Kravas auto vadītājs no Latvijas kļūst par trešo labāko Baltijas jūras reģiona valstu sacensībās - iAuto

Kravas auto vadītājs no Latvijas kļūst par trešo labāko Baltijas jūras reģiona valstu sacensībās

 

Foto: Publicitātes attēls

Volvo Truck Latvia | 29.jūnijs 2016 15:50

Piektdien, 10. jūnijā Polijas pilsētā Poznaņā notika Baltijas jūras reģiona valstu fināls ekonomiskas kravas auto vadīšanas sacensībās “The Drivers’ Fuel Challenge”.

Piektdien, 10. jūnijā Polijas pilsētā Poznaņā notika Baltijas jūras reģiona valstu fināls ekonomiskas kravas auto vadīšanas sacensībās “The Drivers’ Fuel Challenge”. Auto vadītājs no Latvijas, Andrejs Šēfers, izcīnīja augsto trešo vietu, tādējādi iegūstot iespēju sacensties un cīnīties par uzvaru ar labākajiem kravas auto vadītājiem no visas pasaules sacensību finālā, kas septembrī notiks Gētebrogā, Zviedrijā.

Sacensībās piedalījās 15 dalībnieki no 5 valstīm – Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Polijas un Ukrainas. Dalībniekiem bija jāveic noteikta sacensību distance slēgtā trasē, cenšoties sasniegt iespējami zemāko degvielas patēriņu un iekļaujoties distances veikšanai atvēlētajā laikā. 21 gadu vecais kravas autovadītājs Andrejs Šēfers no loģistikas uzņēmuma “Kreiss” sacensībās 16 km kvalifikācijas distancē ieguva augsto 1. vietu, saņemot tiesības piedalīties fināla braucienā. Savukārt 21 km fināla distanci viņš veica ar degvielas patēriņu 4,98 litri, ierindojoties 3. vietā. Sacensībās 1. vietu ieguva vadītājs no Lietuvas Mindaugas Tumas, savukārt 2. vietā ierindojās braucējs no Polijas – Piotr Krahel.

“Ikvienam pārvadājumu uzņēmumam ir svarīgi ikdienā sasniegt pēc iespējas lielāku degvielas ekonomiju, tāpēc ir liela nozīme, lai autovadītāji zina, kā efektīvāk izmantot katru degvielas pilienu. Ieguldot līdzekļus autovadītāju apmācībā, uzņēmums iegūst daudz vairāk, kā sākumā var šķist. Patiess prieks, ka šobrīd jau cenšas ekonomēt pēc iespējas vairāk, un šādu sacensību laikā mēs redzam, cik daudz var ietaupīt konkrētā ceļa posmā, bet nobraucot tūkstošus, ietaupījums ir pārsteidzošs. Turam īkšķus un vēlam veiksmi sacensību dalībniekiem lielajā pasaules finālā Gēteborgā,” stāsta Volvo Truck Latvia rīkotājdirektors Endrjū O’Bruks (Andrew O’Brooks).

Sacensībās 15 finālistiem bija jāveic 16 km brauciens kvalifikācijas kārtā, kur tika noskaidroti TOP 3 braucēji, kas tālāk piedalījās finālā, veicot 21 km distanci un cīnījās par uzvaru “The Drivers’ Fuel Challenge” Baltijas jūras reģiona valstu sacensībās. Sacensībās Latviju pārstāvēja Juris Cirvelis (Kurbads, SIA), Didzis Dzelzkalējs (Kreiss, SIA) un Andrejs Šēfers (Kreiss, SIA). Visi auto vadītāji uzrādīja teicamus rezultātus kvalifikācijā.

The Drivers’ Fuel Challenge 2016 Baltijas jūras reģiona valstu kvalifikācijas kārtas brauciena rezultāti

Vieta Vadītājs Valsts Kompānija Degvielas patēriņš Vidējais degvielas patēriņs
1. Mindaugas Tumas Lietuva Finejas 3,55 22,188
2. Andrejs Šefers Latvija Kreiss 3,78 23,625
3. Piotr Krahel Polija A-Z Transport 3,86 24,125

The Drivers’ Fuel Challenge 2016 Baltijas jūras reģiona valstu fināla rezultāti

Vieta Vadītājs Valsts Kompānija Degvielas patēriņš Vidējais degvielas patēriņs
1. Mindaugas Tumas Lietuva Finejas 4,84 23,048
2. Piotr Krahel Polija A-Z Transport 4,87 23,190
3. Andrejs Šefers Latvija Kreiss 4,98 23,714

Jau pavisam drīz, 8. septembrī visi trīs Baltijas jūras reģiona finālisti kopā ar citu valstu finālistiem dosies uz Gēteborgu, lai cīnītos par iespēju kļūt par efektīvāko kravas automašīnu vadītāju pasaulē.

Drivers’ Fuel Challenge 2016 Baltijas jūras reģiona valstu fināls skaitļos

Finālā pirmās un otrās vietas ieguvējus šķīra vien 3g degvielas
Ceļā pavadītas 6 stundas un 35 minūtes
15 dalībnieki no 5 valstīm
Pirmās kārtas brauciena distances garums – 16km
Fināla brauciena distances garums – 21 km
Kopā nobraukti 303 km
Kopā patērēti 73,63 litri dīzeļdegvielas
Labākais uzrādītais faktiskais degvielas patēriņš pirmajā kārtā– 3,55 litri
Lielākais uzrādītais faktiskais degvielas patēriņš pirmajā kārtā – 4,47 litri
Vidējais degvielas patēriņš pirmajā kārtā – 3,92 litri
Vidējais degvielas patēriņš finālā – 4,87 litri

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Līdz 730 km: Volkswagen atklāj piecmetrīgā Ķīnas tirgum paredzētā ID.Unyx 08 sniedzamību

Volkswagen Ķīnas tirgū līdz 2027. gadam plāno laist klajā 20 elektrificētus modeļus, par vienu no tiem kļūstot ID Unyx 08 – piecmetrīgam elektriskajam SUV, kas uz konveijera stāsies 2026. gadā. Lasīt vairāk

 

Svētku brīvdienās policija veiks masveida pārbaudes uz ceļiem (+ VIDEO) 2

Lai nepieļautu sēšanos pie stūres reibumā, no šodienas līdz 5. janvārim Valsts policija rīkos pastiprinātas pārbaudes uz ceļiem. Vairāk par gaidāmajiem drošības pasākumiem intervijā “Rīta Panorāmā” vēstīja VP Reaģēšanas pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis. Lasīt vairāk

 

Mercedes būvēs greznu ēku kompleksu Dubaijā 5

Laikos, kad savā pamatnozarē autobūvē Mercedes nemaz tik spīdoši neiet, vācu uzņēmums nolēmis pievērsties nekustāmā īpašuma biznesam. Lasīt vairāk

 

NBS operacionālajai testēšanai iegādāsies "Frankenburg Technologies" izstrādāto raķešu partiju 3

Latvijas aizsardzības resors operacionālajai testēšanai iegādāsies Igaunijas uzņēmuma "Frankenburg Technologies" izstrādāto raķešu "Frankenburg Mark 1" testa partiju, aģentūrai LETA pavēstīja Aizsardzības ministrijas (AM) Preses nodaļā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti