„Volvo Trucks” laiž klajā „I-Shift” ar lēngaitas pārnesumiem

 
Volvo Trucks | 15.marts 2016 7:59

Pilnveidotā „I-Shift” automātiskā transmisija, kura jaunajā paaudzē papildināta ar lēngaitas pārnesumiem, nodrošina rāmu un vienmērīgu braukšanas uzsākšanu kravas automašīnām, kas sarežģītos apstākļos pārvadā smagas kravas.

„Volvo Trucks” jaunajai „I-Shift” versijai var pievienot līdz diviem papildu lēngaitas pārnesumiem. Tas sniedz daudz priekšrocību, tostarp arī to, ka kravas automašīnas spēj uzsākt kustību un pārvadāt kravas, kuru pilna masa kopā ar automašīnu sasniedz 325 tonnas.

„Automātiskās „I-Shift” pārnesumkārbas ar lēngaitas pārnesumiem lielas kravnesības kravas automašīnām sniedz pilnībā jaunas iespējas kontrolēt ātrumu, pārvietojoties lēngaitā vai atpakaļgaitā. Autovadītāji var pārvadāt smagas kravas, neuztraucoties, ka tas varētu izraisīt sarežģītas un dārgas dīkstāves situācijas,” stāsta Pēters Hārdins, „FM” un „FMX” izstrādes vadītājs.

Ar jaunajiem lēngaitas pārnesumiem automašīna var pārvietoties pat ar ātrumu 0,5–2 km/h. Tas ir neatsverams ieguvums situācijās, kad vajadzīgs precīzi manevrēt, piemēram, būvlaukumos vai apkopes laikā.

„Jaunie lēngaitas pārnesumi ievērojami uzlabo vadāmību un uzsāktspēju, un padara autovadītāju darbu daudz vieglāku, kad smagas kravas jāpārvadā tādās sarežģītās un slidenās vietās kā būvlaukumi, raktuves vai meži. Jo smagāka krava un jo sliktāks segums, pa kuru jābrauc, jo vairāk lēngaitas pārnesumi atvieglo autovadītāja darbu,” skaidro Hārdins.

Pārvadājumu uzņēmumiem, kas nodarbojas ar smago kravu pārvadāšanu gan pa sarežģīti izbraucamiem segumiem, gan pa parastiem lielceļiem, lēngaitas pārnesumi sniedz iespēju piedāvāt daudzveidīgākus pakalpojumus un uzlabot degvielas ekonomijas rādītājus.

„I-Shift ar lēngaitas pārnesumiem ļauj uzsākt kustību no vietas īpaši sarežģītos apstākļos. Apvienojot šādu pārnesumkārbu ar piemērotu aizmugures tilta pārnesumskaitli, kas, braucot lielā ātrumā, optimizē dzinēja apgriezienu skaitu, var samazināt degvielas patēriņu, braucot pa lielceļiem. Tas ir ievērojams ieguvums uzņēmumiem, kas nodarbojas ar šāda veida pārvadājumiem,” uzsver Pēters Hārdins.

Atkarībā no paredzētā lietojuma I-Shift pieejama ar vienu vai diviem turpgaitas lēngaitas pārnesumiem un ar vai bez diviem atpakaļgaitas lēngaitas pārnesumiem. Atpakaļgaitas lēngaitas pārnesumi ļauj pārvietoties atpakaļgaitā ļoti lēnām, kas būtiski atvieglo manevrēšanu situācijās, kad jāievēro izcila precizitāte.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti