Pirms automašīnas pasaules pirmizrādes Frankfurtes auto izstādē 2011, kas notiks nākamajā nedēļā, Hyundai atklāj pirmo jaunākās paaudzes i30 fotogrāfiju.
Hyundai paredz, ka jaunākās paaudzes i30 nostiprinās oriģinālā modeļa – uzņēmuma pirmās automašīnas ar prefiksu „i”, kas iedibināja jaunu nomenklatūras sistēmu un paziņoja par jaunu Hyundai ēru Eiropā, – ievērojamos panākumus.
Oriģinālais i30 bija arī pirmais modelis, kas tika projektēts un konstruēts Eiropā, pirmais, kas tika uzbūvēts uzņēmuma augstākā līmeņa ražotnē Čehijas Republikā, kā arī bija pirmā automašīna, kas saņēma piecas zvaigznes no Euro NCAP.
Pēc i30 palaišanas tirgū 2007. gada jūlijā, tā pārdošanas apjomi Eiropā katru gadu pieaug, 2010. gadā piesaistot 115,000 pircēju, kas ir visu laiku visaugstākie pārdošanas rādītāji noteiktam Hyundai modelim Eiropā – un līdz 2011. gada vidum kopā pārdots jau vairāk par 350,000 vienību.
Jaunākās paaudzes i30, kas projektēts un konstruēts Hyundai Motor Europe Tehniskajā centrā Riselsheimā, Vācijā, atklāj unikālās Hyundai formas jaunāko versiju, plūdlīniju formu, demonstrējot uzņēmuma īpašo DNA dizainu.
Tomass Bīrkls (Thomas Bürkle), Hyundai Motor Europe tehniskā centra galvenais dizainers stāsta: „Jaunākās paaudzes i30 ir atpazīstams, pateicoties Hyundai saimei raksturīgajam izskatam, kas papildināts ar tam raksturīgo sešstūra formas radiatora režģi un dārgakmeņu stila priekšējiem lukturiem, kā arī īpašajiem dienas gaitas lukturiem, kas veidoti leņķveida profilā ar noapaļotiem stūriem, piešķirot transporta līdzeklim īpašu individualitāti, kā arī izsmalcinātības un greznības izjūtu.”
„Viscaur jaunākās paaudzes i30 profilam, no priekšējās riteņa arkas, gar aizmugurējo riteņa arku un līdz pat aizmugurējiem lukturiem, vijas izteikta, šim modelim raksturīga līnija. Mierīgāka, zemāka raksturīgā līnija paceļ automašīnas sānu malu, radot gaismas un ēnu spēli, kas ir plūdlīniju formas raksturīgākā īpašība,” piebilst Tomass Bīrkls.
Allans Rašforts (Allan Rushforth), Hyundai Motor Europe vecākais viceprezidents un operāciju direktors stāsta: „Mēs paredzam, ka jaunākās paaudzes i30 patiks jauniem un progresīviem klientiem, kas vēlas braukt ar mašīnu, kas ne tikai labi darbojas, bet arī izskatās lieliski. Šajā ziņā jaunākās paaudzes i30 būs ieguldījums turpmākajos pārdošanas panākumos, pieaugošajā zīmola popularitātē, kā arī Hyundai uztveres uzlabošanā Eiropas klientu vidū.”
„Automašīna tika konstruēta konkurencei ar vadošajiem transporta līdzekļiem C segmentā, kā arī lai pievienotos jaunajam i40 kā Hyundai kvalitātes etalonam. Mūsu gala pircējiem paredzētā palīdzības programma, trīskāršās palīdzības piecu gadu programma, būs tā vērtība, kas atšķirs jaunākās paaudzes i30 no daudzajiem konkurentiem savā klasē,” piebilst Allans Rašforts.
Balvas saņēmušā trīskāršās palīdzības piecu gadu programma nodrošina piecu gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma, piecu gadu palīdzību uz ceļa, kā arī bezmaksas tehniskā stāvokļa pārbaudi piecus gadus.
Nu, nepatīk man tas auto dizains. Varbūt, esmu vecmodīgs, bet tomēr škiet, ka 2001.gada modeļa Sonatas dizains nudien bija greznāks un acij tīkamāks. Šis auto no priekšas ,nudien, atgādina niknu krokodilu...