Ford Motor Company šogad piedalās 82. Ženēvas starptautiskajā autoizstādē ar nepieredzēti bagātīgu jaunumu klāstu.
Palexpo izstāžu centra sienās pirmizrādi atzīmē jaunais mazās klases minivens Ford B-Max, mazformāta sporta auto Ford Fiesta ST, nākamās paaudzes SUV klases automašīna Ford Kuga un pasažieru mikroautobusa Ford Tourneo Custom Concept prototips.
B-Max plaši paver durvis citādam priekšstatam par kopaktklases automašīnām, it sevišķi to ietilpību. Ford unikālā Easy Acess Door System, kas apvieno priekšējās vērtņu tipa durvis un aizmugurējās slīddurvis bez vidējā jumta balsta, nodrošina maksimāli nepiespiestu iekļūšanu salonā. Nepieciešamo virsbūves stiprību nodrošina slēpts jumta balsts, kas integrēts slīddurvīs. Bez tam Ford B-Max izceļas ar ekonomiju un izcili zemiem CO2 izmešiem, galvenokārt pateicoties progresīvā 1.0 litra EcoBoost dzinēja plašam pielietojumam. B-Max ir arī pirmais Ford modelis Eiropā, kurā izmantota SYNC balss vadības sistēma, kā arī pirmā automašīnā savā klasē ar sadursmju novēršanas sistēmu zemos ātrumos Active City Stop.
Savukārt, jaunā Ford Fiesta ST, kas piedāvā aizraujošus mirkļus pie stūres neiedragājot budžetu, debitē ar 1,6 litru EcoBoost 180 zirgspēku turbodzinēju, kas nodrošina šim sporta auto paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h mazāk kā 7 sekundēs un maksimālo ātrumu līdz 220 km/h, kur tas atļauts. Automašīnas dinamisko potenciālu ievērojami paplašina īpaši regulēta šasija un par 15 mm samazināts klīrenss, Ford Torque Vectoring Control sistēma un trīs elektroniskās stabilitātes sistēmas režīmu, kas pārbaudīti un pilnveidoti 5000 km testos Nordšleife ātrumaplī Nirburgringā.
Jaunā Ford Kuga ir ne vien apjomīgāka un plašāka par savu priekšgājēju, bet tā piedāvā jauna veida komforta aprīkojumu, piemēram, iespēju automātiski atvērt bagāžnieka vāku vienkārši pavēzējot zem bampera kāju. Bagāžas nodalījums palielināts par 82 litriem, bet aizmugurējo sēdekļu atzveltnes nolaižamas līdz pilnīgi līdzenai virsmai vienkārši nospiežot pogu. Ford Kuga dinamika tagad būs atkarīga no 1,6 litru EcoBoost benzīna dzinēja, kas apvienots ar visu riteņu piedziņu.
Ford Tourneo Custom Concept iepazīstina ar pilnīgi jaunu komerctransporta gammu. Izmantojot Ford kinētiskā dizaina principus, kas jau plaši pielietoti vieglo auto izstrādē, kompānija radījusi jaunā Transit pasažieru versija Tourneo speciālmodeli, kura modernais izskats un iekārtojums nākotnē piesaistīs pilnīgi jaunu klientu loku. Tiecoties sasniegt maksimālu efektivitāti, Ford izrāda Ženēvas autosalona viesiem populārā Focus visekonomiskākās versijas - modifikāciju ar vēsturiski mazāko dzinēju 1.0 litra EcoBoost un Focus, kam vispār nav nepieciešama fosilā degviela, - tā 100% elektrisko versiju Focus Electric.