Automobili ar šādu skanīgu nosaukumu uz nedēļas nogali mums piedāvāja salons E&S, kas kādreiz bija pazīstams ar Saab auto tirdzniecību – tagad to varam asociēt arī ar Kia marku.








Automobili ar šādu skanīgu nosaukumu uz nedēļas nogali mums piedāvāja salons E&S, kas kādreiz bija pazīstams ar Saab auto tirdzniecību – tagad to varam asociēt arī ar Kia marku.
Nu ja, ka autiņam nav ne vainas ... priekš tās cenas cik viņš maksā, tas viss pat ir labi :)
Njaa, RS rulz! :DDD Kia Rio 1,3 RS, tas ir! :D
Bet imho, labaak braukt ar 5gadiigu vaacu normaalu autinju, nekaa ar korejieti...
A kaa tur ir ar to kvalitaati salonam, aareejai apdarei(plastmasaam utt)?
citēšu autoru- "Eksterjers. Jāpiekrīt dažādu reklāmas bukletu autoriem – samērā skaists auto. It sevišķi no aizmugures. ". viss jau būtu ok tikai varēja jau kādu bildi ielikt kur auto būtu apskatāms no aizmugures nevis te liktu skatīties no dažādiem citiem leņķiem bildētu auto
:p
Bet ka tik ar shito nav taakaa ar vecajaam KIAam un VAZhnjiem jaunajiem, ka jau peec pus gada visas logu gumijas liip valjaa, plastmasas detaljas apluuzt&apkriit... :P
Viennozimigi esmu no tiem kas dod prieksroku 5-7gadus vecam normalu izmeru, markas un kvalitates auto nevis sitadiem skibacaino brinumiem, kuri izskatas leti jau no gabala...
Pilnībā piekrītu tiem, kas saka, ka mazlietots vācietis ir labāks par šito 'jauno' korejiešu ******! Da šitais ir afigenna lētais vāģis. Kurš gan ir gatavs maxāt ~5000 Ls par jaunu auto, kas ir 'aprīkots' un tik pat 'ērts' kā 85. gada Sierra...
Labi, tas, ka jurid. pers. nopērk tādu auto, pabrauc divus gadus un tad nogrūž par kaut kādiem 1000 Ls vēl ir normāli, bet tiešām nesaprotu tās fiz. personas, kas pērk šitādus auto no salona.
Par to negrabēšanu arī biku ierēcu, jo tas auto takš ir tikko no salona, protams, ka ar ~200 km nobraukumu tas negrabēs, pienāks 2'000 km, ko tad darīsim? Tamponus ausīs bāzīsism! :)
Tad vēl par to Amerikas 100'000 jūdžu garantiju... Varu derēt, ka Amerikā šis auto ir pieejams pavisam citā komplektācijā, pavisam citu apdares līmeni, jo USA ir pavisam citi standarti (varu derēt, ka šitais KIA motors neatbilst USA stingrajām izmešu emisijas normām), kā arī drošības testos labi ja 2 zvaigznītes dabūtu...
Esmu pasēdējis jaunajās KIĀs, pat neradās vēlme ar tādu ****** izbraukt, sajūta, kā jau teicu, kā 85. gada Sierrā, kur nu vēl maksāt ~5000 Ls par šitādu [khm, khm] :o Sorry!
Zvaigznītes ir **** un arī amerikāņiem komplektācija ir ļoti līdzīga. Nu varbūt bāzes versijā ir arī AC, kas šeit nav (par to auto tur maksā 10-12k$).
Es gan labāk braucu ar jauno auto (ar garantiju), nekā katru nedēļu remontēju to, kas sāk nojukt tiem 5-7 gadu vecajiem autiņiem.
"Jāatzīmē arī, ka virsbūve ir apstrādāta ar pretkozorijas materiāliem." - tipa mājiens, ka virsbūve ir krāsota. :)
Vairāk nekomentēšu :)
Nu nezinu kas tad tie par 5-7 gadu autiņiem, kas katru nedēļu jāremontē! Patreiz pusgadu braucu ar '93. gada mašīnu un esmu vienīgi eļļu nomainījis un "lietošanas šķidrumus" uzpildījis. (jāpārspļauj pār plecu, lai kāds te nenoskauž!) Tāpat iepriekš 4 gadus braucu ar '87. gada auto un arī īpaši daudz neremontēju.
Varēja jau autors aizbraukt uz automazgātuvi un sabildēt tīru auto. Citādi šīs bildes ar netīru auto maitā vizuālo iespaidu.
viesis 05.03.2003 09:46
Pilnigas mulkibas! Es braucu ar MB 260E '94gada mulkibas, ka jaremonte katru nedelu. Jebkura gadijuma mani nevilina korejiesu un krievu auto buves sasniegumi. Ar KIA braucis neesmu, bet ir nacies braukt ar 10o VAZni nu tads pats KIA vien ir. It ka gadu vecs, bet visas gumijas vala, klab, grab, ciet nesledzas UZHAS! Manam 9gadus vecajam mersim ir prata kas tads nenak. Sitais brinums 9gadus vispar nenokalpos, labi ja kadus 2-3gadus ar vinu vares pabraukt pirms vins izjuks pilnigi.
Tiem, kas mēģina VAZu salīdzināt ar Kia, iesaku tomēr pamēģināt abus - atšķirība ir ļoti liela.
Nu tie 4900ls vēl izklausās ok, ja gribi jaun lētu auto, bet ja cena ir 6.5k ls, tad laikam skatītos uz kādu focusu vai opeli...
jaabrauc tikai ar jauniem auto - 2, max. 3 gadus expluatee un njem salonaa jaunu - un ar garantiju.
/kiska/
PS saaku domaat - vai pasaulee maz ir taads auto, kuraa Bimmers nav "paseedeejis"...?
Es tik varu pateikt, ka šitāds ir jāņem TIKAI uz operatīvo līzingu. Lai cik labs viš arī beigās neizrādītos, nezinu, vai dauc atradīsies ļauži, kas tādu pēc 3-4 gadiem gribētu atpirkt. Ar operatīvo līzingu vismaz šī problēma atkrīt.
Par tiem lietotajiem auto. Padomāsim uz priekšu. Jā, var jau pirkt 5-7 gadus vecu, bet it kā labāku auto, bet padomājiet, ko jūs darīsiet ar to pēc dažiem gadiem? Tādu "Kia Rio" jums banka, ja tas ņemts uz operatīvo līzingu, paņems atpakaļ un atkal varēsiet ņemt uz līzingu jaunu auto – varbūt nākošreiz pat lepnāku. Jauns tomēr ir jauns...
Protams, ka jauns ir jauns, bet vai tas ir 6,5k vērts?
Njifiga! Ar šitādiem opeļiem, fodriem kijām un *******dajiem jauns auto tikai SKAITĀS jauns auto. Normāls BMW/MERCEDES/AUDI arī 5-7 gadus vecs būs krietni labāks kā jauni augtākminētie draņķi. Pie tam tie draņi savos 3 gados zaudēs 60-80% no savas sākotnējās vērtības, un neiesmērēsi tu pēctam tos nevienam idiotam. Normāla mašīna 5 gadu vecumā vairs tik strauji vērtību nezaudēs. Un to arī pēctam nebūs problēmu pārdot, jo tā būs MAŠĪNA.
tigers laikam nezina, ko nozime operativais lizings...
Tigers izna labi kas ir operatīais līzings.
Operatīvajā līzingā vēl var ņemt sūdīgus auto, ja var pieciest grabināšanu...
Uzņēmumiem tas vēl ir OK, bet personīgajai mašīnai - nu nezinu...
Speciāli Kiskai - piemēram, man 'Auto' izstādes darba laiks ir par īsu, es uz to ierados, kad durvis atvēra un aizgāju, kad dzina laukā! Kamēr visos *******os pasēdēju, visu nočekoju un notestēju, sēdēju vāgeniem gan priekšā, gan pakaļā, visu izčamdīju utt. :D Bijām vesela brigāde. Šogad atkal izstāde, jāiet jāiečeko, kas jauns un būs reports kā nākas 8) :P
Agrāk arī domāju, ka pat jauns H*Iday ir labāks par jebkuru mazlietotu vāgenu, taču pieskaroties tam panelim vien... vē!
Redaktor, uztaisi testu - jauns H*Iday vs mazlietots vācu rulzis par to pašu cenu, pabrauc vienu ned. nogali ar vienu, un otru ned. nogali ar otru, tad arī sapratīsi the diferenci... Ekonomikā visnefektīvākā investīcijas piemērs man gan videnē, gan augstskolā ir minēts tieši jauns auto, parēķini pats, cik izmaksā paņemt jaunu, un cik pēc tam par to dabūsi lietotu auto tirgū pēc 2-3 gadiem. 5 gadus vecam auto pēc 2 gadiem vērtība proporcionāli dilst lēnāk. Tie, kas maina jaunus auto ik pēc garantijas perioda beigām, nav jau KIA, H*Iday u. tml. klienti...
Atnaca Bimmers un visu salika pa plauktiniem :)
Taisniba vien ir :)
Bimmer,
Ja Tu man paradisi kaut vienu macibu gramatu kur ir teikts, ka izdevigak pirkt lietotu auto?
Visizdevigak ir braukt ar taksi, pec tam jauns auto ar operativo lizingu.
Bet Tu jau laikam ari perc labas kvalitates vacu 10-20 gadus vecu apaksvelu (zekes, apaksbikses utt.).
Okkers
vis ir atkarīgs priekš kā auto pērkam - ja es pirkti bimmeram darba auto tad tikai OKU neko labāku viņa galva nav nopelnījusi
par 5000 ls var nopirkt 7 gadus vecu OOOO kura nobraukumu var tikai minēt
ja vajadzīgs auto ikdienas braukšanai gada laikā ap 100 000 tad vispār nav sarunu - jāņem jauns nevis lietots un darba šoferim nav vajadzīga laba salona apdare
ja tādai nelielai pabraukāšannai līdz 25 000 gadā un ir svarīgi kas priekša par zīmi tad pērciet savas lietotās vācmašīnas un remontējiet
man pazīstamai firmai ir darba autiņi KIA visi gada laikā nogājuši pāri par 100 000 BEZ PROBLĒMĀM nezaudējot nevienu darba dienu
tā lūk
pats gan arī piederu pie tiem kas brauc ~ 20 000 un KIA nepirkšu, bet tas nav iemesls, lai bļautu stulbo saukli ka vecs BMV ir labāks par jaunu KIA
totaalaka *******nja! kaa kaut ko taadu var nosaukt vispaar par ma6iinu? kaut kaadi para6niki ar taadiem laikam arii brauc
tur tak ne skata ne kaa.. nesaprotu.. jaaiet laikam pie shiem pieteikties par dizaineri.. shkjiibacainie aaksti..
jauns auto ir labs. mans sencis noirka jaunu zapi un teica, ka 20 gadus vecs zhigulis ir 100X labaaks. vot kaa. Var arii ieberzties :)
Tachu domaaju, ka uz KIA shis piemers neattiecas...
auto, kas pilnībā atbilst savai cenai.
Bet vai es operatīvā līzinga temiņa beigās vēl piemakšatu 1.5 k par šādas mašīnas iegūšanu īpašumā - laikam jau nē.
Bet firmai paņemt priekš saviem darbiniekiem - nemaz nav slikti. domāju, ka tā arī būs šīs mašīnas potenciālā auditorija.
Pieljauju, ka man Kia-rio vareetu dereet, tachu njemtu to tikai komplektaacijaa ar kondicionieri...
Pazīstu vienu cilvēku, kas ar firmas Kia noripinājis 300 000 km, bet vāģis vel sakarīgi kust, šis saka, ka esot tam MAZDA motori un citi verķi.Tas ir kaut kāds Kia buss,ar nesakarīgu nosaukumu,mašinā ap 3 gadus veca,pats redzēju,jāatzīst, ka vismaz vizuāli izskatījās pēc mašīnas.
Viesis, labais,- 'vismaz vizuāli izskatījās peč mašīnas' :D Foršs un reizē patiess KIA raksturojums :)
Galīgie m€esli! Ja kādam vajag problēmas, lai iegādājas šitos dzelžus. Pie tam baigi dārgās problēmas! Viens no paziņām iegādājās šitās firmas džipu, divi citu parastas. Nevar būt, ka viņiem vienkārši nelaimējās! Tad jau labāk braucu ar 5-7 g vecu šrotvagenu nekā ar šitādiem galīgi neprognozējamiem lūžņiem. Tur vismaz nomaini detaļu un zini ka ies!
Kogan šauracainie varetu labu uztaisit!,tagad to šeit grib iesmērēt par katru cenu,tad jau labāk braukt ar riteni!!!
Lai gan oficiālā motosezonas atklāšana Rīgā veiksmīgi notika jau 30. aprīlī, reālā motociklu sezona vēsā laika dēļ sākas gausi. Drošas Braukšanas Skolas direktors Jānis Vanks, kurš arī pats ir motobraucējs, mierina: viss vēl priekšā, galvenais nesasteigt! Lasīt vairāk
Pieprasījums pēc Ķīnas uzņēmuma BYD elektriskā sedana Seal Marine, ko dēvē par ķīniešu atbildi Tesla Model 3, pārsteidzis pat ražotāju – 22 000 rezervācijas tikai sešu stundu laikā. Iemesls – pievilcīgāka cena un dizains. Lasīt vairāk
KAMAZ-Master, krievu sacīkšu komanda, kas pēdējos gados bija praktiski neuzvarama Dakāras rallija kravas automašīnu ieskaitē, spiesta pārdot vairākas mašīnas. Lasīt vairāk
Vai blogerim izdosies apgriezt automašīnu vietā, kur "tas nav iespējams"? Lasīt vairāk
Dazhs varbuut teiks ka shrots, bet es uzskatu ka prieksh jauna auto praktiskai lietoshanai - normaali!