Ķīnas “nākotnes autobuss” tikai smalka afēra - iAuto

Ķīnas “nākotnes autobuss” tikai smalka afēra

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.augusts 2016 6:23

Aizvadītajā nedēļā mediji ziņoja, ka Ķīnas pilsētā Ciņhuandao veiksmīgi aizvadīti jaunā elektriskā pilsētas autobusa TEB-1 testi, taču šodien jau tiek rakstīts, ka viss projekts var izrādīties smalki izplānota finanšu afēra.

Ciņhuandao pilsētas vadība paziņojusi, ka viņiem ar šo projektu nav nekāda sakara un par šāda transportlīdzekļa testiem viņi neko nezinot.

Savukārt “nākotnes autobusa” izstrādātāji norādījuši, ka tie bijuši ražotāja iekšējie testi, bet pilna apjoma testi sāksies vēlāk. Teiktais ļāvis izdevums Road & Track secināt, ka viss projekts var izrādīties tikai smalki izplānota finanšu afēra.

Līdzīgi domā arī vairāki Ķīnas izdevumi, piemēram, CarsNewsChina, kas šaubās par šāda transportlīdzekļa drošību. Lai gan TEB-1 pasažieru salons atrodas divu metru augstumā, autobusam pa apakšu varēs izbraukt tikai daļa transporta, pārsvarā vieglās automašīnas, kamēr komerctransportam, autobusiem un kravas mašīnām tas tik un tā paliks šķērslis.  Turklāt arī pats “nākotnes autobuss” savu iespaidīgo izmēru dēļ varēs kursēt tikai noteiktās zonās un nespēs tikt garām tādām infrastuktūras konstrukcijām, kā, piemēram, tiltiem vai ceļa pārvadiem.

Projekta autori apgalvoja, ka TEB-1 pārvietosies pa speciālām sliedēm, taču šodien publicētajos attēlos redzams, ka transportlīdzeklim ir arī parastie riteņi, kas ļauj tam braukt pa asfaltu, konstrukcija nav pabeigta un “nākotnes autobuss” ne tuvu nelīdzinās tam spožajam brīnumam, kas pirms dažām dienām, greznots ar sarkanu lentīti, dižojās pirmajos attēlos.

Atgādināsim, ka ražotāja sniegtajā informācijā runāts par futūristisku portāla tipa autobusu TEB-1 ar elektropiedziņu, kam citi satiksmes dalībnieki var izbraukt pa apakšu. Tas ir 22 m garš, 4,8 m augsts un 7,8 m plats. Salonā, kas atrodas 2 m augstumā, var izvietoties līdz pat 300 pasažieriem.

Agrāk tika ziņots, ka šāds transportlīdzeklis Ciņhuandao pasažieru pārvadājumus varētu uzsākt jau nākamgad.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 1

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Nepilni 73 000 eiro – 390 Zs jaudīgais Formentor VZ5 4000 vienībās 8

Eiropas tirgū pasūtīšanai kļuvis pieejams jaudīgs un ekskluzīvs Cupra modelis - Formentor VZ5, kas tiks saražots vien 4000 eksemplāru skaitā. Lasīt vairāk

 

Ļoti grezns Unimog, bet – tikai vienā eksemplārā (+ FOTO) 8

Par godu uzņēmuma 80. gadu jubilejai, Mercedes-Benz Special Trucks izstrādājis unikālu transportlīdzekli, ko droši var saukt par greznāko Unimog, kāds jebkad radīts. Lasīt vairāk

 

Atteikšanās no iekšdedzes dzinēju aizlieguma kritizē Volvo un Kia 19

Daži autoražotāji nebūt nepriecājas par Eiropas Savienības kursa maiņu attiecībā uz pilnīgu iekšdedzes motoru aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti