Scania pāriet uz jauno modeļu gammu; prezentācija arī Latvijā (+ foto) - iAuto

Scania pāriet uz jauno modeļu gammu; prezentācija arī Latvijā (+ foto) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Scania | 8.decembris 2017 17:02

Noslēgusies pilnīga pāreja uz jaunās paaudzes Scania kravas auto - prezentēts pilsētvides transports

7. decembrī kravas automašīnu rūpnīca Scania Eiropā un arī Latvijā prezentējusi atkritumvedējus, pilsētas un reģionālās piegādes, lidostas apkalpes un glābšanas dienestu transportu, tādējādi oficiāli noslēdzot pilnīgu pāreju uz jaunās paaudzes kravas automašīnām visos transporta segmentos. Līdz ar šo prezentāciju klientiem pieejamas S, R, G, P, L un komandas kabīnes, kā arī kopumā 15 dažādi Euro 6 prasībām atbilstoši motori ar jaudu no 280 līdz 730 zirgspēkiem.

Līdzās inovācijām komforta, drošības, dizaina un degvielas ekonomijas risinājumos, ko jau piedāvā jaunās paaudzes Scania, pilsētvides transports pieejams ar dažādu alternatīvo degvielu motoriem, kas nodrošina zemāku izmešu līmeni un degvielas patēriņa samazinājumu, kā arī ir kļuvis klusāks un drošāks blīvā satiksmē. Aprēķināts, ka tuvākās desmitgades laikā jau 60% no pasaules iedzīvotājiem dzīvos pilsētās, tādēļ, izstrādājot jauno kravas automašīnu paaudzi, īpaši domāts par transporta ietekmi uz vidi, saglabājot tā veiktspēju visaugstākajā līmenī.

Šobrīd Scania jaunās paaudzes kravas automašīnām ir pieejami 15 dažādi Euro 6 motori ar jaudu no 280 līdz 730 zirgspēkiem (9, 13 and 16 litri). Jaunākais pienesums motoru saimei ir 7 litru motors, kas gan izmēra, gan svara ziņā ir mazākais no Scania motoru klāsta, tomēr aizvien gana jaudīgs (220 līdz 280 zirgspēki) un līdz pat 10% ekonomiskāks un piemērots piegādes un atkritumu savākšanas transportam.

Paplašināts arī alternatīvo degvielu motoru klāsts, prezentējot 13 litru motoru, kas darbināms ar sašķidrināto gāzi (LNG) vai saspiesto gāzi (CNG) un samazina CO2 izmešus pat par 15-90%. Jaunais gāzes motors piemērots gan smagu kravu transportēšanai, gan pārvadājumiem starp pilsētām: līdz 40 tonnām smags kravas automobilis, kura motoru darbina sašķidrinātā gāze, var nobraukt līdz pat 1100 km.

Scania Latvia vadītājs Aigars Pušinskis uzsver: “Kaut arī šobrīd Latvijā vēl nav publiski pieejamas sašķidrinātās (LNG) un saspiestās (CNG) dabasgāzes uzpildes stacijas, esam gatavi brīdim, kad valstiskā līmenī būs stratēģisks redzējums un atbalsts alternatīvo degvielu izmantojumam komerctransporta nozarē, kas transporta uzņēmumiem kalpos kā nozīmīga palīdzība, pieņemot lēmumu iet videi draudzīgu degvielas risinājuma virzienā, papildinot autoparku.”

Īpašs noslēdzošās prezentācijas jaunums – zemā L kabīne ar vieglu iekāpšanu, veicot piegādes pilsētā vai nodrošinot atkritumu savākšanu, kur šoferim ik dienas neskaitāmas reizes jāizkāpj un jāiekāpj kabīnē.

Funkcionālus uzlabojumus piedzīvojusi arī komandas kabīne, ko izmanto glābšanas dienesti. Tā pieejama 2 izmēros ar ietilpību līdz 6 pasažieriem, aprīkota ar atsevišķu sildīšanas un gaisa kondicionēšanas sistēmu, pielāgotām drošības jostām un izturējusi papildu drošības testus. Tomēr galvenais uzsvars aizvien saglabāts uz individuālu risinājumu katra dienesta vajadzībām.

Līdz ar pilsētvides transporta prezentāciju noslēgusies Scania jaunās kravas automašīnu paaudzes ieviešana Latvijā. No 7. decembra Scania Latvia klientiem pieejams pilns jaunās paaudzes auto klāsts – vilcēji, kokvedēji, būvniecības transports un ilgtspējīgi pilsētvides risinājumi.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Kanibaals 11.decembris 2017 10:07
1 0 Atbildēt

kaste kas kaste

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 25

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti