Nedēļas saruna... 68

 
11.janvāris 2002 10:50

Vienu vakaru zvana man kāds iAuto lasītājs, kurš stāsta, ka uz Pērnavas ielas Ceļu policisti patrulē ar netrafarēta auto, pie tam aptur automašīnas bez nekāda acīmredzama iemesla. Nolēmu paskatīties, kas tad tur īsti notiek...

Braucot pa Pērnavas ielu, tiešām ieraudzīju vienu privātu auto, kurā sēž CP inspektors un otrs “strādā” uz ielas. Piebraucot tieši klāt šim auto, kādu laiku nolēmu pavērot šo inspektoru darbu. Tiešām nevarēja redzēt nekādus redzamus iemeslus, kāpēc tikai apturētas pa ielu braucošās automašīnas, tāpēc ņēmu fotoaparātu un sāku fotografēt. Nepagāja ne 5 minūtes, kad uz ielas strādājošā CP inspektore devās pie manis un sarunu iesāka ar sava uzvārda nosaukšanu un jautājumu- “Jūs mūs fotografējat?” Tad mums izvērsās karsta diskusija, vai es drīkstu viņus fotografēt, bet kad es paskaidroju, ka esam prese (par iAuto viņa nebija dzirdējusi) šī problēma tika atrisināta. Tai pašā laikā, iespējams, otrs CP inspektors jau bija paspējis paziņot saviem priekšniekiem, ka viņus filmē pelēks Scorpio... Uz jautājumu, kāpēc viņi patrulē ar privātu automašīnu, CP inspektore pastāstīja, ka viņi tikai esot atbraukuši uz “darba vietu”, bet patrulēšanā neizmantojot šo automašīnu. Bet uz manu iebildumu, ka tā nemaz nav – viņi taču protokolu sastāda, sēžot šajā mašīnā, inspektore teica, ka laika apstākļi nav tik labvēlīgi, lai uz ielas stāvot, sastādītu protokolu. Tad CP inspektore pamanīja, ka mūsu saruna tiek ierakstīta un savos apgalvojumos kļuva daudz uzmanīgāka. Par autovadītāju apturēšanas iemesliem viņa spēja tikai pateikt, ka tas esot vienīgais iemesls, kā konstatēt dažādus pārkāpumus: dzērumu, vadītāja apliecības neesamību utt. Tātad viņa uzskata, ka bez nekāda iemesla drīkst apturēt jebkuru autovadītāju, kaut gan šāda iespēja likumā nav paredzēta. Red.: "Vai Jūs vadītājam paskaidrojat aizturēšanas iemeslu?" CP: "Es saku, ka tā ir dokumentu pārbaude..." Likumā par Policiju gan nekur nav minēta šāda iespēja, jo apturēt drīkst tikai uz aizdomu pamata. Sanāk, ka CP šķiet, ka visi apturētie autovadītāji noteikti ir kaut ko pārkāpuši. Šī bija gara saruna. Neapgrūtināšu ar mūsu debatēm par noteikumu loģiskumu, par Policijas korumpētību, ko minētā inspektore noliedza, sakot, ka tas jau esot tur – “augšā”, nevis uz ielas. Vēl viņa pastāstīja par CP inpektoru bezspēcīgumu pret dažādiem krimināliem subjektiem, kas jau nākamā dienā pēc aizturēšanas raksta anonīmas vēstules par policistu itkā pārkāpumiem. Kā atzina inspektore, mainīt savu darbu viņa negatavojas, kaut alga ir nesamērīgi maza, jo pēc 10 darba gadiem policijā vairs "nemākot" normāli dzīvot - visa dzīve saistīta tikai ar pārkāpumiem, noziegumiem... Uz manu jautājumu par drošības jostām, inspektore pastāstīja, ka viņa noteikti brīdinot, pat ar protokola sastādīšanu par drošības jostu nelietošanu. Kā atzina inspektore, sods par jostu nelietošanu būtu jāpaaugstina vismaz līdz citu nopietnu pārkāpumu soda līmenim. Tad CP inspekore teica, ja es izslēgšot diktofonu, tad gan viņa varētu man pastāstīt daudz interesantas lietas. Es izslēdzu vienu diktofonu, otrs palika ieslēgts... Bet tas būs cits stāsts. Par CP uzliktajiem darba plāniem, par sankcijām pret maigākajiem policistiem utt. P.S. Patīkami, ka iAuto lasītāji ziņo par dažādām CP aktivitātēm – gan labām, gan sliktām. Tas viss palīdzēs mums sakārtot attiecības ar šo valsts iestādi. Citi raksti un ziņas par Ceļu policiju ir šeit >> iAuto redaktors Fotoaparāts no CANON centra
 
Visi komentāri
 
8828. viesis 11.janvāris 2002 11:04
0 0 Atbildēt

A ja Tu pac būtu ments, vai tad iztiktu tikai no aldziņas ? Ments arī ir cilvēks ar ģimeni un daudz sīkiem bērneļiem. Vainīga ir pati SISTĒMA, kas šajā valstī, ko es tomēr "mīlu", sākas jau no valdības, kurai tāpat ir jāmaksā, un ne jau tikai oficiāli (trafarēti)!

8829. viesis 11.janvāris 2002 11:27
0 0 Atbildēt

Ir daudzi cilveeki, kas iztiek no "mentu aldzinjaam" .. un vinjiem arii ir gjimenes ar beerneljiem utt .. bet taapeec jau vinji neatljaujaas izmantot savu dienesta staavokli, lai nelikumiigaa celjaa ieguutu naudu. Ja vajag vairaak naudu, tad straadaa vairaak vai citur meklee darbu .. bet ja esi izveeleejies kaadu darbu, tad vismaz dari to godpraatiigi!

8833. viesis 11.janvāris 2002 11:42
0 0 Atbildēt

Yes, Kamikadze, ja nu teiktais būtu "dievam ausī".

Man šad tad rokas vairs neceļas, kad cilvēki savā līmenī uzskata par normu visādas jēlības un gļēvības, aizbildinājoties ar lielām

jēlībām un gļēvībām tur "augšā".

Esmu pārliecināts, ka starp policisiem ir arī daudzi godpratīgi cilvēki ar pareizo attieksmi pret darbu un neizmanto savu dienesta stāvokli pret līdzpilsoņiem.

8834. viesis 11.janvāris 2002 11:49
0 0 Atbildēt

Maaciisimies runaat ar CP! Ja mees pashi zinaasim savas tiesiibas un pienaakumus, nepaarkaapsim noteikumus un neleksimies... Mums nebuus pamata piedaavaat kukuljus CP inspektoriem par vieglaaka soda uzlikshanu un sho pashu inspektoru attieksme pret taadiem autovadiitaajiem krasi mainiisies....

8838. viesis 11.janvāris 2002 12:04
0 0 Atbildēt

Par to otru maģīti jau varēji paklusēt (šoreiz). :))))))

8840. viesis 11.janvāris 2002 12:19
0 0 Atbildēt

Redaktors šoreiz ir bijis labi sagatavojies. :) Bet kā ar sirdsapziņu? Inspektore Redaktoram uzticējās, a šis... Ka tik nesanāk kāds "ļaunais ceļu policists" vairāk...

Qued

8841. viesis 11.janvāris 2002 12:24
0 0 Atbildēt

Ha, ha, presei ētikas likumi nepastāv... Nē, nē, nepārprotiet mani, es 100% atbalstu Redaktora gājienu ar diviem diktafoniem. Pats arī regulāri staipu līdz minidisku rekorderi, un ierakstu dažādas saspringtas biznesa sarunas.

8843. viesis 11.janvāris 2002 12:30
0 0 Atbildēt

Ehhh..... Kaadi mees visi paliekam negodiigi, korumpeeti... utt. pretiigi! kur mees shitaa nonaaksim? Eiropaa jau nu toch nee....

8844. viesis 11.janvāris 2002 12:31
0 0 Atbildēt

Nesaprotu kādas problēmas ir ar to ka policisti aptur mašīnas bez redzama iemasla. Man pret to nau nekādu iebildumu, Ja man viss ir kārtībā, nekad nav bijušas nekādas problēmas un tas aizņem 1 minūti mana laika. Un ja bez iemesla ir apturētas 100 mašīnas, un kaut vienu no tām ir vadījis dzērājs, tad es esmu ar mieru ziedot to vienu minūti. Godīgi sakot man ar CP vispār nekad mana autobraucēja karjerā (8 gadi) nav bijušas problēmas. Vienmēr esmu sodīts pamatoti. Ja esmu pārkāpis, tad neiedziļinos vai policists man nosauc savu pakāpi, uzvārdu utt., jo zinu ka vainīgs esmu tākā tā un zināju uz ko es eju. Un arī policisti vienmēr ir izturējušies korekti. Tā ka manuprāt situācija ar CP nav tik traģiska, bet protams līdz ideālai vēl ir ļoti tālu.

8846. viesis 11.janvāris 2002 12:36
0 0 Atbildēt

Par diktofona iegādi vajadzēs padomāt, jo man ir nācies dzirdēt tādus izteicienus no CP puses... it kā es ar viņu cūkas būtu kopā ganījis. Tā vien liekas ka lielākai daļai CP nav pat 8 klašu izglītība.

8851. viesis 11.janvāris 2002 13:08
0 0 Atbildēt

piekriitu viesim aiz mana ieprieksheejaa komentara..... pats esmu autovadiitaajs ar 15 gadu staazhu un BCD tiesiibaam kabataa, ja esmu paarkaapis un redzu CP kura to ir nofiksejusi, vairumaa gadiijumu esmu stajies pac negaidot kad inspektors skries aaraa un staadinaas.... naf ko noliegt to kas ir aciimredzams... protams, ka esmu arii karsti disputeejis un galu galaa pieraadiijis savu taisniibu divdomiigaas situaacijaas... Taas ir muusu (autovadiitaaju) tiesiibas!

8855. viesis 11.janvāris 2002 13:32
0 0 Atbildēt

Woooo MEGA Žetons Retaktoram!!!

Starp citu pedeja laika tiesam CP ir palikusi loti bezkauniga, un patrule ar savam privatajam automasinam! Tas jau klust apnicigi! Un beziemesla apturesanas jau sen ir pierasta lieta! Piemeram sonedel CP busins Ford Transit (diemzel neesmu piefixejis v/n nr) ar paris "aktivistiem" visas dienas garuma aptur automasinas bezredzama iemesla. Pagajusa gada nogale vini TO aktivi darija ar personigo auto AUDI 200. Neliesi!

Bija man te vel viens gadijums gada beigas:

Braucu es pari Slavu tiltam vuPlavniekiem un pirms tilta ir luksafors. Pie ta ari apstajos. Otraja josla, jo pie mirgojosa zala vel viens auto paspeja aizbraukt no pirmas! Es jau pamaniju, ka vartrume viri zalas vestes berze rokas, kaut ari neko nebiju parkapis! Sagaidiju zalo gaismu un saku braukt. Protams "zalais" lec uz cela un aptur mani. Sakas dialogs, sveiki, inspektors tac un tac dokumentus. Nu iedodu savus papirus, sis apiet apkart masinai un atdod atpakal. Itka viss ok, varetu sapakot savus dok. un braukt talak, bet nepakautrejos uzzinat apturesanas iemeslu. Pec nelielas minstinasanas sekoja diezgan neparliecinosa atbilde: es redz esot krustojuma sacis braukt no otras joslas, kau ari pirma bija briva. Loti strauji esmu uzsacis brauxanu, pie vina ari esmu loti strauji apstajies. Sekoja ari piebilde, ka nevajag lasit avizes, bet gan nopietnas gramatas, tad tadi jautajumi neradisies. Nu neko pasmineju un braucu talak. Karteja patvala - besi ara!!! (Biju ari piespradzejies!!!!!!!)

8856. viesis 11.janvāris 2002 13:33
0 0 Atbildēt

Piemirsu piebilst, ka tas Ford Trasit patrule Basteja bulvari pie Brivibas pieminekla!

8859. viesis 11.janvāris 2002 14:01
0 0 Atbildēt

Kamikadze protams var iztikt ar savu "menta aldziņu", jo nestrādā tādā vietā, kur var piepelnīties. Bet ja strādā un nepiepelnās - tad ir LOHS. Bet ne jau visi dod ķepā un daudzi tiek aizturēti un sodīti. Citreiz svarīgs ir pats rezultāts, nevis veids kā tas iegūts!

8860. viesis 11.janvāris 2002 14:09
0 0 Atbildēt

All suspects are guilty - otherwise they wouldn't be suspects, would they?

8864. viesis 11.janvāris 2002 14:22
0 0 Atbildēt

Tas gan ir cūcīgi diktafons Nr.2

8869. viesis 11.janvāris 2002 14:33
0 0 Atbildēt

Secinaajums viens - Martiness pac ir LOHS ar taadiem uzskatiem.Meerkjis attaisno liidzekljus nav labaakais sauklis prieksh iekshlietu darbiniekiem.Tad jau varbuut atljaut paarbaudiit visus dziivokljus peec kaartas varbuut atrod tochku vai pritonu ??

8870. viesis 11.janvāris 2002 14:34
0 0 Atbildēt

Diktofons Nr. 2 rulle!!! :)

8871. viesis 11.janvāris 2002 14:35
0 0 Atbildēt

Diktofons Nr. 2 rulle!!! :)

Kaut vai tapec, ka cp inspektorei nepietika drosmes tapat padalities informacija! Tatad vina baidas, a ja baidas tad ......

8873. viesis 11.janvāris 2002 14:56
0 0 Atbildēt

Nu affigekj cik tu gudri izdariiji, vienu magjiiti izsleedzi, a otru nee, nu LJOTI GUDRI !

8874. viesis 11.janvāris 2002 14:59
0 0 Atbildēt

Dzilji bezpersonisks broadcast:

Ja esi dziives apbizjots radiijums un regulaari mokies pashpieraadiishanaas kompleksos, vari droshi lekties ar CP, kas aptur bez redzama iemesla, ir to dariijusi un dariis bez juusu piekrishanas. Bet ja nekasiities, dokumentu paarbaude buus 1-2 min. Toties kaadu miilestiibu jutiisi pret dzelteno vestiishu valkaataajiem, kad taa shaadi piemiis asti kaadam autoaizdzineejam, kura kontaa buus arii taveejaa miiluliite (no sirds nenoveelu!)

8875. viesis 11.janvāris 2002 15:05
0 0 Atbildēt

Vienu tadu miluliti pirms gadiem 5-6 man aizdzina no majas pagalma - aste vel sodien nav piemita!!!! Pec 1/2 gada atrada manu miluliti izjauktu meza un sadedzinatu! :( Kasko ari nebija!

8880. viesis 11.janvāris 2002 15:43
0 0 Atbildēt

Domaaju, ka iemeslu CP nevajadzeetu kautreeties pavaicaat. Man naacaas to izmeeginaat 29 dec.veelaa vakaraa, kad CP patruleeja no privaataam a/m Vieniibas gatvee.Kad CP man uzprasiija dokjus, es vispirms paarvaicaaju, ka neesmu sadzirdeejusi aptureesanas iemeslu, to tuulit nosauca - "nedrosa brauksana", tas vareetu buut iemesls, braucot pa neizbraucamiem sniega neceljiem (Satiksmes iela), un tikai tad es iedevu dokumentus.Aptureesana taapat nebija ilgaaka par 1-2 min.

8882. viesis 11.janvāris 2002 15:56
0 0 Atbildēt

555:ja baidies par savu pritonu, vai parasti nedzēris nebrauc, tad tev patiešām ir iemesls uztraukties. No paša pieredzes varu teikt, ka vieglāk aizbēgt no privātām tačkām, nekā no trafarētajām, bet tev protams tādām lietām iekšas par īsu. Tākā nevajag brukt virsū mentiem, kas tevi un daudzus citus tev līdzīgos ir noķēruši šmigā ar privātām tačkām.

8883. viesis 11.janvāris 2002 16:07
0 0 Atbildēt

Martiness: es nestraadaaju taadaa vietaa kur vajag piepelniities, jo manupraat sanjemu pietiekami, lai neuztrauktos par taadu lietu kaa piepelniishanaas. Manupraat tie, kas piepelnaas ir LOHI, jo nespeej cietaa pauriisha deelj dabuut kaartiigu darbu, kuraa var nopelniit savaam vajadziibaam pietiekoshu aldzinju

8892. viesis 11.janvāris 2002 17:02
0 0 Atbildēt

Martiness.

Paaraak skarbi vaardi.Es nebruuku virsuu mentiem.Es gribu lai vinji arii pret autovadiitaajiem izturas ar cienju,tad arii es vinjus cieniishu.Vienkaarshi man shodien izstaastiija gadiijumu peec kura man kaadu laiku gribas domaat ka CP darbinieki(neapgalvoju ka 100%) ir "likumiigais rekets".

P.S.

Par manu pritonu neuztraucies,un dzeerumaa mani nokjer!

8893. viesis 11.janvāris 2002 17:20
0 0 Atbildēt

CP arī izmanto diktofonus, lai visādi redaktori nebrauktu virsū! Žēl, ka pagaidām nevar sacensties, kuram vairāk to diktafonu, gudrinieku saradies daudz! Iesaku redaktoram iestāties darbā CP un parādīt, kā tad vajag strādāt īstam CP inspektoram!

8894. viesis 11.janvāris 2002 17:25
0 0 Atbildēt

Jā, bet Redaktors ir, drošvien, pieradis dzīvot ar citu vērienu, nekā varētu atļauties godīgi strādājot iekš CP. Jātaisa apvērsums, vai?

PS. Nesodiet nu CP-us pārāk skarbi, labi dzīvot gribās visiem, katrs, kā nu māk...

8900. viesis 11.janvāris 2002 17:38
0 0 Atbildēt

Gaidām otra diktafona atšifrējumu, ceru, ka tas būs interesanti! Žetons Redaktoram, ka nenobijās un piestāja fotografēt.

Liela daļa lasītāju nesaprot: civilizētā pasaulē likumi ir rakstīti, lai to ievērotu, vispirmām kārtām jau amatpersonas. Ja amatpersonas pārkāpj likumu, noteikumus - apstādinot bez iemesla, darot to privātā auto, tad tas ir jādara visiem zināms, savādāk šinī valstī valda patvaļa, kad katra amatpersona likumus tulko kā izdevīgāk - pārsniedzu ātrumu, jo braucu pie vēlētājiem, patrulēju, jo alga maza, runāju nelaipni, jo noguris utt. Ja jau autiņus zog, tad jāapstādina tie, kuru apraksts atbilst meklētajiem. Mani galīgi nepārliecina CP arguments, ka mans auto ir iespējams meklēšanā, jo es puslīdz skaidri zinu, ka tādas krāsa, markas auto nav meklēšanā, tas, ka nedroši brauc, strauji uzsāka, beidza braukt, arī kautkā nepārāk pārliecinoši izklausās... atradušies intuīcijas experti!

Redaktors 11.janvāris 2002 17:40
0 0 Atbildēt

viesim no CP 2002-01-11 17:20:19 -

Tas, ka CP ir diktafoni ir apsveicami, bet es jau neko nemeloju - pat vairāk - šajā rakstā ir daudz kas noklusēts, ko varēja uzzināt no CP darbiniekiem. Tā kā par žurnālistu ētiku šeit būtu lieki runāt.

Par darba piedāvājumu - paldies! Sorry, bet neticu, ja jau iAuto pat uz CP rīkotajām akcijām-reidiem netiek uzaicināti... laikam CP baidās, ka mēs ne tā lietas parādīsim.

Speciālist: es nedzīvoju ar kaut kādu vērienu! Iespējams gan, ka ar 120 Ls/mēnesī būtu par maz, bet tas NEKAD neattaisnos likuma pārkāpšanu.

8904. viesis 11.janvāris 2002 17:45
0 0 Atbildēt

Mācīt jau visi māk, un katrs cenšas kaut ko "gudru" izteikt , bet secinājums ir viens- ļaujat mums braukt kā mēs gribam, tikai netraucējiet! Iesaku redaktoram visus viņa pamanītos trūkumus CP darbā tūlīt nosūtīt pašam VP šefam J.Rekšņas k-gam!

Redaktors 11.janvāris 2002 17:48
0 0 Atbildēt

viesis 2002-01-11 17:45:10 CP-

Būtu labi tomēr parakstīties, jo tad būtu sakarīgāka runa...

8909. viesis 11.janvāris 2002 17:57
0 0 Atbildēt

Uz reidiem tiek aicināti visi masu mēdiju pārstāvji, bet pirmām kārtām TV un centrālo laikrakstu žurņālisti, tie ,kuriem tiešām interesē satiksmes drošība! Šis jēdziens jūsu portālam liekas ir svešs.

8910. viesis 11.janvāris 2002 18:00
0 0 Atbildēt

to Redaktors:

100% piekrītu, vienīgi nav iespējams tā - vienā dienā panākt stāvokli, ka CP strādā 100% godīgi un pareizi. Bet tajā virzienā mums visiem (CP un autobraucējiem) ir jāiet! Tā turpināt!

Par ētiku - tātad Tu no sabiedrības esi kaut ko noklusējis? Vai tad žurnālista vaduguns nav faktu nešana tautas masām? ;-)

Par vērienu - Tā mums visiem liekas - nekas sevišķs - gribētos tos Ls vairāk, bet priekš cilvēkiem, kas saņem 120Ls/mēnesi visi auto īpašnieki ir cilvēki, kas dzīvo ar vērienu.

PS. Amatpersonas drīkst darīt tikai to, ko tām atļauj likums. Privātpersonas var darīt visu, ko neaizliedz likums.

Redaktors 11.janvāris 2002 18:05
0 0 Atbildēt

Vai arī pārējiem lasītājiem šķiet pieņemams CP (viesis 2002-01-11 17:57:13) apgalvojums, ka mums jēdziens "satiksmes drošība" ir svešs?

8916. viesis 11.janvāris 2002 18:09
0 0 Atbildēt

Vai tad ar jums var iznākt sakarīga saruna? Jūsu domas sen zināmas-visi cp ir korumpēti, bet padomājiet-kas tad rada tos korumpētos, vai tie nēesat jūs paši, vai tas nav izdevīgi tiem vadītājiem, kas regulāri spļauj virsū likumam, tātad arī jums?

8917. viesis 11.janvāris 2002 18:13
0 0 Atbildēt

jaa jaa jaa.

CP benkju deldeetaaju darba laix tikko beidzaas, un var uz nodoklju maxaataaju reekjina peec darba druski "pakachaat"... :|

8918. viesis 11.janvāris 2002 18:14
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu speciālistam!

Redaktors 11.janvāris 2002 18:17
0 0 Atbildēt

to CP:

vai Jūs esat mēģinājuši sarunāties? Mēs gan esam mēģinājuši: vairākas reizes Vabuļa kungam esmu teicis - dodiet mums pozitīvas ziņas, mēs publicēsim.

Man (iAuto) nav mērķis nomelnot policiju - mans mērķis ir kaut nedaudz norādīt uz pārkāpumiem no to puses, kam tas NAV ATĻAUTS! Cīnīsimies kopīgiem spēkiem.

8920. viesis 11.janvāris 2002 18:19
0 0 Atbildēt

nez kaapeec to paarkaapumu ir LJOTI daudz...

8922. viesis 11.janvāris 2002 18:29
0 0 Atbildēt

Uzskatu otro diktafonu par cuuciibu.Manupraat,ja redaktors garanteetu anonimitaati dabuutu arii inspektores piekrissanu.Tas nevienam nav nosleepums,ka CP ir jaapilda ikmeenessa paarkaapeeju normas.Jaabuut attieciigam skaitam to vai citu paarkaapumu.Ja tas netiek pildiits,taa inspektoora vietaa tiek atrasts cits.Taadu cilveeku kuriem vajag kaut jebkaadu darbu ir nemazums.Juus domaajat,kaapeec tas inspektorinjss ir aizbraucis tur ar savu privaato auto.Atbilde ir pavisam vienkaarssa,taapeec,ka CP automassiinaam truukst visparastaakaas degvielas.Ko tur vispaar runaat par diktafoniem un veel nezin ko...Valstij vajag naudinju un CP ienes ne mazums,tad kaapeec paartraukt slaukt goviiti ko sauc autovadiitaaji...

8923. viesis 11.janvāris 2002 18:35
0 0 Atbildēt

Nu, vai es neteicu, ka nevar iznākt konstruktīva saruna, jo kāds tevi tūlīt nosauks par "beņķu" deldētāju! Starp citu, es arī maksāju nodokļus no savas algas! Ja jums neinteresē CP viedoklis-varu sarunā nepiedalīties. Labāk ir paklusēt, nekā saņemt nepamatotus pārmetumus.Labprāt gribētu aprunāties ar "speciālistu", sakarīgi spriežat par CP problēmām!

8924. viesis 11.janvāris 2002 18:42
0 0 Atbildēt

to Redaktors 2002-01-11 18:05:29:

Nē.

to viesis-CP:

Kādam, neatkarīgam, ir jākontrolē, ko ierēdņi dara, un tas neattiecas uz CP vien, jo man, personīgi, nav skaidrs, kur aiziet mani nodokļu maksājumi (es jau 7 gadus maksāju abs. visus nodokļus!), kas ir izmainījies autovadītāju labā pēdējo gadu laikā no CP viedokļa - kardināli nekas. Joprojām no CP puses turpinās likumu/normatīvo aktu pārkāpšana. Tiek tērēti 1200Ls disku iegādei Salaspils CP. CP-isti uz ielas joprojām tiek izlaisti juridiski nesagatavoti, piem. kādas tiesības bija rakstā minētajiem CP darbiniekiem interesēties par fotogrāfēšanu. Iela ir publiska vieta un tur var fotogrāfēt, filmēt katrs kas to vēlās. Kāpēc CP laukos joprojām prasa uzrādīt aptieciņu/ugunsdzēšamo/trīstūri - tā ir mašīnas tehniskā stāvokļa pārbaude, t.i. CSDD uzdevums. Ko tad Tu, viesi-CP darbiniek iesaki, izlikties ka tā visa Latvijā nav, viss ar CP ir kārtībā. Naudas nav, lai būtu kārtība? - nu tātad Tev ir slikta priekšniecība, kas nevar izsist naudu CP vajadzībām, citas valsts budžeta institūcijas (muita) māk un tērē uz nebēdu. Un vai visi CP tēriņi ir pamatoti? Spriest nevaru, jo no manis un 1000šiem citu tie tiek veiksmīgi slēpti.

PS. Šveicē katram nodokļu maksātājam, pēc vēlmes, katru mēnesi pašvaldība piesūta atreferējumu - kā nodokļos iemaksātā nauda ir iztērēta.

8926. viesis 11.janvāris 2002 18:52
0 0 Atbildēt

CSN pārkāpumu tik tiešām ir ļoti daudz, vairāk par 300 000 gadā, vai tas ir normāli? Ja Rīgā vien katru dienu pašlaik inotiek ap 100 avārijas? Kur mēs ejam?Nu spriedīsim,ar kādām mašīnām brauc CP, varbūt nonāksim tiktāl, ka aprunāsim, kādas apakšbikses drīkst vilkt CP, stāvot postenī!

8928. viesis 11.janvāris 2002 19:10
0 0 Atbildēt

viesim 2002-01-11 18:52:09:

jaa, par taam apakshbixeem arii vajadzeetu saakt piesieties. :) ne par velti Cp ir jaabuu gaishi zaljajam "uzvalcinjam" muguraa... tas pats attiecas uz dienesta auto... ceru ka izteicos neaizskaroshi.

8929. viesis 11.janvāris 2002 19:15
0 0 Atbildēt

Aptieciņa u.c aprīkojums tik tiešām uz satiksmes drošību neiespaido tik cik , piem., braukšana alkohola reibumā! Bet ceļu satiksmē nav sīkumu, piekrītat?Juridisko izglītību ieguvušie pie mums nezin kāpēc nenāk, izdzirdot par "lielo" atalgojumu un jaukajiem darba apstākļiem uz ielas, kas nomaļus vērotājam liekas gatavā paradīze! Juristi, lūdzu nākat pie mums strādāt, ievedīsīm perfektu kārtību uz mūsu ceļiem un ielām!Es arī uzskatu, pie mums jāstrādā cilvēkiem ar augstāko juridisko, ar augstāko medicīnisko izglītību, jābūt fiziski spēcīgam un psiholoģiski perfekti sagatavotam! Šādam jābūt būtu normālam CP inspektoram. Lūdzu piesakaties darbā supermeņi, veidosim jaunu LR ceļu policiju!

8930. viesis 11.janvāris 2002 19:27
0 0 Atbildēt

Forma tik tiešām ir paredzēta zila.Es pats pēdējos gadus esmu saņēmis tikai formu melnā krāsā. Ja visu uzvelk to ko dod valsts, diezin vai 12 stundas nostāvēsi uz ielas šādos apstākļos? Toties darbs svaigā gaisā, nu gatavā paradīze!

8931. viesis 11.janvāris 2002 19:29
0 0 Atbildēt

supermenji jau tur straadaa... redzot kaa vinji skrien paari ielai, lai iekaseetu kaarteejo pieciiti par 71 km/h vai arii kaa "patrulee" starp auto druuzmu pie Juglas kad ir sarkanais.

8932. viesis 11.janvāris 2002 19:36
0 0 Atbildēt

Nu ŗedzi, sāc ar sevi. Nebrauc ar 71 kmst., nedod iemeslu iekasēt priekš valsts to piecīti! Nebūs jāskatās uz skrejošu cp'!

8933. viesis 11.janvāris 2002 19:48
0 0 Atbildēt

ja jau buutu iekaseejis preiksh valsts...

8935. viesis 11.janvāris 2002 20:36
0 0 Atbildēt

$#%^& ka varat d*rzt.

ps. redaktors rulz akal.... ei nost, otrs diktafoninjsh... mmm. kad iegaadaasies digitaalo videokameru pildspalvaa, lai mees visi varam nolaadeet mpeg'us :))) ?

8937. viesis 11.janvāris 2002 22:21
0 0 Atbildēt

man te buutu paari jautaajumu tieshi tiem VIESIEM:

1.

ja kaadam ir maza aldzinja, vai citaadi apgruutinaats finansiaalais staavoklis vai tas dod iemeslu zagt, laupiit vai citaadi izvedot pretlikumiigu darbiibu?? te ietverama arii taa nelikumigaa pieciishu kaseeshana.

2.

vai taas fotograafijas, kuraas tiek fikseetas CP automashinas patruleejot un apturot autovadiitajus ar likumu neatljautaas vietaas nav satiksmes DROSHIIBA??? Kaa var teikt , ka netiek nekas dariits satiksmes droshiibas zinjaa??

3.

vai likumu ieveero tikai CP, kas ir JURISTI, FIZISKI SAGATAVOTI UN SAVAADAAK SAGATAVOTI??? vai CP, kura ir taadaa kaada taa ir, kaut kaadu iemeslu deelj nevar ieveerot likumus??

labpraat redzeetu interviju ar to CP , kas tik centiigi aizstaaveejas - redzakcijas taalrunis ir pieejams, tas nav nosleepts!! Jaa, DISKUSIJA ir tieshi taa , kas var savest divas GUDRI domajoshas puses kopaa. Un labpraat tieshaam gribeetos redzet kada reida reportaažu arii sheit internetaa.

8939. viesis 11.janvāris 2002 23:50
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-01-11 19:15:50:

Protams, daudz kas atduras pret naudas trūkumu, vai pareizāk sakot, sliktu tās sadali/pārvaldi. Taču daudzas nejēdzības ir tikai neizdarība, vai rīvēšanās starp dažādu valsts institūciju vadību.

Bet galvenais CP trūkums, manā uztverē, ir slikta piemēra rādīšana:

1. Regulāri novēroju CP darbiniekus, kuri brauc nepiesprādzējušies.

2. CP darbinieki, tā pat kā visi citi, pārkāpj ātrumu. Bez ieslēgtām bākugunīm.

3. Nu ja ir pieņemti noteikumi, ar kādām mašīnām kur un kad CP var dežūrēt, tad to nu vajadzētu ievērot, vai ne?

4. CP baidīšanās no dažādiem AA, RD, MK un tamlīdzīgiem numuriem. Tas tikai pierāda CP augšas atkarību no kaut kā. Esmu braucis ar AA numuriem kā pasažieris, šoferim noteikumi nebija rakstīti - foršākais gājiens bija CP patruļmašīnas apdzīšana šķērsojot dubulto svītru uz ceļa ar sekojošu nogriešanos neatļautā vietā. Policijas patruļmašīnas degungalā. No policijas Volvo - reakcijas nekādas. Un nevaru es neko pārmest konkrētajam inspektoram, kuram pietrūka drosmes iejaukties, sistēma tāda.

Nevienam nav un nebūs respekta un cieņas pret CP darbinieku, kura galvenais mērķis ir atklāt kādu pārkāpumu autobraucēja darbībā lai iekasētu 5 Ls, nevis veicināt ātras un drošas satiksmes nodrošināšanu - tas taču ir CP mērķis.

Vēl daži personīgi novērotie CP izdarītie pārkāpumi:

1. CP uz dežūras vietu atbraucis ar privāto auto kura riepām kordas lien ārā. TA tai mašīnai nevarētu būt izieta.

2. Esmu redzējis divos naktī braucam CP patruļmašīnu braucam pa vienvirziena ielu pretējā braukšanas virzienā. More po koļeno

3. CP darbinieks uz pārpildītas šosejas aptur un uzrāda radara rādijumu, kurš manu braukšanas ātrumu pārsniedz par 35 km/h(par CP posteņa esamību mani bija brīdinājušas pretīmbraucošie auto, tādēļ 1.5 km iepriekš sabremzējos līdz acīmredzami lēniem 80 km/h).

4. Zinu daudzus (vai 5 ir daudz dotajā gadījumā?) cilvēkus, kuri, kaut bijuši pieķerti braucam šmigā, pēc attiecīgo telefonzvanu veikšanas un konkrēta biezuma aploksnes nešanas kaut kur, dabon savas apliecības atpakaļ - un CP datubāzēs nepaliek neviena slikta ieraksta par konkrēto vadītāju.

5. Avāriju situāciju rasborkas - arī iespējams ir viss ko vien fantāzija spēj sadomāt.

6. Esmu vairākkārtīgi, pēc CP inspektora norādes, apstājies tādās vietās, kur auto stāvēšana nav atļauta un ir avārijas situāciju veidojoša.

7. Traģikomisks gadījums - aptur CP - Labdien, inspektors vārds tāds, uzvārds šitāds, dokumentu pārbaude, lūdzu Jūsu VA un TLRA. Iedodu. Paņem un aiziet uz savu patruļmašīnu. Viss ļoti pieklājīgi. Sēžu gaidu. Nesteidzos. Paiet 15 min. - kāpj ārā no savas patruļmašīnas un dusmīgs nāk, vaicā - ko es nenākot uz viņa auto pēc saviem dokumentiem. Saku, ka bez CP darbinieka atļaujas no mašīnas kāpt ārā nedrīkstu. Nākošās 20 min. pavadīju dažādās procedūrās - pūšana trubiņā, haubes vaļā/ciet vēršana, lai var salīdzināt virsbūves numurus ar nozagto auto sarakstu un atbilstību numurzīmei (rācija čerkstēja nenormāli - viss tika pārjautāts 3-4 reizes), tas viss tika darīts ar uzsvērtu padziļinātu pašcieņu un nesteidzīgi pa vidu iestarpinot dažādus foršus jautājumus/pavēles - Uz kurieni braucat? Izslēdziet taču to radio! Kas jums bagāžniekā? Viss vairāk inspektoru satrauca mans možais noskaņojums visu šo teātri spēlējot. Eh, ja to kāds būtu nofilmējis - varētu rādīt pēc Mr.Bean.

Un vēl, tie posteņi klusajās nomaļajā vietās, kur nav gājēju un mašīnas reti - ideāli, mēri ar radaru - visi pārkāpēji. Tai pat laikā kaut kur Rīgas centrā notiek gonkas gar bērnudārziem, skolām, dzīvojamo masīvu pagalmos - neviena CP. Tā jau ir slikta CP resursu pārdale un/vai slikta darba mērķu nospraušana - kā ir CP inspektoram, kas viņam ir jāpanāk - jāsavāc pa dienu X kvītis par pārkāpumiem, vai jādežūrē konkrētajā apgabalā un jāpanāk kārtība/bezavāriju situācija tur. Diemžēl pirmais variants.

PS1. Tiešām ticu ka 9 no 10 CP inspektoriem savu darbu veic cik nu labi māk un ir tam apmācīti. Diemžēl, to iespaidu par CP veido tas 1 no 10.

PS2. Tiešām būtu normāli, ja dažādie viesis piereģistrētos, būtu vieglāk izsekot domu gājienam.

8940. viesis 12.janvāris 2002 0:01
0 0 Atbildēt

Ideaals komentaars SPECIALISTAM.....taa turpinat!!!

8947. viesis 12.janvāris 2002 14:36
0 0 Atbildēt

Apnicis visu laiku atkārtot vienu un to pašu...

Vienu vārdu sakot menti ir apdauzīti idioti un parazīti.

8948. viesis 12.janvāris 2002 17:15
0 0 Atbildēt

Neuzskatu, ka cieniijamais raxta autors ir uzvedies korekti neizsleedzot otru diktafonu, ja jau reiz bij vienoshanaas neieraxtiit sarunu. Nevar gaidiit godiigu attieksmi pret sevi, ja pats kraapies. AP

8949. viesis 12.janvāris 2002 17:23
0 0 Atbildēt

Jāpiezīmē, ka policijas ķeršana no krūmiem ar radaru arī nav īpaši korekta lieta!

8951. viesis 12.janvāris 2002 17:38
0 0 Atbildēt

Tas viss izskataas peec speeles uz vieniem vaartiem.Autovadiitaajam Celju Policists nekad nebuus pietiekami labs,tas jau buutu absurdi.Taa kaa turpinaasim vien mekleet vinju vaajaaas vietas un neljausim vinjiem dariit vinju darbu.

Kas attiecas uz pieciissiem,passi vien censsamies vinjiem tos iegruust.Cik buus taadu,kas drossi gribees sanjemt taadu sodu kaadu ir pelniijis,kaadu noteicis likums.Kurss ir gaajis cauri visaam taam administratiivajaam dzirnavaam zina to pietiekami labi,ka tas ir visai nepatiikami un arii stipri daargaak...Kameer mums passiem nemainiisies attieksme pret likumu arii mineeta situaacija neuzlabosies.Kameer buus deveeji tikmeer buus arii njeemeeji savaadaak nemaz buut nevar...

8955. viesis 12.janvāris 2002 20:38
0 0 Atbildēt

Manupraat CP vadiiba ir jaanomaina. Nu nevar taks sodiem maksaat 120 ls meenesii policijas darbiniekam. Taada vadiiba sastaav pat nevis no stulbenjiem, bet no bleeziem un kraapniekiem.

8957. viesis 12.janvāris 2002 21:27
0 0 Atbildēt

To: Speciaalists

jaa, ljoti jauki ka cilveeki te tieshaam gruuzh sakariigu bazaru. pasaki kaadam koleegjim lai uzsauc alinju manaa vaardaa :)).

mazliet oponeeshu tikai diviem punktiem.....

Par 4. punktu gan augsheejajaa daljaa gan apaksheejaa.

Nu redz... par tiem AA, MK utt... tieshaam man liekas ka lai jau tie vechi skrien, no taa jau satixme nepaliek nedroshaaka.... vinjiem ir profeslionaali shoferi... uzskatu, ka aatrs, ass, paarliecinoshs un straujsh brauceejs kuram varbuut taa pabiezhaak sanaak pabaarstiities ar piechukiem, ir daudz 'veelamaax' satiksmes daliibniex nekaa dazha laba apdauziita sievele kura rubii tikai to ko iedzen paurii pirms exaameniem un liek shausminaaties visiem apkaartesoshajiem brauceejiem vai kaads tipiskais 'seenjotaajz' ;). Nu saprati domu... Pietam, mees tachu visi ticam, ka vinji godpraatiigi brauc pildiit savu dienishkjo pienaakumu pret valsti, un mums no taa buus labaak utt - VAI NE :PPPP?

Un par tiem sakariem un aploxniiteem... zini, buutu Tev taadas iespeejas, tici man... buutu viss ok :). Jaa, arii es paziistu cilveekus kuriem tikai jaauzgriezh kaads numurinjsh... apskauzhu... ;)

8960. viesis 13.janvāris 2002 13:04
0 0 Atbildēt

LABDIEN DRAUGI.PERNAVAS iela ir vinu medibu lauks.loti biezi vini tur stav ar netrafaretu auto.es brinos ka jus to nezinat.mums JURMALA ir ta gribi dzivot uz cela ir kadreiz kautko jausauc CP. es jums novelu jauku so brivdienu un paldies ka lasijat manu komentaru.visiem milu un jauku jauno gadu./VIESIS./

8968. viesis 13.janvāris 2002 18:05
0 0 Atbildēt

tas gan labveeliigs :)).

tnx, Tev to pashu...

8970. viesis 13.janvāris 2002 18:13
0 0 Atbildēt

No labvēlīgā viesa sacītā saprotu, ka ja meitenes grib dzīvot uz ielas, viņas sauc CP?!. Interesanti!!!

9101. viesis 14.janvāris 2002 9:00
0 0 Atbildēt

Redaktors ir pipsis sakot kasities sava debilisma pec, panaca, ka CP darbiniece nepildija savus dienesta pienakumus, lidz ar ko iespejam, ka taja laika garam pabrauca iesmigojusi vaditaji, bet redaktor par vinu darbu es ari maksaju lidz ar ko es gribu lai vini strada, nevis bazare ar lohiem. Jaunu kaut ko uzzinaji, protams visu jau zinamo. Atkartosana zinasanu mate!

Kasigais :-(

9130. viesis 14.janvāris 2002 11:22
0 0 Atbildēt

Speciālists te daudz laba sarakstīja, savukārt Perfs, jau sakomentēja kā riktīgs nihilists, šādus izņēmumus pieļaujot, saraksta varētu izrādīties garš.

Viesi(s) no CP ir galīgi apvainojies, bet, vecais, argumentē, saraksti punktus 1-100, kad CP ir rīkojusies labi un pareizi, liec pretī kautko, nepadodies, gaidām to visu labo!

9223. viesis 14.janvāris 2002 17:00
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu ''speciaalista'' uzkaitiitajiem punktiem par CP paarkaapumiem un visatlautibu.

Kaapeec man buutu jaarespektee CP, ja NEVIENAM no viniem neinteresee kaartiiba uz ielaam. NEVIENAM !!! Varbuut dazs tikai telo pareizo, nenjem tos piecisus, bet sirds dzilumos ir atvieglots, ka izgaz savus berniba raditos kompleksus uz kadu parkapeju. Visi paareejie vienkaarsi ir ieintereseti nopelniit, par kautkaadu kaartiibu uz ielaam aizmirstot.

9232. viesis 14.janvāris 2002 17:29
0 0 Atbildēt

Bet mīļie, atcerēsimies teicienu "zivs pūst no galvas". Valsts no...

Vai tad ne?

9257. viesis 15.janvāris 2002 9:34
0 0 Atbildēt

jā jā seskas smird no pakaļas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Viens no retajiem sedaniem Toyota Camry būs pieejams Latvijā no 38 600 līdz 46 500 eiro (+ VIDEO)

Vidējās klases sedans Toyota Camry šogad ieiet savā devītajā paaudzē. Pasaulē tas ir visvairāk pārdotais sedans ar vairāk nekā 21 miljonu eksemplāru. Jaunākais modelis Eiropā tiek piedāvāts vien izvēlētos tirgos, tajā skaitā arī Baltijā. Lasīt vairāk

 

Pasaules pirmizrāde elektroauto Škoda Elroq Prāgā! No 33 000 eur, no 380 km distance (+ VIDEO) 12

iAutolv ir klāt pilnīgi jaunā Škoda Elroq elektriskās piedziņas krosovera prezentācijā. Lasīt vairāk

 

Automašīnu lietošanas nodokli cels par 10% un prasīs samaksāt katru gadu 61

Finanšu ministrijas (FM) sagatavotie un saskaņošanai iesniegtie grozījumi Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likumā paredz no 2025.gada palielināt visas transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likmes par 10%. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Škoda Kodiaq plug-in hibrīdu (+ VIDEO) 2

Lādējamie hibrīdi palielinātas valsts subsīdijas dēļ kļuvuši tik aktuāli, ka bez tiem neiztiek vien retais mūsdienu SUV. Škoda Kodiaq iV 1,5 litru benzīna turbodzinējs savienots ar 85 kW elektromotoru. Sistēmas summārā jauda ir 204 ZS. Uzlādes ligzda ir kreisajā spārnā, bet virs tās vīd uzraksts “SportLine”. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti