Mistral atkal Latvijā! 27

 
2.aprīlis 2002 8:00

«Lauva Auto» aprīlī piedāvā speciālās sērijas auto – Peugeot 206, 406 un Partner Mistral modeļus. Šiem spēkratiem ir speciāli veidoti dizaina elementi, kas uzsvērs individualitāti un atšķirs tos no pārējiem.

Aprīlī varēs iegādāties īpašus Peugeot – Mistral, kas bez individuāla dizaina ir arī speciāli aprīkoti. “Speciālie modeļi atsvaidzina un padara interesantāku pašu automobili, vienlaicīgi pircējam nodrošinot izdevīgākas cenas. Šis ir viens no pirmajiem mēģinājumiem Latvijas tirgū piedāvāt speciālas sērijas modeļus, kam tiek dotas bāzes modeļiem paredzētās garantijas - 3 gadu jeb 100,000 kilometru garantiju visam auto un 12 gadu garantiju spēkrata virsbūvei” saka Andris Kudrjavcevs, a/s Lauva Auto izpilddirektors. Mistral sērijas speciālie modeļi iekļauj īpašu papildaprīkojumu: o Peugeot 206 Mistral aprīkojumā iekļauts gaisa kondicionētājs un miglas lukturi. 206 sērijas Mistral modelis ir pieejams ar 1,4 litru 75 ZS benzīna dzinēju un 1,4 HDI 68 ZS jaunākās paaudzes dīzeļdzinēju. Cenas priekšrocība – no 480 līdz 600 latiem. o Peugeot 406 Mistral un Peugeot 406 Break Mistral ar universāla virsbūvi modeļi apgādāti ar automātisko klimata kontroles sistēmu, audiosistēmu ar kompaktdisku atskaņotāju un ādas stūri. Automašīnas salona apdarē izmantots samts. Peugeot 406 Mistral sērijas modeļi pieejami ar 1,8 litru 112 ZS benzīna dzinēju vai 2,0 litru HDI dīzeļdzinēju ar 90 ZS jaudu. Cenas priekšrocība – 1180 latu. o Peugeot 307 speciālās sērijas modelis apgādāts gaisa kondicionētāju un audiosistēmu ar kompaktdisku atskaņotāju un pieejams ar 1,6 litru 110 ZS benzīna motoru vai 2,0 litru HDI 90 ZS dīzeļdzinēju. Cenas priekšrocība – no 500 līdz 600 latiem. o Peugeot Partner Mistral sērijas automašīnas pieejamas gan ar jau labi zināmo 1,9 litru dīzeļdzinēju, gan ar HDI motoru, kā arī 1,6 litru benzīna motoru. Cenas priekšrocība – 700 latu. Mistral sērijas modeļi būs pieejami pie visiem Peugeot dīleriem Latvijā no 2. līdz 30.aprīlim.
 
Visi komentāri
 
18762. viesis 2.aprīlis 2002 2:33
0 0 Atbildēt

Godīgi sakot nesapratu kur slēpjas kaut kas īpašs. A kā ar to garantiju, kaut kas nav īsti par tiem 3 gadiem.

18769. viesis 2.aprīlis 2002 9:33
0 0 Atbildēt

neko ipasu nesamaniju, vienigi vzinim lupa atkarsies, jo vinam jau nav kondiskas un cd vieta vinam ir patafons. :)))))

18777. viesis 2.aprīlis 2002 9:45
0 0 Atbildēt

viesis 2002-04-02 09:33:28 - tēlo asprāti? :D Visi viesi ir duriki, jo nevar atrast reģistrācijas podziņu! :D

18781. viesis 2.aprīlis 2002 9:52
0 0 Atbildēt

Bet Tu vzini, savukārt, nemāki atrast labu automašīnu.

18812. viesis 2.aprīlis 2002 11:14
0 0 Atbildēt

Labākas nav! Gada Auto tituls izska visu - sevišķi anonīmajiem! :P

18827. viesis 2.aprīlis 2002 11:49
0 0 Atbildēt

Par to pašu naudu ~ 10k Ls var iegādāt ļoooti pieklājīgi nokomplektētu Alfa Romeo 147, vai pliku pegy 307. Ir iemesls padomāt - iegādāties sportisku, stilīgu auto vai pegiju ?

18834. viesis 2.aprīlis 2002 12:17
0 0 Atbildēt

vai ļoti mazu auto vai lielāku, vai ļoti nekvalitatīvu auto vai kvalitatīvu! IZvēle tiešām ir bagāta! :DDDDD

18837. viesis 2.aprīlis 2002 12:33
0 0 Atbildēt

2 NIKS

Kur internetā var dabūt informāciju par Alfas cenām. Kaut kā neticās, ka tā ir lētāka kā Peugeot.

18861. viesis 2.aprīlis 2002 13:59
0 0 Atbildēt

To: vzinim. Gada auto tituls Eiropā neko nenozīmē. Dabūn informāciju no CSDD kā peggy iziet tehniskās apskates un redzēsi , ka jebkurā grupā vai vecumā līdz 3 gadiem, vai no 3-5, vai 5-8 peggy kuļas pa apakšgalu. A Tu runā par kvalitāti.

18898. viesis 2.aprīlis 2002 16:13
0 0 Atbildēt

webā laikam praisņix nav :( Man ir 147, 120 Zs, progression komplektācija (vzini - cd un 2 zonu kondiķis standartā :)), tas maxā 10k Ls, 307 pegiju par to naudu nevar tā sakomplektēt, tas točno. Bet lētākais pegijs ir stipri lētāx par vājāko alfu (105 Zs :))

BTW alfai uz aizmugurējā loga arī ir uzlipināti to valstu karodziņi kur tā ir atzīta par gada auto :)

18907. viesis 2.aprīlis 2002 17:19
0 0 Atbildēt

To NIKS;

PAstāsti, kapēc nobankrotēja iepriekšejais Alfa dīleris tā labi skaļi! Alfas ir labas mašīnas, bet nedodo dies nopirkt nedēļas sākumā vai beigās komplektētu! :DDDDD

Un Rīgas Domes auto ilgais mūžs ir labs pierādījums Alfas lētumam, un vēl 147 neavr salīdzināt ar 307 kaut vai izmēru ziņā! Mosties!

18911. viesis 2.aprīlis 2002 17:25
0 0 Atbildēt

un Tavu alfa 147 var mierīgi ievietot 307 bagažniekā. Salīdzini to ar 206, ne 307! *********

18933. viesis 2.aprīlis 2002 21:10
0 0 Atbildēt

Nu ko vzini tūlīt pats iekritīsi bedrē ko izraki- jo alfa arī bija gada auto eiropā un tagad to noliec, tātad tu noliec arī savu peggy, jo lielākais arguments tev bija šis tituls.

18941. viesis 2.aprīlis 2002 22:29
0 0 Atbildēt

Nu vz protams ir optimists (tas par to bagažnieku tilpumu) 147 ir vienas klases auto ar "slaveno" pegiju 307 vai vw golf. Tas točno. Ja nepiekrīti man, palasi priekšpēdējo zaruļom - tur ir salīdzinošais tests visām 3 augstākminētajām mašīnām.

Par RD alfu neko daudz nezinu, tikai esmu pamanijis ka viņi A8 pamanijās sajāt 3 gadu laikā. Mantāliekas, ka ar šādu "pieredzi" neviens auto nav pārāk izturīgs.

BTW man ir pazīstams lauvaauto elektriķis - mēs kādu laiku strādājām vienā uzņēmumā. Viņš mani atrunāja no pegija iegādes ar vienu frāzi: nav 2 vienādu pegiju. Katram ir kaukādi elektronikas gļuki. Rekords ir 206 ar 5 X ! mainītu motora procesoru. Katru reizi viņš gaidija jaunu compi no francijas, jo analoģisku viņi nevarēja atrast ne pie demo, ne pie sistajām mašīnām

18976. viesis 3.aprīlis 2002 11:12
0 0 Atbildēt

To NIKS:

Mani neviens auto mehāniķlis nekad nav iepriecinājis un iedrošinājis pirkt kādu konkrētu auto. Arī SAAB!

rus rakstiem sekoju, un viņi man spēj izraisīt smaidu arvien biežāk!

Par PSA motoru procesoriem: tur ir gļuki, ir! Es to zinu!

19163. viesis 4.aprīlis 2002 15:06
0 0 Atbildēt

"Šiem spēkratiem ir speciāli veidoti dizaina elementi, kas uzsvērs individualitāti un atšķirs tos no pārējiem."Pērle ! Varētu rīkot TV konkursus ar 1.000.000 $ balvu fondu - Atrodi 5 atšķirības.

Kungi un dāmas man liekas ,ka 406 Mi-Sral tipa modelis jau ir pavecs un morāli novecojis.Kā ir noriebušies reklāmraksti,diemžēl kāposts nosaka visu.

19176. viesis 4.aprīlis 2002 15:51
0 0 Atbildēt

FUFLO POLNOE !!!

19196. viesis 4.aprīlis 2002 17:07
0 0 Atbildēt

Atvilkās atsaldēts "viesis" un iepļūptija mūsu discusijā :(

Jāpiekrīt vz kungam, lielie brāļi mazliet pavirši testē automobiļus. Varbūt ka tas ir saistīc ar viņu tirgus īpatnībām - mašīnas tiek "adaptētas" ru tirgum. Spilgts piemērs no raxta nodaļas par p 307 : franči , malači, ieskatijušies vistālāk nākotnē un uzlikuši pegijam 16 collu riepas. Kurš "golf klasē" vēl tā var ?! (raxtu pēc atmiņas tāpē nepretendēju uz 100 % autentisku tulkojumu). Nunu, apskatiju savu nabadziņu kam pēc ZR domām vajadzētu būt ar 14 " - un ieraudziju riepas 205/55 R16 :). Vēl: apraxts ir par vienu auto (1,6 l; 120 Zs), bet bildēs ir 2 l 150 zs, it kā jau sīkums, bet ... Tāpēc vaig no ru testiem paņemt tikai to kas ir 100 % droši - piem. auto izmēri (piem. alfai ir visgarākā bāze un līdz ar to tiltu slodze 50 - 50), vai kaukādi ļooti specifiski testi (piem salona vibrotests - golfs, alfa, A3, xsara)

Starp citu, visiem auto ir kaukādi gļuki, stāsts mija par to, ka TĀ ielikt elektrību mašīnā var tikai narkomāns :)

A kas ir ar to RD 37 ? Vēl vakar brauca, labi brauca :). Es tikai dzirdēju ka RD nespēja pamatot kāpēc viņu finansistam vajdzīgs tik sportisks auto.

Viesim 15:06 ar ko atšķiras golf pink floyd no golf genesis ?

19253. viesis 5.aprīlis 2002 8:40
0 0 Atbildēt

Stulbākais ir tas, ka Mistral modeļu Lauva auto neviena vairs nav!

19270. viesis 5.aprīlis 2002 9:42
0 0 Atbildēt

A kādā komplektācijā bija tas ' Gada auto ' - arī tik trūcīgā , kā Vziņa pezis . MB E200 arī būtu grūti uztverams kā MB-totāls tramvajs . esmu mēģinājis gan 307 , gan 147 . 147 ir naidiģāks un labāk nopakots par topasū naudu , bet 307 ir lielāks ņešaubīgi , bet anyway cik bieži tiek braukts četratā ? Pilsētā 147 kabina 307 vienos vārtos .

P.S. mans 206 uz 30000 jau mainija lodbalstus , bremžuklučus un 4reiz cīnijās ar degošu airbaglampu( nesekmīgi)- citādi brauc labi un patīkami , tomēr ja būtu jāpērk šodien , ņemtu 147!

19303. viesis 5.aprīlis 2002 11:30
0 0 Atbildēt

To gintins.

Stulbaakais ir tas ka tu neko nezinot komenmte pilniigas dumiibas. Mistral modeli nevis jau nav, bet veel nav. Ir taada opcija kaa telefons pa kuru var pazvaniit un uzprsiit.

To NIKS.

Tas pats buutu jaadara tev. Kaa var blin rakstiit neko nezinot. 307 visniknaakajaa komplektaacija ar 2,0 138 Zs maksaa 9999 LVL. Tajaa cik no cenu lapas var spriest ir klimats, CD, pusaadas salons, lietie, lietus sensors u.c. Mani saads apriikojums apmierina un domaaju ka citus arii. Taaka savus "tocno" pataupi citaam reizeem.

Pats braucu ar 406. Normaals auto. Un alfas man arii loti patiik itseviski 156. Arii BMW 5 patiik, bet par to naudu ko piedaavaa mistral neviens neko nevar piedaavaat. Pats apsveru taa iegaadi, jo par 8000LVL ieksaa ir viss, ieskaitot klimatu, protams iznemot aadu.

406

19441. viesis 6.aprīlis 2002 14:05
0 0 Atbildēt

Manam niknajam draudziņam # 406:

Mans "Točno" nāk no weba (pezis.lv). Tur niknais 307 - xsi (3d H) maxā 10309 + metallica 150 + ESP 380 + cruise c. 200 = 11039 Ls. šādi rēķinot mana alfa tomēr ir 1k Ls lētāka. Ok man nav lietus sensors, atvilktnes zem sēdekļiem, jumta konsole ar briļļu turētāju un 12 V rozete aizmugurē, bet ir 2 zonu klima un balti "pulksteņi" :) kauko jau tomēr es zinu gan. BLIN !

19442. viesis 6.aprīlis 2002 14:14
0 0 Atbildēt

viesim # 206

Ja var ticēt za ruļom lineālam, tad 307 = 147 (saloni). 147 ir stipri mazāx bagažniex - dēļ piekares, un vēl 147 mazliet zemāx aizmugurē. Par to 147ajam ir vislielākā bāze.

19460. viesis 6.aprīlis 2002 17:35
0 0 Atbildēt

To NIKS

Tev ari pusadas salona nav, un ja to ieliktu tad Tavs 147 maksatu 12K...

19502. viesis 7.aprīlis 2002 20:55
0 0 Atbildēt

augšējam: ādas salons alfai nav, bet no kurienes tu izdomāji ka kožas maxā 2k Ls (es nezinu cik tāds salons maxā, bet zinu cik es samaxāju par savu auto) ?

19503. viesis 7.aprīlis 2002 20:59
0 0 Atbildēt

augšējais no manis

20092. viesis 11.aprīlis 2002 14:13
0 0 Atbildēt

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti