad pats vien vainīgs būs.

Motociklistu donoru tāpat kā kremļa trolli var pazīt... Pēc komentāriem...

Cik m ir jāapstājas ar moci liekot eksāmenu braucot uz 50 kmh?

Pļurkt 12.maijs 2015 22:24
6 7 Atbildēt

Galīgāko stulbeni arī var par gabalu pazīt!!!

Buss kleķerēja pa divām joslām slēgalējot pagriezienus un stopsignālus. Kas būtu jādomā aizmugurē braucošajiem??? Ka šis ir pilnīgā pālī!

Te pēkšņi no OTRĀS joslas pagriež!!

Fāktiski busa vadītājs izdarīja muļķību paņemot pa labi ar ieslēgtu KREISO pagriezienu un bremzējot, tā aizmugurē esošajiem liekot domāt ka šis ir kļūdaini ieslēdzis pagriezienu!!!

Tiem kas ir pieraduši dirst virsū uz visiem kam "purns" ir šaurāk par dirsēju ir grūti vai pat neiespējami kaut ko loģiski skaidrot!! Tas jau ir sen zināms!!

aansis 13.maijs 2015 11:38
7 1 Atbildēt

Kas jādomā? Jādomā, ka nobremzēt līdz busam, kurš izveic dīvainus manevrus. Ipaši, ja pats esi mazāk aizsrgātais satiksmes dalībnieks.

Vernons 12.maijs 2015 22:32
4 13 Atbildēt

Tev nav bail, ka es Tevi vienkārši bezkaunīgi nomedīšu? Ieskriesi manis vadītam KAMAZAm pakaļā! Un tad arī teiksi pats vien vainīgs? Nekad neraksti muļķības!

Palaidniex 12.maijs 2015 22:34
4 0 Atbildēt

Es domāju, ka medkomisijas slēdzienam par pieskaitamību saņemt autovadītāja apliecību, būtu jābūt negatīvam...

Tiem, kas garantē sev drošību priekšā kamazs pārsteigumus neradīs... Ja vien neuzbrauks stāvošam atpakaļgaitā...

Vernons 12.maijs 2015 22:40
1 11 Atbildēt

Žēl, Tu nezini, kas ir Kamazs.

Z 17.maijs 2015 10:03
1 1 Atbildēt

Neņem ļaunā Vernon-Idiotu šeit ir pietiekami,pat dīvaini ka viņi tās tiesības ir dabūjuši (kautkāds vāks)

Palaidniex 12.maijs 2015 22:45
9 0 Atbildēt

Kāpec lai es nezinātu? Izstradājums jaunāks par tevi.

Bet pieskaitāms Tu toč neesi! Mednieciņš atradies. Esmu redzejis ka mirdz tavas acis, iedomājoties leģitīmu avariju. Par pilnu rubli tas neliecina!

Vernons 12.maijs 2015 21:57
3 28 Atbildēt

Ja tev pietiktu prāta, tad Tu nemeklētu kašķi!

Buss vainīgs par 200%!

Priekšā esošais ar savu rīcību burtiski izčakarēja motocikla vadītāju!

:) 13.maijs 2015 17:23
5 0 Atbildēt

6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

Z 17.maijs 2015 9:57
0 2 Atbildēt

Piekrītu par 1000% Vernons vecs šoferis un ne tikai un noteikumus zin izcili.

vaņa 8.jūnijs 2015 9:48
0 0 Atbildēt

A kas busam bija jāredz spogulī?! Ja tas savlaicīgi parādot pagrieziena signālu, no kreisās rindas, gar kuru visu laiku bija nepārtrauktā svītra, nogriezās pa kreisi

Palaidniex 12.maijs 2015 19:06
98 8 Atbildēt

Buss taču nebremzēja ar kaucošoiem ratiem, pēkšņi un extremāli! Pagriezienu rādīja! Kas vēl busam bija jāgarantē tiem, kuri tik lido un paši neskatās kurp brauc?

Palaidniex 12.maijs 2015 19:08
32 4 Atbildēt

P.s. Fonā taču skan motocikla dziesma līdz 60 km/h?

aa 14.maijs 2015 10:02
0 0 Atbildēt

Josla busam kura,piekreisā pagrieziena?

essss 8.jūnijs 2015 9:21
0 0 Atbildēt

kāda velna pēc rādot kreiso pagriezienu ir jāiebrauc labajā joslā. tur tīri ir busa vaina un tas mocis tik ātri nemaz nebrauca

gluha 12.maijs 2015 20:28
1 2 Atbildēt

idioti tik lec vietā kur iespējams kreisais pagrieziens

pagrieziens 12.maijs 2015 21:04
3 1 Atbildēt

Un kāda velna pēc tas buss ieņēma labo pozīciju, lai nogrieztos pa kreisi? uz ceļa vietas bija par maz?

Palaidniex 12.maijs 2015 21:14
15 2 Atbildēt

Iespējams, ka plānā bija veikt apgriešanos...

Tas gan tik un tā nedod tiesības būtiski pārsniegt ātrumu ar motocikletu un neskatīties (nedomāt) virzienā kurā lido, piekritīsi, vai ne?

Pļurkt 12.maijs 2015 22:27
1 7 Atbildēt

Tu esi idiots vai?????

Kurā vietā mocis pārsniedza ātrumu????

Tev cita kā tikai kādiem regulāri dirst uz galvas nav???

Palaidniex 12.maijs 2015 22:30
3 1 Atbildēt

Tu gribi teikt, ka vismaz 3. Ātrums tādā pusručkā ir zem 60 km/h? Patiešām? Tu tiešam tā domā? Un tā motocikleta ielelšana kadrā ir kas?

Kas tad tas par nabagmoci, kam 3. Pārnesumā ir tikai 60?

motobraucējs 13.maijs 2015 18:26
0 0 Atbildēt

Nu man ir mocis kas ar 4 robu perdeļo un 60!

a 3 robs 20 km/ h laigan pasē rakstīts 34kW

nu ar 6 150 km/h stiepj, ātrāk bail :D sāk beņķis perdeļot!!! :P

kate 12.maijs 2015 21:23
9 1 Atbildēt

varu teikt no pieredzes, ka ne vienmēr spoguli skatīšanās līdz.te viņu nav .un te viņu ir .ta notiek arī ar automašīnām.kuras gāzē no aizmugures.

Burunduks 12.maijs 2015 21:34
3 18 Atbildēt

Busa soferis ir vainigs neskatas kur brauc.Tadu del rodas avarijas

AVA 12.maijs 2015 21:40
7 16 Atbildēt

Pirmkārt, par skaņu. Motocikla motors optimālu jaudu dod palielinātos apgriezienos. Kad es ar savu R6 pirmajā pārnesumā braucu uz 60km/h, tahometrā ir 6000 apgriezieni. Apgriezienus īpaši ir jātur braucot divatā, tāpēc maldīgi var šķist, ka "pēc skaņas" mocis brauc ļoti ātri.

Otrkārt, par busa dīvaino manevrēšanu. Motocikla vadītājs pagrieziena signālu varēja arī nepamanīt. Pamanīja tik manevru - buss pamet otro joslu un dodas uz pirmo. Un mazliet "iebēra ručkā", jo josla viņam priekšā bija brīva! Ja buss būtu griezis pa kreisi no kreisās malējās joslas, viss būtu OK. Problēma tajā, ka buss ar savu kustību pa labi maldināja motociklistu. Pēkšņais busa manevrs pa kreisi no joslu vidus pārsteidza braucēju nesagatavotu. Pie kam nekas netraucēja busam pagriezienu izpildīt no kreisās malējās joslas. Reāli busa šoferis nogalināja motociklistu.

Braucu ar moci jau 30 gadus, un šādas situācijas piedzīvoju regulāri. Daudzi autobraucēji uz ceļa uzvedas kā idioti, satiksmes noteikumus pārkāpj arī motociklisti. Bet sabiedrības acīs vainīgi vienmēr ir motociklisti.

Palaidniex 12.maijs 2015 21:45
16 2 Atbildēt

Blakus tematā ir skaidri un gaiši rakstīts - koplietošanas ceļš nav vieta, kur ķert adrenalīnu.

Pavērojam kā "ielec" kadrā mocis, kur uz ceļa atradās... Vai tiešām ar tikai 60 brauca pa dubulto sadalošo???

Un kāpēc motocikletisti drīkstētu NESKATĪTIES uz priekšu un nemanīt signālus? Kāpēc jāiedod ručkā, ja vajadzētu atlaist vai vienkārši apbrakt šķērsli? Variani - "avosj proskoču", visbiežāk beidzās kā varianti "redz kā es māku" vai "pieturi maņu aliņu"!

Pļurkt 12.maijs 2015 22:30
3 15 Atbildēt

Tu esi idiots vai?????

Kurā vietā mocis pārsniedza ātrumu????

Tev cita kā tikai kādiem regulāri dirst uz galvas nav???

Palaidniex 12.maijs 2015 22:32
12 1 Atbildēt

Mhm, buss,atpakaļgaitā uztriecās mocim...

sa 13.maijs 2015 16:13
0 1 Atbildēt

paskaiti sek cik ilgi mocis bremzeeja.losi

Palaidniex 13.maijs 2015 16:55
6 1 Atbildēt

Kā jau viens te rakstīja - maksimums četras no videosižeta septītās sekundes.

Aprēķini liecina, ka motocikletam no 60 km/h būtu droši jāapstājas ~4 sekunžu laikā. Kā redzams tas tā nenotika - secinājumus par ātrumu - izdari pats...

Es pats 13.maijs 2015 8:27
9 1 Atbildēt

ja tu esi tas pats "donors" kurš regulāri pa Krustpils ielu brauc pa pretējo joslu un domā ka Tev būs taisnība, ja kāds beigu beigās Tevi nepamanīs, tad atvaino, ne jau autovadītāji ir idioti, kuri nemāk braukt. Motociklistam tāpat kā autovadītājam ir paredzēts braukt pa labo joslu nevis kā UK pa kreiso.

234 13.maijs 2015 15:34
4 1 Atbildēt

Pirmkārt, braucot ir obligāti jāskatās uz priekšā braucošā bremžugunīm un pagriezienu rādītājiem un attiecīgi uz tiem jāreaģē. Bus šinī gadījumā uzskatāmi rādīja savu domājamo manervu.

otrkārt, buss nebija atbrīvojis joslu, tātad mocis nekādā gadījumā nedrīkstēja bērt ručkā un testies garām.

d'Artanjans 14.maijs 2015 7:49
3 0 Atbildēt

Ja redzi,ka priekšā braucošais veic neizprotamus manevrus,labāk piebremzē,kamēr tas pabeidz savus burvju trikus.Gan kauli būs veseli,ganmazāk stresa.

hans 12.maijs 2015 21:57
1 2 Atbildēt

labi ka buss no nomales nepagriezās pa kreisi! Pi...

Palaidniex 12.maijs 2015 22:14
10 2 Atbildēt

Un kas ļauj rupji pārkāpt ātrumu? Ievēro ātrumu un neviens ar šādu manevru nepārsteigs! Vainot citus par pārsteigumiem, ja pats nespēj ievērot ātrumu, ir, maigi sakot, kretīnisms!

Pļurkt 12.maijs 2015 22:31
2 34 Atbildēt

Tu esi idiots vai?????

Kurā vietā mocis pārsniedza ātrumu????

Tev cita kā tikai kādiem regulāri dirst uz galvas nav???

kaspis 12.maijs 2015 23:26
40 1 Atbildēt

bļ@, di^sa, no 60kmh kas tas par p!stu mocistu kam jāliek garšļaukus jo nespēj sabremzēties? 100% ka lidoja pilnā ručkā, tāpēc arī app!sās kā daunis.

Vernons 12.maijs 2015 22:07
4 23 Atbildēt

Autobusa vadītājs veica apgriešanās manevru ar ļoti rupjiem CSN pārkāpumiem. Tā rīkoties uz ceļa ir aizliegts!

Kreisais pagrieziens ir jāveic no kreisā malējā stāvokļa otrajā joslā esot, tas ir cieši blakus dubultām līnijām.

Virzienrādītāju busa vadītājs ieslēdza daudz par vēlu, tas ir dzirdams pēc moča

Palaidniex 12.maijs 2015 22:11
16 3 Atbildēt

Iespējams mocis nepietiekami vērīgi raudzījās virzienā, kirā lido un lielais ātrums būtiski traucēja novērtēt satiksmi sev priekšā, kā arī garantēt prieka

Šā esošajiem drošu sariksmi. Neviens izņemot močus video nekur baigi neskrēja...

Tikai dažiem ņeķerpilām un zīmuļiem kaut kas dega

Pļurkt 12.maijs 2015 22:32
2 32 Atbildēt

Tu esi idiots vai?????

Kurā vietā mocis pārsniedza ātrumu????

Tev cita kā tikai kādiem regulāri dirst uz galvas nav???

:D 13.maijs 2015 17:24
1 0 Atbildēt

kas uz citiem saka, tam uz mēles kaka !! beidz lamāties

;) 13.maijs 2015 21:31
4 0 Atbildēt

Un ja busiņa vietā būtu fūre? Arī no kreisās joslas?

Ja busa vadītājs, lai veiktu apgriešanos būtu parādijis pa priekšu labo, un pēc tam kreiso pagriezienu vai tas būtu pareizāk?

Vernons 12.maijs 2015 22:24
6 23 Atbildēt

skaņas! Virzienrādītājs šajā situācijā bija jāieslēdz 100 metrus pirms manevra! Buss un ikviens auto ir jāvada stingri pa joslām!

Nekādi pekstiņi nav pieļaujami.

Palaidniex 12.maijs 2015 22:28
11 2 Atbildēt

Kur atradās mocis uz ceļa un kā izskaidrosi motocikleta birtisko IELEKŠANU kadrā?

Kā arī uz cik, tavuprāt, brauca motociklets pirms uzsāka bremzēšanu?

Pļurkt 12.maijs 2015 22:33
1 42 Atbildēt

Tu esi idiots vai?????

Kurā vietā mocis pārsniedza ātrumu????

Tev cita kā tikai kādiem regulāri dirst uz galvas nav???

Izguli dzērumu!!

Kāds vēl neatbilstošs ātrums???

Tak tu patiešām esi idots!!!

Uz momentu kad mocis tika nogildīts, ļoti iespējams ka mementā nemākulīgas bremzēšanas rezultātā tā ātrums nebija lielāks par 40 km/st!!! Krievijā atļautais pilsētās ir 60 km/st!!

Pie 100 km/st tas mocis būtu aizlidojis ārpus kameras bildes!

Kad vienreiz šitie dīvānāpirdēji dalbajobi aizvērsies???

Paši nejēdz ar divriteni braukt, bet par motociklistiem šiem idiotiem vienmēr ir gatava atbilde!

Palaidniex 12.maijs 2015 22:38
16 1 Atbildēt

Tev palte lec pāri! Smagi!

Tu gribi teikt, ka fonā dzirdamais troksnis atbilst ātrumam zem 60 km/h???

Tikai nevajag te pļurkstēt. Jau kādu brīdi nemālulīgais lidonis dzēsa ātrumu pirms paradīties kadrā. Un tad vēlpalecās kā sienāzis...

Ja neesi pārliecināts par priekšā braucošā manevriem - SAMAZINI ĀTRUMU! Un ceļam jāseko vienmēr un pēc iespējas tālāk! Ja nespēj paredzēt satiksmi, nejūti, ka briest pigori un kreisais pagrieziena signāls arī nozīmē pagriezienu pa kreisi - uz miča nav ko darīt...

Vernons 12.maijs 2015 22:39
3 26 Atbildēt

Autobusa vadītājam olas uz laktas un ar āmuru sasit! Vienam tā izdarīsim un neviens TĀ vairs nerīkosies!

Autobuss veic manevru pa labi, ko domāt moča vadītājam. Tas ir kretīna cienīgs gājiens.

Palaidniex 12.maijs 2015 22:42
16 2 Atbildēt

Motocikletistam ar āmuru pa muti - būtu braucis 60 km/h un skatījies uz ceļu, būtu laiks gan sadzēsties, gan apbraukt, gan pamanīt pat tik stulbi izpildītu legālu manevru!

kapēc busa vadītajam jāuzkrauj atbildība par nesaturēšanu un vēlmi pec adrenalīna?

Uz cik brauca mocis, pirms jau labu laiku dzēšoties ieleca kadrā?

Vernons 12.maijs 2015 22:54
0 0 Atbildēt

Palūkojie vēlreiz video!!!

Palaidniex 13.maijs 2015 8:40
13 0 Atbildēt

Tev pašam derētu...

Vēl pasaki, ka tur nedrīkst ne nogriezties, ne apgriezties braukšanai pretējā virzienā...

aansis 13.maijs 2015 12:04
5 2 Atbildēt

Kopš kura laika pa kreisi un apgriezties drīkst no labās joslas? CSN tiem, kam gabarīti netļauj, pieļauj atkāpi darīt to no labās malas vai nomales, dodot ceļu VISIEM citiem transportlīdzekļiem - ar to faktiski paredzot pilnu apstāšanos labajā malā un manevra veikšanu, pārliecinoties par drošību. "Lēkāšana", ko izpilda busa vadītājs ir kretīnisms - šajā ziņā varu piekrist Vernonam. Notikusī avārija savukārt - motociklista brīvprātīga vēlme piedalīties šādā kretīnismā.

aansis 13.maijs 2015 11:58
6 5 Atbildēt

To pašu arī domāt - autobusam pie stūres ir kretīns! Tādēļ jābremzē savlaicīgi, nevis jācer, ka kretīns rīkosies saprātīgi. Pilna pasaule ar kretīniem - ar to jārēķinās, un jādomā pašam par savu drošību. Kā jau lielākajā daļā gadījumu - avārija notiek, ja satiekas DIVI kretīni.

xxx 12.maijs 2015 23:19
13 4 Atbildēt

pirmā joslā tak vietas bija papilnam

kunaks 13.maijs 2015 0:00
3 0 Atbildēt

Nogriežoties pa kreisi un apgriežoties braukšanai pretējā virzienā ir jāieņem kreisais malējais stāvoklis uz brauktuves.

Varbūt ir kādas izmaiņas satiksmes noteikumos?

Chankaishi 13.maijs 2015 4:50
2 12 Atbildēt

Buss 100% vainiigs! Kas tie par stulbiem manevriem pirms pagrieziena pa kreisi - nav tachu ikaruss! Mocis nemauca bezjeegaa, tikai busa vadiitaajs bezjeegaa uz celja izpildiijaas!

Chankaishi 13.maijs 2015 5:00
2 11 Atbildēt

Mocha aatrums sadursmes briidii nebija lielaaks par kaadiem 30km.st - apm. tik taalu, apm taa pat griezdamies aizsliideeju savaa laikaa, kad uz slapjas ielas deelj sliktaam bremzeem nojaucos trolejbusa priekshaa Riigaa. Aatrums bija nepilni 40. Shoreiz pilniiga taisniiba Plurkt un Vernons teiktajam augstaak! Buutu mocis braucis uz simta, buutu 2 liikji. Interesanti - kaapeec gandriiz visiem cilveekiem griezt pa kreisi ir eertaak? Buutu guldiijis moci uz otriem saaniem- buutu viss ok, iznjemot pashu moci. Tas vieniigaa motociklista kljuuda.

Palaidniex 13.maijs 2015 7:04
12 1 Atbildēt

Kaut kā neredzu tur ne slapju asfaltu, ne sliktas bremzes, bet liela, nepietiekamu uzmanību ceļam, ātruma sekas un bremzēšanas/apbraukšanas manevram nepietiekamas prasmes gan...

Chankaishi 13.maijs 2015 5:11
1 0 Atbildēt

Veel - par mocha aatrumu pirms bremzeeshanas uzsaakshanas var spriest peec taa, ka meitene inerces peec bija apm. ar kruutiim pret brauceeja pleciem - apm. taa pat uzliida mans liidzbrauceejs, kad uz Briiviibas ielas, braucot ar nedaudz virs 60kmst. priekshaa izliida benziinvedeejs un apstaajaas. Izdevaas apstaaties, bet liidzbrauceejs jau gandriiz vai man paari bija paarliidis:)

smaidiigais 13.maijs 2015 5:57
15 1 Atbildēt

Nepaliec nu pats par ākstu. Nav nekāds jaunums, ka lielāki auto, lai varētu apgriezties, mēdz padot pa labi, pirms griezties apkārt braukšanai pretējā virzienā.

Palaidniex 13.maijs 2015 7:02
8 0 Atbildēt

Kaut kā autovadītājus šādi pasākumi pārsteidz NESALĪDZINĀMI RETĀK! Ir kaut mazākās aizdomas kāpēc? Nu tā, ieslēdzam loģiku!

Un jā, uz sadursmes brīdi ātrums varētu būt saszēsts līdz 40-30 km/h. Par to dižu šaubu nav! Situācija sākās ievērojami ātrāk - un tāpēc galvenais jautājums ir - no cik liela ātruma tas tā tika sadzēsts? Padomājiet, padomājiet, busa vainotāji... Un tagad atbildiet, kāpēc busam ir jārēķinās un jāgarantē sīkai spindzelei spogulī, kura, kā izrādās, dara visu, lai radītu bīstamību pati sev un citiem - tuvojas stingri ātrāk kā CSN to atļauj...

ak 13.maijs 2015 8:03
2 3 Atbildēt

Video nekur nav uzrādīts motociklista ātrums. Taču ir labi redzami busa stulbie manevri. Ieslēgt kreiso pagriezienu, tad pagriezties pa labi pāris 1.5 joslām, tad atkal pa kreisi.... man te trūkst vārdu, tas busa vadītājs, pirmkārt, nav skaidrā. Un tas viss uz 4 joslu ceļa, kur, lai tādu mikroautobusu apgrieztu, pietiek vispār ar 1.5 joslu...

Palaidniex 13.maijs 2015 8:17
14 2 Atbildēt

klau - vari izskaidrot kas notika mocim parādoties kadrā? KO viņš tur lēkā kā zirgs, kas grib nomest nevēlamu jātnieku? un pakomentēt skaņas pirms tam? Vai tiešām dzirdamās skaņas atbilst motocikleta ātrumam ne vairāk par 60 km/h?

Kā arī paskaidrot kāpēc abi pārējie motocikleti kadrā ir ar krietni vien adekvātāku ātrumu? Un nekur nemēģina lekt, triekties utt?

ak 13.maijs 2015 8:32
2 0 Atbildēt

A kas tur būtu jāskaidro, vai jāpiefantazē? Kas ir redzams, tas ir redzams. Busa stulbie manevri, un motocikls, kurš ieslīd sānā (nevis aizmugurē, kā daži raksta). Kā motocikls brauca pirms tam, var minēt, bet nevar redzēt. Es pat nevainoju busu, tikai analizēju, kas redzams video, un klāt neko nepiedomāju.

Palaidniex 13.maijs 2015 8:38
14 1 Atbildēt

:D

Labi labi, tas kurš mīnusiņu ielika, varbūt vari tomēr paskaidrot, kas tas par superfokusu ar ielekšanu kadrā? Un, ja tas ir mirklis, kad goņščegs pamodās, lai sāktu bremzēt, vai nešķiet, ka tas ir tākā "pašu mazumiņu" novēloti? Ka bremzēt vajadzēja jau krietni ātrāk, jo no video tas bija LIELISKI saprotams!

Jau video 5 sekundē ir nepārprotami redzami bremžuguņi, kurus Vernons transportlīdzekļiem, grib redzēt iedegamies jau atlaižot akseleratoru vien, pagrieziens arī mirgo no tās pašas 5 sekundes un man ir pamats domāt, ka abi signāli - gan bremzes, gan pagrieziens dega jau pirms tās piektās sekundes, bet mocis , šķiet, bremzes sāka lietot tikai no video 10 sekundes... Nav tā kā "mazliet" par vēlu...??? A, goņščegi?

ak 13.maijs 2015 9:13
3 0 Atbildēt

Mocis noteikti leca, cik varēja, tas tāpat skaidrs. Visi viņi lec. Nepieredzējis. Varbūt koķetēja ar meiteni un nemaz uz ceļu neskatījās. Bet to var tikai minēt...bet nevar gribēt, lai viņi brauktu noteikumu robežās, nekad tā nebūs.

Palaidniex 13.maijs 2015 9:18
10 0 Atbildēt

Rietumos tomēr kaut kā lielākā daļā var un spēj...

Un kamēr lidos kā terpentīnu pakaļā saņēmuši - vainot citus pie paša lēmumu sekām ir mazākā mēra bezkaunība!

Un ne gluži visi lec! Kaut kā šādi pasākumi gauži reti notiek, piemēram, ar čoperistiem...

ak 13.maijs 2015 10:00
2 0 Atbildēt

Kā Tu zini, kā ir rietumos? Vai oficiālo statistiku esi redzējis? Sacensības Menas salā ar motocikliem notiek pa ielām, un tur katru gadu nositas noteikts procents braucēju... un arī šeit, motobraucēju ir tūkstoši, viens nositas, un visi te cepas un lād pārējos motobraucējus... krievu laikā, kad ar Jawām brauca bija tāpat.

Palaidniex 13.maijs 2015 10:19
2 0 Atbildēt

nu gan pateici - Menas salas sacensības salīdzināji ar koplietošanas satiksmi...

Kāpēc vēl nepieminēji F1 sacensības Monako ielās?

Dānijā nav nekas neparasts (un pārsvarā cik mani novērojumi liecina), ja kāds ar moci stāv sastrēgumā kopā ar pārējiem auto un NERKUR NESPRAUCĀS!

ak 13.maijs 2015 10:31
1 0 Atbildēt

Kas tur slikts, ja spraucās uzmanīgi? Vai traucē?

Pieminētās Menas salas sacensības arī notiek par koplietošanas ceļiem.... tas, protams, ir ekstrēms salīdzinājums.

Palaidniex 13.maijs 2015 10:35
3 0 Atbildēt

lai vai kā - uz to ekstrēmo pasākumu koplietošanā izmantotais ceļš tomēr tiek slēgts satiksmei... Vismaz to jau nu vajadzētu zināt!

Bet par to spraukšanos un ātruma nesaturēšanu - ja spraucies un nesaturi - atbildību par sekām ir jāuzņemas pašam, nevis jānoveļ uz citiem. Kļūsti par veci, proti par personu, kas spēj uzņemties atbildību par savu rīcību!

Guru 13.maijs 2015 8:22
2 0 Atbildēt

Savādi, ka mocis apgāzās. Vainu rāva ratā vai arī izcili sūdīga priekšējā riepa - speaking of what - viena lieta uz kuru nevajadzētu taupīt ir motocikla riepas. Lētās zem 100EUR parasti negarantē diezcik labu saķeri ar asfaltu. Lietotas sporta riepas ar izbrauktām malām vispār ir garām, jo pie parastas braukšanas nesasniedz darba temperatūru - ir cietas.

Guru

Palaidniex 13.maijs 2015 8:25
13 0 Atbildēt

Tiem kam pavisam grūti ar saprašanu, mēģināšu apskaidrot, ja motocilketists ievērotu ātrumu 60 km/h:

1. Būtu vairāk laika pievērst uzmanību satiksmei un notiekošajam sev priekšā;

2. Būtu krietni mazāks ātrums no kura dzēsties un mazāks risks noviklt uz muti, iespējams pat būtu laiks mierīgi apbraukt;

3. Un pats galvenais - nepagūtu ldīz notikuma vietai tik ātri, buss būtu mierīgi apgriezies un situācijas vispār nebūtu!! Vārdu sakot nebūu pats sevi un citua apzadzis laikā un telpā!

Vernons 13.maijs 2015 9:45
0 23 Atbildēt

70. Pirms jebkura manevra — braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. — transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, un laikus jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem. Ja gaismas virzienrādītāju nav vai tie nedarbojas, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram.

113. Ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.

10. Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

Ja busa vadītājs būtu piesiets pie aizmugurējā bampera, tad viņš ļoti savlaicīgi izpildītu 70. punkta prasības un motocikla vadītājs vismaz trīs sekundes ātrāk nomestu "gāzi", jo viņam priekšā rodas šķērslis 113. punkta izpratnē!

Busa vadītājs ar savu rīcību aizvēra pēdējā brīdī divas joslas!

Bet 119. punkts, "priekšā braucošam bremzējot" paredz pildīt CSN punktu rindu daudz garāku nekā es te uzrakstīju.

Buss vainīgs vismaz par 200%!

Palaidniex 13.maijs 2015 9:57
11 1 Atbildēt

Tavā 70. punkta traktējumā atrašanās uz ceļa braucamās daļas jau ir traucējums. Ja tāda ir tava "fanātiskā reliģija" - sāc ar sevi - nocel sevi no ceļa.

JEBKURŠ MANEVRS ir traucēklis citiem! Tātad vai nu pieņem, ka noteikumu ietvaros veikti manevri nedrīkst būt uzskatīti par traucēkli citiem, kā arī paģērēt skrupulozu CSN ievērošanu no citiem nav nekādu tiesību, ja pašam ir tādas pat problēmas ar tik pat skrupulozu CSN ievērošanu...

Vernons 13.maijs 2015 10:02
1 18 Atbildēt

Tādi kā Tu un Tev līdzīgie ir sačakarējuši visu, ko vien var sačakarēt! Sākot jau ar domāšanu, par fizikas Likumiem un loģiku nemaz nerunājot!

Pārlasi vēl un vēl CSN 70. punktu, varbūt pieleks, kur tas "āķis"!

Palaidniex 13.maijs 2015 12:24
12 0 Atbildēt

vernoniņ, čabulīt, par vidēju reakcijas laiku tiek uzskatītas 1,5 sekundes. Mēs kadrā redzam

Man ir jautājums, ko darīja veselas 5 sekundes motociklets - busu ar ieslēgtiem bremžuguņiem palielinājumā mēs redzam 5 sekundes - vismaz es pieņemu, ka straujais mo lēciens kadrā ir aktīvas bremzēšanas uzsākšana. (ja mocis ir tikai pastiprinājis bremzēšanu - tad jautājums cik tad bija ātrums, ja jau bremzēt sen uzsākušais moceis vēl 5 sekundes bremzē, līdz like uz sāna un šķiļ pa busu?)

Jautājums kāpēc mo nebremzēja jau aizkadrā vizmaz 3,5 sekundes, ja pieņem ka reakcijas laiks ir vidēji 1,5 sekundes?

Ne velti tiek ieteikts tā saucamais 3 sekunžu likums - ieturēt distanci, kura atbildt 3 sekundēm... Ja brauc ar vienādu ātrumu - ir iespēja, laiks un distance laicīgi sabremzēties.

Un, kā jau zināms - avārijas rada ātruma starpība, ja brauc ātrāk par plūsmu - pats vien radi sev problēmas...

Palaidniex 13.maijs 2015 10:07
13 0 Atbildēt

Un vēlreiz 70 punktu,

Motociklists, spriežot pēc skaņas un redzamā kadrā - pats saspīlēja drošību - būtiski pārkāpjot ātrumu!

Cik sekundes buss rādīja gan bremžu gan pagrieziena signālu - varam tikai minēt, skaidrs ir tas, ka jau iebraucot kadrā - līdz sadursmei 5 sekundes - buss samazināja ātrumu (tātad bremžu uguņi dega), bet skaidrs ir viens, ka vismaz 5 sekundes motocikletists nedarīja neko būtisku sava ātruma dzēšanā, jo reāla bremzēšana redzama tikai dākot ar 10 video sekundi.

Ja buss pilsētā rādītu pagriezienu pārāk ilgi - kāds to varētu pārprast noturot par neizslēgušos virziena rādīāju!

113. punkta kā reiz te nebija. Buss nestājās pēkšņi un strauji - viņa apstāšanās bija visai laidena un normālā ātrumā aiz busa braucošam vadītājam tam nevajadzētu radīt NEKĀDAS problēmas.

10. punkts - motocikletista ātruma pārsniegšana neradīja citiem draudus? a?

6. punkts - kā ar busa vadītāja tiesībām paļauties, ka arī motocikletists ievēros ātrumu?

Kāpēc sludini, ka tikai pa priekšu braucējiem ir jāievēro CSN, bet aiz muguras braucēji var visu ignorēt?

Vernons 13.maijs 2015 11:04
1 16 Atbildēt

Tur zemāk ir atbilde Tev un Tev līdzīgiem, kuri pēc savas būtības ir egoisti uz ceļa un nerēķinas ar citiem braucējiem!

Priekšā esošā dēļ vienmēr un visur notiek sadursmes, jo brīdinājuma signālus slēdzam priekš sevis, labākā gadījumā, un spoguļos neskatāmies. Vietu uz ceļa arī neprotam atrast! Ar vienu pakaļu uz diviem ķebļiem neapsēdīsies!

Palaidniex 13.maijs 2015 11:49
14 0 Atbildēt

Kas liek apgalvot, ka nedz bremžuguņi, nedz pagrieziena rādītājs nebija ieslēgti pietiekami ilgi? Kas konkrēti?

Tikai tāpēc, ka notika sadursme? Piedošanu - tas nav pamats tā pieņēmt!

Ja aiz muguras braucējam ir "aklums", pofigs un "avosj proskoču" - tad vienīgais risinājums priekšā braucējam ir katapultēties no stulbeņa ceļa. Tākā tas nav iespējams, tad neredzu variant, kā tam, kurš pats sevi apzog laikā un telpā pa priekšu braucējs varētu dajebko garantēt!

Tā kā tas NAV iespējams

imzz 13.maijs 2015 9:11
10 0 Atbildēt

nu taču skaidrs, ja brauc ar vienādiem ātrumiem, tad aizmugurē braucošais arī var nobremzēt, ja skatās , kur brauc. Viņam tāpat bremzes ir. Izņēmums ir lielais autobuss vai piekrauts kravas auto. Motocikls nav ne viens , ne otrs. Pie kam vēl motociklisti lepojas, ka viņiem esot labākas bremzes, nekā auto.

aizejošais 13.maijs 2015 9:44
4 0 Atbildēt

„izvairīšanās no šķēršļa bremzējot” - braucot ar ātrumu aptuveni 50 km/h, ne ātrāk kā 7m pirms pirmā figūras elementa sākt bremzēšanu, pie pirmā figūras elementa sagāzt motociklu pa kreisi, apbraukt figūras otro elementu un atgriezties iepriekšējā braukšanas virzienā, neizbraucot no figūrai noteiktām robežām;

aizejošais 13.maijs 2015 9:46
2 0 Atbildēt

www.youtube.com/watch?v=cXAh0UoMeSg

šādi izskatās 50 kmh. Ir kāda atšķirība no avārijas video?

Pļurkt 13.maijs 2015 10:58
0 1 Atbildēt

Bremzēt no redzas līnijas un pēkšņi ir pavisam dažādas lietas.

Cik metru transportlīdzeklis nobrauc no šķēršļa parādīšanās līdz momentam kamēr cilvēks sāk bremzēšanas procedūru?

Cik metru nobrauc kamēr bremžu mehānisms sāk reāli bremzēt??

Viss no 50 km/st.

Chankaishi 13.maijs 2015 10:26
1 7 Atbildēt

Palaidniek - paskaties video - pashaas beigaas ar palielinaajumu, kur redzams, ka meitene, ka seezh aizmuguree, inerces deelj ir pasliideejusi par pusaugumu paari puisim - vadiitaajam. Kaa jau teicu - taadu variantu esmu pieredzeejis, bremzeejot pie nedaudz virs 60km/st, taapeec secinu, ka mocis brauca nedaudz aatraak par atljauto aatrumu. Kaapeec nogaazaas un kaapeec uz kreiso pusi, nevis centaas uz labo likties - jaa, taa vinja kljuuda. Bet pameegjini moci, strauji un negaidiiti bremzeejot(deelj busa stulbajiem manevriem tikai), pagriest kaut kur. Ir gan muusdienaas ABS, bet slodze uz abaam rokaam ir taada, ka dod dievs taisni notureeties.

Palaidniex 13.maijs 2015 10:32
9 1 Atbildēt

Klau, Tev nešķiet, ka mo sāk bremzēšanu tikai brīdī, kad parādās kadrā? Tātad vismaz 5 sekundes vēlāk kā video ar ieslēgtiem bremžuguņuiiem un pagrieziena rādītāju iebrauc buss... Kā arī dzirdamais troksnis neliecina par to, ka pirms iebraukšanas kadrā motociklam bija šie 60 km/h...

Ko tās 5 sekundes darīja motocikletists - varam tikai zīlēt, bet pasaku par ātruma ievērošanu vari mierīgi nestāstīt

Pļurkt 13.maijs 2015 10:56
1 11 Atbildēt

Tak vienreiz aizveries un patrenējies braukt uz velosipēda, tad te lien kaut ko ļurināt!

Cik metru ir bremzēšanas ceļš mocim bremzējot no 50 km/st

un cik ir bremzēšanas ceļā guļošam mocim no tāda pat ātruma???

Līdz šim visās fizikas grāmatās 7. - 8. klasei bija ka metāls pa asfaltu slīd vairākas reizes tālāk kā gumija pa asfaltu!

Piemet attālumu ko noslīdēja gulošs mocis un cik lielā attālumā mierīgi sabremzējās pārējie moči, kas nenolikās garšļaukus.

Tad arī parunāsim kam pienākas tiesības, kam nē! Uj - pardon pēc ārstu slēdziena bija domāts!

Pļurkt 13.maijs 2015 11:01
1 11 Atbildēt

Eu pajol - tu pēc skaņas vari noteikt kurā robā ar moci brauca???

Ar sūdainu Minskiņu 2. robā var braukt uz 60 km/st, bet pēc skaņas spriežot būs it kā tūlī tūlīt pacelsies gaisā!

Palaidniex 13.maijs 2015 11:28
7 0 Atbildēt

Apskatījos video - tādas nesūdīgas Minskiņas sākuši ražot... :D

Chankaishi 15.maijs 2015 5:33
0 0 Atbildēt

Apm. 3-5m pirms sadursmes mocha aatrums ir apm. 30-40km/st, jaa, varbuut bremzeeja paaris sekundes tikai, saaka tik tad, kad redzeeja, ka buss no labaas rindas mauc pa kreisi paari joslaam. Pieljauju, ka puisim maza pieredze un ne visai speej prognozeet situaacijas uz celja. Taalaak, varbuut taadeelj, ka meitene sliideeja paari galvai, vadiit vairs nespeeja un nolikaas uz kreisaa saana.

zxcv 13.maijs 2015 10:41
8 0 Atbildēt

Nekad, nekad, nekad - neaiztieciet avārijā cietušo! Cietušo var aiztikt tikai dat ja viņa dzīvībai draud briesmas (piem.: viņš atrodas degošajā automobīlī un nevar izkāpt). Šādi pārvietojot cietušo jūs tam nodarīsiet vairāk ļāunā nekā laba!

kasinsh79 13.maijs 2015 10:54
4 0 Atbildēt

100% piekrītu. Tas ir ārkārtīgi bīstami traumu gadījumā.

Vernons 13.maijs 2015 10:57
0 14 Atbildēt

apollo.tvnet.lv/zinas/notiesa...avariju/432682

Tas visiem "palaidniekiem", kuri nezina fizikas likumus un ambīcijas vienmēr lielākas par zināšanām. Viela pārdomām!

:-) 13.maijs 2015 14:08
0 0 Atbildēt

Tas tiem, kam fizika tik tiešām ir abstrakta lieta!

Bremzēšanas ceļa garumu ietekmē ļoti daudzi faktori, piemēram, automašīnas bremžu sistēmas efektivitāte, uzbūve, ceļa segums, gaisa temperatūra, ceļa seguma temperatūra, automašīnas riepu nodiluma pakāpe, automašīnas riepu gumijas sastāvs, automašīnas masa, gaisa pretestība, kustības ātrums utt

:-) 13.maijs 2015 14:55
1 0 Atbildēt

Te Tev, "fiziķim"!

www.youtube.com/watch?v=dtjb-djWnfg

No tā izriet, piemēram, ka pēc masas līdzīgiem ikdienas transporta līdzekļiem, bet ar atšķirīgām tehniskām īpašībām (bremžu sistēma, riepas), pie vienādiem apstākļiem (meteoroloģiskie, ceļa seguma) bremzēšanas ceļa garums, bremzējot no 100 km h var atšķirties pa 15 m, jeb vienam 40 m, otram 55 m.

Ja vel salīdzina graustu, ar kuriem ir pilni ceļi un jaunu auto šī starpība var būt vel lielāka!

kasinsh79 13.maijs 2015 10:58
4 19 Atbildēt

Par situāciju.

Buss nekādā gadījumā NEDRĪKSTĒJA veikt manevru pāri divām (!!!) nepārtrauktajām līnijām. Ar to arī busa vadītājs absolūti ielidojis.

Arī man neizskatās, ka mocis te brauca ar baigo ātrumu, tomēr brauca divatā (parasti - daudz x prātīgāk nekā vienam) utt. Un gandrīz 100% mocis te NEBŪS vainīgs.

P.S. Bet tā kā buss ilgi rādīja pagriezienu, situāciju varēja paredzēt. Ar moci braucot, tikai tā var palikt vesels un dzīvs ;)

Pļurkt 13.maijs 2015 11:07
0 1 Atbildēt

Kur garantija ka busa vadītājs ar to ieslēgto pagriezienu brauca jau pārdesmit minūtes??

Video ieslēgšanas moments nav redzams.

Šitādi āksti ir redzēti - viņam vari mirkšņināt ar uguņiem, vari taurēt, bet šitiem ir pie kājas. Tad kad nervi neiztur, tad uz savu galvu apdzen.... un ja nu šis sadomā pagriezties???

Palaidniex 13.maijs 2015 11:28
10 0 Atbildēt

Neesi pārliecināts - neapdzen!

Iedzer baldrijāņus, ja nervi beigti. Moš' palīdz!

Vainot citus pie sekām, ko izraisa paša rupji pārkāpumi un nesaturēšana ir stulbi...

Pļurkt 13.maijs 2015 13:03
1 1 Atbildēt

Ja ar svecīti klāt neesi stāvējis, tad nemuldi!!

Citādi kā tirgusbāba kas visu un par viesiem zin!

Palaidniex 13.maijs 2015 13:51
11 0 Atbildēt

Nav jābūt ekspertam lai saprastu, ka 6 sekunžu laikā kopš redzam video parādoties busam ar iedegtiem bremžuguņiem (ir pamats domāt, ka tie dega ilgāk) un līdz brīdim, kad notiek crah - no 50 km/h būu jāspēj apstāties. jo uz 90 braucošs 1300 kg smags auto 130 metos spēj apstāties 10,4 sekunžu laikā.

Mocis tak ir ievērojami vieglāks un no 60 km/h tam vajadzētu DAUDZ mazāku distance UN LAIKU kā 10 sekundes lai apstātos. Secinājumi - mocis nebrauca 50 km/h un vai neuzsāka bremzēšanu savlaicīgi...

Matemātiski parēķinot bilde ir vēl skarbāka - Pieņemot, ka mocis patiešām brauca 60 km/h - tas ir ~17 m/s, un stājās kā mašīna uz slapja asfalta - 25 metru distancē no 60 km/h, pierēķinot 1.5 sekundi reakcijai -> stāšanās ceļš 25+1.5*17= 59 metri un laiks lai apstātos 1.5+3 sekundes = 4.5 sekundēs.

tas nozīmē ka no 60 km/h ar visām 1,5 sekundēm reakcijai domāšanai vajag 59 metrus un 4.5 sekundes, lai PILNĪBĀ apstātos uz nulli! tas ir pusotru sekundi mazāk kā no busa bremžuguņu ieraudzīšanas līdz brīdim, kad ir crash.

Un ar to vairāk kā pietiek lai sadzēstu ātrumu drošam apbraukšanas manevram!

Palaidniex 13.maijs 2015 14:16
0 0 Atbildēt

p.s. pie kam teorētiski vieglajam auto uz sausa asfalta ar visu reakcijas laiku no 96 km/h esot jānostājas ~73metros...

:-) 13.maijs 2015 15:07
0 0 Atbildēt

Tas ir pieņemts maksimālais cipars, viss atkarīgs no entajiem faktoriem! Divi pēc masas vienādi auto, bet dažādām tehniskām īpašībām stājas dažādi. Tāpat lai cik tas dīvaini neliktos, 1500 kg ielas auto. pie vienādiem apstākļiem, stājas tāpat kā 200 kg mocis. Berzes koeficients, gaisa pretestība un tt.

Palaidniex 13.maijs 2015 15:30
9 0 Atbildēt

Es rēķināju ar prāvu rezervi. Mocis uz sausa asfalta stājas krietni ātrāk kā auto uz slapja...

Un ja mocim ir izkaltušas riepas, beigtas bremzes vai citi "attaisnojoši" iemesli - es par tāda motociklista

dzīvību ne saplēstas pogas nedotu...

Ja motociklists pats sevi nesargā, pats nedomā un vaļā acīm pilnā ručkā lec problēmām un nāvei acīš - piedodiet - tā nav pārējo satiksmes dalībnieku mkisija - to vienu oliņboliņu glābt jebkuriem līdzekļiem.

ak 13.maijs 2015 11:19
2 0 Atbildēt

Tieši tajā vieta ir pārtrauktā līnija, ja kas :)

kasinsh79 13.maijs 2015 11:21
1 1 Atbildēt

Ups, tikko pamanīju. Vainīgs.

bosiks 13.maijs 2015 11:19
90 3 Atbildēt

Nelaime liela,kauli lauzti,slimnca,operācijas,bet nesaprotu vienu-gribi ārdīties tad ne jau pilsētā.Nafig auto vadītājiem jābrauc uz 50 kmh a tiem kam divi riteņi var raut cik grib.principa pēc tiem neaizsargātajiem jāgriež ceļš lai saprot ka ir pilsētā.

Pļurkt 13.maijs 2015 13:04
0 1 Atbildēt

Vēl viens!!

gg 13.maijs 2015 12:00
2 2 Atbildēt

protams mocis vainīgs! ne buss.ja būtu sānā ieskrējis mocis tad bus vainīgs ..bus manevru bij gandriz pabeidzis kad viņā ietriecās tas lidotājs!!nabaga meitene kas sēdēja mocim aizmugurē!!

Kasitc 13.maijs 2015 13:47
0 7 Atbildēt

Godigi sakot,idiots ir ar busu,ka var griezt kur tas ir aizliegts??? Labi es neaizstavu motociklistus,bet nu tas ir vaks...griezt tur kur ir divas nepartrauktas linijas...Amen...tiesibas nost...

ak 13.maijs 2015 13:51
4 0 Atbildēt

Vēl vien alnis, kurš tikai bļauj neko neapskatījies. TUR IR PĀRTRAUKTA LĪNIJA!

Vernons 13.maijs 2015 14:28
0 11 Atbildēt

Ziemā no šīs pašas kameras bija cita sadurme nedaudz tālāk! Bet abos gadījumos princips viens, priekšā esošais ar savu rīcību negarantē drošību, ne sev, ne citiem!

Palaidniex 13.maijs 2015 14:33
10 0 Atbildēt

Un, kad aiz muguras braucošais beidzot sies sevi pie bampera un garantēs drošību pa priekšu braucošajiem?

Kurš te pēkšņi un ekstrēmi bremzēja? nepārliecinājās par sava ātruma atbilstību CSN un notikumiem?

Vernons 13.maijs 2015 14:50
0 17 Atbildēt

Pēc moča skaņas var noprast, kad tika ieslēgts virzienrādītājs. Ar šo brīdi tiek dota atļauja apsteigt pa labo pusi, bet te, buss, "ver ciet" šo labo pusi un "atver kreiso", tad vispār "aizver" joslu! Tā priekšā braucošais izčakarētu ikvienu, kas brauc no aizmugures. Tas ir Tavs domāšanas veids. Tu taču neesi labāks par busa vadītāju, ne tik cik melns aiz naga!

Par moča ātrumu, tas ar dakšām ūdenī rakstīts.

Tu augstāk kā par savām emocionālam ambīcijām nespēj pacelties.

Neredzu, no busa vadītāja puses, izteiksmīgu un pārliecinošu autobusa vadīšanu! Buss vainīgs 200%! Un pretējo Tu nepierādīsi. Katru no mums piesiet savam vadītam auto aizmugurē un tad CSN sāktu darboties "TĀ", kā tie ir rakstīti un atbilstoši tiktu arī pildīti!

Palaidniex 13.maijs 2015 14:52
6 2 Atbildēt

Tā arī neatbildēji - uz cik, tavuprāt, brauca mocis?

Atbildi šo vienu konkrēto jautājumu - UZ CIK?

Vernons 13.maijs 2015 15:04
5 13 Atbildēt

To Tu vari ar dakšām ūdenī ierakstīt! Man pofig uz cik brauca un brauks mocis, ja es atbilstoši protu rīkoties uz ceļa un esmu situācijas saimnieks ikvienā situācijā, arī šajā tā būtu bijis un mocis neavarētu! Manis vadītā busa aizmugurējais ritenis neatrastos tālāk par 3 centimetriem no nepartrauktām divām līnijām un vismaz 100 metrus iepriekš būtu ieslēgts kreisais virziena rādītājs. Un atpakaļgaitā uz šādas ielas es nekad nestumjos. Noteikumus vajag zināt no vāka līdz vākam, ne viss dzīvot savā emociju pasaulē.

Palaidniex 13.maijs 2015 15:21
6 0 Atbildēt

Un kas tev liek domāt, ka noteikumus es nezinu? Bet to, ka savādi tulko, neizproti vai nepareizi traktē atsevišķus punktus, lielākajai daļai šejieniešu tāpat ir skaidrs...

Vernons 13.maijs 2015 16:32
0 15 Atbildēt

Konkrēti! Lielākā daļa "šejieniešu" tāpat kā es piedalās satiksmē, uz Valmieras ielas, intensīvā satiksmē pārkārtojas no joslas joslā, kad to darīt aizliegts! Jo lūk katram, priekšā ielīdējam, šķiet ka par sava auto pēcpusi nebūs jāatbild! Būs jāatbild un vēl kā! Par nozagto distanci autobusam un galvu pārsitošo pasažieri arī var nākties atbildēt! CSN nesastāv no viena vienīga punkta vienas trešās daļas - "Ievēro distanci"! Tur talāk rakstīts opar drošības garantijām, kas tāpat ir CSN aprakstītas.

Palaidniex 13.maijs 2015 16:54
8 0 Atbildēt

Piegriezt priekšā un ievērot distanci nav gluži viens un tas pats...

Bet jau pieņemu, ka šo saprast varētu tev sagādāt problēmas...

Palaidniex 13.maijs 2015 15:05
7 0 Atbildēt

P.S.

Man atrodoties otrajā joslā šāds manevrs priekšā neko vairāk par izbrīnu un purpināšanu neizraisītu. Ir nojausma par ātruma ierobežojumiem, distanci un rīcību, ja kaut kas šķiet aizdomīgs...

IkdienasViesis 13.maijs 2015 14:41
9 0 Atbildēt

KAUT tie mocisti reiz PAŠI saprastu, ka dažkārt nav tik viegli pamanāmi , un attiecīgās situacijās savlaicīgi samazinātu ātrumu. Īpaši jau pirms neregulējamiem krustojumiem. BET, izskatās, ka nesaprot. Ja nu veiksmīgi pēc cracha izdodas slimnīcā pamosties, tad varbūt sāk kaut ko domāt....

Vernons 13.maijs 2015 14:57
0 0 Atbildēt

Moča vadītājiem atgādinu, ka pārsniedzot ātruma limitu kādā konkrētā ceļu posmā, piemēram krustojuma robežās, Jūs kļūstat par zagli un slepkavu ar iepriekšēju nodomu. Jūs apzogat laikā un telpā tos kuri ir un būs tiesīgi paļauties ka arī citi šos Noteikumus ievēros vismaz krustojumu robežās.

Ir jāprot un jāsaprot kur braukt ātri un kad "atgriezties" atpakaļ CSN rāmjos. Spilgts piemērs tam negadījums uz Jelgavas šosejas, pagrieziens uz Codi.

Palaidniex 13.maijs 2015 15:00
11 0 Atbildēt

Motocikla vadītājiem derētu atcerēties, ka JEBKUR uz koplietošanas ceļiem uz viņiem attiecas tie paši ātruma ierobežojumi, kas ir vieglajiem transportlīdzekļiem, un ka rupji šos ierobežojumus pārkāpjot visas savas vēlmes par pārējo "pienākumu kaut ko viņiem garantēt" var saritināt un ievietot vienā vietā.

Vernons 13.maijs 2015 15:11
1 10 Atbildēt

Tas automātiski vedina uz domu īpašu uzmanību pievērst savlaicīgiem brīdinājuma signāliem un spoguļiem pievērst īpašu uzmanību. Brauca moči ātrāk un brauks. Ne Tu un ne es to nespēsim ietekmēt. CSN ir domāti vēl priekš tam, lai Tevi, mani un ikvienu no mums attaisnotu tiesā. Vispār jau policijai arī ir tioesības pieņemt attaisnojošu lēmumu pamatojoties uz Kriminālprocesa likuma 377. pantu.

Kas attiecas par drošības garantijām, tad man vēl dzīvot gribas un drošību pats sev spēju garantēt! Un kā ir ar Tevi?

Palaidniex 13.maijs 2015 15:35
16 0 Atbildēt

Ir šaubas? Es, tavuprāt, nemitīgi kādam krauju pakaļā? Man kaut kā nesagādā baigās problēmas garantēt drošību sev priekšā...

Un ja kāds apzināti riskē - tā ir viņa un CP problēma, nevis citu satiksmes dalībnieku problēma un nasta.

Čalīt un ir viena lieta, kuru tu rupji jauc - CSN ir domāti, lai uz ceļa visiem būtu skaidras tiesības, pienākumi, prognozējama rīcība un līdz ar to zināma drošība, nevis iespēja taisīt likumīgas avārijas.

Tiesā pēc likumiem nevis MK noteikumiem.

ak 13.maijs 2015 16:04
0 0 Atbildēt

Viņi ļoti labi saprot, ka nav pamanāmi. Un tāpēc brauc dienas laikā ar tālajām gaismām :)

Palaidniex 13.maijs 2015 16:10
0 0 Atbildēt

Citi pie sarkanās gaismas naktī nemapama preču vilcienu tuvojamies pārbrauktuvei ar to baiso prožektoru priekšā...

Nebrauc ātrāk par plūsmu, rūpējies, lai esi redzams un nevajadzēs slēgt tālos...

Janka 13.maijs 2015 15:50
0 0 Atbildēt

Šajā situācijā vainīgi abi... Buss, jo lai nogrieztos paņēma "nedaudz " pa labi, kas šai situācijā nebija nepieciešams, jo pietiktu vietas apgriezties arī normāli no kreisās joslas. Motociklists - ātrums neatbilstošs un nesekoja līdzi notiekošajam priekšā.. Sekas tam visam labi redzamas..

Palaidniex 13.maijs 2015 16:07
6 0 Atbildēt

Redzi, ja noteikumus (it īpaši attiecībā uz ātrumu) cik necik būu ievērojis mo vadītājs, CSNg noteikti nebūtu noticis.

Savukārt, ja buss tehniski nevainojami grieztos pa kreisi nepaņemot šo papildus līkumu pa labi pirms nogriešanās, es nebūtu tik drošs apgalvot, ka patiešām situācija atrisinātos bez CSNg...

jaaanis 13.maijs 2015 16:13
3 0 Atbildēt

Piekritīšu Palaidniex, ka ātrums ir bijis par lielu. Video ir dzirdam, ka motocikls bremzēšanu uzsāk 7 sek. un sadursme noteik 11. sek. Tātad mocis līdz sarusmei bremzēja 4 sekundes. Palēlinājums uz sausa asfalta ir 6.9-8.8 m/s*s jeb katru sekundi ātrums samazinās par 25-32 km/h. Tātad 4sekundēs ātrums tika samazināts par 99-127 km/h. Vēl jāpieskaita ātrums sadursmes brīdī, kā iepriekš minēja Chankaishi, apm. 30km/h. No iepriekš minētā var secināt, ka motocikls pirms bremzēšanas uzsākšanas brauca ar atrumu 130-160km/h.

Vernons 13.maijs 2015 16:22
0 13 Atbildēt

Kopš ieviesa OCTA jāprot juridiski pareizi vadīt savs auto un pēdējās nepieciešamības gadījumā arī juridiski pareizi sasist, lai vainīgā OCTA apmaksā radušos zaudējumus!

Tāpēc Noteikumi ir jazin un jāpilda, vadot autobusu Tev nav un nebūs dota iespēja riskēt ar saviem pasažieriem. Ar mani Jums būs ļoti grūti cīnīties, jo esmu praktiķis atšķirībā no Jums, teorētiķi. Tāpēc vēlu Jums veiksmi!

Palaidniex 13.maijs 2015 16:51
10 0 Atbildēt

Vewrnon, redzi... Es naivais, vēlos nevis pēc BUMS uzskaitīt zaudējumus un meklēt vainīgos, bet lai cilvēki vienkārši nedara muļķības, kas beidzās ar BUMS...

Un brīdī, kad vieni, kam rupji nospļauties uz CSN sāk kaut ko klārēt par CSN atrakstīajiem pārējo pienākumiem pret viņiem, man metās pumpas!

Tāpēc vēlreiz atkārtoju jautājumu par konkrētā video CSNg cēloni - KĀDS BIJA MO ĀTRUMS? Kad beidzot izteiksi savu vērtējumu, vari pats sev uzdot jautājumu kam, kurš, kāpēc un vai vispār iespējams tādam kretīnām dajebko garantēt?

Visi pieņēmumi, aprēķini, video un auidio materiāli liecina, ka MO izdarīja visu, lai CSNg notiktu. Tikai viņa rokās bija nepieļaut CSNg ar sevi galvenajā lomā!

Vernons 13.maijs 2015 17:42
0 8 Atbildēt

Mans vērtējums ir vairākkārt izteikts, buss ir vainīgs šajā sadursmē. Motocikla ātrumu mēs nevaram pierādīt.

Tā ir un būs tikai Tava un vienīgi Tava problēma,ja dabūsi triecienu pa sava auto aizmuguri, vai kā motocikla vadītājam kāds vienkārši aizvērs ceļu un dabūsi punu pierē. CSN jāpilda katram, bet katram priekšā esošam ir izšķiroša loma, būs vai nebūs sadursme.

llona 13.maijs 2015 16:36
1 1 Atbildēt

Es ar domàju.ka buss neuzmanīgs!

smaidiigais 13.maijs 2015 17:43
2 0 Atbildēt

Vernon, ko konkrēti Tu darītu, braucot at autobusu, šajā gadījumā, ja, rādot brīdinājuma signālus, redzētu spogulī, ka mocis nestājas?

Vernons 13.maijs 2015 18:01
0 15 Atbildēt

Pirmkārt es tā nerīkojos!

Otrkārt man moči velk garām TĀ ka pat pasažieri salecas!

Treškārt esmu atteicies no manevra un turpinājis kustību taisni, ja kāds aizmugurē neapstāsies.

Sāc lasīt CSN šādā secībā un Tev būs atbilde: 119., 70.,73., 77., 113., 118.4., un to visu apvieno CSN 10. punkts! Un tiem citiem ir un būs tiesības paļauties ka es to Noteikumus arī pildīšu. CSN 6.!

Ja tā nopietni, tad uz šāda ceļa un pie šādiem apstākļiem nekādi kreisie pagriezieni nevar būt legāli. Nekādas pārtrauktas līnijas! To paredz CSN 10.punkts "citām personām"!

aizejošais 13.maijs 2015 18:05
1 0 Atbildēt

tava nepastāšanās nevarētu garantēt ka mocis neieskrien pakaļā

tālajos 90. gados arī man nācās pārlidot krustojumam, redzot, ka kamazs slīd virsū un nemaz nespēj nobremzēt

Pļurkt 13.maijs 2015 18:47
1 2 Atbildēt

Man vēl nekad nav bijis gadījums kad mocis mani būtu pārsteidzis un pajājis garām ar jebkuru ātrumu kaut vai 5 reizes ātrāk par mani (jebkurā virzienā) iepriekš nemanīts!

laikam jau es krietni biežāk skatos spoguļos, un ja tajos skatos tad kaut ko arī spēju saskatīt!!

Pļurkt 13.maijs 2015 18:50
0 2 Atbildēt

Pat tad ka vāģī muzons ir uzgriezts uz visu klapi un 20 metru attālumā lielgabalšāvienu nedzirdētu!

Tā ka to ka pats nejēdz saskatīt tos kam morda po uzhe par tavējo vaino pats sevi, nevis uzvel vainu uz citiem, ka tie it kā esot minuši ar gaismas ātrumu!

Palaidniex 13.maijs 2015 19:18
9 0 Atbildēt

Nu, ko līdz CSN izpildei tas, ka es viņu redzu? Kas motobraucejam savu acu nav, sava prāta nav ievērot CSN un izvairīties no šķēršļiem? Kāpēc visiem atpakaļskata spogulī ir jāspēj ieraudzīt dulburs ar atļautaisx2 ātrumu, ja viņs pats nemaz netaisās redzēt citus satiksmes dalībniekus sev priekšā?

Kas ir ļāvis motobraucējam ignorēt citus satiksmes dalībniemus un brutali pārkāpt neskaitāmus CSN punktus? Un kāpēc pārējiem ir jāpakārto savas vēlmes un rīcību visādu nemākulīgu lidoņu - oliņboliņu dēļ?

Pļurkt 13.maijs 2015 18:44
0 0 Atbildēt

Mocis stājās, bet jaunĒklis savas mazās pieredzes pēc to momentā nolika garšļaukus! Visrdīzākais ka bija pabraukājis viens pats, bet te bija līdzbraucējs un visa bremzēšana strādā savādāk!

Palaidniex 13.maijs 2015 19:20
13 0 Atbildēt

Secinājums - neproti braukt, ņefig zīmēties...

Pļurkt 13.maijs 2015 21:02
0 20 Atbildēt

Secinājums - ja neko nesajēdz, tad negvelz glupības!

jožiks 13.maijs 2015 18:27
0 0 Atbildēt

noobs!

Pļurkt 13.maijs 2015 18:41
0 17 Atbildēt

Palaidniex

p.s. pie kam teorētiski vieglajam auto uz sausa asfalta ar visu reakcijas laiku no 96 km/h esot jānostājas ~73metros...

----------------------

Tak aizej uz 7. klasi un pamācies fiziku!!!

pie reizes piekāp uz kādu 1. klasi un iemācies izlasīt kaut vai to ko pats esi uzrakstījis!

Tevis pieminētais auto bremzēja ar gumijas riteņiem pa asfaltu, vai šļūca kā mocis ar metālu pa asfaltu????

Cik liels ir berzes koeficients abos gadījumos???

Kaut gan kāda jēga to prasīt pilnīgam idiotam kurš nejēdz ar divriteni nobraukt 5 metri!

Palaidniex 13.maijs 2015 19:19
6 0 Atbildēt

Čalim vismaz 4 sekundes bija tākā jākopjas uz riepām, pirms nolika uz mutes... No 60 km/būtu pietiekams laiks apstāties, nevis nožauties un turpināt slīdēt ar 30-40 km/h...

Gudrinieks atradis...

Aivis 13.maijs 2015 20:16
2 0 Atbildēt

No sava likteņa nevar izvairīties.Lēni braucot to var tikai nedaudz vēlāk sasniegt...

kasinsh79 13.maijs 2015 20:56
3 0 Atbildēt

Labvakar!

Secinu, ka te vairākiem ļoti daudz brīva laika darba laikā :D

Un neapnīk taču!

Harons no Stiksas 13.maijs 2015 23:17
0 0 Atbildēt

Jau sižeta 5. sekundē redzams, ka busiņš rāda kreiso pagriezienu, bet droši vien rādīja arī iepriekš, tikai nav kadrā, bet motociklists busā iepēra 11. sekundē, tātad viņam bija 6 sekundes laika novērtēt situāciju un nobremzēt. Normāli aprīkotam mocim bremzēšanas paātrinājums ir ap -6 m/s2. No video var redzēt, ka mocis pirms ietriekšanās busā 1 sekundē veic kādus 5 m. Tas nozīmē, ka, pieņemot, ka viņš bremzēja tikai 4 sekundes, tad viņa ātrums bija ap 105 līdz 110 km/h un viņš atradās kādus 70 metrus aiz busa

Pļurkt 14.maijs 2015 9:03
0 0 Atbildēt

5 m/s = 18 km/st!!!

Rēķināsim tālāk vai labāk paklusēsi??

Justs 16.maijs 2015 16:05
0 0 Atbildēt

pieļauju, ka avarējušais vispār busam un viņa manerviem pievērsa uzmanību tikai kad gāja uz divu citu moču apdzīšanu pa kreiso pusi un arī busam cerēja vilkt garām pa kreiso, bremzēt sāka, kad līdz sadursmei palika aptuveni 40m , bet mocis pēc noguldīšanas vēl slīdēja ap 30 -40 metrus...attālums starp betona stabiem ir 40 m

:D 14.maijs 2015 5:42
0 0 Atbildēt

110% vainīgs mocits.:D ja tur brauktu vieglais tad par so video jus nekad neuzinātu jo t°ā būtu parasta avārīja

d'Artanjans 14.maijs 2015 8:01
4 0 Atbildēt

Tādus brīnumus daudz kur esmu redzējis.Ir arī otrs variants-autovadītāji paši ''paņem''uz malu,lai mocīši var izbraukt starp joslām,par to divriteņnieks visiem pasaka paldies,uzsmaida,pamāj ar ķepu...

Crankshaft 14.maijs 2015 9:40
7 0 Atbildēt

..kā parasti līmenī

ar to es neattaisnoju busu, kurš nepaskatījās spogulītī, bet VISĀM iesaistītajām pusēm ir jāgarantē drošība, nevis tikai priekšējajam...

--------------------------------

Kāds spogulītis, kāpēc busam būtu jāskatas spogulī, ja pa

kreisi no viņa ir dubulta nepārtrauktā līnija? :-( Tiesa,

daudzi, arī es, to dara automātiski...Tā ka šoreiz motopēdists vienkārši traucās, galīgi nepiedomādams pie

jauniem apstākļiem - priekšā redzama ieslēgta virzienrādītāja busam. Liekas, pat ezim būtu jābūt skaidram, ka buss nenogriezīsies ar "kaucošajiem" vai uz

2 riteņiem, tātad var nepaspēt aizvākties...

Pļurkt 14.maijs 2015 10:27
0 8 Atbildēt

Tas nekas ka buss nobrauc no 2. joslas uz 1. ar ieslēgtu kreiso pagrieziena rādītāju??

Tas nekas ka buss no 1. joslas pāri 2. joslai veic kreiso pagriezienu??

in 14.maijs 2015 12:44
1 0 Atbildēt

buss nogriezaas no nepareizaas joslas motociklists noteikti nevareja pat nojaust ka grieziisies. vieniigi pagrieziens kuru dienas laika varbut apguutinaati pamaniit. no otras puses motociklists brauc paaraak aatri , stresaa paraak asi sabremzeeja ar prieksejam bremzem. ja nebuutu stresojis buutu izvairiijies no sadursmes ar visu lielo aatrumu

qwerty 16.maijs 2015 12:32
1 0 Atbildēt

paskaties spogulī 2x pirms veic griešanos. bet ja redzi moci spogulī, paskaties vēlreiz lai pārliecinātos vai mocis nebrauc ātrāk nekā paredzēts.

Justs 16.maijs 2015 15:26
8 0 Atbildēt

Pirmkārt, iejot google earth aplūkojot šo vietu kartē un izmērot attālumus starp betona stabiem, redzam, ka attālums ir tieši 40 metri. kamera atrodas aptuveni 100metri no sadursmes vietas ( labi redzams un dzirdams video kā skaņa maksimumu sasniedz, kad brauc gar kameru, bet sadursmes brīdī ir daudz klusāka).

Otrkārt, visi trīs moči atradās vienā joslā aiz busa un viņiem nebija priekšrocības pret busu, jo šajā vietā brauktuvju apzīmējumi aizliedz veikt apdzīšanas manervu. Cietušie, iespējams, ieskrējās ātrāk nekā pārējie divi, jo pirms avārijas, vainīgais atradās pārējiem diviem močiem kreisajā pusē un priekšā.

Treškārt, busa vadītājs, atbilstoši noteikumiem pārliecinājās, ka nevienam labajā joslā esošajam netraucēs , tāpēc lai veiktu apgriešanās manervu braukšanai pretējā virzienā, nedaudz, iebrauca labajā joslā un ar ieslēgtu pagrieziena rādītāju veica manervu atbilstoši ceļa satiksmes noteikumiem!

Aizmugurē braucošajiem transporta līdzekļu vadītājiem, atkarībā no situācijas bija vai jāpiebremzē vai ja situācija atļauj pārvietoties uz labo malējo brauktuves joslu, ko kā redzams arī izdarīja divi no motobraucējiem!

Manuprāt, jebkurš saprātīgs cilvēks saprot, ka ja avarējošais būtu braucis ar 60 vai 70 km stundā, tad būtu spējīgs nobremzēt vai laicīgi veikt manervu pa labi.

ps. 89. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā ārpus krustojuma, bezsliežu transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš pretim braucošajiem transportlīdzekļiem un tiem transportlīdzekļiem, kas uzsākuši apdzīšanu.

(Grozīts ar MK 01.11.2010. noteikumiem Nr.1028)

90. Ja brauktuve nav pietiekami plata, lai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, to atļauts darīt no brauktuves labās malas vai labās nomales, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus. Šādā gadījumā transportlīdzekļa vadītājam, kas apgriežas braukšanai pretējā virzienā, jādod ceļš tajā pašā virzienā braucošajiem un pretim braucošajiem transportlīdzekļiem.

119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

Justs 16.maijs 2015 15:51
7 1 Atbildēt

Turklāt!!! Avarējošais mocis pārkāpa noteikuma punktu, ka vienā apzīmētā joslā blakus drīkst braukt tikai divi moči.... Video redzams, ka kreisajā joslā atradās blakus trīs moči!!!

Z 17.maijs 2015 9:54
1 5 Atbildēt

Nezinu pa ātrumu mocim-bet busa vaina tur ir,nepietiek ar to kad busam ir ieslēgts pagrieziens,vienalga ir jāpārliecinājās vai kāds netaisās apdzīt busu....Busam stūre kreisajā pusē,tātad spoguļos nemaz varbūt arī nepaskatījās,kā arī manevru dīvainu taisīja,no otrās joslas uz pirmo tad apgriesties utt.

juris 19.maijs 2015 14:23
1 9 Atbildēt

buss ir ari vainigs,jo vins iebrauca pirmaja josla,vai neviens nau macijis,ka jabrauc pa vienu joslu.

CSN 3.jūnijs 2015 1:25
0 0 Atbildēt

zemāk uzskaitīti CSN punkti, kurus jau pirms sadursmes neievēroja autobusa vadītājs.

77. Signāla lietošana nedod transportlīdzekļa vadītājam priekšroku un neatbrīvo viņu no pienākuma ievērot piesardzību.

83. Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā transportlīdzekļa vadītājam uz bezsliežu transportlīdzekļiem paredzētās brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus, kad jānogriežas, lai iebrauktu krustojumā, kurā jābrauc pa loku (409.ceļa zīme).

90. Ja brauktuve nav pietiekami plata, lai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, to atļauts darīt no brauktuves labās malas vai labās nomales, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus. Šādā gadījumā transportlīdzekļa vadītājam, kas apgriežas braukšanai pretējā virzienā, jādod ceļš tajā pašā virzienā braucošajiem un pretim braucošajiem transportlīdzekļiem.

... 8.jūnijs 2015 10:07
0 0 Atbildēt

Distances neievērošana

katobek 8.jūnijs 2015 13:01
0 0 Atbildēt

Bikers pats vainīgs.Kautkam tādam jānotiek lai pēctam braukto prātīgi(pēc paša pieredzes).

valdis 8.jūnijs 2015 17:52
0 0 Atbildēt

buss ir garš, lai spētu nogriezties viņam bija jāieņem vidējais stāvoklis. Tas bija jāparedz motocikla vadītājam, bet domājams ka tādā atrumā labi, ka viņš vispār kaut ko redz.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 2

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

200 000 eiro: Mercedes parāda elektrisko G-klasi (+ FOTO) 3

Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Volkswagen Golf zaudē visvairāk saražotā auto titulu Vācijā 12

Golf vairs nav visvairāk saražotais auto modelis Vācijā, tomēr šis tituls joprojām paliek pie Volkswagen. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti