Šī gada desmit mēnešu statistika apstiprina, ka strauji audzis Hanza Līzings auto līzinga klientu - privātpersonu skaits. Ja līdz 2002. gada sākumam auto iegādei Hanza Līzings pakalpojumu izmantoja aptuveni 70% juridisko klientu un 30% privātpersonu, tad 2002.gada statistika rāda straujo privātpersonu klientu pieaugumu - no visiem Hanza Līzings auto līzinga klientiem š.g. desmit mēnešos 51% ir bijušas privātpersonas un 49% juridiskās personas.
Hanza Līzings direktors Artis Birkmanis komentē: “Ir ļoti iepriecinoši redzēt, ka līzinga tirgū ir vērojamas šāda veida izmaiņas. “Ledus ir izkustējies” un tas nozīmē, ka vecie stereotipi “par dzīvošanu uz parāda” sāk izzust. Tas ir skaidrojošā darba loģisks rezultāts.” Hanza Līzings 2002. gada deviņos mēnešos, salīdzinot ar pagājušā gada analoģiska laika perioda pārdošanas rezultātiem, ar līzinga starpniecību iegādāts par 64% vairāk jauno automašīnu un Hanza Līzings auto līzinga portfelis uz 2002.gada 1.oktobri ir sasniedzis 34.480 milj. Ls, kas salīdzinot ar 2001.gada sākumu ir par 14.7 milj. Ls jeb 75% vairāk. Hanza Līzings apkopotā informācija rāda, ka 9% tā klientu (13.6% juridisko personu un 5% privātpersonu) auto iegādei izmantojuši operatīvo līzingu, kur klienti iegādājas dārgākas automašīnas un līzinga periods, salīdzinājumā ar finansu līzinga un aizdevuma darījumiem, ir visgarākais. Statistika arī rāda, ka lielākā daļa (48%) klientu, izmantojot operatīvo līzingu, iegādājas 2002. gadā ražotus auto, 53% gadījumu veicot 101-200 Ls lielu ikmēneša maksājumu, savukārt 21.2% gadījumu operatīvā līzinga maksājums ir mazāks par 100 Ls. Finansu līzinga priekšrocības vēl joprojām visvairāk izmanto auto līzinga klientu – kopā 85% gadījumu. Visbiežāk (48%) klienti veic 101-200 Ls lielu ikmēneša maksājumu, 20% finansu līzinga klientu maksājums ir mazāks par 100 Ls, bet 19% gadījumos - no 201-300 Ls. 6% klientu auto iegādei izmanto aizdevumu. 2002.gadā Hanza Līzings mērķtiecīgi turpinājis darbu pie klientu apkalpošanas servisa pilnveidošanas un nācis klajā ar vairākiem jauniem produktiem. Sadarbojoties ar Baltijas Apdrošināšanas Brokeri š.g. maijā pirmo reizi Latvijā Hanza Līzings piedāvāja līzingu auto iegādei, kas papildināts ar apdrošināšanu, apdrošināšanas maksājumu sadalot uz visu līzinga līguma termiņu. Š.g. oktobra vidū Hanza Līzings nāca klajā ar jaunu Auto līzings programmu, kur trīs produktu paketēs – L, XL un XXL - klientam piedāvā plašas izvēles iespējas, sākot no auto iegādes finansēšanas līdz pilna servisa līzingam, kurš ietver visus pakalpojumus, kas saistīti ar auto apkopi, ekspluatāciju, apdrošināšanu, kā arī nodrošina 24 stundu tehniskās un informatīvās palīdzības dienesta pakalpojumu, palīdzību apdrošināšanas gadījumu administrēšanā un maiņas vai pirmslīzinga auto periodos, kad līzinga auto nevar tikt izmantots. Savukārt, novembrī uzsākta sadarbība ar Statoil, kur Hanza Līzings klienti visā Baltijā saņem būtiskas atlaides degvielas iegādei (līdz pat 1.5 santīmam uz vienu degvielas litru), kā arī atlaides auto mazgāšanai, auto aksesuāru iegādei un civiltiesiskajai apdrošināšanai. Jaunums šajā gadā ir arī pakalpojums e-līgumi, kas nodrošina operativitāti, ātrumu un ērtumu veicot līzinga piešķiršanas formalitātes, jo ļauj noslēgt līzinga līgumu pie auto dīlera. Uz šo brīdi ar e-līgumu palīdzību tikuši noslēgti ap 5% no visiem Hanza Līzings līgumiem.- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tāpat kredītportfelis, nav no tiem lielākajiem :)