«BMW» prezentē spēcīgākas X5 un X6 versijas 2

 
7.aprīlis 2009 12:01

Pirmdien kompānija BMW oficiāli prezentēja "uzlādētās" X5 un X6 versijas, kuru nosaukumā ir tradicionālais burts M. Abi automobiļi ir ieguvuši praktiski vienādu virsbūves aerodinamiku ar agresīviem priekšējiem buferiem un līdzīgiem galveno gaismu lukturiem, kā arī vienādus tehniskos rādītājus.



BMW X5 M un X6 M kompānijas inženieri ir izstrādājuši pilnīgi jaunu 4,4litru astoņcilindru benzīna dzinēju ar divām turbīnām. Tas spēj darboties pārī ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu, ar iespēju izvēlēties arī manuālu ātrumu pārslēgšanu ar lāpstiņām aiz stūres. Dzinēja jauda ir 555 z.s., bet maksimālais griezes moments ir 678 Nm un pieejams diapazonā no 1500 līdz 5650 apgriezieniem minūtē. Pilnpiedziņas bezceļinieki no nulles līdz simtam spēj ieskrieties 4,7 sekundēs. Maksimālais ātrums tiek ierobežots ar elektronikas palīdzību pie atzīmes 250 km/stundā. 



Bez visa iepriekšējā, visjaudīgākie BMW X5 un X6 ir ieguvuši jaudīgākus četru cilindru bremžu mehānismus, adaptīvo piekari, Servotronic stūres vadību, kā arī 20-collu diskus ar 275/40 izmēra riepām priekšā un 315/35 aizmugurē.

Jauno "uzlādēto" bezceļnieku pirmizrāde notiks aprīļa beigās Šanhajas autoizstādē.
 
Visi komentāri
 
268224. viesis 8.aprīlis 2009 23:17
0 0 Atbildēt

Modeļi speciāli šķībajiem, neviss krīzes apsēstajiem letiņiem!

268229. viesis 9.aprīlis 2009 10:16
0 0 Atbildēt

Nedaudz sadirsts.Reāli būs kādas 5,5 sek līdz 100. Taādiem sundukiem vajag vismaz kādus 650 zirgus un lielāku kubatūru pat ar turbīnu priekš 4,7 sek.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti