Kā, iespējams, atceraties, pagājušajā gadā notika standartauto rallijs «Kalve 2003». Tad bāze un starts gan bija nedaudz citur, bet kā paziņoja rallija organizators, turpmāk «Kalve» notikšot tieši Šlokenbekā.
Arī šoreiz iAuto komanda nolēma piedalīties šajā rallijā un pie reizes paskatīties, ko varētu aizņemties "savam rallijam"...
Fotogalerija ir šeit»» |
Rallijs bija sadalīts divos apļos - katrā pa četriem PS posmiem. Katra apļa pirmie trīs PS bija vienkāršas regularitātes sacensības, bet ceturtais/astotais PS gan bija interesants. Paši organizatori to sauca par "sinhrono braukšanu". Dalībnieks varēja 1,04 km distanci veikt ar paša izvēlētu ātrumu, bet ne ilgāk kā 2 minūtes. Otrajā reizē (PS8) dalībniekam vajadzēja atkārtot savu sniegumu ar sekundes desmitdaļas precizitāti.
Apļa pirmie divi PS posmi bija "ļoti lēni", kas brīžiem robežojās ar auto "piekares testu", bet izbraucami bija... PS3/PS7 bija visātrākais - vidējais ātrums tur: 69,99 km/h. Tomēr, lai cik dīvaini tas nebūtu, tieši ātrajā posmā mums izdevās sasniegt vislabākos rezultātus.
Pārsteidza dažas organizatoru viltības, sastādot leģendu - daudziem bija iespēja no tās novirzīties un tā pārtērēt savu laiku.
Nelielu neizpratni radīja gandrīz visiem piešķirtie soda punkti par apsteigumu slēptajā LK, kas bija novietoti gandrīz uzreiz aiz PS1. Tur vidējo ātrumu starpība bija tik liela, ka, lai ievērotu noteikto režīmu, dalībniekiem uzreiz pēc PS1 nāktos stāvēt apmēram 8 minūtes. Bet tā kā tas bija šaurs un putekļains meža ceļš un uz tā stāvēt būtu pašnāvība, nolēmām pabraukt pusotru kilometru tālāk un tur nogaidīt. Izrādījās, ka SLK to fiksēja un mēs saņēmām 5 minūšu sodu par apsteigumu. Nezinu, kas bija labāk - sods vai sabojāts auto...Oficiālie rezultāti ir atrodami šeit»»
Kopumā rallijs patika un ar prieku piedalīsimies arī nākošajā «Kalvē», kas, kā sola organizatori, būšot rudenī.
Tie, kas vēlas izmēģināt savus spēkus standartauto rallijā, tiek gaidīti uz LČ s/a rallija III posmu - «ĶEKAVA 2004», kas notiks Ķekavā 5. jūnijā. Vairāk info par ĶEKAVA - www.4rati.lv
iAuto
Mūsu ekipāžai nācās izstāties:( tehnisku iemeslu dēļ. Lai gan rallijs arī līdz pirmā apļa beigām bija neveiksmīgs dēļ neizpildītā mājasdarba:( Nācās braukt ar auto odometru ar kļūdu 5-8%, pie tam stūrmanis to neredzēja. tā braucot pabraucām garām pēdējam pagriezienam uz PS1. Kad attapāmies apgriezāmies nokavējām laikam 3 minūtes uz ps1. Nu un tad sekoja viena kļūda pēc otras... Kad atklājās tehniskas problēmas, nevēlējāmies riskēt. Toties ceļi bija baigi labie. Ps 3 bija saldais ēdiens, lai gan arī tur nedaudz nomaldījāmies:). Nekas pēc idejas tam jābūt pēdējam rallim kuram nebūsim gatavi... cerams.