«Mazda RX-8» - stilīgs sporta auto 15

17.maijs 2004 0:08

“Mazda RX-8” atšķiras no konkurentiem ar to, ka tai ir četras durvis, praktisks salona risinājums un rotora dzinējs. Tajā pašā laikā auto praktiskums nav panākts uz auto tehnisko īpašību vai dizaina rēķina.

rx81.jpg

“Mazda RX-8” plašākai publikai tika prezentēta pagājušajā gadā, un auto guva labas atsauksmes gan no potenciālo pircēju, gan auto žurnālistu puses. Sporta mašīnas vienmēr interesē ļoti daudz cilvēku, bet “Mazda RX-8” gadījumā pastiprinātajai interesei ir sekojuši arī diezgan ievērojami pārdošanas apjomi. Pirmo trīs mēnešu laikā Eiropā tika pārdoti 6000 “Mazda RX-8” auto, kas sastāda 20% no sporta auto tirgus daļas.

rx82.jpg

“Mazda RX-8” spēks ir divu degkameru rotora dzinējs. Tā maksimālā jauda ir 141 kW (192 zs) vai 170 kW (231 zs) High Power versijā. Ar šādiem skaitliskajiem rādītājiem tas ir visjaudīgākais ne-turbo dzinējs pasaulē. High Power RX-8 ātrumu 100 km/h spēj sasniegt 6,4 sekundēs, un tā maksimālais ātrums ir 235 km/h, savukārt mazāk jaudīgajai RX-8 versijai šie paši rādītāji ir 7,2 sekundes un 223 km/h.

“Mazda RX-8” dzinējs „Renesis” ir atzīts par labāko dzinēju pagājušā gadā. Kā vienu no tā labajām īpašībām noteikti var minēt par 40% samazināto degvielas patēriņu.

rx85.jpg

Vēl viena atšķirīga iezīme šim auto ir tā, ka tam ir četras durvis un četras sēdvietas, jo sākotnēji tas tika konstruēts kā auto četriem pieaugušiem cilvēkiem. Turklāt vietas tajā ir tik daudz, lai ērts likstos arī garāks izbrauciens.

Automašīnā ir viegli iekāpt, pateicoties īpašajām Freestyle tipa durvīm, kas ir atveramas uz abām pusēm. Turklāt aizvērtas tās ir praktiski nemanāmas un līdz ar to „nebojā” auto sportisko izskatu.

rx84.jpg

Neskatoties uz auto sportisko veidolu, tam ir ietilpīgs bagāžas nodalījums – 290 litri, kas pastiprina tā praktiskumu.
 
Braukšanai ar sporta auto ir jāsagādā prieks. “Mazda RX-8” piekares sistēma un svara sadalījums 50:50 nodrošina ļoti labu stabilitāti un padara braukšanu ar “Mazda RX-8” par patiesu baudu.

Auto standarta aprīkojumā ietilpst dinamiskā stabilitātes kontrole, kā arī četri gaisa spilveni, ABS, gaisa kondicionētājs u.c.

 
Visi komentāri
 
126433. viesis 17.maijs 2004 0:30
0 0 Atbildēt

nesaprotu kaapeec "sporta auto". jebkursh BMW ar 4l un vairaak motoru ir dinamiskaaks.

126434. viesis 17.maijs 2004 0:36
0 0 Atbildēt

"Ar šādiem skaitliskajiem rādītājiem tas ir visjaudīgākais ne-turbo dzinējs pasaulē."

Šis teikums skan nedaudz jocīgi...

126446. viesis 17.maijs 2004 8:16
0 0 Atbildēt

Te gan laikam ir domats hp/l ;)

126457. viesis 17.maijs 2004 8:48
0 0 Atbildēt

Man cita piebilde: PIEGRIEZUŠIES RX-8 REKLĀMAS RAKSTI!!!!!!!!! Vai nu jāizveido sadaļa "Reklāma", lai ir izvēles iespēja: lasīt/nelasīt. Derētu vēl pa 5 rakstiem par katru Mazdu, Opeli, Audi u.t.t., kopā kādus 10 rakstus dienā! Kāpēc te lamājos? Tāpēc, ka tas pats te jau 100x lasītais teksts jaunā variācijā un nekā jauna!

www.iauto.lv/article.php?s...20&id=521&str=

www.iauto.lv/article.php?s...82&id=521&str=

www.iauto.lv/article.php?s...52&id=521&str=

www.iauto.lv/article.php?sid=6728

www.iauto.lv/article.php?sid=5495

+ vēl raksti par motoru vien...

P.S. Ja es te vienīgais "nervozais", tad piedodiet, šoreiz neizturēju...

126486. viesis 17.maijs 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Lai kā man patiktu RX-8. Bet

1) Rotornieka darba tilpumu pielīdzina virzuļnieka, reizinot

ar 2. Tātad šis aparāts ir līdzvērtīgs (protams, ne pēc izmēriem, masas u.c. parametriem) 2.6l "parastajam" bīdelim. 230Zs no 2.6 atmosfēriska bīdeļa nav slikti, bet mūsdienās vairs arī nav nekas

īpašs.

2) Ja būtu aprobežojušies ar tekstu par 4 vietām, es neko neteiktu. Bet pateikt, ka vietas ir daudz, ir rupji. It sevišķi tad, ja vidusmēra latvietim, sēdot "aiz sevis", kājas stipri duras vadītāja beņķī un galva griestos.

Bet kā stilīgs 2+2 aparāc man RX-8 vēl joprojām piedur.

126499. viesis 17.maijs 2004 10:03
0 0 Atbildēt

Mizx, nu ta nelien Japanju zonaa un miers! man varbuut interesee

126507. viesis 17.maijs 2004 10:12
0 0 Atbildēt

viesi 17.05.2004 10:03: Kāpēc lai nelienu? It kā normāls auto tas RX-8, tik kāpēc vienmēr viens un tas pats teksts? Neprot ko jaunu uzrakstīt vai, sliktākajā gadījumā, atrast? Vai visiem "japāņiem" šauras pierītes, kam vajadzīgi šādi regulāri atgādinājumi? Ja nav ko teikt, tad jāklusē, te der tipiskais salīdzinājums ar vecu anekdošu stāstīšanu -- sākumā forši, bet ar laiku jau esi gatavs stāstītājam sadot pa seju. Esmu šajā stāvoklī par RX-8 reklāmas rakstiem, piedodiet!

126509. viesis 17.maijs 2004 10:15
0 0 Atbildēt

Gasjs - vai Rx8 gadījumā uz tā 1,3l bīdeļa rēķina nav stipri vieglāks kā analogs auto ar 2,6l dzinēju?

126525. viesis 17.maijs 2004 10:42
0 0 Atbildēt

2 Qued:

Protams, ka rotornieks ir kudī vieglāks, mazāks nekā līdzvērtīgs (2x lielāks) benzīnnieks. Bet ar visu to tas RX-8 sver līdzīgi kā jebkurš mūsdienu kompaktklases auto - 1.2 - 1.3tonnas.

126530. viesis 17.maijs 2004 10:48
0 0 Atbildēt

Esmu braucis ar RX-7,1,3 neturbo.Motors briinishkjiigs,lai gan veel vecaas paaudzes!Ietilpiiba bija tieshaam 2*2.Gaitas iipashiibas briinishkjiigas,mazliet par cietu un zemu MUUSU celjiem. Ja atljautu finanses-njemtu RX-8 nedomaajot!

RX-8

126658. viesis 17.maijs 2004 16:37
0 0 Atbildēt

Gasj, tur ir viena taada lietinja - visi tie apreekjini jau ir izdariiti ieprieksh, iekams ir dabuuti tie 1300 ccm, taa ka ne ar kaadu 2 nekas nav jaareizina :-) Divas sekcijas pa 650 ccm (peec apreekjina), un viss ... :-)

Un rotornieka tilpuma ekvivalentu virzuljmotoram (katras sekcijas), nebuut nereekjina vienkaarshi reizinot ar 2 :-)

126685. viesis 17.maijs 2004 17:49
0 0 Atbildēt

1.Praktiski neiespējami sasniegt rūpnīcas uzrādītos datus dinamikā- līdz 100km/h jaudīgākai versijai 6,4s, dabā labi ja 8s ; 2.Griezes moments vispar nekāds un max tads kā vairums sporta auto pie brīvgaitas apgriezieniem!!! 3.Liels degv. patēriņš, pat ļoti liels.... 4.Jāuzmana eļļas līmenis, viegli nokaut dzinēju 5. Aukstam motoram riktīgi ieminot sveces kirdikt

Tās irdažas lietas kas nav pieminētas rakstā!!!!!!!!!

126692. viesis 17.maijs 2004 20:08
0 0 Atbildēt

jaudiigaakaism atmosfeernieks pasaulee :)))

psec.... vot F1 turboeeraa - tur bija jauda - no 1500 kubiem 1400 zirgi...a shitas bezmotors - mazda kas mazda...must die,tb :)))

www.simetric.co.uk/si_cc2hp_data.htm

126741. viesis 18.maijs 2004 9:30
0 0 Atbildēt

--> viesis 17.05.2004 20:08

1) Reaalais meeriijums vecajai ('90.g) RX-7 Turbo-II 0-100km/h 5,9s. Vai pats esi braucis ar RX-8, lai apgalvotu par taa dinamiku???

2) Izejot no 1. punkta - vai shaadu paaatrinaajumu var sasniegt ar "nekaadu griezes momentu"??? ;)

3) HS versijaa pateerinjsh ir 15,8/8,9/11,4, kas prieksh 230 lopiem ir MEGAekonomiski!

4) Sho dzineeju ir tieshi tikpat viegli nokaut (pat gruutaak!) nekaa parastu virzuljnieku!

5) Pirmo reizi dzirdu shaadu fantaaziju par aukstu motoru un svechu naavi - pilniigs bullshic :|

Taas ir tikai dazhas lietas, par kuraam Tu neesi neko noskaidrojis, bet proti tikai gudri d..... :(

128891. viesis 1.jūnijs 2004 14:24
0 0 Atbildēt

Neko vareeja buut aatraaka:)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Autovadītājs netic savām acīm - Circle K iepilda par 8 l vairāk gāzes nekā pieļauj bākas tilpums (+ FOTO) 20

Autovadītājs uzpildot autogāzi Circle K Ogres DUS pamanījis, ka viņa mašīnas tvertnē pēc skaitītāja iepildīts ievērojami vairāk nekā spētu uzņemt pārbūvē iemontētā 32 litru tvertne. Lūk, viņa stāsts. Lasīt vairāk

 

Vecumnieku novadā kritiskā stāvoklī valsts autoceļi (+ VIDEO) 2

Sausā laikā putekļu vērpetes, mitrā – ūdens lāmas, bet pavasarī un rudenī kāds ceļa posms allaž neizbraucams. Tādi esot visi valsts autoceļi Vecumnieku novadā. Lasīt vairāk

 

Huawei Latvijā prezentē pirmo 5G viedtālruni Mate 20 X (5G) 3

Uzņēmums HUAWEI ceturtdien, 22. augustā, prezentēja savu pirmo 5G viedtālruni Latvijā - HUAWEI Mate 20 X (5G), demonstrējot tālrunī pieejamās inovācijas un darbības iespējas Tele2 5G tīklā. Vietdtelefonus Latvijā varēs iegādāties jau augusta beigās - mobilo sakaru operatora Tele2 tīkla veikalos. Lasīt vairāk

 

Latvijā trešais augstākais satiksmes negadījumu upuru rādītājs Eiropas Savienībā 35

Latvijā pērn bijis trešais augstākais ceļu satiksmes negadījumu upuru skaits Eiropas Savienībā (ES), rēķinot uz miljonu iedzīvotāju, liecina Eiropas transporta drošības padomes dati par 2018.gadu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti