Sestdien, 24.aprīlī Grobiņā norisinājās Latvijas čempionāta II posms standarta automašīnām rallijā - «Rietumi 2004». Nepilnu nedēļu pirms sacensībām arī iAuto tūrisma rallija organizātoru komanda nolēma piedalīties...
Divas dienas mūsu auto pavadīja "Gros Auto" servisā, kur tas tika sagatavots veiksmīgam startam.
Sestdienas rītā plkst. 8:00 ieradāmies rallija centrā, lai saņemtu rallija dokumentāciju - leģendu, kontrolkarti un dalībnieka numurus. Desmit minūšu laikā pēc kontrolkartes saņemšanas bija jāierodas Tehniskās komisijas vietā, lai saņemtu "ierašanās" ierakstu un veiktu mašīnas tehnisko pārbaudi. Tas arī tika izdarīts un auto tika atzīts par braukšanai derīgu.
PS "GROBIŅA".
Katrai mašīnai tika pārbaudītas galvenās lietas - gaismas, jostas, bremzes (uz stenda), kā arī auto tika pacelts uz izkratīts, lai pārbaudītu piekares stāvokli. Daudzi dalībnieki nebija ievērojuši, ka TK jāveic 10 minūšu laikā un pēc sacensībām ekipāžām tika piešķirts sods - 5Ls par kavējumu.
Tā kā iAuto ekipāžas starta numurs bija 87, arī starts bija diezgan vēlu - nedaudz vairāk kā stundu pēc pirmās mašīnas. Bija pietiekami laika, lai sarēķinātu ierašanās laikus uz PS un LK. Protams, šis rallijs nav tendēts uz regularitāti, šeit visu noteica papildsacensību laiki.
12:06 - starts. Dodamies uz PS1 - Vecpils dopu. Laika ir pietiekami un uz (pirms) PS1 ierodamies ar dažu minūšu rezervi. Vecpils dopi bija samērā īsi, toties ar "ātruma slāpētājiem". Pirmos divus dopus izbraucam uzmanīgi, neaizķerot nevienu šķērsli. Tie ir atzīmēti leģendā.
Vecpils-2 dopā pēdējais slāpētājs gan bija novietots nepareizi, ja salīdzina ar leģendas zīmējumu - stūrmanis saka: "Ieejam no labās!", bet patiesībā jābrauc no kreisās - labs pārbaudījums pilota uzmanībai... Sacensības ir sākušās.
PS "Brūzis".
Pēc Vecpils dopiem dodamies ceļā uz Dunalkas PS - asfalta un grants ceļu "krustojumu". Šeit brauciens ir sarežģītāks, jo jābrauc pēc shēmas un segums ir neprognozējams - arī ar lielām bedrēm pie finiša. Pēc Dunalkas seko pārbrauciens uz Brūzi, kas bija ļoti interesants - arī šeit jābrauc pēc leģendas. Skatītāju uzmundrināti, veicam šo posmu un dodamies tālāk uz Pāvilostas PS.
Šeit jāveic divi apļi pa futbola laukuma skrejceliņu, apbraucot dažus ātruma slāpētājus. Pēc šī brauciena mums ir 2 stundu pārtraukums, lai atkal turpinātu braucienu. Tālāk viss jābrauc pretējā secībā un galā - vēl viens stadiona apļošanas brauciens.
Piecas sekundes pirms starta.
Ņemot vērā to, ka kā dalībnieki šāda mēroga sacensības apmeklējām pirmo reizi, ar rezultātiem esam apmierināti - auto ne to pašu lēnāko braukšanu ir izturējis, paši esam finišējuši un guvuši labu pieredzi. Tā mums lieti noderēs, turpinot organizēt iAuto tūrisma rallija nākamos posmus.
Protams, mēģinājām vērtēt pieredzēto. Pirmajā brīdī viss likās nesaprotams - nekādas mums ierastās paskaidrošanas vai dalībnieku sapulces. Nekādu jautājumu un atbilžu. - Saņēmi leģendu un kontrolkarti? Dodies ceļā, protams, neaizmirstot ievērot "savus laikus". Tomēr, tuvojoties dienas beigām, daudz kas kļuva skaidrs.
iAuto ekipāža stundu pirms starta.
Paldies autoklubam "Rietumi" par iespēju pārbaudīt savus spēkus šajā rallijā! Zinām, ka brauksim arī turpmāk.
Pārliecinājāmies, ka esam uz pareizā ceļa - arī "iAuto tūrisma rallija" organizēšanā vairāk uzmanības pievērsisim LAF principu striktai ievērošanai un līdz ar to mūsu dalībnieki saņems zināšanas, kas dos iespēju droši izmēģināt savus spēkus arī Latvijas čempionātā.
iAuto
forshi, ka izdevaas lietderiigi pavadiit arii sveetdienu un, atpuushoties no PS saspringuma, ieskiceet arii pashu III posma marshruta aprises!