Melnais krustojums mācībniekiem (+ foto) 88

 
19.augusts 2005 13:19

Jau kādu laiku iepriekš ziņojām par "nelaimīgo" krustojumu pie Mūsa motors, kur mācību automobiļi nereti iekļūst avārijās.



Arī šodien notika klasiska avārija. Nobraucot no Bauskas ielas pārvada pie "Mūsa Motors" ir krustojums ar brauktuvi, kas sākas no Ulmaņa gatves un savieno to ar Mūkusalas ielu (gar tiltu).



Mācību auto, kā laikam to viņiem māca autoskolās, piebremzēja pie zīmes "Dodiet ceļu". Varbūt tas bija nepieciešams. Bet varbūt nē. Aiz "M" braucošais Audi vadītājs to [bremzēšanu] nebija paredzējis un ... ir rezultāts.



Varbūt pie šī krustojuma vajadzētu uzlikt brīdinājumu - "mācībnieki šeit vienmēr bremzē?"

Ieteikums vadītājiem. Ieturiet vismaz divas reizes lielāku distanci, kā parasti, aiz automobiļiem, kam uz jumta ir "M".
Ieteikums instruktoriem. Nemāciet audzēkņus bremzēt pie katras "Dodiet ceļu" zīmes. Ar to jau šī zīme atšķiras no zīmes... Izskaidrojiet viņiem to atšķirību.

Tagad atkārtosim nedaudz teoriju:
1.14. dot ceļu − prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;

6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

un pats svarīgākais:
10. Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

iAuto
Foto: iauto lasītājs, RED_95


 
Visi komentāri
 
175949. viesis 19.augusts 2005 13:24
0 0 Atbildēt

audi lohs, ko tur vēl piebilst.

nez kāpēc mācībniekiem ir tik uzkrītoši marķēti auto ???

175950. viesis 19.augusts 2005 13:26
0 0 Atbildēt

distanci vajag ievērot!!!! un pie stūres atrodoties ir jāparedz visas iespējamās darbības uz priekšu.

braucot pa ielu vienmēr uzmanos no M(muļļām), un no M(moskvičiem).

175951. viesis 19.augusts 2005 13:28
0 0 Atbildēt

Šeit gan mācībnieku nevar vainot, jo krustojums tiem kam maz prakses nav vienkārši izbraucams. Braukt un skatīties atpakaļ nemaz nav tik vienkārši, bet ja kāds saka, ka tas ir nieks, tad šeit ir uzskatāmi redzams, ka tā viss nav. Nekad nevajag paļauties uz to ka visi darīs tāpat kā tu.

175952. viesis 19.augusts 2005 13:30
0 0 Atbildēt

Tad jau sanāk, ka redaktors iesaka nebremzēt pirms zīmes "Dodiet ceļu".

Redaktors 19.augusts 2005 13:31
0 0 Atbildēt

Es iesaku "dot ceļu" tikai tad, JA IR, KAM DOT!!!

175954. viesis 19.augusts 2005 13:33
0 0 Atbildēt

Piebremzē, apskaties vai ir kam dot ceļu un tad rīkojies tālāk. Skatīties sāniski atpakaļ un tajā pašā laikā uz priekšu ir diezgan grūti.

175955. viesis 19.augusts 2005 13:34
0 0 Atbildēt

repeat!audi lohs!!!pirmkaart distance ir jaaietur vienmeer,jo iipashi no"M" un otrkaart tas krusts nav nemaz tik vnk,kaa izskataas.Taa liekas,ka tie,kas brauc lejaa no Bauskas ielas,var braukt pat nepiebremzeejot(ja skataas uz horizontaalajiem apziimejumiem,tad taa ari var padomaat)neskatoties uz ziimi"dodiet celu"...un parasti jau nekas ari nenotiek,jo tie,kas naak lejaa no K.Ulmana gatves parasti uzreiz nelec uz pirmo joslu,bet paliek otrajaa(eertaak pasham un citiem ari),BET,es esmu trolejbusa vadiitaajs un parasti straadaaju pa 19-o un lieta taada,ka trolejbusam tajaa posmaa nav paaraak labs kontaktiikls,kursh veel piedevaam atrodas virs maleejaas joslas un peec paardesmit metriem atrodas pietura"celu paarvalde",tad kaa mees daram:nobraucam,mazliet sabremzeejam un uzreiz aiz nepaartrauktaas liinijas iipashi neskatoties spoguljos,ceertam iekshaa pirmajaa joslaa...un ja vadiitaajs,kursh brauc lejaa no Bauskas ielas,nevelna neskataas,tad var sanaakt visaadi.

175956. viesis 19.augusts 2005 13:34
0 0 Atbildēt

eu, a kāpēc tur tā šķērsām līnija ir uzzīmēta un ko tā nozīmē? ķipa stoplīnija???

Redaktors 19.augusts 2005 13:35
0 0 Atbildēt

Tā ir līnija, kur jādod ceļš, ja tas ir nepieciešams.

175958. viesis 19.augusts 2005 13:37
0 0 Atbildēt

Distanci vajag ieveerot + maaciibniekam ir ziime uz jumta, jaabuut uzmaniigam. Vinji bremzee visaadu iemeslu peec, kaut vai tapeec, ka noslaapst. Shajaa gadiijumaa Audi ir vainiigs, jo pats vien ir radiijis biistamu un satiksmei trauceejoshu situaaciju, kuras rezultaataa ir avaarija :> A pirmie autora mineetie punkti neko nenoziimee. Buutu labaak par distances ieveeroshanu nociteejis. Jebkuraa gadiijumaa pat ne maaciibniekam var gadiities dajebkas - kaut tehniska kjibele, slikti ar sirdi, utt.

175959. viesis 19.augusts 2005 13:38
0 0 Atbildēt

a incanti.... kāds nav mēģinājis noķert mācībnieku pakaļā? tajā pašā krustā :)

175960. viesis 19.augusts 2005 13:40
0 0 Atbildēt

Jā, var redzēt, ka nedzīvojat rajonā, kur mudž no šiem braukt gribētājiem. Jautrāk būs visiem, kad mācībniekiem tiks atcelti konkrētie maršruti un tie izsēsies pa visu pilsētu. Tad sapratīsiet, ko nozīmē "nesteidzīgie" M-burtainie uz katra stūra.

175961. viesis 19.augusts 2005 13:44
0 0 Atbildēt

Vakar arii gandriiz ietaraneeju vienam maaciibniekam aiz muguras braucot. Shim bija galvenais, bet samiizies nolika tomeer pa bremzeem, jibal 20 cm pietruuka no bampera!

175962. viesis 19.augusts 2005 13:47
0 0 Atbildēt

bet ja VAJADZEEJA bremzeet,a ko,nebremzeet...liist zem trolejbusa?Un ja tur buutu lauku onka braukusi un taada pat sadursme buutu bijusi?Vai tad vispaar buutu tapis shis raksts?Redaktoram redzamas antipaatijas pret "M"!Nu es jau ari neesmu baigajaa sajuusmaa,bet kaut kaa vienmeer censhos atcereeties,ka pirms vairaakiem gadiem pats biju taads nerga,kursh drebeeja,stresoja un velna nesaprata...

175963. viesis 19.augusts 2005 13:48
0 0 Atbildēt

Neizskatās, ka mācībnieka BMW būtu cietis. Pats AUDI droši ka lūrēja atpakaļ, vai nenāk kāds autiņš un tajā brīdī mācībnieks piebremzēja, bet audi nepaspēja noreaģēt.

175964. viesis 19.augusts 2005 13:53
0 0 Atbildēt

DISTANCE!

un nevajag priekšā braucošajam līzt dirsā!

175965. viesis 19.augusts 2005 13:54
0 0 Atbildēt

redam tas krusts patīk, jo tajā vietā viņa korišs (kaukāc rallists ar aizvēsturisku auģiku) arī māucībnieku sabučāja :P

175966. viesis 19.augusts 2005 13:55
0 0 Atbildēt

aaa...:)

175967. viesis 19.augusts 2005 13:59
0 0 Atbildēt

SMuks Bembis,tiesham vairak par 20,000 Eur maksa:) A bmw ir tanks, bet audi ir shrots

175968. viesis 19.augusts 2005 14:11
0 0 Atbildēt

Šitādus bremzētājus (ne tikai "M") vajag apbraukt nevis likt pakaļā. Tur tam manevram vietas pietiek. :D :D :D

175970. viesis 19.augusts 2005 14:11
0 0 Atbildēt

:D

175971. viesis 19.augusts 2005 14:15
0 0 Atbildēt

Redaktors un citi publicisti kārtējo reizi tendenciozi traktē neviennomīzīgu situāciju. Man tas šķiet vienkārši bēdīgi :(, pie tam nekāda apraksta nav - vai kāds brauca, nebrauca? Vienkārši mēģinājums izteikt cik slikti ir visi mācībnieki un kā tie apbižo profesionālos Audi šrotu vadjilas, kuriem patīk skatīties pa malām un pārāk daudz domāt!

175973. viesis 19.augusts 2005 14:26
0 0 Atbildēt

Punkts 10. būtu lieliski piemērojams tiem, kas uzskata, ka labos laika apstākļos, kad redzamība ir laba, pa šosejām ir jāgāž ar ātrumu 60-80 km/h. Jo viņuprāt tas nerada satiksmei bīstamas situācijas... Cik atminu - apdzīšana tiek uzskatīta par bīstamu manevru, jo saistīts ar iebraukšanu pretējā braukšanas joslā...

175975. viesis 19.augusts 2005 14:32
0 0 Atbildēt

Manuprāt tur nevajadzētu nekādus "dodiet ceļu". Brauktuve ir pietiekami plata, lai tur sazīmētu 2 joslas, vienu tiem, kas no Bauskas ielas, otru tiem, kas no Ulmaņa gatves. Un tālāk jau normāla pārkārtošanās joslās, kur nu kuram tālāk vajag.

175976. viesis 19.augusts 2005 14:38
0 0 Atbildēt

Kāpēc melnais krusts mācībniekiem? Man šķiet, ka drīzāk visiem pārējie, kuri distanci neievēro.

175977. viesis 19.augusts 2005 14:46
0 0 Atbildēt

Ģeniāli Gipo - priekš kam vispār priekšrocības vajag - tikai sazīmē katram savu joslu un lai kuļas kā māk :) :) :)

175978. viesis 19.augusts 2005 14:49
0 0 Atbildēt

vēl variants uzlikt dodiet ceļu tiem, kas brauc no ulmaņa gatves

tie visu redz :)

175981. viesis 19.augusts 2005 15:03
0 0 Atbildēt

es domaaju, ka raksts nostaadiits nepareizi. nevis jaauzmanaas no M, bet gan pashiem jaaieveero CSN ! Kak jedi6, derevna!?

175987. viesis 19.augusts 2005 15:20
0 0 Atbildēt

GIPO laikam nekad nav naacies iegriezties uz IVECO pa labi, ja taadas muļķības var uzrakstīt?!

175988. viesis 19.augusts 2005 15:23
0 0 Atbildēt

Kranci, neviens te nepiedāvā kulties kā māk. Ja arī nav zīmes, tas nenozīmē, ka nevienam nav priekšroka. Principā noteikumos ir rakstīts kā jāpārkārtojas joslās. Ja esi piemirsis, palasi grāmatiņu :)

175989. viesis 19.augusts 2005 15:27
0 0 Atbildēt

jabut realistiem.lai ieverotu CSN tos jazina,vai vismaz jaizlasa,visi mes loti labi zinam statistiku no 10 masinam 2 pie stures sez vaditaji bez tiesibam,vel 3 brauceji kuri nopirka tiesibas,vel 2 vaditaji ir vienkarsi alkohola reibuma,vel 2 cilveki kuri godigi nokartoja uz tiesibam,bet tas bija sen un tikai 1 masina sez normals cilveks(ar tiesibam).jautujumi ir?

175990. viesis 19.augusts 2005 15:36
0 0 Atbildēt

Ieteikums autovadītājiem ir galīgi garām, jo tikko tu ievēro normālu distanci, tā 3 citas automašīnas (BMW, Lexus, Mercedes u. tml.) iespraucas brīvajā posmā starp mašīnām.

175991. viesis 19.augusts 2005 15:36
0 0 Atbildēt

to: 175987. viesis 19.08.2005 15:20

Tur nu Tev ir taisnība, man ar IVECO tik pat liels sakars kā ar baletu :). Tomēr par muļķibu to var uzskatīt tie, kam tur jāgriežas, kas tomēr ir mazākumā. Un lai nebūtu stāvētāji, kas no Ulmaņa gatves grib iegriezt pa labi, jāpavelk pietiekoši gara nepārtrauktā svītra ;) Diemžēl dzīvē vienmēr būs kāds, kuram kautkas nav izdevīgi, vai nepatīk. Peace!

175992. viesis 19.augusts 2005 15:38
0 0 Atbildēt

parasti šādās vietās izveido ieskriešanās joslas, jo tik āsā leņķī ne sūda nevar redzēt. jāgroza galva otrādi, kamēr kādam pakaļā. bet jebkurā gadījumā auģiks saņēma pēc nopelniem. :)

laikam, kā ierauga M, tā gribās kaut kā nodemonstrēt pārākumu. vot ģebe, doprigalsa !!!

175993. viesis 19.augusts 2005 15:39
0 0 Atbildēt

Man ir tiesības stāties JEBKURĀ vietā un JEBKURĀ laikā!!! Arī bez ceļa zīmes... Jātur distance!!!

175995. viesis 19.augusts 2005 15:41
0 0 Atbildēt

to 175993. viesis 19.08.2005 15:39

intereses pec (bez apvainojumiem)

esi no tiem kam nav tiesibu vai tomer nopirki??

175996. viesis 19.augusts 2005 15:55
0 0 Atbildēt

Andrik [?] 19.08.2005 15:41 rakstiija:

"to 175993. viesis 19.08.2005 15:39

intereses pec (bez apvainojumiem)

esi no tiem kam nav tiesibu vai tomer nopirki??"

A ja man ritenis nokjiilee/nouuzt, vai ar sirdi slikti paliek, vai uz korkji parauj pa visu prieksheejo stiklu no vecaam austereem, vai pretimbraucoshais apzhilbina ar taalajiem (visos gadiijumos neiet runa par rakstaa mineeto situaaciju)?

Arii tad man nav atljauts staaties kur vien es gribu? (noteikumos gan laikam ir aprunaats, ka tikai tai pashaa joslaa, pa kuru braucu.)

175997. viesis 19.augusts 2005 15:57
0 0 Atbildēt

Kur probleema? Audi neieveeroja distanci un viss. Nu, ko taalaak?

175998. viesis 19.augusts 2005 15:57
0 0 Atbildēt

un ieslēdzot avārijas gaismas...

175999. viesis 19.augusts 2005 16:07
0 0 Atbildēt

Šitā tēma jau sāk kļūt tikpat kruta kā tēma 'sievietes pie stūres'... Ta kurš NEZIN, ka no M jāuzmanās, pat ja M ir bmw :))). Lai tak mācās. Visi kādreiz esam biedējuši citus ielās ar M burtiņu uz jumta. Izņemot protams tos, kuri tiesības nopirka un tirpina biedēt citus joprojām, tikai dara to 'inkognito' - tb bez vizuālām atpazīstamības zīmēm.

176000. viesis 19.augusts 2005 16:08
0 0 Atbildēt

1x varat minēt, kas bija pie stūres :)

176001. viesis 19.augusts 2005 16:13
0 0 Atbildēt

Redaktors nepareizi interpretee 10.punktu.

Audi vadītājs radījaa Ceļu satiksmei bīstamu situāciju neievērojot distanci, ātrumu un novērsa uzmanību no priekšā braucošā transporta līdzekļa.

Šis pats moments ir regulāri vērojams uz Slāvu apļa BEZ "M" klātbūtnes. Tur nez kapēc neviens neipiesien 10-to punktu priekšā braucošajam.... Radaktor - kāpēc tāda netaisnība?

176003. viesis 19.augusts 2005 16:34
0 0 Atbildēt

Gipo pilnīga taisnība , atliek aizbraukt uz tilta otru pusi,tur nu krastenes griežot augšdā uz tiltu(pāri daugavai ) ļoti labi atdalīta pirmā josla no pārējām ar nepārtrauktu baltu līniju. Uzgriez uz tilta, ieskrienies ,pārkārtojies . Kādēļ tādu pat bildi uz asfalta nevar zīmēt otrā tilta galā?

176004. viesis 19.augusts 2005 16:40
0 0 Atbildēt

audi lohs

176005. viesis 19.augusts 2005 16:51
0 0 Atbildēt

Beidziet vienreiz pie visa vainot maaciibniekus!!! Vai tad pasi kaadreiz nebijaat taadi pasi? Pasiem vajaga braukt ar praatu un tad nebuus saadu situaaciju.

Situaacija: Brauc uz 40 km/h maaciibnieks visi vinam piipinaas, bat ja uz 40 km/h brauks parasts autovadiitaajs tad vinam neviens nepiipinaas, taada ir realaa situaacija. Mees vienkaarsi necienam maaciibniekus un arii viens otru uz cela!!!!

176006. viesis 19.augusts 2005 17:12
0 0 Atbildēt

Mācies, bet netraucē pārējos.

Vai tad medicīnas studentiem liek mācīties uz dzīviem cilvēkiem.

176012. viesis 19.augusts 2005 17:57
0 0 Atbildēt

Nedaudz palasīju... Nu TIK daudz to gudro, kuri noliek audi vadītāju! Protams, viņš vainīgs, bet pirms pats neesi bijis tādā situācijā, labāk tomēr neap*irst citus!

176013. viesis 19.augusts 2005 18:07
0 0 Atbildēt

Jonkee [?] 19.08.2005 17:12,

Liek gan - tas saucas rezidentūra.

176014. viesis 19.augusts 2005 18:41
0 0 Atbildēt

Nepieredzeejusham shoferim nav nemaz tik viegli shajos "sliipajos" krustojumos, kur jaabrauc uz priekshu, bet jaaskataas sliipi atpakalj. Ir nesaliidzinaami labaak, ja taads lieku reizi piebremzee nekaa ja nepareizaa briidii izgaazhas uz galvenaa celja. Tam, kas ir aizmuguree, vajag ieveerot distanci un skatiities, kur brauc.

176015. viesis 19.augusts 2005 18:47
0 0 Atbildēt

šoreiz mācībnieka vainu neredzu - domāju, ka krustojuma leņķis ir tāds, ka sānu spogulī nekā prātīga neredz... Un prātīgāk ir uzbremzēt kā uz aklo maukt ārā krustā. Cita lieta tā, ka mācībnieks varēja paraudzīties atpakaļskata spogulī un pabremzēt slaidāk, ja redzēja, ka audiņš lien pakaļā...

Un no Ulmaņa gatves tur var maukt uzreiz labajā joslā, ja grasās kur griezt nost.

176017. viesis 19.augusts 2005 19:04
0 0 Atbildēt

Pilnīgi nevajadzīgs kašķis. Mācībniekam arī ir tiesības domāt, ka audis aiz muguras ietur distanci.

176018. viesis 19.augusts 2005 19:12
0 0 Atbildēt

Xe, bembitim izskataas, ka nekas nekaish :)

176021. viesis 19.augusts 2005 21:39
0 0 Atbildēt

Krustojums ir melnais nevis mācībniekiem, bet .... "gudrīšiem".

176022. viesis 19.augusts 2005 21:54
0 0 Atbildēt

Kā parasti, visi aktīvi komentē to, ko paši nav redzējuši! Ka tik nospīdēt ar ko dikti "gudru"! :(

Pirmkārt, šajā posmā M-i brauc ar ātrumu 20-30km/h (tas tiem, kuri gvelž kaut ko par distances ieturēšanu).

Otrkārt, šis ātrums tiek konstanti uzturēts līdz pat bildē redzamajai stoplīnijai, kur M-i visi kā viens pēkšņi(!!!) met pa mēmajiem!

Treškārt, pie stoplīnijas viņi ilgi, ilgi, ilgi stāv, acīmredzot izmisīgi mēģinot saskatīt kādu, kam dot ceļu.

Ceturtkārt, normāli cilvēki ceļa došanas nepieciešamību novērtē ~60m agrāk, jo, lai to izdarītu no stoplīnijas, ir jābūt vismaz pūcei! Attiecīgi, redzot, ka no Ulmaņa gatves neviens netuvojas, normāls cilvēks pats nebremzē un arī nevar iedomāties, ka priekšā braucošais pēkšņi apstāsies.

Rezultāts - šoferīc, kurš šeit brauc pirmo reizi, ripina lejā no kalna un tālu priekšā redz čunčinām M-u. Tad viņš ierauga "dodiet ceļu" un, ripojot tālāk, enerģiski griež galvu pa kreisi. Pārliecinājies (bet šādā leņķī tas prasa daudz ilgāku laiku!), ka tur neviena nav, viņš, neaiztiekot bremžu pedāli, griež galvu atpakaļ un, hā!!! - deguna galā ierauga stāvošu M-u! Būs kontakts, vai nē - to izšķir sekundes daļas!

Nekāda distance! Vienīgais glābiņš šajās, CSDD EKSĀMENU PIEŅĒMĒJU IZGUDROTAJĀS, "nelaimīgajās" vietās ir tikai un vienīgi pieredze! Bet tā, kā zināms, maksā, un reizēm visai dārgi:(:(:(

176024. viesis 19.augusts 2005 22:09
0 0 Atbildēt

tiem kas raxta ka maaciibnieki met pa meemajiem varu pateikt drosi ka tie ne vienmeer ir vini!!!! Lielaakoties tie ir instruktori kuri spaida savus pedaalus un dara to peedeejaa briidii!!! pats tajaa vietaa izkritu exii jo inspektors neticeeja tam ka es jau laiciigi saaku verot vai blakus kaads nav!!! un to var izdariit nepagriezot galvu 60 un vairaak graadu pa kreisi.... ja vien dara laiciigi!!! taapeec nevajag vainu novelt tikai uz maaciibniekiem!!!

un padomaajat pasi!!! audi brauc un saak jau laiciigi veerot kas notiek blakus... neredz nevienu auto blakus vai vismaz taadu kurs vareetu trauceet (buutu jaapalaiz) un plaano turpinaat braukt bez apstaasanaas, bet te nu tev bija maaciibniekam instruktors lika apstaaties un teelot ''puuci'', un reku rezultaats!!!

176027. viesis 19.augusts 2005 23:43
0 0 Atbildēt

Es te ta padomaju un... Kadel vispar tam krustojumam ir jabut ar zimi "Dodiet celu"? Galu gala tas tacu sanak vienadas nozimes krustojums, kur katrai nobrauktuvei ir sava josla un celu jadod tam, kas pec tam parkartojas.

Ir tacu CSN punkts, kas nosaka, ka krustojuma mainit joslas nedrikst. Savukart AIZ krustojuma vairs nav speka zimes, kas ir uzstaditas PIRMS krustojuma. Tatad ieverojot sos nosacijumus Zime "Dodiet Celu" ir pilnigi lieka.

176030. viesis 20.augusts 2005 0:56
0 0 Atbildēt

kautkaads ********* audi vaditajs neievero noteikumus, slikti brauc un vainiigs maaciibnieks???

nu bl kautkads debiils raksts

un tos pirmos divus noteikumu punktus raksta beigas vispar tik kautkads nedaudz atpalicis cilveeks var ielikt saistiibaa ar so gadijumu

176031. viesis 20.augusts 2005 1:09
0 0 Atbildēt

katru otro dienu braucu tajā vietā - un varu piebilst, ka diezgan bieži ir tādi lohi, kas nāk no Ulmaņa gatves lejā pa labo malējo joslu diezgan lielā ātrumā. Nav jau brīnums, ka mācībnieks sabijās un otrs tam ietesa pakaļā.

Normāli tur būtu, ka nepārtraukto līniju pavilktu garāku gandrīz līdz gājēju pārejai, - tad arī no galvenā ceļa braucošie uzreiz nemestu labajā joslā un nebaidītu mācībniekus.

Bet ko mūsu zemē dara ar galvu? ;)))

176035. viesis 20.augusts 2005 10:06
0 0 Atbildēt

var rakstīt ko grib,bet distancei jābut drošai.Un tāpēc jau liek tās pazīšanas zīmes,ka mācībnieks.Nu skatieties kas priekšā!!!!!!!!

176039. viesis 20.augusts 2005 11:05
0 0 Atbildēt

Reto

es kad biju macibnieks saja krustojuma braucu ar 50 piebremzeju ja naca kads no tilta vai ka vinu tur no saukt puses...

nebremzeeju pa memajiem...

pie stopliinijas nestaaveeju ilgi skiet parasti mierigi krustu izbraucu...

uz to vai kads nak no augsas saaku skatities vel pirms abu brauktuvju saiesanas vietas

---

tapec nenoliec visus macibniekus!!!

---

distance ir jaietur - vaditajam ir tiesibas strauji bremzet ja tas ir nepieciesams satiksmes drosibas ndrosinasanai...

tapec ja tev nav reakcija ka kadam no f1 pilotiem tad nelien prieksa esosajam pakala it ipasi braucejiem kuri ir nervozi

176041. viesis 20.augusts 2005 11:42
0 0 Atbildēt

nu bet tas tak nav reali, audi salicies a bembim nekas!

176042. viesis 20.augusts 2005 12:00
0 0 Atbildēt

juus varat drukaat te kaadus vien noteikumus veelaties, katrs instruktors maaca tos mudakus taa kaa vinjiem prasiis exaamenaa, un ja exaamenaa maaciibnieks nepiebramzees pie shiis ziimes un demonstratiivi nepaskatiisies vai nenaak mashiinas /kaut arii celjsh ir tuksh/ tad automaatiski vinjsh izlidojis braukshanaa!! pirms juus te gudri d*&&^% un nosodat, parunaajiet ar kaadu instruktoru, pajautaajiet vinju viedokli, nevis maaciet dziivot!

176046. viesis 20.augusts 2005 12:54
0 0 Atbildēt

audi pac lohanulsja...

1) ieveero distanci !

2) ja tavaa priekshaa brauc auto ar markjeejumu "M" (kas nebuut nenoziimee "Meistars"), tad esi modrs !

3) ja ir ziime " dodiet celju" + "Meistars" , esi modrs divtik !

4) ja neievero vismaz 3 augsheejos punktus, visticamaak esi "Mesitaram" pakaljaa :D

176052. viesis 20.augusts 2005 19:09
0 0 Atbildēt

to: Sabiedriskais!

Ko mainiis tas,ja uzliks ziimi"dodiet celu"tiem,kas naak lejaa no K.Ulmana?

Tu esi braucis ar kaut ko lielaaku par vieglo a/m?Ja esi,tad zini,ka labajaa spogulii kraveniekiem,autobusiem,trolejbusiem ir pamatiiga aklaa zona(ja kas,arii vieglajaa a/m labajaa spogulii aklaa zona ir lielaaka nekaa kreisaja spogulii).

Kas tad ir vieglaak?Pagriezt galvu pa kreisi,paluureet kreisajaa spogulii(nu labi,shii nav taada vieta)un varbuut pat nepiebremzeejot mochiit taalaak...vai braucot ar kaut ko lielu,mociities un lociities meeginot kaut ko ieraudziit labajaa spogulii,ja kas tur trolejbuss iet un katram vadiitaajam mainjas laikaa tas krusts ir jaizbrauc videeji 7x...nav nemaz tik viegli...

176056. viesis 20.augusts 2005 23:05
0 0 Atbildēt

tomz

Tas, ka māki braukt, protams, ir apsveicami, tikai nesaprotu to instruktoru, kurš Tev atļāva šitādas vaļības. Ja līdzīgi būtu izbraucis eksāmenā, izlidotu kā finieris! Dzhipo to ir perfekti aprakstījis.

----

Dzīvoju Ziepītī, tāpēc M-us esmu atskatījies. Mēģini noticēt - ne pirms, ne pēc Tevis neviens M-s normāli nav braucis:)

----

Ar tām "tiesībām strauji bremzēt" gan te esi auzās iekritis, jo šajā krustojumā nepieciešamība STRAUJI bremzēt nevar rasties ne praktiski, ne teorētiski. Ver vien vaļā CSN punktu par aizliegumu strauji bremzēt bez iemesla.

176059. viesis 21.augusts 2005 16:27
0 0 Atbildēt

Raksta autors arī nav īpaši gudrs, ja te var piepīt mācībniekus. Pašam jājēdz distance ievērot vienalga vai priekšā traktors vai mācībnieks.

176060. viesis 21.augusts 2005 16:35
0 0 Atbildēt

Laikam daži vēl nav sapratuši, kāpēc mācību auto tiek speciāli apzīmēti. Anyway, audjikam būs laba mācība, varbūt līdz ziemai iemācīsies labāk braukt.

176063. viesis 21.augusts 2005 20:25
0 0 Atbildēt

un protams taadu variantu ka Audi vadiitaajs ir vainiigs tu nemaz nepieljauj? WTF?

176067. viesis 22.augusts 2005 0:52
0 0 Atbildēt

Ir M vai nav po... bet distanci vajag ievērot.Un ja pat to neprot tad vēl pats sūdīgāks nekā mācībnieks.

176069. viesis 22.augusts 2005 9:37
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kapēc šī raksta autors par visu mēģina pārējiem apgalvot, ka nevajag piesardzīgi izbraukt krustojumu, ja ir uzstādīta zīme dodiet ceļu. Man, kā vadītājam ir pienākums pārliecināties vai es varu droši izbraukt krustojumu. Nu un logiski, ka izvērtēšanas proces ir atkarīgs no pieredzes un kamēr šis pieredzes nav labāk būt divtik piesardzīgam. A ja pieredzējušam vadītājam nepietiek smadzeņu paredzēt, ka priekšā braucošais mācībnieks būs piesardzīgs tā ir tikai viņa kļuda un nespēja paredzēt noteikumus.

/Ainārs/

176070. viesis 22.augusts 2005 9:41
0 0 Atbildēt

Kāda velna pēc ir spoguļi, liekas ka lielākajam vairumam lai paši sevi vai savu auto redzētu, nu un sievietēm lai seju uzzīmētu!

Līdziga situācija ir ar uzbrauktuvi uz Akmens tilta no Mūkusalas ielas. Bet kāpēc sānu spoguļus nenoregulēt tā lai redz kas notiek blakus un līdz ar to šādus leņķus, nevis sava auto sānus!? Nebūs ne par plecu jāskatās un tt.

176082. viesis 22.augusts 2005 10:23
0 0 Atbildēt

Šorīt atkal tur bija crashs

176109. viesis 22.augusts 2005 12:52
0 0 Atbildēt

to 176070.viesis

labi pateici...ha ha,bet ja spoguli noreguleesi taa,ka neredzeesi kaut mazdruscinj sava autinja saanu spogulii,tad tev spogulii skatoties un reekinjot attalumu liidz aizmuguree esoshajam vai pie saana braucoshajam buus jaaliek lietaa intuiicija un augstaakaa matemaatika un taas kaa zinaams,reizeem meedz pievilt...!Es domaaju,ka lielaakaa dala autovaadiitaaju spogulus noregulee taa,lai spogulii redzeetu mazliet ari savu braucamo,un ja vien spogulis nav kautkaads baigi sfeeriskais,tad paaraak lielu lenki tajaa neieraudziisi.

176130. viesis 22.augusts 2005 16:01
0 0 Atbildēt

Nu vienkaarshi super raksts

176139. viesis 22.augusts 2005 17:10
0 0 Atbildēt

Ko tad lai instruktori citu dara, ja inspektori eksamenos par nepiebremzešanu dod soda punktus,

176141. viesis 22.augusts 2005 17:46
0 0 Atbildēt

Atrada autors par ko *******, gribētu redzēt kā pats pirms dažiem gadiem ar mācību auto brauci, protams, nolicis tiesības nebrauksi jau pēc visiem likumiem, kaut vai turēties pie labās brauktuves malas vai pagriežoties ieņemt kreiso malējo stāvoklim un taml. muļķībām, bet nu nevajag aizmirst, ka kad sēž instruktors blakus, tas viss gribot, negribot jādara.

Starp citu, iesācēji vēl nespēj ātri novērtēt auto attālumus un ceļu, tas rodas tikai ar gadiem, tāpēc instruktori atļauj apstāties pie "dodiet ceļu" zīmes un tas nav pret noteikumiem.

176169. viesis 23.augusts 2005 11:31
0 0 Atbildēt

Manuprāt raksta autors vienkārši vērš uzmanibu uz šo satiksmes daļu. Grozies kā gribi šī vieta vienmēr ir bijusi klupšanas akmens gan "M" gan arī pārējiem vadītājiem. Varbūt tas ir muļķīgi- bet luksofors šo situāciju varētu atrisināt.

176174. viesis 23.augusts 2005 12:04
0 0 Atbildēt

Tiem kuri saka audi lohs, vai distanci vajag ieverot. Es 100% varu izkartot ta ka Jus man visi pec kartas dibenā atrasktīsieties kautvai 2x dienā un kautvai uz mašīnas stāvēs liels plakāts "Ievēro distanci" tā kā nevajag te baigi lielīties kam negadās un tas ka mexikāņi čakarē prātu uz ielām arī ir skaidrs.

176177. viesis 23.augusts 2005 13:06
0 0 Atbildēt

vel nevienam astee neesmu iepleesis!

176179. viesis 23.augusts 2005 13:47
0 0 Atbildēt

KasparsF [?] 23.08.2005 12:04

izkartot lai tev dibenaa atrakstaas var arii biezhaak un ne tikai uz ielaam :D :D :D

176183. viesis 23.augusts 2005 14:06
0 0 Atbildēt

Nu, nu, nu! varētu padomāt, ka daži ir piedzimuši jau ar tiesībām pa priekšu!!! :)

176341. viesis 24.augusts 2005 21:26
0 0 Atbildēt

Es tajā vietā arī izkritu eksāmenā.. :(

176785. viesis 26.augusts 2005 8:52
0 0 Atbildēt

Mācībniekiem vajadzētu ierobežot mācīšanās laikus. Šis jau tikai viens piemērs, bet korķi 20-30% pārdaugavā ir M darbs...

176982. viesis 27.augusts 2005 12:39
0 0 Atbildēt

vis jau buutu labi, bet peedeejaa laikaa daudziem maacibniekiem nemaz nav uz jumta to "M" burtu, bet gan tikai ieliimeets stiklaa.

177095. viesis 29.augusts 2005 15:46
0 0 Atbildēt

Tad nu gan tendenciozi sarakstīts. Punkts 1.14 nepavisam neattiecas uz automašīnām, kuras atrodas AIZMUGURĒ, ibo tad jau vajadzētu dot ceļu tām automašīnām, kuras pārvietojas aiz muguras, ko?? Vai padomājāt, pirms rakstījāt? ;p

177129. viesis 29.augusts 2005 23:16
0 0 Atbildēt

Redzi ļ.cien raxta autor ja audi būtu ievērojis braukšanas ātruma ierobežojumus un distanci,tad nekas tamlīdzīgs nenotiktu.Visa problēma ir tajā,ka katrs "pieredzējis" autovadītājs necieš mācībniekus un cenšas tos apdzīt tāpēc arī bija pielīdis pa tuvu.Nākošreiz būs mācība.

178581. viesis 11.septembris 2005 15:05
0 0 Atbildēt

TRIGGER... Kādēļ gan aiz "M" būtu jāietur 2X lielāka distance? Acīm redzot dotajā situācijā AUDI vadītājs nav zinājis, ka vadot savu transportlīdzekli ir jāievēro tāda distance, lai pa priekšu braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams apturēt savu transportlīdzekli un tikai pēc tam seko visas citas norādes, par kustības intensivitāti, par braukšanas ātrumu, par ceļa un klimatiskajiem apstākļiem utt... Bet tā jau gan ir, Rīgā pareeizu distanci neievērosi, jo vienmēr atradīsies kāds, kas to "nolaupīs".

182009. viesis 12.oktobris 2005 19:50
0 0 Atbildēt

Kā var neparedzēt bremzēšanu pie dodiet ceļu zīmes?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti