Jaunais e-up! (+ foto)

18.marts 2013 19:32

Prezentējot pirmo pilnībā elektrisko sērijveida automobili – jauno e-up! – Volkswagen ieraksta jaunu nodaļu mobilitātes stāstā. Šis četru sēdvietu automobilis, kas darbojas praktiski nedzirdami, tiek demonstrēts šodien notiekošajā ikgadējā preses un investoru konferencē Volfsburgā.

Jaunais e-up! ar vienu uzlādes reizi var nobraukt līdz pat 150 km attālumu, turklāt tas ir praktisks ikdienas lietošanā.

  • Kompaktais automobilis piedzīvo debiju preses un investoru konferencē
  • Pirmā elektriskā Volkswagen automobiļa pirmizrāde notiks Frankfurtes autoizstādē
  • Četru sēdvietu elektromobilis, kas ar vienu uzlādēšanas reizi var nobraukt 150 km attālumu

Inovācijas, kas fascinē – e-up! piedāvā ieskatu jaunā, revolucionārā konceptautomobilī ar elektrisku piedziņu un četrām sēdvietām. Tas ir automobilis, kas piemērots ikdienas lietošanai pilsētā, taču der arī garākiem pārbraucieniem vai kā novatorisks otrs automobilis. Ar to viegli iespējams nobraukt līdz pat 150 km attālumu. Pēc tam e-up! 30 minūtēs var uzlādēt par līdz pat 80 procentiem no tā enerģijas uzglabāšanas kapacitātes.Automobili e-up! gandrīz pilnībā bez skaņas un pārtraukumiem jaudas plūsmā vai trokšņiem no piedziņas daļas darbina 60 kW / 82 ZS maksimālās jaudas dzinējs. Tā pastāvīgā jauda ir 40 kW / 55 ZS, bet maksimālais 210 Nm griezes moments ir pieejams jau no pirmajiem dzinēja apgriezieniem. Tas spēj uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 km/h 14 sekundēs, savukārt tā maksimālais ātrums ir 135 km/h. Zem grīdas uzstādītā litija jonu akumulatora enerģijas uzglabāšanas kapacitāte ir 18,7 kWh, kas nozīmē, ka šis automobilis, pateicoties mazajam 1185 kg svaram, ar vienu uzlādēšanas reizi spēj nobraukt līdz pat 150 km attālumu (saskaņā ar NEDC braukšanas ciklu).

e-up! uzlādes pieslēgvieta ir paslēpta aiz „degvielas uzpildes vāciņa”. Papildu aprīkojumā var izvēlēties kombinētās lādēšanas sistēmu CCS, kas uzņēmumam Volkswagen un citiem autoražotājiem ir standartizēta. Tā atbalsta gan līdzstrāvas, gan maiņstrāvas lādēšanas sistēmas, tādējādi autovadītāji var viegli uzlādēt savu automobili vairumā lādēšanas staciju – neatkarīgi no elektrības avota vai lādēšanas ātruma, ko tās piedāvā.

e-up! stils ir izsmalcināts un pauž augstu kvalitāti. Viena īpaša eksterjera iezīme ir izliektais LED dienas braukšanas gaismu izvietojums priekšējā bamperī. Papildus tam priekšgals, sliekšņu uzlikas un virsbūves apakšdaļa ir optimizētas labākai aerodinamikai. e-up! no pirmā acu skatiena var atšķirt, pateicoties tā mehāniski apstrādātajiem 15 collu vieglmetāla diskiem, Volkswagen emblēmām ar zilu fonu un e-up! logo aizmugurējā daļā. Salonā izmantota e-up! gaiši pelēkā sēdekļu apdare ar zilām šuvēm. Lai radītu īsto iespaidu, kas atbilst šī automobiļa kā pilnvērtīga pilsētas elektromobiļa konceptam, ir izmantoti speciāli ādas un hroma dekori.

Rudenī e-up! svinēs savu pirmizrādi Frankfurtes starptautiskajā autoizstādē, pēc kuras varēs veikt arī tā pasūtījumus. 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā sagatavo 38 000 tonnu skābbarības krātuvi (+ VIDEO) 2

Jaudīga tehnika strādā dienu un nakti, lai sagatavotu 38 000 tonnu skābbarības krātuvi fonā redzamās fermas vajadzībām. Lasīt vairāk

 

Volkswagen piesaka krosoveru Taos ASV tirgum 4

13.oktobrī pirmizrādi piedzīvos Volkswagen jaunais krosovers Taos, kas paredzēts ASV tirgum. Lasīt vairāk

 

Ford nodemonstrē pirmo elektriskā F-150 sērijas pikapa attēlu (+ VIDEO) 4

Ford publicējis pirmo F-150 elektriskās piedziņas pikapa attēlu, atklājot, ka uz konveijera tas stāsies 2022.gada vasarā, savukārt video redzami automašīnas testi ar tā saucamo mule prototipu. Lasīt vairāk

 

Garām visiem "kā stāvošiem" (+ VIDEO) 10

Autovadītājs "rāda klasi" apdzenot un apsteidzot visus pa labi un pa kreisi, taču izrādās, meistarība nav neko liela. Lasīt vairāk