Janvārī Japānā sākusies divu jaunu automobīļu Toyota Premio un Allion pārdošana. Abi modeļi konstruēti uz vienas platformas un tiem ir vienādi gabarīti.(garums - 4,7m, augstums - 1,7m, platums - 2.0m.). Arī dzinēji ir vienādi - 1,5, 1,8 un 2,0l "benzīnnieki" (pēdējais ar tiešo degvielas iešprici un 152Zs). Standartizpildījumā automobīļiem ir priekšējā piedziņa, bet par atsevišķu samaksu pārī ar 1,8l dzinēju var pasūtīt pilnpiedziņas transmisiju.
![](images/zinas/toyotaforse300.jpg)
Sedani
Premio un
Allion nomainīs attiecīgi modeļus
Corona un
Calina. Salīdzinot ar priekšgājējiem, riteņu bāze palielinājusies par 120mm, bet salons pagarināts par 35mm, kam būtu labvēlīgi jāietekmē aizmugurē sēdošo pasažieru komforta līmenis. Tāpat par 60mm palielināts salona augstums.
Premio uztverams kā dārgāks, prestižāks auto, tāpēc tā interjers izstrādāts "kokā".
Allion orientēts uz gados jaunākiem pircējiem, sportiskā stila cienītājiem. Tā salons ieturēts melnos toņos.
Sedana
Premio cena, atkarībā no komplektācijas un aprīkojuma pakāpes, svārstās robežās no $12000 līdz $15000.
Allion ir nedaudz lētāks - no $11800 līdz $14700.
Abu modeļu plānotais kopējais pārdošanas apjoms ir 3500 automobīļi.
iAuto//AutoInform
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
Meerfija likums - kad kaut kas labs un leets paraadaas to noteikti nevareet nopirkt Latvijaa :[