VW Polo TDI uzaudzē muskuļus 18

 
8.novembris 2002 9:07

Tūninga ateljē B&B sagatavojusi pašu jaudīgāko VW Polo TDI versiju. Iepriekš 100 zirgu 1,9 litru dīzeļdzinējs pēc tūninga kļuvis pusotru reizi jaudīgāks - tagad tam ir 150 Zs. Šāds efekts panākts, veicot lielu skaitu pārbūvju un uzlabojumu.

Lai pasvītrotu TDi sportisko garu B&B auto aprīkojuši ar 18" diskiem un 225/35 riepām. Lai atvieglotu dzinēja darbu, VW Polo TDI ir saņēmis citu priekšējo bamperi ar lieliem "gaisa caurumiem". iAuto // autonews.ru
 
Visi komentāri
 
47999. viesis 8.novembris 2002 9:13
0 0 Atbildēt

Un gribat teikt ja nonjems bamperi vispaar tad shamajam buus160 Zs?

48003. viesis 8.novembris 2002 9:35
0 0 Atbildēt

Vispaar tas teikums par "gaisa caurumiem" rullee 8-))))).

48004. viesis 8.novembris 2002 9:36
0 0 Atbildēt

IMO diski nesmuki....

48007. viesis 8.novembris 2002 9:41
0 0 Atbildēt

Kurš gribēs tādu kaunu? Noteikti auto maksā labu naudiņu.

Ar ko tu brauc? Ar VW Polo sporta dīzeli :)

48009. viesis 8.novembris 2002 9:41
0 0 Atbildēt

Taccka laba. Bet nierubos a nafiig vajag diizeli forseet??? Un POLO ar smukiem 18` diskiem??? Kaut kas neliimeejas kopaa. Ja gribi sprintot, tad taccu nevajag diezeli. 100punkt ssis pie 200 000km. sadaliisies reizinaataajos ar visu savu forseeto motoru.

Bet tjunings labs!

48075. viesis 8.novembris 2002 11:49
0 0 Atbildēt

ej tu nost !!

kaut kaadam smirdiigam POLO 18'' diski ???? Baac - man truuxt vaardu ...

48088. viesis 8.novembris 2002 12:02
0 0 Atbildēt

....varēja taču to 150Zs 1.9 TDI paņemt gatavu, VW tādus ražo...

komentētājiem - šis kauna dīzelis ar savu griezes momentu izdrāztu 90% jūsu benzīna SPRINTERU :D

48172. viesis 8.novembris 2002 18:15
0 0 Atbildēt

48174. viesis 8.novembris 2002 18:34
0 0 Atbildēt

:-) Varu tikai pievienoties iauto! Shitas ir labaissss !!! Un njemot

jaunaa Polo4 shasijas parametrus, vareetu buut iisteni gaazhamais riiks!

Subaar: labais koments, iipashi taapeec , ka piemeeram USA Subaru ir sinoniims djesham vaagjiitim, parasti 3ajam vai 4ajam gjimenee :-) Bet shitaads Polo vareetu buut uzvareetaajriiks naakamgada 1000 km saciikstee, nu mok ne uzvareetaajs, bet trijniekaa stabili :-) Redzees, kas sanaaks!

labu weekendu visiem!

Polo

48199. viesis 9.novembris 2002 1:07
0 0 Atbildēt

Tas tuninga kantoris nerulle , jo vareeja izspiest 180z.s no jau esosaa 150z.s TDI mtora :(

48284. viesis 11.novembris 2002 9:47
0 0 Atbildēt

Marcix: da tie zirgspeeki, redz, varbuut nafig vinjiem vajadziigi (kas buutiibaa taa arii ir), mozh viiri vairaak piestraadaajushi pie

griezes momenta ... bez tam kaukaa nav dzirdeets, ka Polo tiktu baazts 150 ZS TDI dzineejs, tur ir bik variantinji :-))) A iistenajai sporta versijai ar ko brauc shosejaa ir gandriiz 250 ZS TDI, vot ar to jau buutu gaaziens ne pa jokam, un veel pateerinjsh garajaam distanceem nu ljoti jauks :-)

48317. viesis 11.novembris 2002 10:12
0 0 Atbildēt

Nav jau īstenībā lielu problēmu to dīzelīti izforsēt: lielākas sprauslas no 2.5 TDI, palielināts TURBO spiediens, lielāks intrcoolers u.t.t.

Un tie dīzeļu nīdēji lai pabraucās ar TDI un tad D.....

48326. viesis 11.novembris 2002 10:17
0 0 Atbildēt

INC: elektronika, elektronika ... :-) da riktiigajam ir arii citas sadales faazes, citi virzulji utt. - griezhas ta jamais dzineejs

pavisam ne diizeliski , paari 6500 rpm ;-) Es par to shosejnieku/rallija versiju runaaju! Ehh, labaiss ...

48333. viesis 11.novembris 2002 10:29
0 0 Atbildēt

Kurš dīzelis (pat raļļu) griežās pāri 6500? Dīzeli redz nav vērts un arī nav iespējams "forsēt pēc apgriezieniem". Iemet kādu linku kur šitādus rpm var redzēt. Bez tam sadalenes maiņa dīzelim (atšķirībā no OTTO) neko daudz nedod.

48334. viesis 11.novembris 2002 10:35
0 0 Atbildēt

Dīzeļi mēdz stabili uzgriesties līdz 8000 apgr/min (gadījumos kad nestrādā apgriezienu ierobežotājs un sāk strēbt eļļu no kartera - "aiziet raznosā" vai "aizskrien").

48365. viesis 11.novembris 2002 11:15
0 0 Atbildēt

Tas parasti arī pēdējais "grieziens" dīzelim, un es domāju ka pēc tam parasti ir jāmetina caurumi virsbūvē un klaņi jāmeklē.

48952. viesis 12.novembris 2002 11:01
0 0 Atbildēt

INC: linku tu nedabuusi, jo jamais dzelzis atrodas kantorii, kuru VW Racing sauc :-) Es arii domaaju, ka tas nav iespeejams, bet vinjam reaali apgriezienu ierobezhotaajs staav uz 6500, kaut gan nemitiigi izmantots shis apgriezienu gals netiek - pamataa saciikstees

min ar ~2000 (kad ir jau 90% griezes momenta pieejami) liidz~ 5000. Bet ir situaacijas, kad "vajag pavilkt' - tad arii liekie apgriezieni noder ;-) Un attieciibaa par sadales faazeem es taa arii domaaju agraak - tur viirelji velk aaraa peedeejo no dzineejiem, noder katrs ZS :-)) kad pastaigaats tika un apluukots shis tas (nekaadus foto, nekaadus pierakstus, nekaadus diktofonus) , tad izskataas, ka liidz diizelju masveida uzbrukumam autosportaa ljoti ilgi jaagaida nebuus...kaadreiz (un veel arii tagad) bij arii uzskats, ka Zhigulja dzineejs njifiga negriezhas, juuk aaraa utt. - griezhas un veel kaa , bij mums kaadreiz sporta auto motors, kursh stabili griezaas 7500 rpm, turklaat nokalpoja godam 2 rallija sezonas. Viss atkariigs no taa, kas laaciitim veederaa ...

49058. viesis 12.novembris 2002 12:37
0 0 Atbildēt

Par tām sadalenēm runājot, skatoties no viedokļa cena/ZS tas ir neizdevīgs pasākums, bet sportā jau protams tas der. Apgriezieni tik lieli toč ir vajadzīgi ļoti reti, jo tur degvielas augstspiediena sistēmā sāk darboties hidrodinamika un negāds smukais degvielas padeves likums tur nenotiek. Tiem motoriem droši vien bija "Pumpe-duese" barošanas sistēma, ja jau spēj tā iegreizties? Vienkārši jēga dīzelim no tiem lielajiem RPM varētu būt tikai sportā. Interesnti zināt cik viņiem kompresijas pakāpe es domāju ka ne vairāk par 17:1 kā tādam kārtīgi forsētam benzīnniekam. A turbīnas max spiediens 3 bar.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti