No angļu kompānijas Land Rover, Solihalle, konveijera tikko kā nobraucis pēdējais otrās paaudzes Range Rover "apvidnieks". Šī sērija parādījās 1994.gadā kā modeļa Range Rover Classiс aizvietotājs. Ir vērts atzīmēt, ka kopējie divu paaudžu apvidus Range Rover ražošanas apjomi pietuvojušies 500 000 auto.

Pie pēdējā
Range Rover stūres, nobraucot no konveijera, sēdās kompānijas inženieris Džons Holls, viņam blakus Spens Kings, cilvēks, kurš radīja šī bezceļu auto pirmo projektu.
Pēc svinīgās ceremonijas, kurā piedalījās gandrīz visi rūpnīcas darbinieki, pēdējā auto atslēgas tika nodotas tā saucamajā kompānijas Mantojuma Centrā. Tur
Range Rover ieņems savu vietu blakus pēdējam pirmās paaudzes
Range Rover Classic, ražotam 1996.gadā, un pašam pirmajam 1948.gada
Land Rover.
Atgādināsim, ka tagad uz jaunā rūpnīcas konveijera Solihallē, kas tika prezentēts pavisam nesen, sāksies jaunas paaudzes apvidus
Range Rover ražošana.
iAuto/Lenta.ru
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
kad tikko parādījās, šķita un bija jau arī nikni moderns, cik nu vispār var būt tāds klasiķis kā range, man gan ļoti patīk joprojām, sevišķi jau limitētās versijas. lētāk par 12LVL pagaidām pat labu `94ā nenopirkt, benzīnnieki neekonomiski, bet dieselis vārgs-vienīgie mīnusi, manuprāt.
Vmax