Parīzes autošovā beidzot tiks parādīts lepnais jaunās paaudzes A8 sedans. Auto, kas būvēts uz alumīnija rāmja, aprīkots ar modernu pneimopiekari un jaudīgu dzinēju.
![](images/zinas/2a8.250.jpg)
![](images/zinas/2a8.251.jpg)
Parīzes autošovā beidzot tiks parādīts lepnais jaunās paaudzes A8 sedans. Auto, kas būvēts uz alumīnija rāmja, aprīkots ar modernu pneimopiekari un jaudīgu dzinēju.
Iazmugure, lukturi izskatās kā kādai japāņu mašīnai.
Kaapeec vinji sauc to par jauno stili, ja tas stils jau ~ 10 gadu vecs?
A kur palicies V12 motorīts? Iepriekšējā versijā tāc bija. Nu tas gan bija baiss "limuzīnis". Ja atmiņa neviļ, ta` to smago monstru tas motorīts līdz 100km/h iekustināja nieka 5 sekundēs.
Nesaprotu, kaads Audi A8 ir raamis? Vai tad Audi A8 ir kaads klasisks dzzips ar raamja konstrukciju vai smagais kravinieks? Cik noprotu, Audi taapat kaa liidz ssim buus pielietojis nesosso virsbuuvi. Citaats: "Kā jau ziņots agrāk, jaunā Audi A8 paaudze būvēta izmantojot alumīniju - rāmim, kā arī vairākām citas virsbūves daļām un pat piekares komponentēm", ir vienkaarssi anahronisks, jo jau ieprieksseejaas paaudzes Audi A8 virsbuuve bija izgatavota no alumiinija, analoggiski kaa veelaak radiitajam mazajam Audi A2. Ja ar vaardiem raamis ir domaats alumiinija karkass, tad nenaaktu par llaunu to paskaidrot. Varbuut iauto, kurss ssaadas tehniska rakstura lazzas taisa regulaari ar to bija domaajis peec Space Frame tehnologgijas izgatavotu nesosso virsbuuvi, kas no Audi puses pirms Audi A8 razzossanas saakuma tika pasniegts, kaa lielisks autobuuves risinaajums automassinas svara samazinaassanai, jo tikai alumiina karkasa svars bija par aptuveni 150 kilogramiem mazaaks kaa analoggiskam teerauda izstraadaajumam? SSkkiet iauto nepieciessams darbaa kaads cilveeks, kas bez policijas zaakaassanas saprot ko arii no automassiinaam...
Jautriissiem runaajot par dizainu - par gaumi nestriidas - taa vai nu ir vai nu nav. Vienam patiik maate, otram meita, tressam kleita. Skaidrs ir arii tas, ka aktiivie komenteetaaji ssaadu auto nevar atllauties. Bet maarketinga peetiijumi raadaa, ka eksklusiivais un ektravagantais 700 seerijas BMW daudziem potenciaalajiem pirceejiem nemaz nav gaajis pie sirds. Pirms automassiinas uzlikssanas uz konveijera, kas izmaksaa nevis vienu vai divus miljonus, bet simtiem miljonu, liela kaudze naudas tiek izteereeta arii tirgus sistuaacijas un pieprasiijuma analiizei, lai noskaidrotu, ko tiessi potenciaalie pirceeji - pilsonni ar augstu ienaakumu, ir gatavi pirkt. Protams, arii tirgus maarketinga speciaalisti meedz klluudiities. To dalleeji arii apliecina BMW 700 seerijas nebuut ne tie spozaakie panaakumi pasaules meerogaa. Te var piemineet arii kaadu interesantu automassiinu - 1936. gada Chrusler Airflow, kas tika izgatavota ar pluudliinijas formas virsbuuvi un citiem tam laikam progresiiviem risinaajumiem, taccu pirceeji auto nepirka. Daudzas no ssajaa auto izmantotajaam tehnologgijaam peec laika klluva par ikdienu lielaakaas dallas autobuuves produkcijaa, bet ssie risinaajumi apsteidza laiku un cilveeku domaasaanu...
Kazis
Atvainojos, bet jaalabo passam sevi, jo pirksti rakstots netiek liidzi galvai - Chrysler Airflow nevis Crusler Airflow. Taa ir, ka citus kritizeejot pats salaidu klluudas.
Kazis
BMW 7er šito noliek pie vietas! Šitais ir musors! Ceļu BMW!
Nu lielāku brāķi par jauno 7 BMW pasaule sen nav redzējusi.
REX:
Re re, bembelāti pamodās un uzreiz sāka vaukšķēt!!!
nesmukas aizmugureejaas lampas un pati "pakalja" bet taa man shis autinsh ir paticis un patiik :)
iAuto iegādājas preces no Amazon par izdevīgām cenām. Atveda pie durvīm 7-8 dienu laikā - šodien būs jau nākošā piegāde. Lasīt vairāk
Tehnoloģija ar konteineros uzglabājamiem, salokāmiem saules paneļiem, ļauj jaunu un apjomīgu enerģijas parku izvērst īsā laikā. Lasīt vairāk
Pēdējie ar divpadsmit cilindru motoriem komplektētie Bentayga, Continental GT un Flying Spur eksemplāri nobraukuši no konveijera zīmola rūpnīcā Krū. Lasīt vairāk
Dizains jaasaka reti pretiigs, kaa visiem jaunajiem audiniekiem :(((