Jaunais "Citroën Jumpy"

Veho | 18.aprīlis 2016 7:15

Izlaists 1995. gadā un saražots gandrīz 600 000 vienībās, Citroën Jumpy sāk jaunu ēru un paaudžu maiņu ar jauno Citroën Jumpy.

Izmantojot vairāk nekā 80 gadus lielu pieredzi vieglo komercauto ražošanā, CITROËN nodrošina risinājumus visām lietotāju vajadzībām. Kā profesionāļu svarīgs sabiedrotais, jaunais Jumpy tika radīts ņemot vērā efektivitāti un lietošanas ērtības, lai auto ikdienā būtu drošs un ērti lietojams.

Jaunais Citroën Jumpy ir ieguvis labāko no CITROËN pieredzes. Šīs zināšanas ļauj piedāvāt tirgum plašu vieglā komerctransporta klāstu, kas sastāv no 4 atšķirīgiem modeļiem: Nemo, Berlingo, Jumpy un Jumper.

Ar tā jauno modulāro platformu, jaunās paaudzes Jumpy izceļas ar optimizētu uzbūvi, nodrošinot praktiskumu, lielākas ērtības un drošību. Tas dižojas ar jaunākās paaudzes tehnoloģijām, padarot to par ideālu sabiedroto „Ikdienas varoņiem”.

Paredzēts plašam profesionāļu lokam (piemēram, individuālajiem komersantiem, celtniekiem, piegādātājiem, dažādu pakalpojumu sniedzējiem un iestādēm), tas ir pieejams kā mikroautobuss, kombi tipa auto, auto ar dubultu kabīni un kā auto ar kravas kasti. Tiek piedāvāti 3 garumi (XS – 4,60 m, M –4,95 m un XL – 5,30 m), lai katrs klients varētu izvēlēties sev piemērotāko automašīnas versiju.

Jaunajam Citroën Jumpy piemīt:

– plūstošs un moderns dizains, kam raksturīgs enerģiskums un pārliecinātība;

– efektīva virsbūve pielāgota visām vajadzībām, lai nodrošinātu lielāku funkcionalitāti, praktiskumu un ērtu lietošanu. Jumpy modulārā platforma, balstīta uz EMP2, nodrošina līdz 1 400 kg lielu kravnesību un 6,6 m3 lielu tilpumu, kā arī spēju pavilkt līdz pat 2,5 t smagu piekabi;

– pieejams 3 garumu versijās, tirgū jau pieejamās 4,95 m un 5,30 m versijas, un pilnīgi jaunā 4,60 m versija, ir kompaktas un praktiskas. Tāpat kā divas M un XL versijas, arī XS versijai ir 1 400 kg liela kravnesība un kombi versijā tā var pārvadāt pat 9 pasažierus;

– ar augstumu tikai 1,90 m XS un M versijas ir radītas, lai tās viegli varētu novietot pazemes stāvvietās. Tas ne vienmēr ir iespējams ar šī segmenta automašīnām;

– šajā segmentā tam nav konkurentu Moduwork dēļ. Lai atvieglotu ikdienu, malējais pasažiera sēdeklis var tikt pacelts, nodrošinot papildu telpu ar gludu grīdu līdz 4 m. Jaunā Jumpy piemērojamie planšetdatoru un viedtālruņu turētāji pārvērš Jumpy par īstu mobilo biroju;

– brīvroku režīmā vadāmas sānu durvis irjaunums šajā segmentā, kas atvieglo sānu slīddurvju atvēršanu iekraušanas un izkraušanas gadījumos, kad Jūsu rokas ir aizņemtas;

– ērtības uzlabotai fiziskajai un garīgajai labsajūtai nodrošina mājīgs interjers, augstu novietota vadītāja braukšana pozīcija un daudzie mantu glabāšanas nodalījumi. Labsajūta tiek paaugstināta pateicoties vislabākajam akustiskas līmenim;

– tehnoloģijas, kas atvieglo dzīvi – atpakaļgaitas skata kamera labākai redzamībai manevrējot, ekrāns acu augstumā un CITROËN Connect Nav ar balsi vadāma 3D navigācijas sistēma un skārienekrāns;

– tehnoloģijas lielākai drošībai – adaptīva kruīza kontrole un ātruma ierobežotājs, ceļa zīmju atpazīšanas sistēma un ieteikumi braukšanas laikā, brīdinājuma sistēma vadītāja uzmanībai un aktīvās bremzēšanas sistēma;

– savā klasē vismazākais degvielas patēriņš un CO2 izmešu līmenis (ar BlueHDi 115 ZS Stop&Start 6 ātrumu manuālo pārnesumkārbu: 5,1 l/100 km un CO2 izmeši 133 g/km) un kontrolējamas uzturēšanas izmaksas, pateicoties jaunākās paaudzes 1,6 l un 2,0 l dīzeļmotoriem ar jaudu sākot no 95 ZS (210 Nm) ar manuālo pārnesumkārbu un līdz 180 ZS (400 Nm) ar AT6 automātisko pārnesumkārbu;

– neskaitāmas pārveidošanas iespējas, lai atbilstu visām vajadzībām. Arī 4x4 versija, ko radīja un ieviesa specializēts uzņēmums – Automobiles Dangel.

ENERĢISKS RAKSTURS

Jaunā Citroën Jumpy dizains ir veidots, iedvesmojoties no vieglajām automašīnām un komerctransporta. Jaunajam modelim piemīt plūstošs, draudzīgs stils ar manāmu pašpārliecinātību un robustumu.

Automašīnas priekšgals sastāv no īsa horizontāla motora pārsega, ko izceļ palti, augstu novietoti lukturi, kas nodrošina pilnīgu ceļa pārskatāmību.

Zīmola emblēma ir novietota uz restes, no abām pusēm stiepjoties V veidā starp lukturiem. Priekšgals aprīkots ar platu bamperi, ar iebūvētām, melnām gaisa ieplūdes atverēm, izceļot jaunā modeļa robusto stilu.

Prestižais izskats var tikt papildināts ar Pack Look aprīkojumu. Izvēloties šo piedāvājumu, klienti var vēl vairāk pievērst uzmanību saviem uzņēmumiem ar jauno Jumpy, kam:

– priekšējie un aizmugurējie bamperi, durvju rokturi, atpakaļskata spoguļi un sānu moldingi ir virsbūves krāsā;

– ir hromēta priekšējā reste;

– dienasgaismas lukturi un miglas lukturi aprīkoti ar LED spuldzēm.

No sāniem ar platajām, sānu slīddurvīm jaunais Jumpy piedāvā ietilpīgu salonu un plašas salona pārveidošanas iespējas.

Kopsolī ar laiku un stilu, kas saskaņojas funkcionalitātē un praktiskumā, jaunais Jumpy ir ideāls un profesionāls sabiedrotais.

EFEKTĪVA JAUNA MODULĀRA PLATFORMA

Jaunais Citroën Jumpy ir būvēts uz jaunākās paaudzes modulārās platformas, kas balstīta uz EMP2 un radīta īpaši jaunajam modelim. Platformai ir uzlabota struktūra ar īpašām, jaunām priekšējām un aizmugurējām asīm. Tā kravnesība var sasniegt 1 400 kg un var pavilkt 2,5 t smagu piekabi.

Modulārais dizains atspoguļojas gan divās riteņu bāzēs (2,92 m un 3,27 m), gan arī divās aizmugurējās pārkarēs (0,80 m un 1,15 m). Tāpēc ir iespējams piedāvāt 3 dažādas garumu versijas: XS 4,60 m (pirmais šajā segmentā) ar īso riteņu bāzi, M 4,95 m un XL 5,30 m ar garo riteņu bāzi.

Jaunā platforma piedāvā kompaktu ārieni, bet līdz 6,6 m3 lielu ietilpību.

Kompaktais izskats attiecas arī uz jaunā Jumpy augstumu. Tikai 1,90 m augsts – tas ir ideāls visās situācijās un vietās, arī pazemes autostāvietās pilsētu centros, daudzdzīvokļu mājās un iepirkšanās centros. Šī īpašība palīdz ekonomēt laiku un būt efektīvākiem, jo automašīnas lietotāji var nokļūt pie saviem klientiem iespējami ātri.

