Šā gada rudenī BMW kompānija 5. sērijas sedana un universāla pircējiem piedāvās savu jauno 3,5 litru turbo dīzeļdzinēju, kura maksimālā jauda - 272 Zs, bet maksimālais griezes moments - 560 Nm.
Ir vērts atzīmēt, ka pēc saviem raksturojumiem, jaunais motors apsteidz analoģisku Mercedes agregātu, kurš ar 4,0 litru darba apjomu un 260 Zs (560 Nm) nedaudz netiek līdz Audi 4,0 litru dzinēja rādītajiem - 275 Zs (650 Nm).
BMW dzinēja īpatnība ir tā, ka vadības bloks spēj mainīt turbospiedienu pēc nepieciešamības - atkarībā no "darba apstākļiem". Tas palīdz tam darboties maksimāli efektīvi pie visa apgriezienu diapazona. Spēku no motora uz riteņiem pārnesīs 6 pakāpju "automāts".
Līdz 100 km/h BMW 535d spēs ieskrieties nieka 6,6 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums tiks ierobežots - 250 km/h. Bez tam, pateicoties lielajai griezes momenta rezervei, jaunais BMW 535d būs ļoti elastīgs - to varēs apskaust pat lielu benzīna dzinēju īpašnieki.
oio sen jau teicu ka diizelji izeediis benziinniekus. un galvenais, ka diizelis maz rij