BTA būtiski kāpinājusi attīstības rādītājus 19

 
27.februāris 2007 10:15

2006. gadu BTA apdrošināšanas akciju sabiedrība tāpat kā iepriekšējos gadus ir noslēgusi ar peļņu – tā bijusi Ls 440 505 apmērā. Kompānija ir īstenojusi aizvadītajam gadam izvirzītos plānus, būtiski palielinot parakstīto apdrošināšanas prēmiju bruto apjomu.

Līdz Ls 39 900 521, kas ir par 44% vairāk nekā 2005. gadā. Atlīdzībās kompānija BTA pērn izmaksājusi Ls 19 062 840, un atlīdzību apjoms pērn pieaudzis vēl straujāk, salīdzinot ar 2005.gada rādītājiem, – par 69%.

BTA pērn ir kāpinājusi attīstības tempus gan parakstīto prēmiju, gan izmaksāto atlīdzību kopējā apjoma procentuālajā pieaugumā, un BTA apdrošināšanas akciju sabiedrības 2006.gada rādītāji ir pieauguši visos populārākajos apdrošināšanas veidos. Parakstīto prēmiju un izmaksāto atlīdzību kopējais procentuāls pieaugums, salīdzinot ar 2005.gadu, ievērojami pārsniedz visas apdrošināšanas nozares vidējos izaugsmes rādītājus.

Visvairāk pagājušajā gadā BTA ir parakstījusi prēmijas sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanā – Ls 14 352 149 apjomā, kas ir par 82% vairāk nekā 2005.gadā. Arī izmaksātas atlīdzības šajā veidā ir lielākas – Ls 6 943 564 vai gandrīz par 83% vairāk. Obligātajā transportlīdzekļu jeb OCTA apdrošināšanā BTA prēmiju apjoms 2006.gadā bijis Ls 9 297 895 – par 23% vairāk nekā 2005.gadā, bet izmaksāto atlīdzību apjoms – Ls 5 207 942 (attiecīgi pieaugums gandrīz par 42%).

Būtisks pieaugums vērojams arī BTA pērn parakstītajās veselības apdrošināšanas prēmijās – Ls 6 831 882 un gandrīz 51% pieaugums, kā arī izmaksātajās atlīdzībās – Ls 4 012 154 un gandrīz 31% pieaugums. Pagājušajā gadā BTA kļuva par Latvijas veselības apdrošināšanas tirgus līderi.
Pamats sasniegumiem pēc kompānijas vadības domām ir plašais pārdošanas tīkls, regulārā pārdošanas un apdrošināšanas atlīdzību izmaksu procesu uzlabošana, kā arī klientu vajadzībām piemēroti apdrošināšanas produkti. Turklāt BTA savā darbība arvien vairāk uzmanības pievērš riska vadības jautājumiem.

„Esam gandarīti, ka BTA pozīcijas Latvijas apdrošināšanas tirgū pagājušajā gadā turpināja nostiprināties un kompānija ir strādājusi ar peļņu. Tomēr jāatzīmē, ka peļņas līmenis ir sasniegts, galvenokārt pateicoties veiksmīgai investīciju politikai, jo pamatdarbības – apdrošināšanas – rezultāts BTA (līdzīgi kā visai apdrošināšanas nozarei) ir negatīvs. Tādēļ jau kopš pagājušā gada BTA realizē virkni pasākumu, kas ir vērsti uz izdevumu samazināšanu un risku izvērtēšanas sistēmas pilnveidošanu. Esmu pārliecināta, ka tas atspoguļosies 2007.gada finansu rādītājos,” pastāstīja BTA viceprezidente Jeļena Alfejeva.

BTA darbības stratēģija un tuvākās nākotnes mērķi ir vērsti uz to, lai kompānija kļūtu par vadošo apdrošināšanas sabiedrību Baltijas tirgū, būtu dinamiska, profesionāla un arī turpmāk piedāvātu kvalitatīvus apdrošināšanas produktus jebkurā klientam izdevīgā veidā un vietā. Lai BTA kļūtu vēl pieejamāka esošiem un potenciālajiem klientiem, kompānija atver arvien vairāk filiāļu ne tikai Latvijā, bet arī citās valstīs, kā arī stiprina individuālu attieksmi pret katru klientu, radot katrai konkrētai situācijai un klientam piemērotāko apdrošināšanas risinājumu. Klientu apkalpošanai visā uzņēmumā ir ieviesti augsti, ikvienam darbiniekam saistoši standarti.

Fakti par BTA:
BTA AAS ir dibināta 1993. gada 1. novembrī. Veiksmīgas darbības rezultātā tā kļuva par otro lielāko riska apdrošināšanas sabiedrību Latvijā, vērtējot pēc parakstītajām bruto prēmijām, un gadu no gada nostiprina savas pozīcijas. 2002.gadā BTA paplašināja savu darbību, iegādājoties Lietuvas apdrošināšanas sabiedrību (tagad - BTA Draudimas), bet 2006.gadā BTA uzsāka darbību arī Igaunijā.
 
Visi komentāri
 
227304. viesis 27.februāris 2007 10:37
0 0 Atbildēt

ghgh tas laikam tādēļ, ka esmu tur savus auto pārapdrošinājis un tā kā esmu labs klients tad nu arī peļņa ir :D

227311. viesis 27.februāris 2007 10:57
0 0 Atbildēt

pārapdrošinājis ??????????? :D :D :D muagha gha gha apdoršināšanas guru Edzulis :D :D

227328. viesis 27.februāris 2007 11:55
0 0 Atbildēt

Reiz biju bta klients, jauna auto kasko biju samaksājis jau ap 500 ls. Tad iestājās maza šaizīte (ap 300 Ls), un tie $%^& taču atrada veidu kā nolekt no maksāšanas. Nebija par slinku, atrada "ekspertus", izkruķijās. Kā tagad atceros kā tā skaistule Jeļena A. man sūtija izjustas vēstules ar paskaidrojumiem, cik gan stulbs es esmu. Tā pārmetiena sajūta bija tik nepatīkama... Vēl tagad ieraugot bta logo spazmas sarauj ...

Nekas, to krupi es esmu "aprijis", bet savā paziņu vidū un inetā uztaisijis tik skaistu antireklāmu.. Bez tam, darba vietā vēl esmu nodarbojies ar klaju sabotāžu - visus bta piedāvājumus (veselības, octas, kaskas) sūtijis konkurentiem ar lūgumu "parakties". Tas arī ir noticis. To 300 ls vietā bta manu manipulāciju rezultātā ir zaudējis tūkstošus... Bet kā redzu, mani pūliņi nav vainagojušies ar panākumiem. :)

Lai jau zaķēni cenšās

227331. viesis 27.februāris 2007 11:58
0 0 Atbildēt

227328. viesis 27.02.2007 11:55

nav jau tie BieTeA nekaadi enegeliishi, bet nu....

izklausies padumš tu...

227354. viesis 27.februāris 2007 12:47
0 0 Atbildēt

Paldies ģeduška moroz !

227328. viesis

227371. viesis 27.februāris 2007 13:11
0 0 Atbildēt

Man ar BTA ir tikai pozitīva pieredze. Savus auto drošinu tur jau gadus 5 (KASKO un OCTA). Arī darbā visi autiņi (~ 300 mašīnas) ir apdrošinātas (KASKO un OCTA) tieši BTA. Tāpat arī veselības apdrošināšana ir tieši BTA.

227372. viesis 27.februāris 2007 13:12
0 0 Atbildēt

227328. viesis 27.02.2007 11:55

pirms kakaat, labaak buutu izstaastiijis konkreeti - kaa tevi tipa uzmeta apdroshinaataaji ? 95% dodu ka gan jau pats esi nolohojies un kaut kaadu buutisku noteikumu pantu neesi ieveerojis... vai arii kaa parasti gribeeji ietaupiit santiimu, nepanjeemi kaadu papildus segumu, a peec tam redz - sliktais apdroshinaataajs tev atteica... aj aj...

a par to antireklaamas kampanju - nu tas ir smiekliigi, smiekliigi... vechi taa neriikojas, tikai apvainojushaas daamiites... ja tev bija taisniiba - vareeji tiesaaties vai kaa savaadaak aizstaaveeties ;)

227377. viesis 27.februāris 2007 13:50
0 0 Atbildēt

Smieklīgi komentāri, nu ļoti smieklīgi pilni ar kompetentiem secinājumiem ................. apdrošinātājs

227393. viesis 27.februāris 2007 14:30
0 0 Atbildēt

227377. viesis 27.02.2007 13:50

a tu muus apgaismo luudzu, neziniishus :D :D :D

227407. viesis 27.februāris 2007 16:08
0 0 Atbildēt

Tavi Dedmoroz komentāri ir pareizi bet citi smieklīgi piemērām tā pārapdrošināšana ir smieklīga jo pietiek ar apdrošināšanu bet ja jau pārapdrošina pats nevis apdrošināšanas sabiedrība tas jau ir nopietni un tas nozīmē ka a/m maksāja kā minimums 150 000 LVL.

Kā arī "es samaksāju daudz 500LVL, bet izmaksa sīciņa ap 300LVL", dažas sīciņas izmaksiņas un un atjaunojot līgumu jāmaksā būs nepajokam, jo arī apdrošinātājam ir jāpelna un vēl katram otram pa 300LVL jāizmaksā.

227456. viesis 28.februāris 2007 10:02
0 0 Atbildēt

Man nekaadu probleemu nekad nav bijis ar BTA - ja pats vainiigs, ciet, ja ne, tad viss tiek nokārtots..dazhi laikam domaa, ka visus citus var tikai slaukt, bet pashi..

227457. viesis 28.februāris 2007 10:05
0 0 Atbildēt

BTA manā pieredzē līdz shim savācis tikai plus punktus. Apdrošinu tur autiņu jau iespaidīgu laika sprīdi, un viss vienmeer ir atrisinaats peec godiiguma principiem.

227458. viesis 28.februāris 2007 10:05
0 0 Atbildēt

Savā firmā autoparku esmu apdrošinājis gan Baltā gan BTA, nekādu pretenziju. Esmu gan dzirdējis par Baltikumu un Ergo. Tie it kā negribot maksāt, bet tā jau ir ar tiem mazajiem kantorīšiem

227459. viesis 28.februāris 2007 10:09
0 0 Atbildēt

Tiko lasīju par to Latvijas šoferīša seju - Agresīvs, Viltīgs utml... Banāli, sit autiņus uz nebēdu, bet gaida baigo peļnu no apdrošināšanas izmaksām.....

227460. viesis 28.februāris 2007 10:11
0 0 Atbildēt

KASKO pērku BTA, jo zinu ka izmaksās. Baltai arī domājams nav ne vainas, bet kā ar citiem, nezinu, nezinu

227485. viesis 28.februāris 2007 11:56
0 0 Atbildēt

uahhaa ha ha ha, dereetu IP adresiiti tiem pozitiivajiem viesiem uzzinaat ;) paaraak ozh peecpashreklaamas.... gan jau ka kaads bta agjentelis te kaut ko iepirda ;)

227505. viesis 28.februāris 2007 13:57
0 0 Atbildēt

tas drizaak ož peec latviešu tautas parunas - visi citi vienmeer vainiigi, tikai pats zelta gabaliņš..hehehe :)

227507. viesis 28.februāris 2007 14:23
0 0 Atbildēt

kaada nenoviidiiba - ne jau pirmo dienu kantoris straadaa, taa ka noteikti antireklaamas viltiigais, agresiivais meistarotaajs buus vien s.. sataisiijis hih

227555. viesis 28.februāris 2007 18:52
0 0 Atbildēt

2 gadus OCTA un KASKO ir paņemtas no BTA. Bija 2 nelieli negadījumi, un abās reizēs viss tika atrisināts bez aizķeršanās. Attieksme pozitīva, esmu apmierināts.

Nav jābūt BTA aģentelim, lai uzrakstītu pozitīvu atsauksmi (tas domāts 227485. viesim)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti