Jaunais «Audi A8» kavējas 18

 
6.jūnijs 2002 12:19

Jaunās paaudzes "Audi-A8" prezentācija, kura tika plānota jūlijā, ir atlikta uz gada beigām. Jaunā "Audi-A8" pārdošanas sākums var stipri ietekmēt "Volkswagen-Faeton" pārdošanas apjomus, kas pārdošanā parādījās 31. maijā un maksā 56200 eiro.

Lielākā daļa "Audi" vadības ir ļoti neapmierināti ar jaunā "Audi-A8" prezentācijas atlikšanu. Jau tagad ir skaidrs, ka jaunais "A8" ir pārāks par "Faeton" vismaz pēc diviem parametriem. "Audi" ir 300kg vieglāks par VW sedanu, kurš aprīkots ar 12 cilindru dzinēju un sver 2.3 tonnas. "Audi" piedāvā arī lielāku dzinēju klāstu. Piemēram, jaunā VW dzinēju klāstā nav paredzēts neviens astoņu cilindru dzinējs. Runājot par cenām, "Audi", salīdzinājumā ar "Volkswagen" ir izdevīgāks priekšlikums: bāzes komplektācijā "Audi - A8" ir lētāks par "Faeton" par 900 eiro. Jaunās "Audi-A8" paaudzes izskats būs līdzīgs pagājušajā gadā prezentētajam augstākās klases konceptuālajam universālim "Avantissimo". Iespējams, ka "Audi-A8" būs pieejams arī ar universāla tipa virsbūvi. Jaunā "A8" virsbūve, tāpat kā agrāk, ir taisīts no alumīnija, būvēts pēc ASF(Audi Space Frame) tehnoloģijas. Pēc analītiķu domām, jaunā "A8" prezentācijas aizkavēšanās saistīta arī ar kompānijas vadības izmaiņām. Iepriekšējais vadības pārstāvis stingri turējās pie "A8" izlaides termiņiem. Bet, kopš par kompānijas vadītāju kļuva Martins Vinterkorns, kurš pirms tam bija nodarbojies tieši ar "Volkswagen Faeton" izstrādi, plāni kardināli mainījās. Sagatavots pēc www.autocitychannel.com materiāliem.
 
Visi komentāri
 
26412. viesis 6.jūnijs 2002 14:08
0 0 Atbildēt

Volkswagen var iet d$#U$#@t!

Lai vinji taisa savus golfus un pasaatus, tas vismaz vinjiem sanaak pusliidz cieshami...

Tikpat labi var iepirkt korejieshu limuziinu

O`Calibra

26424. viesis 6.jūnijs 2002 14:52
0 0 Atbildēt

Nekas viniem nesanak ciesams , viss ir ******* uz musu celjiem ....

26435. viesis 6.jūnijs 2002 15:17
0 0 Atbildēt

Kas ta runātu!!! Es ar to Calibru būtu vispār klusējis.

26441. viesis 6.jūnijs 2002 15:36
0 0 Atbildēt

Tas A8 no aizmugures izskatās pēc ASV ražota auto, ne tā jaunākā! Jaunajā krievu Autopanorama ir par to sīkāk aprakstīts, bet vēl neesmu paguvis izlasīt!

26448. viesis 6.jūnijs 2002 15:53
0 0 Atbildēt

Nu par Opel luksuss klases limuziinu (ja vinji taadu izdomaatu taisit) iespeejams vareetu teikt to pashu ko par VW limuziinu :)

O`Calibra

26456. viesis 6.jūnijs 2002 16:25
0 0 Atbildēt

nu baigais sviests, visvairaak man patiik ieksheejee konkurence, WV un AUDI vienas un taas pashas detellas nu gan gruuti izveeleeties :)

Varbuut veel priekshas piedzinna taadam limuziinam adopteeta no IV golfinna ( bet toties leeti)

Garaam.

26457. viesis 6.jūnijs 2002 16:27
0 0 Atbildēt

Izskataas jau patizls tas jaunais A8

MG

26461. viesis 6.jūnijs 2002 16:41
0 0 Atbildēt

Šaubos vai tādu auto laidīs ārā ar priekšpiedziņu, bet par septīto bembi viņš izskatās stipri labāk.

26548. viesis 7.jūnijs 2002 12:14
0 0 Atbildēt

Jurrus:

:)

26714. viesis 10.jūnijs 2002 8:49
0 0 Atbildēt

nu reaals Passaats.. :o(

27401. viesis 14.jūnijs 2002 0:58
0 0 Atbildēt

Diez cik collu diski vinjam ir? Katraa gadiijumaa izskataas reaalie rati.

27402. viesis 14.jūnijs 2002 1:01
0 0 Atbildēt

Runaajot par jauno A8 un vispaar Audi dizainu, tas manupraat iet uz pareizo pusi, jo ntos gadus tas bija iesuunojis uz apaljiigaam formaam. Audi beidzot ir atmetis savas konservatiivaas idejas un saacis veidot ko ekstreemaaku. A6 savulaik bija taads kaa kliedziens. A8 arii tagad censhas buut savaadaaks. Varam veerot agresiivaaku priekshu, kaa arii interesanta optika. Ljoti diivains prieksheejaa spaarna/bampera risinaajums. Vienvaardsakot Audi A8 buus kautkas jauns un kaa vienmeer prestizsh.

27694. viesis 17.jūnijs 2002 10:36
0 0 Atbildēt

Hm, varēja jau neko jaunu dizainā (salīdzinot ar Avantissimo) neieviest! IMHO maķenīt līdzīgs tam VW brālīm... Būtībā gaidīju, ka būs efektīvāks...

www.autoweek.com/specials/gall...avantiss/1.htm

www.edmunds.com/news/conceptc...0/article.html

28018. viesis 18.jūnijs 2002 20:11
0 0 Atbildēt

Kapeec gan dizainaa neko jaunu neieviest ? Audi A8 manaa skatiijumaa jau tagad ir ljoti vecs modelis, dizaina zinjaa. Tu domaa ja BMW 7xx veica kardinaalas izmainjas tad Audi A8 lai seezh uz vietas ?

28591. viesis 22.jūnijs 2002 22:54
0 0 Atbildēt

man nepatiik

28608. viesis 25.jūnijs 2002 0:07
0 0 Atbildēt

Man tiiri labi patiik, vismaz nav tik apaljiigs kaa visi japaaniishi un citi jokainie bulcinjveida auto. Arii izskataas dusmiigaax par veco A8. Pozitiivas izmainjas visnotalj.

28654. viesis 25.jūnijs 2002 14:30
0 0 Atbildēt

Labi, ka kaveejas. Citaadi jau atkal Bojaars buutu spiests staastiit , ka vinja 1g vecais A8 nav gana labs un patukshot nodoklju maksaataaju makus mainot veco auto pret jaunu.

29365. viesis 3.jūlijs 2002 0:00
0 0 Atbildēt

:)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti