Pirms dažiem gadiem Tata Motors lēmums par neticami zemas cenas automobiļa projektu lika nervozi sarosīties pat pasaules lielākajiem autobūves uzņēmumiem – indieši solīja automobili, kura sākumcena būtu mazāka par 2000 eiro.
Ņemot vērā šo citur pasaulē salīdzinoši nelielo summu un Indijas iedzīvotāju miljonus, kas sapņo par savu pārvietošanās līdzekli, projekts likās vairāk nekā daudzsološs.
2009.gadā pirmie Tata Nano ieradās dīleru salonos, taču izrādījās, ka pircēju vēlme pēc lētā mikroautomobiļa nemaz nav tik liela un, kas vēl bēdīgāk – sāka sarukt arvien vairāk. Neskatoties uz ražotāja centieniem novērst Nano trūkumus un uzlabot konstrukciju, tendence nemainījās – pieprasījums tikai kritās un pēdējos mēnešos tas samazinājies pat par 86%.
Vēl vairāk – četru gadu statistika liecina, ka kopš 2009.gada pārdoti vien 229 157 eksemplāru, ko patiesi nevar uzskatīt par panākumu. Pavelkot svītru, jāsecina, ka tas, kas neko nemaksā, neko arī nav vērts.
Lai projekts neizgāztos pavisam Tata plāno jaunus modeļus, kas būtu augstvērtīgāki un dārgāki, taču spētu ieinteresēt pircēju. Ja tie līdzināsies 2011.gada Ženēvas izstādē nodemonstrētajam konceptam Pixel, iespējams panākumi neizpaliks.