Kļuvis zināms, ka BMW koncerns pirmo sēriju vai nu vispār nelaidīs ASV tirgū, vai arī šis projekts tiks "noglabāts kādā dziļākā atvilktnē". Eiropā šis modelis parādīsies rudens pusē un jau tagad potenciālo īpašnieku kārdināšanai ir pieejamas fotogrāfijas.
Šur tur pirmo sēriju dēvē par "limuzīnu klases kompaktauto". Kompānija cer, ka šajā segmentā, kur standarts ir priekšējā piedziņa, aizmugures piedziņas modelim nebūs daudz konkurentu.
Būs iespēja izvēlēties starp vairākiem dzinējiem - benzīna un dīzeļmotoriem. "Visvājākais" - 115 Zs 1,6 litru dzinējs ļaus auto līdz 100 km/h ieskrieties 8,7 sekundēs.
Visjaudīgākais, savukārt, būs 163 Zs dīzeļdzinējs, kam līdz 100 km/h sasniegšanai būs nepieciešamas 7,9 sekundes. Maksimālais ātrums modelim ar šādu dzinēju - 220 km/h.
Jaudīgākās versijas būs aprīkotas ar sešpakāpju mehānisko ātrumkārbu. Pārējām būs jāsamierinās ar piecpakāpju mehānismu. Divu litru benzīna un dīzeļdzinēju versijas būs aprīkotas ar sešpakāpju automātisko kārbu.
Visdārgākās versijas komplektācijā iekļauta iDrive sistēma, kas tiek piedāvāta 7. un 5. sērijām. Protams, netrūks arī citu sistēmu – Dynamic Stability Control (DSC), Dynamic Traction Control (DTC), Dynamic Brake Control (DBC) un Electronic Differential Lock (EDL).
Konstruktori centušies, lai auto būtu pēc iespējas vieglāks, un priekšējā ass izgatavota no alumīnija. Svars sadalīts attiecībā 50/50, kas sola ļoti labu vadāmību un dinamisku auto uzvedību uz ceļa.
Jaunā BMW garums ir tikai 4 229 mm. Var jau būt, ka jaunā modeļa izskats neapmierinās visus šīs markas fanus, bet pilnīgi noteikti to nevar teikt par aerodinamiku - pretestības koeficiens ir vien nieka 0,29.
kautkaads korejisks tas dizains, atgaadina Chevrolet Nubira