Tūninga ateljē B&B sagatavojusi pašu jaudīgāko VW Polo TDI versiju. Iepriekš 100 zirgu 1,9 litru dīzeļdzinējs pēc tūninga kļuvis pusotru reizi jaudīgāks - tagad tam ir 150 Zs. Šāds efekts panākts, veicot lielu skaitu pārbūvju un uzlabojumu.
![](images/zinas/bbpolo410.jpg)
Tūninga ateljē B&B sagatavojusi pašu jaudīgāko VW Polo TDI versiju. Iepriekš 100 zirgu 1,9 litru dīzeļdzinējs pēc tūninga kļuvis pusotru reizi jaudīgāks - tagad tam ir 150 Zs. Šāds efekts panākts, veicot lielu skaitu pārbūvju un uzlabojumu.
Vispaar tas teikums par "gaisa caurumiem" rullee 8-))))).
Kurš gribēs tādu kaunu? Noteikti auto maksā labu naudiņu.
Ar ko tu brauc? Ar VW Polo sporta dīzeli :)
Taccka laba. Bet nierubos a nafiig vajag diizeli forseet??? Un POLO ar smukiem 18` diskiem??? Kaut kas neliimeejas kopaa. Ja gribi sprintot, tad taccu nevajag diezeli. 100punkt ssis pie 200 000km. sadaliisies reizinaataajos ar visu savu forseeto motoru.
Bet tjunings labs!
ej tu nost !!
kaut kaadam smirdiigam POLO 18'' diski ???? Baac - man truuxt vaardu ...
....varēja taču to 150Zs 1.9 TDI paņemt gatavu, VW tādus ražo...
komentētājiem - šis kauna dīzelis ar savu griezes momentu izdrāztu 90% jūsu benzīna SPRINTERU :D
:-) Varu tikai pievienoties iauto! Shitas ir labaissss !!! Un njemot
jaunaa Polo4 shasijas parametrus, vareetu buut iisteni gaazhamais riiks!
Subaar: labais koments, iipashi taapeec , ka piemeeram USA Subaru ir sinoniims djesham vaagjiitim, parasti 3ajam vai 4ajam gjimenee :-) Bet shitaads Polo vareetu buut uzvareetaajriiks naakamgada 1000 km saciikstee, nu mok ne uzvareetaajs, bet trijniekaa stabili :-) Redzees, kas sanaaks!
labu weekendu visiem!
Polo
Tas tuninga kantoris nerulle , jo vareeja izspiest 180z.s no jau esosaa 150z.s TDI mtora :(
Marcix: da tie zirgspeeki, redz, varbuut nafig vinjiem vajadziigi (kas buutiibaa taa arii ir), mozh viiri vairaak piestraadaajushi pie
griezes momenta ... bez tam kaukaa nav dzirdeets, ka Polo tiktu baazts 150 ZS TDI dzineejs, tur ir bik variantinji :-))) A iistenajai sporta versijai ar ko brauc shosejaa ir gandriiz 250 ZS TDI, vot ar to jau buutu gaaziens ne pa jokam, un veel pateerinjsh garajaam distanceem nu ljoti jauks :-)
Nav jau īstenībā lielu problēmu to dīzelīti izforsēt: lielākas sprauslas no 2.5 TDI, palielināts TURBO spiediens, lielāks intrcoolers u.t.t.
Un tie dīzeļu nīdēji lai pabraucās ar TDI un tad D.....
INC: elektronika, elektronika ... :-) da riktiigajam ir arii citas sadales faazes, citi virzulji utt. - griezhas ta jamais dzineejs
pavisam ne diizeliski , paari 6500 rpm ;-) Es par to shosejnieku/rallija versiju runaaju! Ehh, labaiss ...
Kurš dīzelis (pat raļļu) griežās pāri 6500? Dīzeli redz nav vērts un arī nav iespējams "forsēt pēc apgriezieniem". Iemet kādu linku kur šitādus rpm var redzēt. Bez tam sadalenes maiņa dīzelim (atšķirībā no OTTO) neko daudz nedod.
Dīzeļi mēdz stabili uzgriesties līdz 8000 apgr/min (gadījumos kad nestrādā apgriezienu ierobežotājs un sāk strēbt eļļu no kartera - "aiziet raznosā" vai "aizskrien").
Tas parasti arī pēdējais "grieziens" dīzelim, un es domāju ka pēc tam parasti ir jāmetina caurumi virsbūvē un klaņi jāmeklē.
INC: linku tu nedabuusi, jo jamais dzelzis atrodas kantorii, kuru VW Racing sauc :-) Es arii domaaju, ka tas nav iespeejams, bet vinjam reaali apgriezienu ierobezhotaajs staav uz 6500, kaut gan nemitiigi izmantots shis apgriezienu gals netiek - pamataa saciikstees
min ar ~2000 (kad ir jau 90% griezes momenta pieejami) liidz~ 5000. Bet ir situaacijas, kad "vajag pavilkt' - tad arii liekie apgriezieni noder ;-) Un attieciibaa par sadales faazeem es taa arii domaaju agraak - tur viirelji velk aaraa peedeejo no dzineejiem, noder katrs ZS :-)) kad pastaigaats tika un apluukots shis tas (nekaadus foto, nekaadus pierakstus, nekaadus diktofonus) , tad izskataas, ka liidz diizelju masveida uzbrukumam autosportaa ljoti ilgi jaagaida nebuus...kaadreiz (un veel arii tagad) bij arii uzskats, ka Zhigulja dzineejs njifiga negriezhas, juuk aaraa utt. - griezhas un veel kaa , bij mums kaadreiz sporta auto motors, kursh stabili griezaas 7500 rpm, turklaat nokalpoja godam 2 rallija sezonas. Viss atkariigs no taa, kas laaciitim veederaa ...
Par tām sadalenēm runājot, skatoties no viedokļa cena/ZS tas ir neizdevīgs pasākums, bet sportā jau protams tas der. Apgriezieni tik lieli toč ir vajadzīgi ļoti reti, jo tur degvielas augstspiediena sistēmā sāk darboties hidrodinamika un negāds smukais degvielas padeves likums tur nenotiek. Tiem motoriem droši vien bija "Pumpe-duese" barošanas sistēma, ja jau spēj tā iegreizties? Vienkārši jēga dīzelim no tiem lielajiem RPM varētu būt tikai sportā. Interesnti zināt cik viņiem kompresijas pakāpe es domāju ka ne vairāk par 17:1 kā tādam kārtīgi forsētam benzīnniekam. A turbīnas max spiediens 3 bar.
iAuto iegādājas preces no Amazon par izdevīgām cenām. Atveda pie durvīm 7-8 dienu laikā - šodien būs jau nākošā piegāde. Lasīt vairāk
Tehnoloģija ar konteineros uzglabājamiem, salokāmiem saules paneļiem, ļauj jaunu un apjomīgu enerģijas parku izvērst īsā laikā. Lasīt vairāk
Pēdējie ar divpadsmit cilindru motoriem komplektētie Bentayga, Continental GT un Flying Spur eksemplāri nobraukuši no konveijera zīmola rūpnīcā Krū. Lasīt vairāk
Un gribat teikt ja nonjems bamperi vispaar tad shamajam buus160 Zs?