Zviedrijas rūpniecības grupa "Volvo" vēstī, ka šā gada pirmajā ceturksnī cietusi 746 miljonu zviedru kronu zaudējumus. Kā iemeslu tiem kompānija min globālās ekonomikas vājumu un izmaiņas ražošanā saistībā ar jaunu produktu ieviešanu kravas automašīnu un celtniecības iekārtu nodaļās.
Šajā pašā periodā pērn "Volvo" cieta 801 miljona kronu lielus zaudējumus. "Volvo" grupas apgrozījums 2002.gada pirmajā ceturksnī samazinājās par astoņiem procentiem, salīdzinot ar 2001.gada pirmo ceturksni, un bija 40,3 miljardi zviedru kronu. "Mēs atrodamies grūta biznesa cikla vidū un veicam intensīvu darbības restrukturizāciju. Biznesa vide 2002.gadā saglabāsies sarežģīta visā grupā. Pašlaik ir maz pazīmju par drīzu atveseļošanos," sacīja "Volvo" vadītājs Leifs Johansons. Grupa vēstī, ka pēc tās kravas autonodaļas "Volvo Trucks" produkcijas pirmajā ceturksnī bija "spēcīgs pieprasījums", bet avionodaļa "Volvo Aero" cieta pārdošanas kritumu galvenokārt saistībā ar 11.septembra terora aktiem ASV. Šī paša iemesla dēļ zemāks pieprasījums bija arī pēc "Volvo Buses" produkcijas. 2001.gada janvārī "Volvo" grupa integrēja "Volvo Trucks" un "Renault" kravas auto biznesu "RVI and Mack". Šā gada trijos pirmajos mēnešos pasūtījumi "Renault Trucks" produktiem būtiski pieauga, un palielinājums bija robežās no četriem līdz 15 procentiem atkarībā no automodeļa. STOKHOLMA, APR 23, BNS/AFP- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Visu izgāza tas, ka Volvo pārdeva vieglo auto ražošanas rūpnīcas amerikāņiem un cerēja, ka apvienosies ar Scania, bet Scania pēc tam, kad Volvo jau bija pārdevis ievērojamu daļu sava biznesa, pateica - nē.