Galvenie parametri

Virsbūves tips

Izmēri

XS

M

XL

Garums

4,60 m

4,95 m

5,30 m

Augstums

1,90 m

1,90 m

1,94 m

Riteņu bāze

īsa

gara

gara

Aizmugurējā pārkare

īsa

īsa

gara

Kravas telpas grīdas garums (maks.)

3,32 m

3,67 m

4,02 m

Kravas telpas platums starp riteņu arkām

1,26 m

1,26 m

1,26 m

Kravas telpa (maks.)

5,1 m2

5,8 m2

6,6 m2

Kravnesība (maks.)

1 400 kg

1 400 kg

1 400 kg

Apgriešanās rādiuss

11,30 m

12,40 m

12,40 m

PILNS PIEDĀVĀJUMS

Jaunais Jumpy pieejams dažādās versijās, lai apmierinātu visas klientu vajadzības, kas saistītas ar viņu darbību:

– mikroautobuss pieejams 3 garumu versijās, un šī versija galvenokārt ir domāta profesionāļiem, kuri pieprasa lielu kravas telpas ietilpību (no 4,6 līdz 6,6 m3). Ar 3 aprīkojuma līmeņiem (Comfort, Club un Business) tie ir piemēroti visiem darbības veidiem;

– ar dubulto kabīni pieejams M un XL garumu versijās. Dubulto kabīņu modeļi paredzēti profesionāļiem, kam ir vajadzība pārvadāt pasažierus (ne vairāk kā 6) un arī kravu. Atsevišķs kravas nodalījums ar ietilpību līdz 5,5 m3 (ar salocītiem sēdekļiem) un pieejams kā vieglais komerctransports. Tiek piedāvātas 2 dubultās kabīnes automašīnu versijas: ar nolokāmiem sēdekļiem un iespēju palielināt kravas telpas ietilpību par 1,5 m3, un – ar fiksētiem sēdekļiem;

– ar auto kravas kasti pieejama M versija ar garumu 4,95 m. Šī versija nodrošina pamatu pārveidošanai, piemēram, uzstādīt ar saldējamo iekārtu aprīkotu kravas kasti, kā arī citus variantus;

– kombi versija pieejama 3 garumu versijās. Kombi modelis XS versijā var uzņemt 9 cilvēkus. Tas galvenokārt paredzēts cilvēku pārvadāšanai, ko veic dažādas, piemēram, organizācijas, atpūtas centri, dažādas iestādes u. tml.

PRAKTISKUMS VISĀM VAJADZĪBĀM

Jaunais Citroën Jumpy ir ideāls partneris profesionāļiem, kuri meklē darbarīku ikdienas atvieglošanai.

Modernajam un funkcionālajam Citroën Jumpy ir:

– Moduwork, kas nodrošina līdzenu grīdu, pateicoties speciālam nodalījumam un malējā pasažiera sēdekļa modulārajam dizainam, kad sēdeklis ir pacelts. Kopā ar neslīdoša materiāla tīklu vadītāja sēdekļa malā, Moduwork pagarina kravas nodalījumu telpu par 1,16 m. Tas pārvērš jaunā Jumpy salonu īstā pārveidojamā birojā. Nolocītā stāvoklī centrālais elkoņbalsts kļūst par grozāmu plauktu ar elastīgu un lipīgu joslu, lai noturētu priekšmetus (tādus kā klēpjdatorus un planšetdatorus) uz vietas. Papildu tam speciāli viedtālruņu un planšetdatoru turētāji pieejami kā papildaprīkojums;

– brīvroku režīmā vadāmas sānu durvis ir ekskluzivitāte šajā segmentā. Brīvroku režīmā vadāmās durvis ļauj atvērt sānu slīddurvis, tām nepieskaroties. Ar vienkāršu kājas kustību stūrī zem aizmugurējā bampera, automašīna atslēdzas un sānu slīddurvis attiecīgajā pusē atveras automātiski. Šī kustība kalpo arī durvju aizvēršanai un automašīnas aizslēgšanai. Šī funkcija vienkāršo iekraušanu un izkraušanu, kad Jūsu rokas ir aizņemtas;

– 250° platā leņķi atveramas aizmugurējās durvis – pieejamas kā papildaprīkojums XL (5,30 m) versijās;

– koka apdare – pēc katra profesionāļa vajadzībām un veicamām darbībām, jaunajos Jumpy ir pieejamas 2 veidu apdares: neapstrādāts koks un apstrādāts koks (neslīdošs un pārklāts ar alumīnija deflektora joslām, ūdensdrošs un viegli mazgājams). Ir pieejami vairāki varianti, lai aizsargātu iekraušanas zonu un tās apdari visā augstumā sānos, kā arī riteņu arkas;

– sakabes āķis (gan papildu, gan standarta aprīkojumā) ar sadales kārbu spēj vilkt līdz pat 2,5 t smagu piekabi;

– neskaitāmi mantu glabāšanas nodalījumi. Kabīnes priekšpusē – cimdu nodalījumā atrodas 12V un USB ligzdas, liela glabāšanas vieta zem pasažiera sēdekļa ir ideāli piemērota kurpju vai aizsargķiveru glabāšanai, glāžu turētāji centrālā paneļa abās pusēs, centrālais augšējais mantu glabāšanas nodalījums un nodalījumi durvīs, kas ir pietiekami lieli 1,5 l pudeļu novietošanai.

KLASISKS CITROËN KOMFORTS PROFESIONĀĻIEM

Mājīgs interjers

Jaunā Citroën Jumpy interjers ir izstrādāts, iedvesmojoties no pasažieru automašīnām, saglabājot piemērotību profesionālai lietošanai, tāpēc katra detaļa ir efektīva un pilnīga.

Viegli piepaceltais mērinstrumentu panelis iedveš mierinājuma sajūtu. Savienojumā ar augsti novietoto un ērto braukšanas pozīciju, vadītājs var pilnībā kontrolēt ceļu. Mērinstrumentu panelis ir veidots tā, lai vadītājam viss būtu pa rokai un pārskatāms, arī mērinstrumentu panelis (ar tā grafiskajām un mūsdienīgajām ciparnīcām), 7 collu skārienekrāns, klimata kontrole, mantu glabāšanas nodalījumi un pogas durvju elektroniskai atvēršanai.

Sēdekļi ir polsterēti ar materiāliem, kas nodrošina augstākā līmeņa ērtības. Jaunais Jumpy, atkarībā no tā aprīkojuma versijas, pieejams ar dažādu polsterējumu: auduma apdare ar grafisku dizainu, poliuretāna audums un kombinēta poliuretāna auduma un auduma apdare.

Jaunā Jumpy mikroautobusa un dubultās kabīnes versijas ir aprīkotas ar nenoņemamiem kravas stiprinājumiem (atbilstoši Eiropas ISO 27956 standartam par kravas drošību un pasažieru aizsardzību kravas slīdēšanas gadījumā). Kā papildaprīkojums, blakus standarta nodalījumiem, pieejams Comfort nodalījums. Šis aprīkojums nodrošina papildu drošību braucējiem, kā arī papildu ērtības, kas rada termālo aizsardzību un trokšņu slāpēšanu, ko rada putuplasta materiāla izmantošana. Papildu tam, Comfort nodalījuma gaišā auduma apdare un polikarbonāta logs dod salonam vairāk gaišuma. Lielākai fiziskajai labsajūtai šis nodalījums palielina atzveltnes nolaišanas leņķi par 8,5° un sēdeklis var tikt pabīdīts par 40 mm tālāk, salīdzinājumā ar parasto nodalījumu.

Optimālas braukšanas ērtības

Lai kāds būtu ceļa segums, jaunais Citroën Jumpy lepojas ar pirmšķirīgām braukšanas ērtībām, pateicoties tā ritošajai daļai, kas nodrošina izcili precīzu vadību, vienlaikus saglabājot lielisku amortizāciju. Jaunais Jumpy ir aprīkots ar pastiprinātu Pseudo MacPherson priekšējo asi un jaunu aizmugurējo asi, tādējādi nodrošinot kravnesību līdz 1 400 kg. Asis var tikt pārveidotas ar 4x4 piedziņu (Dangel aprīkojuma versijā).

Labākai amortizācijai un ceļa sajušanai, jaunais Jumpy ir papildināts ar diviem optimizētiem šarnīriem ceļa ietekmes mazināšanai. Lai nodrošinātu papildu ērtības gan ar, gan bez kravas, atsperēm ir dažāda cietība un amortizatori piemērojas kravas slodzei, pateicoties tā pasīvajai sistēmai, kas amortizācijas un atsperu stāvokli piemēro automašīnas svaram.

Abas asis nodrošina ideālu vadīšanas un braukšanas ērtību kombināciju neatkarīgi no tā, vai automašīna pārvadā kravu vai nē, kā arī pirmšķirīgu braukšanas prieku, iespējams, labāko šajā segmentā.

TEHNOLOĢIJAS, KAS ATVIEGLO DZĪVI

Patīkama un atvieglota braukšana

Papildu noderīgajām ikdienas funkcijām tādām kā automašīnas brīvroku atvēršana un iedarbināšanas sistēma, neizmantojot atslēgu un brīvroku režīmā vadāmas sānu slīddurvis, neizmantojot rokas, jaunais Citroën Jumpy aprīkots ar tehnoloģijām, kas atvieglo braukšanu:

– jaunais 7 collu skārienekrāns mediju, tālruņa un navigācijas funkciju kontrolei ir aprīkots ar vienkāršu un precīzu skārienjutīgu ekrānu;

– Mirror Sreen funkcija ļauj vadītājam lietot viedtālruņu lietotnes 7 collu skārienekrānā, nenovēršot acis no ceļa. Funkcija savienojama ar Apple CarPlayTM un MirrorLink® tehnoloģiju;

– CITROËN Connect Nav ir jauna 3D navigācijas sistēma, kas darbojas tiešsaistē. Jaunākās paaudzes sistēmu var kontrolēt ar balsi vai izmantojot skārienekrānu. CITROËN Connect Nav ir savienota ar TomTom Traffic pakalpojumu, lai saņemtu informāciju par esošo satiksmi, tuvākajiem autoservisiem un autostāvietu atrašanās vietām un to cenām, informāciju par laika apstākļiem, un funkciju attiecīgās apdzīvotās vietas interesantāko vietu meklēšanai. Lietotāji noteikti novērtēs arī bīstamo vietu attēlošanas iespēju, kas tos ar attēliem un skaņu informēs par bīstamām vietām un situācijām (pakalpojums pieejams visās Eiropas valstīs, izņemot Šveici).CITROËN Connect Nav ietver arī Mirror Sreen funkciju;

– ekrāns acu augstumā ļauj vadītājiem iegūt braukšanai nepieciešamo informāciju (esošo un ieteicamo ātrumu, kruīza kontroles / ātruma ierobežotāja uzstādījumus, navigācijas norādījumus, un ziņojumus par iespējamām sadursmēm) caurspīdīgā ekrānā, kas novietots tieši acu augstumā, lai vadītājs redzētu ceļu. Šajā segmentā šāda funkcija tiek piedāvāta pirmo reizi;

– automātiskā gaismu pārslēgšanas funkcija ir sistēma, kas pārslēdz tuvās un tālās gaismas, ņemot vērā notiekošo uz ceļa un konstatējot citus transportlīdzekļus. Sistēma aktivizējas naktī, kad ātrums pārsniedz 25 km/h un deaktivizējas, kad ātrums ir zem 15 km/h;

– atpakaļgaitas skata kamera – aizmugurējā kamera uz 7 collu skārienekrānu sūta attēlu par notiekošo aiz automašīnas. Kad auto tuvojas objektam, sistēma pietuvina attēlu, lai nodrošinātu precīzāku atlikušās distances parādīšanu. Ir pieejama arī parastā atpakaļgaitas skata kamera, tāpat kā priekšējie un aizmugurējie distances sensori;

– Grip Control – uzlabota pretbuksēšanas sistēma, kas uzlabo saķeri atbilstoši ceļa virsmai. Grip Control var būt savienota ar Construction Site Pack (lielāka ietilpība, par 20 mm augstāka piekare, motora aizsargplāksne) palielinot jaunā Jumpy caurgājamību grūtāk izbraucamos apvidos, ieskaitot būvlaukumus un dubļainus ceļus.

Tehnoloģijas drošībai

Jaunais Jumpy ir aprīkots ar tehnoloģijām, lai paredzētu notikums un sniegtu palīdzību, tādējādi nodrošinot drošu braukšanu. Tas ir aprīkots ar:

– ātruma ierobežotāju – ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu un ieteikumiem braukšanas laikā. Šī pavisam jaunā sistēma darbojas, izmantojot kameru, kas novietota vējstikla augšējā daļā, un papildina navigācijas sistēmas darbību. Vadītājs visu laiku tiek informēts par aktuālajiem satiksmes ierobežojumiem. Kad kamera atpazīst ātruma ierobežojušu ceļa zīmi, vadītājs, nospiežot pogu, var akceptēt ieteicamo ātrumu un izmantot to kruīza kontroles / ātruma ierobežotāja vērtības iestatīšanai;

– aktīvās bremzēšanas sistēmu, kas kalpo, lai samazinātu pasažieru savainošanās risku, pamatojoties uz informāciju, kas saņemta no vējstikla augšpusē novietotās multifunkcionālās kameras šādos gadījumos:

§braucot ar ātrumu no 0 līdz 30 km/h – novērš sadursmes risku ar kustīgiem vai nekustīgiem objektiem vai gājējiem,
§braucot ar ātrumu virs 30 km/h – samazina ātrumu pirms sadursmes;
– ultraskaņas „aklo” zonu novērošanas sistēmu, kas ar oranžas gaismas signālu atpakaļskata spoguļa stūrī informē vadītāju, ja „aklajā” zonā ir transportlīdzeklis. Kopā 4 sensori ir izvietoti priekšējos un aizmugurējos bamperos. Sistēma ir aktīva pie ātruma starp 12 km/h un 140 km/h;

– adaptīvo kruīza kontroli,kas ļauj Jūsu automašīnai piemēroties priekšā braucošā transportlīdzekļa ātrumam. Tā spēj samazināt braukšanas ātrumu līdz 20 km/h, darbojoties tikai ar akseleratoru un neizmantojot bremzes;

– brīdinājumu par sadursmes risku irsistēma, kas informē vadītāju par sadursmes iespējamību, lai vadītājs varētu savlaicīgi reaģēt. Skaņas un vizuālā trauksme aktivizējas tieši pirms automātiskās bremzēšanas sākšanās. Sistēma aktivizējas pie 2 lielumiem:

1. kritiskais līmenis – oranžs signāls informē vadītāju, ka tas ir pārāk tuvu priekšā braucošajam transportlīdzeklim,
2. kritiskais līmenis – sarkans signāls informē vadītāju, ka ir jābremzē;
– joslu šķērsošanas brīdinājuma sistēmu (AFIL) brīdina vadītāju neapzinātas nepārtrauktās vai pārtrauktās līnijas šķērsošanas gadījumā, neieslēdzot pagrieziena rādītāju. Sistēma skaņas un vizuālo brīdinājuma palīdzību brīdina vadītāju veicinot, lai automašīna atgrieztos sākotnējā braukšanas trajektorijā;

– brīdinājumu vadītāja uzmanībai – sistēma nepārtraukti analizē vadītājauzvedību, izmantojot kameru, kas atrodas uz vējstikla augšējās daļas, tādejādi laikus atklājot iespējamu vadītāja miegainību atrodoties pie stūres. Gadījumā, ja vadītājs ir zaudējis modrību, tad sistēma ar skaņas un vizuālo brīdinājuma palīdzību brīdina vadītāju.

Šīs modernās tehnoloģijas uzlabo drošību uz ceļa, nodrošinot to, ka braukšana kļūst arvien vairāk patīkamāka.

5 EuroNCAP zvaigznes

Jaunais Citroën Jumpy ieguva maksimālo 5 zvaigžņu novērtējumu EuroNCAP testos. Šis rezultāts ir apliecinājums pūliņiem, kas ieguldīti automašīnas attīstībā, plašajā ērtību un drošības aprīkojuma nodrošinājumā un jaunā modeļa jaunākās paaudzes modulārajā platformā.

JAUNĀKĀS PAAUDZES MOTORI

Jaunais Citroën Jumpy ir pieejams ar 7 motoru un pārnesumkārbu kombinācijām, kas visas atbalsta BlueHDi ģimenes dīzeļmotori. Šī motoru jaunā paaudze, ko CITROËN izlaida 2013. gada beigās, ievērojami samazina slāpekļa oksīda (NOx) izmešus, samazinot arī CO2 izmešu daudzumu, pateicoties inovatīvai izplūdes sistēmai, kas ietver:

– oksidācijas katalizatoru, kas novietots uzreiz pie motora izejas, lai likvidētu iekšdedzes rezultātā radušos ogļūdeņražus un oglekļa monoksīdu

– Selected Catalyse Reduction (SRC) (selektīvā katalītiskā pārveidotāja) moduli, kurā ievadot Adblue®, tas līdz pat 90% slāpekļa oksīdu (NOx) pārveido nekaitīgos ūdens tvaikos (H2O) un slāpeklī (N2);

– papildu FAP filtrs, ko 2000. gadā pirmo reizi pasaulē izgatavoja PSA PEUGEOT CITROËN, lai attīrītu līdz pat 99,9% kvēpu;

– inovatīvā un unikālā izplūdes sistēma ir veidota precīzi izkārtojot tehnoloģijas. SCR moduļa novietošana pirms FAP filtra ir vienīgā sistēma, kas spēj samazināt slāpekļa oksīdu (NOx) daudzumu līdz pat 90%, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu un arī CO2 izmešus par 4%.

Dīzeļmotoru, kas darbina jauno Citroën Jumpy, degvielas patēriņš un CO2 izmeši kombinētajā ciklā (XS garuma versijā):

– BlueHDi 95 ZS, 5 ātrumu manuālā pārnesumkārba (70 kW – 210 Nm pie 1 750 apgr./min.), 5,5 l/100 km un CO2 izmeši – 144 g/km;

– BlueHDi 95 ZS Stop&Start, 6 ātrumu elektromehāniskā pārnesumkārba (70 kW – 240 Nm pie 1 750 apgr./min.) – 5,2 l/100 km un CO2 izmeši – 135 g/km;

– BlueHDi 115 ZS Stop&Start, 6 ātrumu manuālā pārnesumkārba (85 kW – 300 Nm pie 1 750 apgriez apgr./min.) – 5,1 l/100 km un CO2 izmeši – 133 g/km;

– BlueHDi 120 ZS Stop&Start, 6 ātrumu manuālā pārnesumkārba (90 kW – 340 Nm pie 2 000 apgr./min.) – 5,3 l/100 km un CO2 izmeši– 139 g/km;

– BlueHDi 150 ZS Stop&Start, 6 ātrumu manuālā pārnesumkārba (110 kW – 370 Nm pie 2 000 apgr./min.) – 5,3 l/100 km un CO2 izmeši – 139 g/km;

– BlueHDi 180 ZS Stop&Start, 6 ātrumu automātiskā pārnesumkārba (130 kW – 400 Nm pie 2 000 apgr./min.) – 5,8 l/100 km un CO2 izmeši –151 g/km.

Kontrolētas uzturēšanas izmaksas

EMP2 platformas jaunais variants izmanto visas šīs platformas priekšrocības, sekmējot BlueHDi dīzeļmotoru integrēšanu. Šie jaunākās paaudzes motori kombinācijā ar aerodinamisku automašīnas virsbūvi un samazinātu svaru (no 100 kg līdz 300 kg vieglākas nekā citas automašīnas šajā segmentā) nodrošina zemāko degvielas patēriņu un CO2 izmešu daudzumu šajā segmentā.

PĀRBŪVES IESPĒJAS

Tāpat kā tā priekštecis, jaunais Jumpy arī var tikt pārbūvēts, ņemot vērā tā pielietošanas vajadzības.

Lai paplašinātu CITROËN piedāvājumu, kas, lai arī plašs, tomēr nevar apmierināt visas specifiskākās vajadzības, tiek veidota sadarbība ar automašīnu pārbūves speciālistiem, lai apmierinātu jebkuru vajadzību.

Dangel 4x4

Kopš 1980. gada aprīkojis vairāk kā 40 000 automašīnu ar 4x4 sistēmu, Automobiles Dangel ir Eiropas vadošais spēlētājs 4x4 segmentā un ar PSA Group strādā jau vairāk kā 35 gadus. Jaunais Citroën Jumpy turpina piedāvāt 4x4 versijas, kas jau tika darīts iepriekšējā kompakto mikroautobusu paaudzē.

Jaunajam Jumpy Automobiles Dangel veidotā 4x4 sistēma var tikt uzstādīta automašīnām ar 2 litru motoriem un manuālo pārnesumkārbu, t.i., BlueHDi 120 ZS 6 ātrumu manuālo pārnesumkārbu, BlueHDi 120 ZS Stop&Start 6 ātrumu manuālo pārnesumkārbu un BlueHDi 150 ZS Stop&Start 6 ātrumu manuālo pārnesumkārbu.

4x4 raksturojums

Labākai braukšanai visos apstākļos Automobiles Dangel piedāvā 2 piekares augstumus (atkarībā no klientu vēlmēm), vienu, kas domāta jebkuriem ceļa un laika apstākļiem, un otru – paaugstinātu piekari (par 60 mm augstāku priekšgalā, salīdzinot jaunā Jumpy pamata versiju).

Pieslēdzama 4X4 piedziņa

Jaunie Jumpy 4x4 modeļi, ko veidojis Automobiles Dangel, nodrošina labāko četru riteņu piedziņu.

Automašīnas daudzpusīgā „divu riteņu / četru riteņu piedziņas” sistēma ar 4X4 aprīkojumu kalpo, lai:

– nodrošinātu saķeri un saglabātu jaunā Jumpy (ar divu riteņu piedziņu) raksturīgākās īpašības;

– ieslēdzot 4X4 režīmu, nodrošinātu vilktspēju un saķeri zemas saķeres apstākļos;

– samazinātu degvielas patēriņu un riepu nodilumu.

Aizmugurējā diferenciāļa bloķēšana

Papildu daudzpusībai, ko nodrošina 4WD režīms, situācijām, kad nepieciešama īpaši uzmanīga braukšana, Automobiles Dangel piedāvā aizmugurējā diferenciāļa bloķēšanas funkciju. Vadītājs patstāvīgi var pieslēgt sistēmu, izmantojot speciālu sviru, lai pārvarētu šķēršļus vai izvairītos no iestigšanas.

Neatkarīgi no izmaiņām, kas raksturīgas četru riteņu piedziņai, šīs versijas ir identiskas visām divu riteņu piedziņas versijām. Piemēram, Dangel 4x4 pasažieru un vieglā komerctransporta versijām ir tās pašas ērtības un drošības īpašības, kas ir to divriteņu piedziņas bāzes versijām.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklists ietriecas mašīnas aizmugurē (+ VIDEO) 6

Motociklists bez ekipējuma un bez (....) visai prognozējami piedzīvo avāriju, ietriecoties vieglās automašīnas aizmugurē. Lasīt vairāk

 

Lapsenes okupē Chevrolet Malibu salonu (+ VIDEO) 3

ASV, kāds Chevrolet īpašnieks bija spiests griezties pēc palīdzības pie speciālistiem visai neparasta iemesla dēļ – viņa automašīnu bija pārņēmušas lapsenes. Lasīt vairāk

 

Uz Lada bāzes – Krievijā izgatavo katafalku ar autopilotu 3

Krievijā studenti izgatavojuši katafalku uz Lada Kalina bāzes un aprīkojuši to ar autopilotu. Lasīt vairāk

 

Biķerniekos sācies “Riga Summer Race” autosporta festivāls (+foto)

Pirmo reizi latviešu līdzjutējiem 6 stundu braucienā būs iespēja “fanot” uzreiz par trim mašīnām. “Flash Racing” komandas “Lamborghini Huracan” cīnīsies par uzvaru absolūtajā ieskaitē, “Bruno Racing Team” ar “BMW E46” sacentīsies A3000 klasē, bet TCR klasē lietuviešu “DHL Racing Team” komandas sastāvā startēs Valters Zviedris. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti