Visi BMW kļūst līdzīgi 28

 
27.marts 2002 10:04

Bavārijas koncerns gatavojas atjaunot arī piektās sērijas modeļus. Šobrīd auto prototips tiek testēts Skandināvijā. Jaunās 5. sērijas dizains ir ļoti līdzīgs 7. sērijai.

Izskatās, ka bavārieši ir nolēmuši atgriezties pie tā, ka visi BMW auto, kaut arī atrodas dažādos tirgus segmentos, pēc dizaina būs ļoti līdzīgi un atšķirsies tikai ar izmēriem, kā arī iespējamo aprīkojumu un papildus "opcijām". Iespējams, ka pirmsērijas paraugs jau tiks parādīts nākošgad Detroitas motoršovā, bet sērijveidā tas tiks ražots 2004. gadā. Diemžēl, nav pieejami nekādi sīkumi par to, kādus dzinējus uzstādīs jaunai 5. sērijai un vai tai arī būs "iDrive". iAuto//autonews
 
Visi komentāri
 
18338. viesis 27.marts 2002 10:19
0 0 Atbildēt

MB C=S=E, Audi 4=6, Volvo 80=60, Jaguar S=X, BMW 7=5!!!!!!!!!!

Jēēēē.

Bet īstenībā tas patiešām sāk piegriezties.

Quattro.

18340. viesis 27.marts 2002 10:24
0 0 Atbildēt

nezinu vai tas ir slikti... ar to jau BMW atskjiraas no paareejiem - ar savu personiigo "seju".. :) buutu stulbi tur ko mainiit... Mersis ir mersis un peec mersa izskataas, tas pats ar Audi... tad kaapeec ne BMW... tie jau nav kaut kaadi Kia vai Skoda utt... kam buutu jaakopee citi... pasi tak unikaali...

18366. viesis 27.marts 2002 11:13
0 0 Atbildēt

BMW pareizi dara, lai katrs kursh brauc ar BMW juutas komfortabli un paaraaks par citiem Opelistiem un Audistiem :))

18367. viesis 27.marts 2002 11:20
0 0 Atbildēt

To: viesis 11:13:39

Atkal sākas muldēšana.

Quattro.

18372. viesis 27.marts 2002 11:35
0 0 Atbildēt

Bet BMW vienalga paliek BMW un ir vislabaakais :)

18393. viesis 27.marts 2002 12:23
0 0 Atbildēt

Piekrītu Quattro abiem komentiem. Tas toč drīz piegriezīsies, ja Vācieši tā turpinās. Nāksies laikam pāriet uz japoškām.

18411. viesis 27.marts 2002 12:56
0 0 Atbildēt

Ka var neiebraukt? Pilnīgi muļķīgi būtu domāt, ka brendi būvēs daudz kardināli atšķirīga dizaina modeļus - tas samazina atpazīstamību. Filozofija ir tāda, ka ja cilvēks grib brendu, tad viņš var to iegādāties neskatotoes cik daudz vinjam ir pieejama nauda auto iegādei. Jāizvēlas vienīgi auto lielums un aprīkojuma klāsts.

Līdz ar to brenda ievaros modeļi nekonkurē viens ar otru, citādi sanāk tā, ka patīk vidējās klases dizains, taču auto nav prestižs, vai arī patīk luksus klases dizains, bet ir par dārgu -abos šajo gadījumos cilvēks izvēlas cita brenda auto un tas jau ir slikti.

18412. viesis 27.marts 2002 12:57
0 0 Atbildēt

taadiem arii tiem jaabuut, BMW ir autinnsh ar individuaalitai neskatoties uz izmeeru. Viss ir vairaak kaa normaali.

18413. viesis 27.marts 2002 13:00
0 0 Atbildēt

iisteniibaa es domaaju individualitaati :)

18429. viesis 27.marts 2002 14:00
0 0 Atbildēt

Kur tad ir palicis IKS_525 ar saviem stāstiem par šildiku dizainu?

18455. viesis 27.marts 2002 14:48
0 0 Atbildēt

NE, ja taa ies, un bus 3=5=6=7 nopirkshu Opeli Corsa 1,2 nah)

Bet izskatas kaa 6=7 (nu daleji ok), jo vecais haizivs (E21?) arii bija lidzigs E23 kuzovam.

Bet ja 5ais bus lidzigs 7ajam - nu tad 3,14, prijehali(

Vienigais, pec mana E34 noteikti braukashu ar E39, bet kas talaak....

18481. viesis 27.marts 2002 16:47
0 0 Atbildēt

BMW jau nav tik besiiga "ventilla" liidziiba kaa audi.taa kaa IKS_525 vareesi arii jauno 5 pirkt un lepni gaazeet.

Ventilla liidziiba noziimee pieliek audi pie kompresora un uzpumpee atkariibaa no naudinnas daudzuma ko klients maksaa, tad ar veiklu roku uzliek shildiku. Ja maksaa vairaak liek audi, negrib dot naudinnu brauksi ar VW un ja galiigi negribi maksaat brauksi ar Shkodu.

BMW visi modelli neatkariigi no izmeera ir liimenii- un tas ir svariigi.

18491. viesis 27.marts 2002 17:13
0 0 Atbildēt

bedo, esi paarliecinaats par to liimeni, taa cieshi? Nu , nu ...palasies kaut vai BMW listes Rietumos, tur taadas lietinjas naakas dzirdeet un no reaaliem iipashniekiem, ne jau apjuusmotaajiem bez "vaacinjiem" :-) Pietiek tiem biimeriem arii visaadu ziepju, pietiek :-)

18497. viesis 27.marts 2002 17:41
0 0 Atbildēt

Smieklīgi lasīt šitos lepnos komentārus. Jūs tak brauksiet ar to BMW 5 labākā gadījumā pēc gadiem 10, kad tādam uz spidometra būs kādi kilometri 100 000. Bet runas tik lepnas! Ha, ha!

18505. viesis 27.marts 2002 18:47
0 0 Atbildēt

Nu tiešām...

18510. viesis 27.marts 2002 19:32
0 0 Atbildēt

to Bedo. Jāsaka, ka tu esi baigi izdomājis visu. Es diezgan stipri šaubos vai piemēram Škodu ir iespējams piepumpēt, bet Audi savukāt izlaist gaisu. Ja jau ir tā kā tu saki, tad šādas opcijas izdevīgumu noteikti būs pamanījuši arī BMW gudrie prāti un pilnīgi iespējams, ka 5tais ir vienkārši piepūsts 3ais.

18579. viesis 28.marts 2002 11:58
0 0 Atbildēt

autoplasts- vienkaarshi nnemam vienu baazi un stuteejam virsuu utainu virsbuuvi, normaalu un itkaa luksus virsbuuvi, veel ieliekam vienu un to pashu motoru, kaa arii citus buutiskus mezglus, un visiem staastam kaa luksus klasee samazinaas vibraacijas, lieliska vadaamiiba utt, utt

Bet cenas atshkiras radikaali( viens konkuree ar Fordu otrs pretendee konkureet ar MB un BMW) kaut kaads sviestinnsh.

To Kolenvals- ir jau dzirdeeti gadiijumi, kad cilveeki apshauba un pat sniedz tiesaa prasiibu par zemo kvalitaati pret Bently.

taakaa diskusiju uztveru kaa nosleegtu :)

18734. viesis 31.marts 2002 20:23
0 0 Atbildēt

bmw kachaa !!!

18738. viesis 31.marts 2002 21:17
0 0 Atbildēt

suudiigs vaagjis

18752. viesis 1.aprīlis 2002 17:25
0 0 Atbildēt

man nav ko pibilst vienkārši labais

19072. viesis 3.aprīlis 2002 22:24
0 0 Atbildēt

BMW rulzzzzzzz ar to ka vinhi ir taadi kaa ir. Bet patiesiibaa ir veel lhoti daudz citu labu mashiinu. bet 5to jau sen vajadzeeja mainiit. vinha ir atpalikusi *******nha un vieniigais suudiigais bembis 15 gadu laikaa. Anoniimais Auto Eksperts kas ieniist koreieshus un Opelus.

19073. viesis 3.aprīlis 2002 22:25
0 0 Atbildēt

a tu nesiiiiirs ka suudiigs vaaghis. pats esi vislielaakais suuds

20662. viesis 16.aprīlis 2002 13:10
0 0 Atbildēt

Auto izskats - tā ir pircēja ,lietotāja vai skatītāja gaumes lieta. Mūsu lepnais žurnāls "Auto" par tik smalkām lietām neraksta. Bāž tikai iekšā visus jaunos pēc kārtas. Bet vācu "autoBild " izvērtē arī lietotu auto skaistumu. Piem, tur vēl tagad nereti turpina slavēt vecos meršus V-123 un V-126. Ne viens vien fricis apņēmies ar minētajiem auto nobraukt līdz mūža galam. No BMW paaudzes pašiem vāciešiem vislabāk patīk 500 E- 34.bembis, no klasikas - 600 bembis. Literatūrā vācieši 34-to bieži sauc par ""graciozo" BMW. Varētu būtībā fričiem šjā ziņa piekrist - man arī e-34 patīk vislabāk. Pašreizējais 500 arī ir glīts, bet man nepatīk viņa aizmugure. Pārāk liela līdzība ar 300BMW vai Toyota avensis. Jaunie - jau redzētais 700 un bildē manāmais 500, no dizaina viedokļa, manuprāt ne ar kādu dižu skaistumu neizceļas. Jaunajam 700 aizmugure ar šaurajām lampiņām ir pabriesmīga. Vispār - šobrīd par jaunajiem prieka maz. / ikdienas viesis /

20851. viesis 17.aprīlis 2002 17:35
0 0 Atbildēt

hmm, varu tikai pievienoties viesim par tagadeejaa 5 seerijas aizm. lampaam, sliktaak izstaas kaa e34...bet, vai tad tas noziimee, ka negribeetu jaunaaku? taapat jau ne..kad brauxu, vareeshu kritizeet..:))

20913. viesis 18.aprīlis 2002 11:40
0 0 Atbildēt

Tā ir. Nupat braucu aiz viena....pie sevis vēl nodomāju, ka jaunais BMW 5 , bet kad ieskatījos - izrādās japāņu avensis !!

Nu, pārāk bīstama tā līdzība, ja es bembists ar 10 gadu stāžu varēju nokļūdīties. Ivars

20926. viesis 18.aprīlis 2002 12:51
0 0 Atbildēt

80 tajos gados visi BMW modeļi tomēr būtiskāk viens no otra atšķīrās, nekā tas ir šodien. piem., 80-to gadu slaveno 300 pārejnieku nevarāja sajaukt ar t.s. 500 pārejnieku, vai 700 E-23.

faktiski, visas mašīnas atsšķīrās viena no otras gan izmēru,gan komforta,gan aprīkojuma ziņā. Bez tam, kā to atzīst arī lietotāji un auto eksperti , 80 to gadu automašīnu rūpnieciskās ražošanas kvalitāte bija labāka, nekā 90-to gadu ražoto. par to daudz rakstīts vācu AutoBild un daudzos citos žurnālos. Protams, izņemot mūsu žurnālu Auto, kur slavēts tiek viss jaunais, bet nekas netiek rakstīts par vecākiem auto.

Šodienas BMW modeļi, škiet tiek veidoti it kā pēc vienas izstrādnes. Manuprāt, iesācējs šim stilam bija 1992,g.300 BMW modelis, pēc kura parauga tika veidots 700, un pēc tam 500 modeļi. Vēl pa to vidu - 300 pat tuvāk pievilkts 500 (pēc izmēriem). Daudzi nezinātāji vēl šobrīd pēc izskata neprot atšķirt jaunos 300 un 500 bembjus. Nu, uzlabotajam 300 ir glītāka aizmugure - veidots kaut kas uz E-34 pusi. Par pašiem jaunākajiem 500 un 700 savu viedokli jau izteicu augstākos komentāros, bet tā pavisam īsi - sajūsmu viņi manī neizraisa.

Jauns auto protams,IR JAUNS, to nevar apsrīdēt, bet es domāju, ka Latvijas apstākļos tuvāko trīs gadu laikā vēl pietiekoši labi varēšu justies savā 500 E-34. / ikdienas viesis /

20945. viesis 18.aprīlis 2002 14:07
0 0 Atbildēt

izskatās pēc uzpūsta GONDONA. Japāņu auto laikam. Tad jau Volvo izskatās labāk

21015. viesis 19.aprīlis 2002 11:53
0 0 Atbildēt

Piekrītu. Jaunais S-60 vizuāli tiešam izskatās labāk nekā jaunie bembji. 80-volvis gan man īpaši nepatīk.Esmu ar viņu arī braucis,diezgan govīgs un savdabīgs. Kā padomju laikos braukt ar Volgu .samiņš.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen Golf zaudē visvairāk saražotā auto titulu Vācijā

Golf vairs nav visvairāk saražotais auto modelis Vācijā, tomēr šis tituls joprojām paliek pie Volkswagen. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 4

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 

Brāļi Lielbārži izcīna pirmo uzvaru Pasaules čempionātā Portugālē

20. un 21. aprīlī Portugālē, Alqueidão, “Torres Novas” trasē aizvadīts Pasaules čempionāta pirmais posms blakusvāģu motokrosā, kur savu pirmo uzvaru šajā seriālā izcīnīja Daniels Lielbārdis un Bruno Lielbārdis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti