Godalgotais pikaps "Nissan Navara" ar Euro 6 dzinēju un uzlabota degvielas ekonomiju

 

Nissan Navara Foto: iAuto.lv

Nissan Europe | 5.augusts 2016 12:46

Pikapu cienītājiem nu ir vēl viens lielisks iemesls, lai izvēlētos Nissan Navara. “2016. gada Starptautiskā pikapa” godalgu saņēmušās, izturīgās un robustās Nissan Navara klāsts ir papildināts ar uzlaboto un videi draudzīgo Euro 6 dzinēju.

Uzlabojumi attiecas uz abām Navara 2,3 litru dCi dīzeļdzinēja versijām: 190 ZS ar divām turbīnām un 160 ZS ar vienu turbīnu. Tie dāvā ievērojamus uzlabojumus izmešu un degvielas patēriņa rādītāju jomā – un pircējiem tas ir vēl viens būtisks apsvērums, jo ietekmē automobiļa ekspluatācijas izmaksas. CO2 izmešu apjoms ir no tikai 167 g/km, panākot 2 g/km samazinājumu salīdzinājumā ar iepriekšējo – Euro 5 dzinēju. Oficiālā degvielas patēriņa rādītājs kombinētajā ciklā ir nokrities līdz 6,3 l/100 km – panākts 0,1 l/100 km samazinājums.

Nissan Navara Foto: iAuto.lv

Pateicoties selektīvās katalītiskās reducēšanas (SCR) sistēmai, Nissan Navara Euro 6 versijai ir samazināts slāpekļa oksīdu (NOx) izmešu apjoms. Navara ir aprīkota ar AdBlue tvertni, kuras uzpildes vāciņš atrodas pretējā automobiļa pusē, lai novērstu tās sajaukšanas iespēju ar degvielas tvertni. Piedāvājot lietotājiem maksimālas ērtības, tvertni var uzpildīt gan no pudeles, gan sūkņa. Tvertnes tilpums ir 17 litri šķidruma, kas starp uzpildīšanas reizēm ļauj nobraukt līdz pat 11 500 km. Ar AdBlue sistēmu saistītie paziņojumi automobilī ir integrēti Navara krāsainajā, centrālajā LCD informācijas ekrānā, kas atrodas starp divām galvenajām ciparnīcām.

Nissan Navara specifikācijās ir veikta virkne uzlabojumu:

- Stop/Start sistēma, kas palīdz samazināt degvielas patēriņu, tagad ietilpst visu Navara versiju ar manuālo pārnesumkārbu standarta aprīkojumā, sākot no Acenta aprīkojuma līmeņa.
- Tagad visas Navara versijas ir aprīkotas arī ar TFT krāsainu braukšanas palīgsistēmu displeju, kruīza kontroli ar ātruma ierobežotāju, Bluetooth brīvroku audio sistēmas un vadības slēdžiem uz stūres.
- Automobiļa pilnā masa (Gross Vehicle Weight) ir palielinājusies par 35 kg, bet pašmasa par 5 līdz 38 kg (atkarībā no versijas).
- Aptuveni 900 kg kravnesība un 3,5 tonnu vilktspēja nav mainījusies.

Pieejama Double Cab un King Cab virsbūves versijās, godalgotā Nissan Navara ir spēcīgs pikaps, kas ir radīts, lai kļūtu par pikapu īpašnieku ideālu sabiedroto. Savā segmentā unikāla ir Double Cab versijas 5 sviru aizmugurējā piekare ar vītajām atsperēm, kas uz jebkura reljefa nodrošina uzlabotu dinamisko veiktspēju un komfortu. Navara no konkurentiem atšķir arī bagātīgais aprīkojums jau bāzes versijā un Nissan standarta aprīkojumā piedāvātā 5 gadu / 160 000 km ražotāja standarta garantija, kas ir arī pilnībā nododama nākamajiem automobiļa īpašniekiem un ir šajā segmentā absolūti unikāla.

Navara veiktie uzlabojumi nepārprotami demonstrē Nissan vēlmi modernās tehnoloģijas ieviest ikvienā automobiļu tirgus sektorā, dāvājot autovadītājiem vēl ērtāku un drošāku braukšanu. Navara ir pieejama arī ar apkārtskata monitoru un ārkārtas bremzēšanas sistēmu – tās ir sistēmas, kas savu popularitāti jau ir pierādījušas Nissan dižpārdokļos – krosoveros – Qashqai un X-Trail.

Foto: Publicitātes attēls

Nissan Navara Foto: iAuto.lv

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti