«Opel Vivaro» skaits sasniedz pusmiljonu

 
20.septembris 2011 9:44

Vivaro modelis ir sagādājis vēsturisku brīdi visam Opel transportētāju segmentam – 2011.gada augustā no rūpnīcas konveijera Lūtonā (Anglija) noripoja piecsimt tūkstošais šī neatkārtojamā vieglā kravas auto eksemplārs.

Vivaro, kas ir pieejams kravas, pasažieru, autobusa un kabīnes ar kravas platformu versijās, bija nepieciešami tieši desmit gadi, lai sasniegtu pusmiljona robežu.

“Opel Vivaro ir atzīts visā Eiropā. Tā daudzpusīgums, praktiskums un ekonomiskums padara to par vienu no populārākajiem kravas furgoniem,” tā par ražošanas robežšķirtnes sasniegšanu izsakās Pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas viceprezidents Alens Vissers (Alain Visser).

To apstiprina arī iespaidīgie pārdošanas rādītāji – līdz 70,000 pārdoto Vivaro vienību gadā sniedz gandrīz 10 procentus tirgus daļas attiecīgajā segmentā.

Vivaro ecoFLEX samazina degvielas patēriņu par 0,6 l

2012. gadā Vivaro modelis tiks pārdots tikai 2.0 CDTI dīzeļa variācijā, kas atbilst Euro 5 emisiju standartiem. Tas būs aprīkots ar dīzeļa daļiņu filtru (DPF), un dzinēji būs pieejami ar 66 kW/90 ZS vai 84 kW/114 ZS jaudu. Uzstādītais aprīkojums nodrošina to, ka Opel Vivaro kvalificējas zaļajai emisiju uzlīmei un drīkst iekļūt videi īpaši saudzīgajās zonās.

2012. gadā piedzīvosim arī Vivaro ecoFLEX debiju, kas uz kilometru izdala tikai 180g CO2 emisiju un samazina degvielas patēriņu par 0,6 litriem uz 100 km. Vivaro ecoFLEX ir gan videi draudzīgs, gan efektīvs, ko pierāda degvielas patēriņš uz 100 km – tikai 6,9 litri. Šie Vivaro ecoFLEX uzlabojumi ir panākti pateicoties 2,0 CDTI dzinēja uzlabotās versijas radīšanai. Motora darbībai par labu nāk uzlabotā siltuma vadība, garākie pārnesumi, aerodinamiskais grīdas pārklājums un zemas rites pretestības riepas. Vivaro ecoFLEX ir pieejams kravas furgona, pasažieru auto, Tour un Life virsbūves versijās.

Sešas bāzes versijas un pietiekami daudz vietas deviņiem cilvēkiem vai 8,4 kubikmetriem kravas

Kopš 2001.gada sadarbībā ar Renault tiek ražots Opel Vivaro, kas kļuvis par standartu noteicēju praktiskuma un degvielas ekonomijas jomā. Veicot pasūtījumu, pircēji var izvēlēties vienu no divām riteņu bāzēm, vienu no diviem jumta augstumiem, kā arī sameklēt sev piemērotāko virsbūves variantu. Vivaro kravas furgona maksimālais kravas tilpums ir iespaidīgi 8,4 kubikmetri, bet maksimālā kravnesība – 1,210 kg. Pasažieru versijā pietiks vietas līdz pat deviņiem cilvēkiem, bet ārkārtīgi augstas kvalitātes autobusa versijā ‘Tour’ ietilps līdz pat astoņiem cilvēkiem. Tāpat Vivaro ir pieejams arī kravas platformas versijā, pielāgots individuālām kravas transportēšanas vajadzībām, kā arī kā daudzfunkcionāls atpūtas automobilis ‘Life’, kura versija izstrādāta kopā ar uzņēmumu Westfalia.

Pirms dažiem mēnešiem Opel un Renault paziņoja par sadarbības turpināšanu. Otrās paaudzes Vivaro ražošanu ir plānots uzsākt 2014. gadā.
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Seulā applūst pazemes stāvvieta ar dārgiem auto (+ FOTO)

Stihijā cietuši Lamborghini Aventador SVJ, Lamborghini Huracan Spyder, McLaren 570S, Porsche 911 un Mercedes-AMG GT. Lasīt vairāk

 

"Sadales tīkls" plāno attīstīt vairāk nekā 2000 publisku elektroauto uzlādes punktu

Elektroenerģijas sadales sistēmas operators AS "Sadales tīkls" sadarbībā ar citām valsts pārvaldes institūcijām atbalstīs vairāk nekā 2000 publiski pieejamu elektroauto uzlādes punktu attīstību visā Latvijā, aģentūru LETA informēja "Sadales tīkla" pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Neglīts, bet stiprs: Fiat Multipla ar 1000 Zs jaudu (+ FOTO)

Parīzes 2022.gada autoizstādē tiks nodemonstrēts unikāls Fiat Multipla minivens, kas pēc pārbūves var dižoties ar 1000 zirgspēku jaudu. Lasīt vairāk

 

Vieglajam nepaveicās (+ VIDEO)

Vieglās automašīnas vadītājs piedzīvo smagu avāriju, jo nonāk liktenīgajā vietā tieši tajā brīdī, kad kravinieks viņam priekšā nogāž siltumapgādes caurules. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti