Lepnais daudzfunkcionālais automobilis Mercedes GST, līdz kura pirmizrādei atlicis nedaudz vairāk kā gads, pēc saviem izmēriem būs lielāks, nekā gaidīts...
![](images/zinas/mercedes_gts.jpg)
Lepnais daudzfunkcionālais automobilis Mercedes GST, līdz kura pirmizrādei atlicis nedaudz vairāk kā gads, pēc saviem izmēriem būs lielāks, nekā gaidīts...
Jaa, jaudas nav no lielaakajaam. Bet, ja godiigi, tad shitaadi miniven-dzhipveidiigie galiigi peec paskata galiigi nerulz, vismaz manaa skatiijumaa. Kas tas i ka visi razhotaaji saakushi taisiit auto ar siikiem, sliipiem motora nodaliijumiem? Tik tizls paskats taksh!!! Ehh... bet nu, ko padariis... taada dziive!
Perfectyon laikam no MB nekaa nesajeedz. Esmu braukaajis 2 gadus ar jauno C klasi un tagad arii paaris meeneshus ar E un par vadaamiibu nu gan var teikt tikai pashu labaako. Vareetu pat teikt kavadaamiiba ir ideaala, to vislabaak izjuut ziemaa, kad mashiinu samest shkjeersaam ir praktiski neiespeejami. Par stuures funkcionalitaati vareetu padiskuteet. Mazliet gribeetos lai buutu eertaak paarsleegties no vienas opcijas tachu pie taa ar var pierast.
... ir lasiits ka jaunajiem MB stuure esot pat preciizaaka kaa BMW... ja nekljuudos gaaja runa par 3er...
Kas domāts visam, neder nekam!!!!!!!!!!!!! Un tā elektroniskā pilnpiedziņa - pilnīgs sviests. Bet Amerika jau "paņems", viņiem tāds ******* varētu pat patikt.
viesim 27.12.2002 01:57 - auto vadaamiiba jau neaprobezhojas ar noturiibu pret saansliidi... Un vai Tu tiem saviem MB izsleedzi visas pretbukseeshanas utt el navarotus, kas pretojas jebkuraam sliideeshanaam?
Savukaart par MB motoriem mans viedoklis - visdriizaak vinjiem ir svariigaaks braukshanas komforts nekaa lielaaki ciparinji reklaamas prospektaa pie dzineeja jaudaam...
da es to shrotu izkabinashu vienaa settaa neviens jau nesaka cik tas drankjis svers nah vinsh ar tei msaviem zirgiem var ieskrieties ja vinja masa bus 2,5 t - :))))))
Jāā, MB inženieri strādā un cenšas gadiem, bet te desmit gabali ņem un vienā rāvienā noliek..................... pie vietas.
Vot *******nja, personiigi man nepatiik,...
Bet motors labps :)
Piekrītu Viesim 27.12.2002 01:57, arī es esmu braucis ar C un tagad arī ar jauno E-klasi - stūre ir izcili viegla, taču atpakaļreakcija ir tikpat izcila, precizitāte ir lieliska un ir prieks baudīt mašīnas kustību ar visām izslēgtajām elektroniskajām fīčām - slīd kā traks, taču var savākt vieglāk nekā savulaik sesto žiguli. Savukārt ar visām elektronikām līdz kādiem 80 km/h tiešām ar to mašīnu ziemā nav interesanti - nekādas sānslīdes un izbuksēšanas. Tā kā vecie, labie skeptiķi - iesaku pieteikties testa braucieniem, ja nevarat atļauties jaunu MB un tad pakritizēt. Runājot par zirgiem, pareizi teica tas, kurš minēja komfortu - MB dzinēji ir ļoti elastīgi (izņemot A-klases dīzeļus), harmoniski un tie zirgi ir pilnībā pietiekami. Tiem rakstūrīga relatīvi liela jaudas rezerve braucot pa šoseju ar 110 - 120 km/h, iespējams pāris sekundēs uzmīt uz 180 - 200. Šitas ar 5. BMW man neizdevās - krustojumā jau viņš izkož, bet nevelk lielos ātrumos.
Hajs Jaunaa Gadaa!
Tas dizains naff rihtig... rihtig ir galleries.wheels24.co.za/cars/Mercedes/GST/
, BTW tur vish ir nokaarc ar uisaadu drazu, lai paparazzi par agru neizplata.
Beard
iAuto iegādājas preces no Amazon par izdevīgām cenām. Atveda pie durvīm 7-8 dienu laikā - šodien būs jau nākošā piegāde. Lasīt vairāk
Tehnoloģija ar konteineros uzglabājamiem, salokāmiem saules paneļiem, ļauj jaunu un apjomīgu enerģijas parku izvērst īsā laikā. Lasīt vairāk
Pēdējie ar divpadsmit cilindru motoriem komplektētie Bentayga, Continental GT un Flying Spur eksemplāri nobraukuši no konveijera zīmola rūpnīcā Krū. Lasīt vairāk
hmm. zirgi taadi ne paaraak lieli saliidzinot ar BMW dzineejiem, iznjemot triislitru 231 hp ir labi. katraa zinja - interesanti. veel neko nevar spriest, cerams ka buus labaaka vadaamiiba un informatiivaaka stuure nekaa MB automobiljos liidz shim.