Šveicieši prezentē «ultravieglu superauto» 10

 
9.marts 2005 11:40

Šveices kompānija Orca Ženēvas autosalonā prezentējusi superauto C113. Auto svars ir tikai 850 kilogrami, bet dzinēja jauda - 650 Zs.



Turklāt šveicieši pacentušies taupīt visur, kur vien iespējams. Tādējādi auto dzinējs sver tikai 200 kilogramu, jo tā ražošanai izmantoti kompozīmateriāli, kas stiprinājumu vietās drošināti ar alumīniju.



Auto virsbūve, kas sastāv no 10 elementiem, arī izgatavota no alumīnija un sver tikai 45 kilogramus.



Pārējos 605 kilogramus veido šasijas ar aktīvo, elektrovadāmu piekari.



Aiz 18 collu riteņu diskiem slēpjas jaudīgi bremžu mehānismi, kas spēj ātri savaldīt 245/35 izmēra riepas priekšpusē un 295/30 - aizmugurē.



Auto uz priekšu dzen Audi ražojuma V8 agregāts, kas uzlabots tūninga ateljē MTM. Tur dzinējam pievienotas divas turbīnas, kā rezultātā jauda pieaugusi līdz 650 Zs pie 5 400 apgriezieniem minūtē.



Dzinējs darbojas tandēmā ar septiņpakāpju transmisiju ar sekvenciālo režīmu. 100 km/h Orca C 113 spēj sasniegt 3 (!) sekundēs, bet jau pēc 8,5 tā ātrums ir 200 km/h.



Kā maksimālo ātrumu ražotāji uzrādījuši 360 km/h. Jaunais auto maksā 300 000 eiro.


 
Visi komentāri
 
159839. viesis 9.marts 2005 12:13
0 0 Atbildēt

aga - superviegls un supernedroshs ... par ar kaadiem 40 km/h iepirdiisi kokaa un varees kaads tavas detaljas mekleet tuvaakajaa apkaartnee ;)

159854. viesis 9.marts 2005 13:05
0 0 Atbildēt

Taads... fifiigs. Nu bet uz veikalu man nebuutu kauns ar taadu aizbraukt.

159861. viesis 9.marts 2005 13:44
0 0 Atbildēt

manā bērnībā laukos dzeki bija nošķīluši zapiņu un sakarā ar detaļu trūkumu, kas papildināts ar finiera pieejamību + rociņām no pareizās vietas...

rezultātā bij' sanācis līdzīgi katains pepelacs - varbūt zirdziņu bij' mazāk :)

159885. viesis 9.marts 2005 15:55
0 0 Atbildēt

Superviegls ar super labaam bremzeem, un ja past esi bezsmadzenju radiijums tad arii neav ko zheeloties par to ka savu dziivi beigsi kokaa. Man gan aizdoma ka shis auto vareetu but droshaaks pie tiem pashiem EuroNCAP testu aatrumiem kaa liela dalja videjas klases auto.

159899. viesis 9.marts 2005 18:36
0 0 Atbildēt

Dikti jau nu atgaadina veco labo 1968. gada Lamborghini Countach... :-D

159903. viesis 9.marts 2005 18:39
0 0 Atbildēt

Pa latvijas bedreem un kupenaam ar taadu nepabrauks.

159919. viesis 10.marts 2005 8:47
0 0 Atbildēt

mjā, uzrāviens iespaidīgs...un par drošību nav ko uztraukties...spoileri liel''akā ātrumā piespiezh auto pie ceļa, un drošības rāmis padara savu darbu tieši tā kā citos tamlīdzīgos auto.

turpretīm, man jau liekas, ka 2 tonnīgs murcielago atrāk izlidos no līkuma, nekā šis te mazais knislis.

160015. viesis 10.marts 2005 17:42
0 0 Atbildēt

Man lloti patiik ssis raksts.

160190. viesis 14.marts 2005 10:40
0 0 Atbildēt

Dzineejs no Audi, bet iisteniibaa izmantoti kompoziitmateriaali:+

Laikam tuuningfirma speej paarmainiit audi dzineeja komponentes/ Cena viennoziimiigi par maz prieksh sveiciesu garadarba:(

160233. viesis 14.marts 2005 16:00
0 0 Atbildēt

Diez vai šim braucamajam neskartā formātā izdotos šķērsot to vietu pāri tramvaja sliedēm uz brīvībenes gaisa tilta nobrauktuves, pie tramvaju depo izbrauktuves... Reiz dzirdēju, ka tajā vietā pagājušovasar viens fricis savai korvetei bija nolauzis puspiekari.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti