Bavārijas koncerns gatavojas atjaunot arī piektās sērijas modeļus. Šobrīd auto prototips tiek testēts Skandināvijā. Jaunās 5. sērijas dizains ir ļoti līdzīgs 7. sērijai.

Bavārijas koncerns gatavojas atjaunot arī piektās sērijas modeļus. Šobrīd auto prototips tiek testēts Skandināvijā. Jaunās 5. sērijas dizains ir ļoti līdzīgs 7. sērijai.
nezinu vai tas ir slikti... ar to jau BMW atskjiraas no paareejiem - ar savu personiigo "seju".. :) buutu stulbi tur ko mainiit... Mersis ir mersis un peec mersa izskataas, tas pats ar Audi... tad kaapeec ne BMW... tie jau nav kaut kaadi Kia vai Skoda utt... kam buutu jaakopee citi... pasi tak unikaali...
BMW pareizi dara, lai katrs kursh brauc ar BMW juutas komfortabli un paaraaks par citiem Opelistiem un Audistiem :))
Piekrītu Quattro abiem komentiem. Tas toč drīz piegriezīsies, ja Vācieši tā turpinās. Nāksies laikam pāriet uz japoškām.
Ka var neiebraukt? Pilnīgi muļķīgi būtu domāt, ka brendi būvēs daudz kardināli atšķirīga dizaina modeļus - tas samazina atpazīstamību. Filozofija ir tāda, ka ja cilvēks grib brendu, tad viņš var to iegādāties neskatotoes cik daudz vinjam ir pieejama nauda auto iegādei. Jāizvēlas vienīgi auto lielums un aprīkojuma klāsts.
Līdz ar to brenda ievaros modeļi nekonkurē viens ar otru, citādi sanāk tā, ka patīk vidējās klases dizains, taču auto nav prestižs, vai arī patīk luksus klases dizains, bet ir par dārgu -abos šajo gadījumos cilvēks izvēlas cita brenda auto un tas jau ir slikti.
taadiem arii tiem jaabuut, BMW ir autinnsh ar individuaalitai neskatoties uz izmeeru. Viss ir vairaak kaa normaali.
Kur tad ir palicis IKS_525 ar saviem stāstiem par šildiku dizainu?
NE, ja taa ies, un bus 3=5=6=7 nopirkshu Opeli Corsa 1,2 nah)
Bet izskatas kaa 6=7 (nu daleji ok), jo vecais haizivs (E21?) arii bija lidzigs E23 kuzovam.
Bet ja 5ais bus lidzigs 7ajam - nu tad 3,14, prijehali(
Vienigais, pec mana E34 noteikti braukashu ar E39, bet kas talaak....
BMW jau nav tik besiiga "ventilla" liidziiba kaa audi.taa kaa IKS_525 vareesi arii jauno 5 pirkt un lepni gaazeet.
Ventilla liidziiba noziimee pieliek audi pie kompresora un uzpumpee atkariibaa no naudinnas daudzuma ko klients maksaa, tad ar veiklu roku uzliek shildiku. Ja maksaa vairaak liek audi, negrib dot naudinnu brauksi ar VW un ja galiigi negribi maksaat brauksi ar Shkodu.
BMW visi modelli neatkariigi no izmeera ir liimenii- un tas ir svariigi.
bedo, esi paarliecinaats par to liimeni, taa cieshi? Nu , nu ...palasies kaut vai BMW listes Rietumos, tur taadas lietinjas naakas dzirdeet un no reaaliem iipashniekiem, ne jau apjuusmotaajiem bez "vaacinjiem" :-) Pietiek tiem biimeriem arii visaadu ziepju, pietiek :-)
Smieklīgi lasīt šitos lepnos komentārus. Jūs tak brauksiet ar to BMW 5 labākā gadījumā pēc gadiem 10, kad tādam uz spidometra būs kādi kilometri 100 000. Bet runas tik lepnas! Ha, ha!
to Bedo. Jāsaka, ka tu esi baigi izdomājis visu. Es diezgan stipri šaubos vai piemēram Škodu ir iespējams piepumpēt, bet Audi savukāt izlaist gaisu. Ja jau ir tā kā tu saki, tad šādas opcijas izdevīgumu noteikti būs pamanījuši arī BMW gudrie prāti un pilnīgi iespējams, ka 5tais ir vienkārši piepūsts 3ais.
autoplasts- vienkaarshi nnemam vienu baazi un stuteejam virsuu utainu virsbuuvi, normaalu un itkaa luksus virsbuuvi, veel ieliekam vienu un to pashu motoru, kaa arii citus buutiskus mezglus, un visiem staastam kaa luksus klasee samazinaas vibraacijas, lieliska vadaamiiba utt, utt
Bet cenas atshkiras radikaali( viens konkuree ar Fordu otrs pretendee konkureet ar MB un BMW) kaut kaads sviestinnsh.
To Kolenvals- ir jau dzirdeeti gadiijumi, kad cilveeki apshauba un pat sniedz tiesaa prasiibu par zemo kvalitaati pret Bently.
taakaa diskusiju uztveru kaa nosleegtu :)
BMW rulzzzzzzz ar to ka vinhi ir taadi kaa ir. Bet patiesiibaa ir veel lhoti daudz citu labu mashiinu. bet 5to jau sen vajadzeeja mainiit. vinha ir atpalikusi *******nha un vieniigais suudiigais bembis 15 gadu laikaa. Anoniimais Auto Eksperts kas ieniist koreieshus un Opelus.
a tu nesiiiiirs ka suudiigs vaaghis. pats esi vislielaakais suuds
Auto izskats - tā ir pircēja ,lietotāja vai skatītāja gaumes lieta. Mūsu lepnais žurnāls "Auto" par tik smalkām lietām neraksta. Bāž tikai iekšā visus jaunos pēc kārtas. Bet vācu "autoBild " izvērtē arī lietotu auto skaistumu. Piem, tur vēl tagad nereti turpina slavēt vecos meršus V-123 un V-126. Ne viens vien fricis apņēmies ar minētajiem auto nobraukt līdz mūža galam. No BMW paaudzes pašiem vāciešiem vislabāk patīk 500 E- 34.bembis, no klasikas - 600 bembis. Literatūrā vācieši 34-to bieži sauc par ""graciozo" BMW. Varētu būtībā fričiem šjā ziņa piekrist - man arī e-34 patīk vislabāk. Pašreizējais 500 arī ir glīts, bet man nepatīk viņa aizmugure. Pārāk liela līdzība ar 300BMW vai Toyota avensis. Jaunie - jau redzētais 700 un bildē manāmais 500, no dizaina viedokļa, manuprāt ne ar kādu dižu skaistumu neizceļas. Jaunajam 700 aizmugure ar šaurajām lampiņām ir pabriesmīga. Vispār - šobrīd par jaunajiem prieka maz. / ikdienas viesis /
hmm, varu tikai pievienoties viesim par tagadeejaa 5 seerijas aizm. lampaam, sliktaak izstaas kaa e34...bet, vai tad tas noziimee, ka negribeetu jaunaaku? taapat jau ne..kad brauxu, vareeshu kritizeet..:))
Tā ir. Nupat braucu aiz viena....pie sevis vēl nodomāju, ka jaunais BMW 5 , bet kad ieskatījos - izrādās japāņu avensis !!
Nu, pārāk bīstama tā līdzība, ja es bembists ar 10 gadu stāžu varēju nokļūdīties. Ivars
80 tajos gados visi BMW modeļi tomēr būtiskāk viens no otra atšķīrās, nekā tas ir šodien. piem., 80-to gadu slaveno 300 pārejnieku nevarāja sajaukt ar t.s. 500 pārejnieku, vai 700 E-23.
faktiski, visas mašīnas atsšķīrās viena no otras gan izmēru,gan komforta,gan aprīkojuma ziņā. Bez tam, kā to atzīst arī lietotāji un auto eksperti , 80 to gadu automašīnu rūpnieciskās ražošanas kvalitāte bija labāka, nekā 90-to gadu ražoto. par to daudz rakstīts vācu AutoBild un daudzos citos žurnālos. Protams, izņemot mūsu žurnālu Auto, kur slavēts tiek viss jaunais, bet nekas netiek rakstīts par vecākiem auto.
Šodienas BMW modeļi, škiet tiek veidoti it kā pēc vienas izstrādnes. Manuprāt, iesācējs šim stilam bija 1992,g.300 BMW modelis, pēc kura parauga tika veidots 700, un pēc tam 500 modeļi. Vēl pa to vidu - 300 pat tuvāk pievilkts 500 (pēc izmēriem). Daudzi nezinātāji vēl šobrīd pēc izskata neprot atšķirt jaunos 300 un 500 bembjus. Nu, uzlabotajam 300 ir glītāka aizmugure - veidots kaut kas uz E-34 pusi. Par pašiem jaunākajiem 500 un 700 savu viedokli jau izteicu augstākos komentāros, bet tā pavisam īsi - sajūsmu viņi manī neizraisa.
Jauns auto protams,IR JAUNS, to nevar apsrīdēt, bet es domāju, ka Latvijas apstākļos tuvāko trīs gadu laikā vēl pietiekoši labi varēšu justies savā 500 E-34. / ikdienas viesis /
izskatās pēc uzpūsta GONDONA. Japāņu auto laikam. Tad jau Volvo izskatās labāk
Piekrītu. Jaunais S-60 vizuāli tiešam izskatās labāk nekā jaunie bembji. 80-volvis gan man īpaši nepatīk.Esmu ar viņu arī braucis,diezgan govīgs un savdabīgs. Kā padomju laikos braukt ar Volgu .samiņš.
BMW automobiļu dizains nākotnē vairs nebūs tik izaicinošs un pretrunīgs, apsolījis markas galvenais dizaineris Adrians van Hoidonks. Lasīt vairāk
Ukrainas pilsonis pastāsta par nepatīkamu situāciju autoservisā, kas labojis viņa automašīnu pēc avārijas. Klients stāsta vienu, serviss citu - kam taisnība? Lasīt vairāk
ASV, Džordžijas štatā autovadītāja nepamana evakuācijas auto un uztriecas tā rampai, kas nostrādā kā tramplīns. Nolidojot pa gaisu gandrīz 40 metrus, spēkrats apmet kūleni un piezemējas uz asfalta. Tiek ziņots, ka 21 gadu vecā sieviete guvusi smagus ievainojumus. Lasīt vairāk
Rīgas dome vakar atbalstīja velomaršrutu izveidi uz Piņķiem, Ulbroku un Ķekavu. Lasīt vairāk
MB C=S=E, Audi 4=6, Volvo 80=60, Jaguar S=X, BMW 7=5!!!!!!!!!!
Jēēēē.
Bet īstenībā tas patiešām sāk piegriezties.
Quattro.